Pagina 79 van 87 EersteEerste ... 2969757677787980818283 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.951 tot 1.975 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1951

    Standaard

    Als Klaas jan Huntelaar erin staat brengt Nederland veel meer.

    Als van Marwijk Huntelaar op de bank blijft houden de volgende wedstrijden, dan mag ie wat mij betreft mee weg.

    Nederland zal wel verliezen, nou de volgende wedstrijden ga ik niet meer bekijken, kan mijn tijd wel beter besteden.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 09-06-2012 om 18:42

  2. #1952

    Standaard

    Zou die scheidsrechter ook geld hebben aangenomen van Criminelen, om zo de wedstrijd te beinvloeden????

  3. #1953

    Standaard

    Wat een afgang. Ik zie ons de 1e ronde niet overleven nu.

    De scheids was inderdaad erg slecht (ik tel 5 gemiste handsballen?). Maar dan nog hadden er een paar kansen verzilverd moeten worden. On-ge-lovelijk hoeveel opgelegde kansen er gemist zijn: dat is bijna niet te geloven.

  4. #1954

    Standaard

    Domper, zo veel kansen verprutsen, nou ja dan maar de Duitsers verslaan
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1955

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    nou ja dan maar de Duitsers verslaan
    Met van Persie zeker , Laat me niet lachen.

  6. #1956

    Standaard

    Dat was het EK voor Nederland dan...

  7. #1957
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als van Marwijk nou van Persie eens de schaduwspits maakt die hij is en Huntelaar als spits dan zijn we al een stuk verder.

    De Duitsers zijn in mijn optiek veel beter als Nederland, dat baart mij zorgen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #1958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Met van Persie zeker , Laat me niet lachen.
    Of Robben .

  9. #1959
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou die scheidsrechter ook geld hebben aangenomen van Criminelen, om zo de wedstrijd te beinvloeden????
    Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gezien

    Ah reacties net na een wedstrijd zijn altijd te emotioneel.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #1960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je hebt duidelijk een andere wedstrijd gezien
    Och, zijn we boos?

    Zijn genoeg twijfelachtige momenten geweest ivm de scheidsrechter

  11. #1961
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is toch al jaren algemeen bekend dat Nederland slecht presteert tegen de underdog, maar het wel weer kan opbrengen tegen de betere teams. Ik sta hier echt niet van te kijken. Een luie vedette wedstrijd. Een Anita bijvoorbeeld, had veel fanatieker geweest. Van Persie heeft wederom aangetoond niet de ideale spits voor Oranje te zijn. Alleen Bert begrijpt dat niet.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1962

    Standaard

    Slap om het op de scheidsrechter te steken, na zo'n wanprestatie. Zoveel kansen heb ik trouwens niet gezien. Twee goede voor Van Persie voor rust, een goede voor Huntelaar na rust, en verder wat kleiner grut.

    Van Marwijk blijft een trainer die geen beslissingen durft te nemen. Halverwege was al duidelijk dat het compleet de verkeerde kant uitging, maar hij wacht tot halverwege de tweede helft om te wisselen ... en dan nog met tegenzin.

    In elk geval weten we nu zeker dat het met Van Persie als diepe spits niet gaat. Verder is Sneijder hopeloos uit vorm, spelen Van Bommel en De Jong als veteranen en is de verdediging rampzalig. Willems was nog een van de beteren, zegt alles.

    Dat wordt alles of niks tegen de Duitsers. Ik denk ...

  13. #1963
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd En Willems was één van betere. Maar ik denk dat dit voor Nederland niet een zo slecht is. Een penalty was op zijn plaats geweest, maar had de boel verbloemd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1964

    Standaard

    Zolang je begint met van Persie,en met Huntelaar op de bank wordt het niks.

    Misschien dat Robin het bij Arsenal leuk doet, maar als je de klasse van huntelaar op de bank houd? dan heeft van Marwijk echt de ogen van een blind paard

  15. #1965

    Standaard

    Ik dacht dat Van Persie z'n "WK-complex" kwijt was, maar dat is duidelijk niet het geval. Hij lijkt maar niet te kunnen presteren op een groot toernooi.

    Sneijder vond ik trouwens nog niet eens zo slecht. Maar Van der Vaart was dat wel: die lijkt op de belangrijke momenten ook niet thuis te geven.

  16. #1966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Of Robben .
    of houten klaas Vlaar

  17. #1967

    Standaard

    Nah.. De scheids was zeker niet sterk. Miste veel. Maar probleem is het elftal. Over Sneijder ben ik nog vrij positief, maar de voorhoede staat verkeerd. We hebben Robben (met linkerbeen) op rechts en Ibi (met rechterbeen) op links. Begrijpelijk, want er is geen point man. Van Persie en Sneijder linie naar achter, vleugels omdraaien, Huntelaar erin en het is al een stuk logischer. Robben stond er weer eens voor zichzelf vandaag en Van Persie is weereens met Oranje op een eindtoernooi... Iemand trouwens gezien wat voor drama Van der Vaart was met zijn invalbeurt?

  18. #1968

    Standaard

    Ik vind het prima die nederlaag. Betekent 2x alles of niks voetbal. Lekker aanvallen.

  19. #1969

    Standaard

    Trouwens, verloren we de 1e wedstrijd in 1988 ook niet met 0-1? En hoe is dat afgelopen?.

    Misschien dat dit een eye-opener is voor de heertjes.

  20. #1970

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Trouwens, verloren we de 1e wedstrijd in 1988 ook niet met 0-1? En hoe is dat afgelopen?.
    Resultaten uit het verleden etc. etc.

    Over het belang van de wedstrijd tegen de Duitsers hoeft nu in ieder geval niet meer getwijfeld te worden: als we verliezen dan gaan we naar huis en als we winnen (wat momenteel moeilijk te geloven is) dan is alles mogelijk.

  21. #1971

    Standaard

    van Marwijk is een starre man met kleppen voor de ogen, zonder inzicht op de realiteit.

    Bertje mag z'n koffertje vast gaan pakken, want met zijn beleid gaat ie echt geen resultaten halen woensdag.

  22. #1972

    Standaard

    Een muzikale oppepper voor de heren http://www.youtube.com/watch?v=hHsO2tL7EhQ

    Prachtig nummer voor het voetbal, en teamspirit

  23. #1973

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    van Marwijk is een starre man met kleppen voor de ogen, zonder inzicht op de realiteit.

    Bertje mag z'n koffertje vast gaan pakken, want met zijn beleid gaat ie echt geen resultaten halen woensdag.
    Ik vind hem ook wel erg conservatief in z'n keuzes. En bepaalde spelers hebben wel heel erg veel krediet bij hem. Ik vraag me wel eens af of dat ons niet het WK heeft gekost, net zoals het ons nu het EK lijkt te kosten.

  24. #1974
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Och, zijn we boos?

    Zijn genoeg twijfelachtige momenten geweest ivm de scheidsrechter
    Boos ROFL

    Er is echt wel verschil tussen dit en dit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #1975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Nah.. De scheids was zeker niet sterk. Miste veel. Maar probleem is het elftal. Over Sneijder ben ik nog vrij positief, maar de voorhoede staat verkeerd. We hebben Robben (met linkerbeen) op rechts en Ibi (met rechterbeen) op links. Begrijpelijk, want er is geen point man. Van Persie en Sneijder linie naar achter, vleugels omdraaien, Huntelaar erin en het is al een stuk logischer. Robben stond er weer eens voor zichzelf vandaag en Van Persie is weereens met Oranje op een eindtoernooi... Iemand trouwens gezien wat voor drama Van der Vaart was met zijn invalbeurt?
    Bijna alles ingeleverd inderdaad. Sneijder speelde wel goed, maar kreeg ook alle ruimte van een toch niet zo sterk Deens middenveld.
    Duitsers en Portugezen vallen me ook niet mee trouwens, maar ik zie die wel winnen tegen de Denen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 79 van 87 EersteEerste ... 2969757677787980818283 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •