Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 124 van 124 worden weergegeven.

Discussie: Titanic 3D

  1. #101

    Standaard

    Mooi voor Cameron en consorten, ik vind het nog steeds een bout film.

  2. #102

    Standaard

    Ga morgen. Ben erg benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze box ga ik idd ook halen, en heb tevens deze ook besteld bij Bol.com :

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/national...751/index.html & deze http://www.bol.com/nl/p/dvd/titanic-...527/index.html

    Lijken me ook wel mooi, misschien ook iets voor jou? (De inhoud van deze box is anders dan die box van Amazon Uk trouwens)

    In nederland ziet die engelse uitgave er zo uit : http://www.bol.com/nl/p/dvd/titanic-...663/index.html

    Heb ik liever de engelse uitgave.
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor deze editie: http://www.amazon.co.uk/dp/B006UEJDD...611_pe_epc_dt3

    tenzij Cameron met een mooie bluray box komt..maar het is een unieke verzameling voor liefhebber van het schip..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor deze editie: http://www.amazon.co.uk/dp/B006UEJDD...611_pe_epc_dt3

    tenzij Cameron met een mooie bluray box komt..maar het is een unieke verzameling voor liefhebber van het schip..
    Dat is zeker een supermooie box Robin, die ik zelf ook ga halen, maar heb die andere 2 boxen ook besteld.

  5. #105

    Standaard

    Afgelopen donderdag gezien. Ik heb Titanic altijd al eens op het grote scherm willen bewonderen dus was ontzettend blij om dat nu te ervaren. Echter vond ik het 3D weinig toevoegen en soms zelfs afleiden. Vooral in de dialogen waarbij een gezicht op de achtergrond praat en op de voorgrond stilstaat. Leek net of er iemand een kartonnen gezicht voor de camera hield.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #106

    Standaard

    Hoewel het soms mooi is de 3D, preffereer ik de 2D versie.

    Ik ga dus de normale (oorspronkelijke) versie kopen op Blu ray als ie uitkomt, en niet de 3D versie.

    Heb uberhaupt geen 3D tv en 3D speler trouwens.

    Hoewel ik de oorspronkelijke versie veel mooier vind, ga ik wel a.s maandag hem voor de 4e in 3D bekijken (wat in totaal de 9e x word in de bios).

    Want deze film is een van mijn favoriete films, en als je de kans krijgt om hem in de bios te zien, ben ik van mening dat dit een film is die je moet ervaren op het grote scherm.

  7. #107

    Standaard

    The final word van James Cameron is echt een aanrader voor de Titanic fans..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    The final word van James Cameron is echt een aanrader voor de Titanic fans..
    Klopt Robin, zou hem graag aanschaffen.

    Is die dan te koop op DVD of BD?

  9. #109

    Standaard

    The Final Word vond ik behoorlijk vervelend. Het was zeker zeer interessant, maar ik vond Cameron zo irritant betweterig doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #110

    Standaard

    The Final Word vond ik behoorlijk vervelend. Het was zeker zeer interessant, maar ik vond Cameron zo irritant betweterig doen.

    Dat komt onder meer doordat hij toch ook al 33 keer bij het wrak Titanic geweest was, en ik neem dan wel aan: dat hij er wel wat van opgestoken heeft.

    Daarnaast is het ook zijn trots...

  11. #111

    Standaard

    ''Save the Titanic with Bob Ballard'' is ook een aanrader.

    Bob Ballard is de man die in 1985 de Titanic heeft ontdekt.

    http://natgeotv.com/nl/save-the-tita...th-bob-ballard
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-04-2012 om 21:35

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    The Final Word vond ik behoorlijk vervelend. Het was zeker zeer interessant, maar ik vond Cameron zo irritant betweterig doen.

    Dat komt onder meer doordat hij toch ook al 33 keer bij het wrak Titanic geweest was, en ik neem dan wel aan: dat hij er wel wat van opgestoken heeft.

    Daarnaast is het ook zijn trots...
    Tuurlijk zal hij er wel iets van afweten. Maar hij heeft slechts een film gemaakt. De andere aanwezigen waren de echte experts en ik had vaak het idee dat Cameron's woord wet was. Zat me er constant aan te ergeren. Wel mooi vond ik het moment dat die man met de baard kapot ging toen die de flesjes parfum van het schip herinnerde.

    Save the Titanic van Ballard zelf was inderdaad een heel stuk beter en interessanter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Save the Titanic van Ballard zelf was inderdaad een heel stuk beter en interessanter.
    Hier http://shop.nationalgeographic.com/n...c-collectibles is de dvd te koop.

    Het is de dvd links bovenaan, daar staat ie op.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Klopt Robin, zou hem graag aanschaffen.

    Is die dan te koop op DVD of BD?
    Ik had deze opgenomen..en gebrand..met wat andere documentaires toen het Titanic weekend was..ik kon het niet laten..wou ze graag nog in alle rust terugzien.

    The Final Word vond ik behoorlijk vervelend. Het was zeker zeer interessant, maar ik vond Cameron zo irritant betweterig doen.

    Dat komt onder meer doordat hij toch ook al 33 keer bij het wrak Titanic geweest was, en ik neem dan wel aan: dat hij er wel wat van opgestoken heeft.

    Daarnaast is het ook zijn trots..
    Ik ben het met je eens..het kan dan langdradig overkomen...Cameron zit ook bij de Discovery researchers..in die docu had hij alleen een simpel voorstel script wat gewoon werd aangenomen bij Fox voor een schip.ik zie er veel meer waarde aan, dat betekend dat men al zoveel vertrouwen had in Cameron en zijn expedities.
    Laatst aangepast door RobinB : 27-04-2012 om 21:10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #115
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zal Cameron niet een beetje balen, nu Avengers ook in de bios draait?
    Laatst aangepast door Pieter V : 05-05-2012 om 23:42

  16. #116

    Standaard

    Ach hij heeft al een record neergezet..alles wat nu oplevert is een extraatje.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #117

    Standaard

    REIS NAAR HET DIEPSTE PUNT OP AARDE

    De Marianentrog in de Grote Oceaan is misschien wel de meest geïsoleerde plaats op aarde. In James Cameron: Voyage To The Bottom Of The Earth beschrijft de regisseur van Titanic en Avatar zijn reis naar deze buitenaardse wereld in een diepgaand interview. Zondag 20 mei om 21.00 uur op National Geographic Channel.
    Leuk voor de liefhebbers!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Reden heb ik al aangegeven maar een mod heeft het weer zo nodig moeten verwijderen.
    Was dat omdat je diezelfde uitgebreide riedel over fake 3D met uitleg al in diverse posts hebt geplaatst?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Was dat omdat je diezelfde uitgebreide riedel over fake 3D met uitleg al in diverse posts hebt geplaatst?
    Helemaal juist! Berichten worden niet voor niets verwijderd. Het gaat hier om Titanic in 3D en niet over 3D in het algemeen, daar is dit topic voor. Oh ja en de Hollander, als je iemand quote gebruik dan even de [ quote ] [ /quote ] functie zodat iedereen kan zien dat dit van iemand anders komt.

  20. #120

    Standaard

    Vanavond een Titanic special om 21:00 op History. Nieuw bewijs over het zinken van de Titanic.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vanavond een Titanic special om 21:00 op History. Nieuw bewijs over het zinken van de Titanic.
    Klopt, wat blijkt hij is niet gezonken en hij staat bij James in zijn achtertuin onder een zeiltje

  22. #122
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Klopt, wat blijkt hij is niet gezonken en hij staat bij James in zijn achtertuin onder een zeiltje
    Onder een zeiltje? Oh, hij moet drogen zeker?

  23. #123

    Standaard

    Niemand gezien dus? Best interessant..waarschijnlijk ook een productiefout geweest met de bouw van de Titanic! Ik denk dat James Cameron zeker wel een replica ergens geborgen heeft ten aanzien van zijn film Titanic

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #124

    Standaard

    Nee, uiteindelijk geen productiefout, dus de Titanic was goed gebouwd.

    De kans is daardoor groter geworden dat de kracht waarmee de Titanic langs de ijsberg kwam zo'n druk en grote kracht uitoefende op de Titanic, dat deze meteen open scheurde.

    En uiteindelijk op zee is door natuurkracht doormidden gebroken.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •