Pagina 190 van 218 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.726 tot 4.750 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Blij mee, Three Outlaw Samurai moet ik ook hoognodig scoren!
    Absoluut doen, de film blies me bijna van de bank af, zowel qua film als blu-ray presentatie. Had ik die film niet gezien, dan zou die Samurai trilogie me niet hebben geïnteresseerd, maar nu heb ik goede moed! Is volgens mij ook de eerste keer dat ze een volledige box upgraden, dus dat geeft weer een beetje moed voor de Dreyer en Bergman box.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #4727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Absoluut doen, de film blies me bijna van de bank af, zowel qua film als blu-ray presentatie.
    Ik wil hem ook graag hebben. Het is alleen erg spijtig dat er helemaal niets qua extra's op de disk is toegevoegd.

  3. #4728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wil hem ook graag hebben. Het is alleen erg spijtig dat er helemaal niets qua extra's op de disk is toegevoegd.
    Dat klopt, maar aan de andere kant valt ie daarmee wel in het laagste prijssegment en dat mogen ze van mij ook vaker doen. Sterker nog, wat mij betreft zou ik er best voor open staan dat ze altijd de optie geven van enkel de film en film + extra's als ik daarmee geld zou kunnen besparen. De laatste keer dat ik extra's gekeken heb kan ik me niet herinneren namelijk.

    Dat gezegd hebbende, het boekje wat bij 'Three Outlaw Samurai' zit is eindelijk een keer een briljant boekje en heeft veel meer waarde dan de meeste extra's die veel releases wel hebben. Maar van Bilge Ebiri had ik ook niet anders verwacht.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #4729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    De laatste keer dat ik extra's gekeken heb kan ik me niet herinneren namelijk.
    Ik kom er ook lang niet altijd aan toe om de extra's te bekijken maar de extra's op de Criterions vindt ik meestal wel de moeite waard. Heb je de extra's van bv The Night of the Hunter ook niet gezien?

    Ik geef er trouwens ook meer de voorkeur aan als de extra's rond de 15-20 minuten zijn zoals op bv Blue Undergrounds.

    Maar ook al kijk ik ze niet (direct), ik vindt het wel een fijne gedachte dat ik achtergrondinformatie kan zien, mocht ik daar tijd en zin in hebben.

    Ben je eigenlijk een audiocommentarenman?

  5. #4730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Films waren fantasisch. Dvd's niet. Voor Criterion hun doen zeer matige transfers...
    En dat is nog zachtjes uitgedrukt.

  6. #4731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kom er ook lang niet altijd aan toe om de extra's te bekijken maar de extra's op de Criterions vindt ik meestal wel de moeite waard. Heb je de extra's van bv The Night of the Hunter ook niet gezien?
    Nope, heb de blu-ray twee keer gezien, maar ik heb zelfs niet eens gekeken wat voor extra's er op staan.

    Ben je eigenlijk een audiocommentarenman?
    Ja en nee. Het is een fantastische uitvinding en in het verleden toen ik nog alleen was keek ik regelmatig films (deels) met audiocommentaar, maar sinds ik een relatie heb, heb ik dat nooit meer gedaan. Het is toch een andere dynamiek als je samen film kijkt. Het komt er eigenlijk gewoon nooit van.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #4732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Absoluut doen, de film blies me bijna van de bank af, zowel qua film als blu-ray presentatie. Had ik die film niet gezien, dan zou die Samurai trilogie me niet hebben geïnteresseerd, maar nu heb ik goede moed! Is volgens mij ook de eerste keer dat ze een volledige box upgraden, dus dat geeft weer een beetje moed voor de Dreyer en Bergman box.
    Heb Three Outlaw Samurai besteld, samen met Letters Never Sent. Lijken me beide zeer de moeite waard!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #4733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Heb Three Outlaw Samurai besteld, samen met Letters Never Sent. Lijken me beide zeer de moeite waard!
    Hier viel 'Letter Never Sent' zojuist op de mat, samen met nog een leeg (?) pakketje. Kan ik er hopelijk vanavond meteen een Kalatozov avond van maken, ben benieuwd
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #4734

    Standaard

    Nice Maikel!

    The Cranes Are Flying vond ik fantastisch. I am Cuba ligt echter al jaren stof te vergaren, terwijl ik die vast en zeker ook zou waarderen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #4735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Nice Maikel!

    The Cranes Are Flying vond ik fantastisch. I am Cuba ligt echter al jaren stof te vergaren, terwijl ik die vast en zeker ook zou waarderen...
    I Am Cuba is ook de bedoeling dat die vanavond op het programma staat, vond dat een waanzinnige film. Net als 'The Cranes are Flying' en die wilde ik ook kijken vorige week om het vriendje voor te bereiden op Kalatozov (kent ie nog helemaal niet), maar dat is er dus weer bij ingeschoten. Ach goed, kijk ik die wel een keer met 'Ballad of a Soldier', die heb ik ook in geen jaren meer gezien. Wanneer ik er tijd voor kan vinden tenminste, want moet mijn voor vanavond geplande King Vidor avond ook al weer verschuiven
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #4736

    Standaard

    Ballad of a Soldier en Cranes Are Flying is natuurlijk een sterke double bill!

    Kijk al minder de laatste tijden, maar met dit mooie weer helemaal. Als ik dan de zon zie dan trek ik het slecht om 2.5 uur binnen te zitten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #4737
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #4738

    Standaard

    Zou wel een geniale uitgave zijn
    Vooral dat audio commentaar van Hillary Clinton
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #4739

    Standaard

    Waar bestellen jullie de Criterions tegenwoordig? Kwam er net achter dat Amazon niet naar NL verzendt.

  15. #4740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Waar bestellen jullie de Criterions tegenwoordig? Kwam er net achter dat Amazon niet naar NL verzendt.
    Amazon verzendt wel naar Nederland, maar soms hebben ze de vervelende gewoonte om bepaalde DVD's te laten vervullen door andere sellers, bij Criterion DVD's is dat vaak newbury_comics en die verzenden niet naar Nederland. En om een of andere reden verzendt Amazon zelf in die gevallen ook niet wereldwijd, iets waar ik me al een poosje aan stoor. Maar in andere gevallen is het weer wel zo. Dus The Killing of a Chinese Bookie kun je niet naar Nederland laten verzenden (vanwege newbury_comics), maar A Woman under the Influence bijvoorbeeld weer wel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #4741

    Standaard

    Ja, dat is het probleem dat ik ook net had. Heb Pierrot le Fou besteld. Amazon US kon order niet aannemen, Amazon CA wel.

    Hoe bestel jij dan de betreffende titel?

  17. #4742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ja, dat is het probleem dat ik ook net had. Heb Pierrot le Fou besteld. Amazon US kon order niet aannemen, Amazon CA wel.

    Hoe bestel jij dan de betreffende titel?
    De meeste Criterions die ik nu bestel zijn pre-orders en dan kun je wel altijd Amazon gebruiken of anders Planetaxel. Verder gebruik ik soms Amazon.co.uk omdat je daar vaak dezelfde marketplace sellers kunt gebruiken als bij Amazon.com maar minder verzendkosten betaalt en ben je soms voordelig uit. Of anders bij de Barnes & Noble sale. Verder schijnen veel mensen Deepdiscount te gebruiken, maar ik ga nog liever dood dan dat ik daar ooit nog iets bestel.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #4743

    Standaard

    Ik gebruik ook heel af en toe dvdempire.com en soms ebay.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #4744

    Standaard

    Hmmm. Blijkt maar weer dat ik er een tijd uit ben geweest met import (ik ken Planetaxel nog als Axeldvd of wat 't ook was). B&N ken ik natuurlijk wel. Wat is je bezwaar tegen Deepdiscount? Een beetje het DVDSoon van tegenwoordig? Welke vendors op Amazon UK kun je aanraden?

  20. #4745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik gebruik ook heel af en toe dvdempire.com en soms ebay.
    DVD Empire gebruikte ik jaar of 10 terug voor laatst (toen Reel werd overgenomen door Amazon). Misschien maar weer eens kijken. Goede verzendkosten tegenwoordig?
    eBay is de laatste keer mijn CC mee gejat. Had daar toen geen zin meer in.

  21. #4746

    Standaard

    Ik geloof rond de $5 waar een deel van vast en een deel per item. Deepdiscount heeft ook ongeveer zulke verzendkosten en ik ben heel tevreden over ze meestal tussen de 7 a 10 dagen de spullen in huis de laatste tijd.
    Amazon is wat trager geworden tussen de 2 a 3 weken. Bij amazon ook elke dag even de goldbox deals checken, scheelt weer 5%
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #4747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Hmmm. Blijkt maar weer dat ik er een tijd uit ben geweest met import (ik ken Planetaxel nog als Axeldvd of wat 't ook was). B&N ken ik natuurlijk wel. Wat is je bezwaar tegen Deepdiscount? Een beetje het DVDSoon van tegenwoordig? Welke vendors op Amazon UK kun je aanraden?
    Op Amazon UK kun je in principe altijd gewoon de goedkoopste vendors kiezen, vaak zijn dat allyourmusic of movie mars. Bijvoorbeeld 'Three Outlaw Samurai' kost je USD 33.27 als je hem via movie mars in US besteld, maar als je exact hetzelfde schijfje bij movie mars via UK bestelt kom je uit op GBP 16.23 omdat je veel minder verzendkosten betaalt.

    Wat betreft Deepdiscount - tja, dat is inmiddels een principe kwestie geworden. Had daar laatst The Organizer blu-ray besteld, maar kwam er toen achter dat ik deze vanwege financiële redenen toch beter kon annuleren en dat had ik dus ook gedaan. Kreeg keurig een mailtje van ze waar in stond dat het geannuleerd was, maar kreeg toen drie dagen later ineens een verzendbericht. Nou goed, fouten kunnen gemaakt worden daar kan ik mee leven, maar de wijze waarop ze dat toen behandeld hebben, daar zouden mensen voor het vuurpeloton gezet moeten worden. Allereerst ontkenden ze doodleuk dat de bestelling geannuleerd was en claimden ze dat ik enkel een verzoek had ingediend. Toen ik ze met hun eigen mail confronteerde en ze het zwart op wit zagen staan, kreeg ik de botte mededeling dat het inderdaad geannuleerd was, maar dat dit niet bij hun warenhuis afdeling terecht gekomen was. Punt. Ze deden niet eens een poging om hun eigen fout (die ze zelf uiteindelijk toegaven) recht te zetten en kwamen nergens ook maar met een oplossing, ondanks dat ik expliciet had gevraagd naar een oplossing. Toen heb ik er nog enkele niet bepaald vriendelijke mailtjes overheen gestuurd en uiteindelijk hebben ze het bedrag teruggestort en mag ik het ding houden. Dus uiteindelijk heeft het me een gratis blu-ray opgeleverd (het is al binnen ook), maar ik heb werkelijk in de meer dan 10 jaar dat ik goederen op internet bestel nog nooit zo'n hufterige klantenservice meegemaakt, die constant zo ongeveer alles wat ik zeg negeert en niet eens een poging doet om tot een oplossing te komen, ook al geven ze toe dat ze zelf het probleem gecreëerd hadden.

    Maar dit alles zal ongetwijfeld wel weer een ongelukkige uitzondering zijn en het bedrijf zal verder in alles het toppunt van klantvriendelijkheid zijn.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #4748

    Standaard

    Dank je!

    Denk dat ik vandeweek The Leopard, Battle of Algiers (staan al erg lang op mijn verlanglijstje) of Blow Out ga bestellen bij Planetaxel. Even kijken wat ik er deze maand voor kan vrijmaken.

  24. #4749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Dank je!

    Denk dat ik vandeweek The Leopard, Battle of Algiers (staan al erg lang op mijn verlanglijstje) of Blow Out ga bestellen bij Planetaxel. Even kijken wat ik er deze maand voor kan vrijmaken.
    Ik zou van The Leopard niet voor de Criterion gaan, maar voor de Australische Madman release, aangezien deze wel van de recente restauratie genomen is in tegenstelling tot de Criterion/BFI. Het verschil is echt enorm.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #4750

    Standaard

    Ah ja, ik zie 't. Maar eens even kijken wat het gaat worden. Genoeg keus

Pagina 190 van 218 EersteEerste ... 90140180186187188189190191192193194200 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •