Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dutch FilmWorks: The Crusader



    The Crusader Meeslepende Zweedse TV-serie met Joakim Nätterqvist en Stellan Skarsgärd, gebaseerd op de bestsellers van Jan Guillou.
    Vanaf 29 mei op DVD en Blu-ray(4-disc DVD/Blu-ray digipack + metalcase)

    Met een budget van € 30.000.000 is dit de grootste Zweedse productie ooit.
    Zweden 1150. Arn Magnusson, de zoon van een Zweedse edelman, wordt verliefd op Cecilia. Hun liefde is hen echter niet gegund. Cecilia wordt in een klooster opgesloten en Arn wordt ingelijfd in het leger en naar het Midden-Oosten gestuurd, om mee te vechten in de Heilige Oorlog. Beiden moeten vechten om te overleven. Hun geloof wordt op de proef gesteld, maar niet hun geloof in de liefde. Bij thuiskomst moet Arn zijn grootste gevecht leveren: voor zijn liefde en voor zijn koninkrijk…
    The Crusader is een meeslepende miniserie, gebaseerd op de bestsellers van Jan Guillou.

    CAST: Joakim Nätterqvist, Stellan Skarsgård (The Girl with the Dragon Tattoo, Thor)
    REGIE: Peter Flinth

    GENRE: Actie, avontuur, romantiek
    TAAL: Zweeds gesproken, Nederlands ondertiteld
    SPEELDUUR: 264 minuten
    EXTRA’S: Feature Film (90 minuten) Kruistocht (75 minuten)
    KIJKWIJZER: 16 jaar, geweld

    RELEASEDATUM: 9 mei 2012
    Ik neem aan dat we nu dus wel de volledige versie krijgen?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Dutch FilmWorks: The Crusader



    Ik neem aan dat we nu dus wel de volledige versie krijgen?
    Wow Fucking vet! Dit kan niet anders dan de volledige versie zijn, anders zouden er 3 bonus disc's bij zitten ofzo :S
    Meteen gereserveerd bij bol.com voor 29,99 DFW is koning want in geen een ander land (op Zweden en Duitsland na dan) is de volledige versie gereleased.

    Het zou zelfs nog kunnen dat dit de TV serie is..

    Edit: Het is zelfs de TV serie, deze is nog langer als de echte film
    Laatst aangepast door theregiment : 28-03-2012 om 19:01

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Dutch FilmWorks: The Crusader



    Ik neem aan dat we nu dus wel de volledige versie krijgen?
    Zweeds gesproken?
    Dan hoef ik hem niet. Ik neem dan wel de imort met Engels gesproken.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zweeds gesproken?
    Dan hoef ik hem niet. Ik neem dan wel de imort met Engels gesproken.
    Wat een onzin.... ga je een na gesynchroniseerde film zitten kijken? Tevens heeft zweeds veel weg van NL, veel woorden zul je herkennen.

    Wrm zou je geen zweeds willen kijken...

    Edit: De zweedse versie deels zweeds deels engels, eigenlijk net zo als de import versie. Of te wel je koopt de geknipte import versie of de volledige NL versie!

  5. #30

    Standaard

    Snel in de collectie halen deze natuurlijk

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Wat een onzin.... ga je een na gesynchroniseerde film zitten kijken? Tevens heeft zweeds veel weg van NL, veel woorden zul je herkennen.

    Wrm zou je geen zweeds willen kijken...

    Edit: De zweedse versie deels zweeds deels engels, eigenlijk net zo als de import versie. Of te wel je koopt de geknipte import versie of de volledige NL versie!
    Ik heb de film nooit gezien, dus ik weet niet of het deels zweeds en deels Engels wordt gesproken. Maar algemeen kan ik niet naar films kijken waar steeds een andere taal wordt gesproken dan Amerikaans en NL. Naar sommige Engelse films kan ik zelf niet eens kijken. Ik vind het nogal kakkerig klinken. langere versie wil niet altijd een betere versie zijn.
    Maar heb hier een versie met deze bddisc info :

    DISC INFO:

    Disc Title: ARN
    Disc Size: 28,009,104,645 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.5.6

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00004.MPLS
    Length: 2:13:27 (h:m:s)
    Size: 25,636,266,048 bytes
    Total Bitrate: 25.61 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 19815 kbps 1080p / 24 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 3702 kbps 5.1 / 48 kHz / 3702 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 25.962 kbps
    Presentation Graphics English 11.593 kbps
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-03-2012 om 20:58

  7. #32

    Standaard

    ^^Zonde dat je jezelf die beperking oplegt, daardoor mis je heel veel mooie films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de film nooit gezien, dus ik weet niet of het deels zweeds en deels Engels wordt gesproken. Maar algemeen kan ik niet naar films kijken waar een andere taal wordt gesproken dan Amerikaans. Naar sommige Engelse films kan ik zelf niet eens kijken. Ik vind het nogal kakkerig klinken.
    Zonde..

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb de film nooit gezien, dus ik weet niet of het deels zweeds en deels Engels wordt gesproken. Maar algemeen kan ik niet naar films kijken waar een andere taal wordt gesproken dan Amerikaans. Naar sommige Engelse films kan ik zelf niet eens kijken. Ik vind het nogal kakkerig klinken. langere versie wil niet altijd een betere versie zijn.
    Maar heb hier een versie met deze bddisc info :

    DISC INFO:

    Disc Title: ARN
    Disc Size: 28,009,104,645 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: Yes
    BDInfo: 0.5.6

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00004.MPLS
    Length: 2:13:27 (h:m:s)
    Size: 25,636,266,048 bytes
    Total Bitrate: 25.61 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 19815 kbps 1080p / 24 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 3702 kbps 5.1 / 48 kHz / 3702 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -4dB

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 25.962 kbps
    Presentation Graphics English 11.593 kbps
    Deze heb ik ook is de UK/US uitgave deze is deels EN deels Zweeds, maar geloof me dit is een pracht film en nu helemaal geweldig dat we als een van de weinige landen ter wereld uberhaubt de gehele versie kunnen aanschouwen vanaf eind Mei

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Deze heb ik ook is de UK/US uitgave deze is deels EN deels Zweeds, maar geloof me dit is een pracht film en nu helemaal geweldig dat we als een van de weinige landen ter wereld uberhaubt de gehele versie kunnen aanschouwen vanaf eind Mei
    A oke dan koop ik de NL versie.EDIT: nee toch maar niet het is geen actie film lees ik net, en heb hier en daar gehoord dat het nogal saai is. http://www.moviemeter.nl/film/43358/info/0#messages
    Zal hem eerst maar eens bekijken, als ik hem mooi vind zal ik hem kopen.
    De versie die ik ga bekijken is uitgebracht door E One, toch vreemd dat E One ze dan ook niet in NL gaan releasen. Net zoals the Three Musketeers.
    De Engelse versie van The Three Musketeers was ook door E One uitgegeven, maar in NL heeft DFW de titel uitgebracht.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-03-2012 om 23:01

  11. #36

    Standaard

    Ik heb hoge verwachtingen van wat Dutch FilmWorks hiermee gaat doen, na boxsets als Pillars Of The Earth en releases als Conan The Barbarian. Ik ben sowieso al héél blij dat Arn eindelijk de erkenning krijgt die hij verdient. En dan nog wel dat blijkbaar van alle mogelijke cuts de meest volledige cut bij ons te vinden is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Voor mij is deze Film/serie een stap in het onbekende: nog nooit gezien of van gehoord...
    Wat betreft het commentaar van menig forumlid dat er geen of weinig actie in zou zitten maakt voor mij niets uit.
    The Pillars of the earth bevat ook heel weinig actie en behoort tot een van mijn favorieten.
    Ik denk dat ik met Arn niets verkeerd kan doen, zeker omdat middeleeuwen mij wel boeien (geschiedenis in het algemeen eigenijk).

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Voor mij is deze Film/serie een stap in het onbekende: nog nooit gezien of van gehoord...
    Wat betreft het commentaar van menig forumlid dat er geen of weinig actie in zou zitten maakt voor mij niets uit.
    The Pillars of the earth bevat ook heel weinig actie en behoort tot een van mijn favorieten.
    Ik denk dat ik met Arn niets verkeerd kan doen, zeker omdat middeleeuwen mij wel boeien (geschiedenis in het algemeen eigenijk).
    Dan denk ik dat je met de juiste ingesteldheid zit te wachten op Arn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gekkerdje Bekijk bericht
    en wat zijn nog meer mooie ridder series behalfe game of thrones ?
    - Merlin
    - The Pillars Of The Earth
    - Dragonheart
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Op deze zit ik al heel lang te wachten...ziet er tof uit !

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    A oke dan koop ik de NL versie.EDIT: nee toch maar niet het is geen actie film lees ik net, en heb hier en daar gehoord dat het nogal saai is. http://www.moviemeter.nl/film/43358/info/0#messages
    Zal hem eerst maar eens bekijken, als ik hem mooi vind zal ik hem kopen.
    De versie die ik ga bekijken is uitgebracht door E One, toch vreemd dat E One ze dan ook niet in NL gaan releasen. Net zoals the Three Musketeers.
    De Engelse versie van The Three Musketeers was ook door E One uitgegeven, maar in NL heeft DFW de titel uitgebracht.
    lol je leest letterlijk de eerste comment en meteen is het niks meer...
    Sowieso is het wel een actie film, vergelijk het met kingdom of heaven alleen dan beter in mijn ogen. Deze film is ook niet constant actie maar zit ook gewoon veel dialoog in en duurt ook 3uur.

  17. #42

    Standaard

    Er moet trouwens heel wat in dit doosje zitten aangezien het z'n koekblik is als bij Band of Brothers en The Pacific....

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Er moet trouwens heel wat in dit doosje zitten aangezien het z'n koekblik is als bij Band of Brothers en The Pacific....
    Heb hem inmiddels binnen (27,99 bij MM Zoetermeer): Ziet er op het eerste gezicht mooi en goed verzorgd uit (film/serie/docu's nog niet gezien):
    - Mooie blikken verpakking ('The Crusader' embossed)
    - Digipak eruit te halen met 4 discs (de serie op 2 discs, de film op 1 disc en 2 docu's op 1 disc (dvd))
    - Speelduur serie is 275 minuten, is dit dan de echte volledige versie?
    - Speelduur bioscoopversie is 134 minuten
    - Twee docu's van 25 en 50 minuten

    Ben benieuwd naar alles!

    Als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Heb hem inmiddels binnen (27,99 bij MM Zoetermeer):

    Ben benieuwd naar alles!

    Als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel
    Foto's!

    Maar dat is snel trouwens, ik dacht dat hij pas eind mei verkrijgbaar was.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Foto's!

    Maar dat is snel trouwens, ik dacht dat hij pas eind mei verkrijgbaar was.
    Box is wel G1 (dvd grootte) sized btw..





    Laatst aangepast door Martin Z. : 28-04-2012 om 20:21

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Box is wel G1 (dvd grootte) sized btw..
    Bedankt!
    Mooie artwork!

    Binnenkort effe langs de MM.
    Bol.com zegt nog steeds eind mei leverbaar.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  22. #47

    Standaard

    Bij MM Rotterdam Centrum lag 'ie vandaag dus ook al in de rekken voor 27,99 Euri.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Heb hem inmiddels binnen (27,99 bij MM Zoetermeer): Ziet er op het eerste gezicht mooi en goed verzorgd uit (film/serie/docu's nog niet gezien):
    - Mooie blikken verpakking ('The Crusader' embossed)
    - Digipak eruit te halen met 4 discs (de serie op 2 discs, de film op 1 disc en 2 docu's op 1 disc (dvd))
    - Speelduur serie is 275 minuten, is dit dan de echte volledige versie?
    - Speelduur bioscoopversie is 134 minuten
    - Twee docu's van 25 en 50 minuten

    Ben benieuwd naar alles!

    Als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel
    275 min is volledige versie inderdaad Zal dinsdag wel even doorgeven aan mijn collega dat hij bij ons nog op release van eind mei staat!

  24. #49

    Standaard

    Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien, erg gaaf!

  25. #50

    Standaard

    MM heeft hem de eerste maand exclusief nog even wachten op mijn bol.com versie dus :P

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •