Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 444 worden weergegeven.
  1. #401

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Ik denk ook dat deze via de post zal komen (past gewoon door de brievenbus)
    Bij mij werden vandaag 2 dvd's die normaal gesproken door de brievenbus kunnen aan de deur afgeleverd in een héle grote zak, ook zaten er een paar pakketten met allerlei soorten koffie in De derde dvd die volgens wehkamp ook ineens vandaag bezorgd zou worden zat er niet bij, ik vermoed dat die dan ook weer enkele dagen later komt.

    Dus...dvd's voor spotprijzen en ook nog behoorlijk wat koffie cadeau erbij, ik ben wéér tevreden over wehkamp!

  2. #402

    Standaard

    Bij mij zijn d'r zojuist ook weer 3 binnengekomen.
    Inderdaad in zo'n mega verpakking terwijl die dingen makkelijk los door de brievenbus kunnen.
    Hier zat geen koffie in, in m'n vorige pakket wel.

  3. #403

    Standaard

    dan zal ik maar eens een mailtje sturen denk ik, hier is nog geen bestelling binnengekomen

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Als ik naar Mijn Wehkamp > Mijn bestellingen ga dan zie ik nergens toon mijn bestellingen. Ik zie wel al mijn bestellingen staan die geannuleerd zijn en 2 niet, degene die 29-12 geleverd moest worden en 1 waarvan de levertijd nogop 1 week staat. Niks is onderstreept. Ik denk ook dat deze via de post zal komen (past gewoon door de brievenbus)
    Vreemd. Op de hoofdpagina van Mijn Wehkamp.nl staat een vak ("Mijn bestellingen") met een afbeelding van een man met een doos. Daaronder staat een link > Toon mijn bestellingen. Als je daar op klikt krijgt je een overzicht van al je bestellingen, zowel afgeleverde, geretourneerde en geannuleerde. Als de tekst de kolom Levertijd/Status onderstreept is, dan is er via een pop-up leveringsinformatie beschikbaar. Is deze niet onderstreept, dan is het artikel waarschijnlijk nog niet verzonden.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    Wij hadden de week er voor al besteld vanwege de aanbiedingen, dus niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag en zondag er voor. Daar gaan de meeste postings hier nu over.
    Dat begreep ik. Mijn post was slechts bedoeld om aan te geven, dat je woensdag 2 januari geen bezorging hoefde te verwachten.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vreemd. Op de hoofdpagina van Mijn Wehkamp.nl staat een vak ("Mijn bestellingen") met een afbeelding van een man met een doos. Daaronder staat een link > Toon mijn bestellingen. Als je daar op klikt krijgt je een overzicht van al je bestellingen, zowel afgeleverde, geretourneerde en geannuleerde. Als de tekst de kolom Levertijd/Status onderstreept is, dan is er via een pop-up leveringsinformatie beschikbaar. Is deze niet onderstreept, dan is het artikel waarschijnlijk nog niet verzonden.
    ah, ja geen wonder, ik ging in mijn wehkamp meteen naar de zijkant, naar mijn bestellingen. Hij is niet onderstreept, maar ik had vorige week een mail gekregen dat de ik bluray op zaterdag 29-12 in huis zou hebben. Is dus niet gebeurd

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ah, ja geen wonder, ik ging in mijn wehkamp meteen naar de zijkant, naar mijn bestellingen. Hij is niet onderstreept, maar ik had vorige week een mail gekregen dat de ik bluray op zaterdag 29-12 in huis zou hebben. Is dus niet gebeurd
    Dat stond er bij mij ook, maar hij is uiteindelijk pas vandaag afgeleverd. Een andere zending zou vandaag tussen 11.00 en 18.00 uur afgeleverd worden, maar dat gaat zeker niet meer gebeuren. Ik denk dat de bezorgdiensten van Wehkamp met enige achterstand te kampen hebben.

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne T. Bekijk bericht
    Dat begreep ik. Mijn post was slechts bedoeld om aan te geven, dat je woensdag 2 januari geen bezorging hoefde te verwachten.
    okay, dank je

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mafiosi Bekijk bericht
    De derde dvd die volgens wehkamp ook ineens vandaag bezorgd zou worden zat er niet bij, ik vermoed dat die dan ook weer enkele dagen later komt
    De bezorger is onderweg zie ik bij status ...dus sneller dan verwacht

  10. #410

    Standaard

    Leuk voor diegenen, maar toch wel krom van Wehkamp. Vanwege foutieve prijzen word mijn bestelde box afgewezen..maar andere hebben toch de mazzel dat zij hier wel de dvds ontvangen mbt tot foutieve prijzen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Leuk voor diegenen, maar toch wel krom van Wehkamp. Vanwege foutieve prijzen word mijn bestelde box afgewezen..maar andere hebben toch de mazzel dat zij hier wel de dvds ontvangen mbt tot foutieve prijzen.
    Heel raar dat Wehkamp, ik wacht nog steeds op 2 boxen die wel geleverd worden met levertijd 1 week, maar dat duurt al 2 weken.

    Op emails reageren ze gewoon niet. Zelfs de bevestigingsemail krijg ik nooit, terwijl ik bij een bestelling merkwaardig genoeg op 2 adressen een bevestiging krijg.
    Laatst aangepast door Macca728 : 06-01-2013 om 10:44

  12. #412

    Standaard

    Leuk voor diegenen, maar toch wel krom van Wehkamp. Vanwege foutieve prijzen word mijn bestelde box afgewezen..maar andere hebben toch de mazzel dat zij hier wel de dvds ontvangen mbt tot foutieve prijzen.



    Daarom bestel ik daar ook nooit meer iets!

  13. #413

    Standaard

    bij mij zijn de 3d films allemaal geanuleerd,
    maar de smallville seizoenen hebben ze allemaal geleverd voor 12 euro per seizoen en kosten nu weer 26 euro
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #414

    Standaard

    Haha, eindelijk hebben ze gereageerd.
    Ze wouden mijn geld nog eens 3 weken vasthouden om 'alles na te checken'.
    Dacht het dus niet, ben meteen boos geworden en heb gedreigd verdere maatregelen te nemen als ze het niet z.s.m. terugstorten.
    Ze zijn namelijk wettelijk verplicht binnen 30 dagen het geld terug te storten als ze niet kunnen leveren.

    Volgens mijn bestelstatus zouden nog 5 blu-rays geleverd worden en zijn er al 3 geleverd.
    NIET DUS. Dat geld ga ik dus ook terug claimen.

    Nadat ik een brief voorlas met de wettelijke verplichtingen e.d. zou ik mijn geld opeens wel binnen een aantal werkdagen terug krijgen.... Haha, wat een ZIELIG bedrijf is Wehkamp zeg!

    En de verzendkosten zijn apart afgeschreven. Ik ga ervoor zorgen dat ik die ook terug krijg.
    Ik gun ze geen cent meer. De laatste keer dat ik er iets besteld heb. Hopelijk komt Amazon naar Nederland en gaat dit bedrijf zo snel mogelijk failliet!

  15. #415

    Standaard

    Ok, je punt is nu duidelijk. Zullen we het hierbij houden? Wij hebben namelijk alleen maar goede ervaringen met Wehkamp. Het zou ze sieren als ze overstappen van Selektvracht naar TNT, maar dat weet je vantevoren. Dus als je het een K-winkel vindt, bestel er dan niet. Maar de klaagzang begint een te klinken als een valse plaat die blijft hangen.

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ok, je punt is nu duidelijk. Zullen we het hierbij houden? Wij hebben namelijk alleen maar goede ervaringen met Wehkamp. Het zou ze sieren als ze overstappen van Selektvracht naar TNT, maar dat weet je vantevoren. Dus als je het een K-winkel vindt, bestel er dan niet. Maar de klaagzang begint een te klinken als een valse plaat die blijft hangen.
    Ik wist niet dat jij voor iedereen op dit forum sprak. Fijn om te weten .
    (Wie bedoel je anders met 'wij'? Ik heb genoeg negatieve verhalen over Wehkamp van andere forum members gelezen hoor!)

  17. #417

    Standaard

    In ieder geval spreekt hij ook voor mij.

  18. #418

    Standaard

    Ik weet dat er intern iets niet goed loopt bij Wehkamp. Dit ligt zeer waarschijnlijk niet aan Selekt vracht, maar aan Wehikamp zelf. Van hun medewerker customer service hoorde ik dat dit een veel gehoorde klacht is. Mail gaat de deur uit voor de klant, maar pakket komt minimaal 2 dagen later aan. Haar advies was, blijf er maar niet voor thuis. Wehkamp beloofde mij dit probleem te zullen aanpakken. Ben benieuwd.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    In ieder geval spreekt hij ook voor mij.
    En voor mij.

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    In ieder geval spreekt hij ook voor mij.
    Daar had ik het niet over. Hij zegt 'wij'.
    Wij is dus zeker niet iedereen. Het maakt mij verder niet uit voor wie wel of niet, het gaat erom dat hij doet alsof ik de enige ben die problemen heeft met dit bedrijf. Dat is dus niet zo.

  21. #421

    Standaard

    Er zijn ook genoeg mensen die geen problemen hebben.
    Nog nooit echt problemen gehad en als er wat was netjes geholpen door klantenservice.
    En nee ik werk niet bij wehkamp.

  22. #422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Daar had ik het niet over. Hij zegt 'wij'.
    Wij is dus zeker niet iedereen. Het maakt mij verder niet uit voor wie wel of niet, het gaat erom dat hij doet alsof ik de enige ben die problemen heeft met dit bedrijf. Dat is dus niet zo.
    Ik heb het over mezelf en mn vriendin. Assumptions is the mother of all fuckups dus je laat je kortzichtigheid best wel weer blijken. Wij hoeft niet op het forum te slaan, mensen hebben ook nog niet van een echt leven.... Je bent vast niet de enige die problemen heeft met het bedrijf maar wel de enige die als een oud wijf continue loopt te zeiken over het bedrijf. Bestel er of bestel er niet, maar dat mekkeren moet nu wel een beetje klaar zijn.

  23. #423

    Standaard

    Nooit problemen gehad met Wehkamp

  24. #424

    Standaard

    Hebben jullie die problemen alleen bij het thuisbezorgen?

    Ik laat mijn bestelling eigenlijk altijd bezorgen op een dhl-servicepunt en daar heb ik (gelukkig) nog nooit problemen mee gehad.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  25. #425

    Standaard

    Ik heb het bij een DHL afhaalplek een keer laten bezorgen maar het lijkt wel of de boxen worden gegooid in de truck..de doos zat helemaal vol deuken en het enige waar Wehkamp mee kwam was dat ik de verzendkosten niet hoefde te betalen..40,- voor een box is best veel geld alleen de pakketten mogen dan ook wel met enige zorgzaamheid bezorgd worden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •