Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 80 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik denk dat de meeste dicht zijn. Had ook wel enkele titels zien liggen in Brussel maar hoesjes zagen er vaak niet meer uit. Heb dus enkel degene gekocht die er nog goed uitzien. In Forum Brussel zaten alle blu-rays in plasticbox.
    Forum was nog enkel vrijdag open tot 17u.

    Misschien dat Extrazone Brussel (degene Wolvengracht, nabij Nieuwstraat en Muntplein) volgende week nog open is?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 05-12-2009 om 22:58 Reden: ...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Misschien dat Extrazone Brussel (degene Wolvengracht, nabij Nieuwstraat en Muntplein) volgende week nog open is?
    Ik denk van wel want ik was deze morgen langsgeweest (Spijtig was hij nog dicht) en de winkel was alles behalve leeg.

  3. #53

    Standaard

    Extrazone Midi was allesbehalve leeggekocht maar gaat waarschijnlijk niet meer open. Alles verkopen is gewoon onmogelijk. Er zullen altijd wel dingen blijven liggen. En het personeel moet ook betaald worden, de huur van het pand,.... En wie gaat er nu kapotte doosjes e.d. kopen?

    Voor max. 2€ zou ik nog zo'n blu-ray in beschadigd doosje kopen als ik de film gewoon 1 keer wil gezien hebben. Anders neem ik dergelijke doosjes niet mee (en dan moet je al je schijfjes ter plaatse nog controleren op krassen).
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-12-2009 om 11:53 Reden: .

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Als er drie stickers zijn, één witte met 24,99€, een andere met 19,99€ en een laatste met 2 voor 30€. Naar welke sticker moeten ze zien. Toch die met 19,99€ toch want die Wow-aktie is niet meer geldig?
    Dat hangt af van filiaal tot filiaal. In principe hebben wij orders gekregen om alle akties te negeren en dus de officiële prijs te hanteren. In het filiaal waar ik voorlopig nog werkzaam ben zijn de akties zoals 2 voor 30€ afgeschaft maar nemen we nog wel de laagst geafficheerde prijs in rekening.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Mogen we in loop van de week nog hogere kortingen verwachten denken jullie? -60%, -70%???
    Ja, voor iedereen behalve voor u

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Vandaag zag ik Battlestar Galactica S1 liggen voor 49,99€. Tot ik de achterkant bekeek waar er een "1'tje" voor die 49,99€ stond
    Nu begin je gewoon zaken te verzinnen denk ik

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dergelijke belachelijke prijsverschillen per filiaal heb je ook in Fnac en MM.

    Eigenlijk vind ik dat consumentenorganisaties dit aan banden zouden moeten leggen.

    Net zoals bv. in Mediamarkt Brussel promoties op gebied van multimedia (dvd, games, br,...) er niet liggen. Als je gaat vragen, zouden ze binnenkomen tegen wanneer de actie volgens folder voorbij is.
    Die prijsverschillen zijn vooral te danken aan de prijsdalingen die producenten doorvoeren maar waar niet in elk filiaal tijd is om ze aan te passen. Toen Sonica nog niet failliet was kreeg je het desbetreffend product heus wel aan de verlaagde prijs als je aan de kassa kwam. Waar ik werk(te) zeiden we dit dan ook aan de klant dat ze geluk hadden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Je moet idd opletten ... Doosjes en covers zien er soms allesbehalve nieuw uit. Om niet te zeggen versleten. Vraag me af waarom ze die karton rond doosje (vb. Disney: Snow White, Sleeping Beauty, Pinocchio,...) mee in de rekken zetten.

    Ook opletten voor bekraste (waarschijnlijk reeds gebruikte) exemplaren. Best onmiddellijk na verlaten winkel controleren. Kan men niet zeggen dat het jouw fout is.
    Voor die doosjes hebben we meestal geen plaats achter de toog/balie dus daar raken ze ook verloren/beschadigd/beduimeld.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Heb bij hen 2 BR's gekocht ... Achteraf gezien dat plastiek van doosje gescheurd was. Wat doen ze toch in godsnaam met hun artikelen vraag ik me dan af.

    Het valt me op dat dit vooral laatste jaren zo was, afhankelijk van filiaal.
    Vraag jezelf liever af wat "klanten" met die doosjes doen. Niet elk filiaal heeft de beschikking over beveiligingsklemmen en moet de producten dus uithoezen. Hierdoor zijn de producten toegegeven iets kwetsbaarder voor mensen die het niet zo nauw nemen met andermans eigendom.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Die van Jette was deze morgen open. Alles was aan -50%. De verkoper die alléén in de winkel was was absoluut niet gemotiveerd. Soms zei hij tegen de klanten dat hij onmiddelijk de winkel wou dicht doen want hij is toch zijn werk kwijt en dat hij liever op zoek zou gaan voor een nieuw job. Ik denk dat er veel winkels dicht zijn omdat de verkopers niet meer willen werken.
    Ik heb er 3 blu-ray's gekocht. Ik wou meer kopen maar de meeste dozen waren beschadigd/versleten/... . Ik heb er drie gekocht waarvan de dozen nog redelijk zijn maar ze waren vol stickers. Ik kwam thuis en één van de dozen was beschadigd en bovenop waren er vol stickers.

    Ik zou niet te lang wachten om naar die winkels te gaan want ik heb de indruk dat ze snel dicht zullen gaan omdat de verkopers niet meer willen werken.

    Ik had drie blu-ray's voor 29,47€
    Kan je hem ongelijk geven? Wat jij hier tentoonspreidt is de typische aasgiermentaliteit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik heb er ook de niet beschadigde uitgehaald.

    Maar toch hebben ze me weer een paar keer liggen: Voor bepaalde Wow-prijzen hebben ze de volledige prijs aangerekend (filiaal brussel zuid). Zowel voor cd's en blu-ray.

    Kan dus morgen terug m'n beklag gaan doen

    Toch wel koopjes gedaan!

    Daarna nog naar filiaal op Muntplein geweest heb ik Marley & Me voor 8,99€ kunnen meenemen. En enkele oudere titels tussen 8,99€ en 10,99€.

    Sleeping Beauty lag er nog in onbeschadigde sleeve! Wie deze nog voor een prijsje wil.

    Duopacks van Night At The Museum 1 & 2 lagen aan de kassa. Heb ik gekocht voor 20€.
    Blijkbaar hanteren de winkels in het Brusselse inderdaad een andere prijzenpolitiek maar dit is hun goed recht vermits er heel veel winkels zijn die onder franchise werken en die goederen zijn nog altijd HUN eigendom. Zij beslissen dus zelf hoeveel korting zij willen geven. Iedereen is vrij om de artikels te laten liggen als ze voor hen te duur zijn.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baldrick Bekijk bericht
    Ja, voor iedereen behalve voor u

    Dat is de "niet klantvriendelijk" mentaliteit van sommige verkopers . Heeft Quadran het recht niet meer om zijn mening te zeggen? Zeggen dat er hogere kortingen zullen komen voor iedereen behalve voor hem is alles behalve vriendelijk.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baldrick Bekijk bericht
    Kan je hem ongelijk geven? Wat jij hier tentoonspreidt is de typische aasgiermentaliteit.
    Ik heb niets verkeerd gezegd. Ik zei alléén wat ik van de verkoper gehoord heb. Mag dat niet meer? We zijn hier op een forum. Kunt je je frustraties voor jou houden? Het is ons schuld niet dat de winkel dicht gaat. Als je iemand de schuld moet geven dan is het wel Sonica zelf.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat is de "niet klantvriendelijk" mentaliteit van sommige verkopers . Heeft Quadran het recht niet meer om zijn mening te zeggen? Zeggen dat er hogere kortingen zullen komen voor iedereen behalve voor hem is alles behalve vriendelijk.
    Dit was overduidelijk ironie van mijnen't wege. Sorry als dit niet duidelijk was. Trouwens, klantvriendelijkheid heeft nog altijd een grens.
    Ik spreek hier dan ook niet uit naam van Extrazone maar uit naam van mezelf.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb niets verkeerd gezegd. Ik zei alléén wat ik van de verkoper gehoord heb. Mag dat niet meer? We zijn hier op een forum. Kunt je je frustraties voor jou houden? Het is ons schuld niet dat de winkel dicht gaat. Als je iemand de schuld moet geven dan is het wel Sonica zelf.
    Een boodschap overbrengen is 1 zaak, die persoon hierop afrekenen een andere.
    Wat mij stoorde is dat jullie stuk voor stuk weinig begrip konden opbrengen voor die persoon. Hij kon even goed (zoals 350 andere collega's) direct gaan stempelen ipv de winkel nog open te houden.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baldrick Bekijk bericht
    Dit was overduidelijk ironie van mijnen't wege. Sorry als dit niet duidelijk was. Trouwens, klantvriendelijkheid heeft nog altijd een grens.
    Ik spreek hier dan ook niet uit naam van Extrazone maar uit naam van mezelf.



    Een boodschap overbrengen is 1 zaak, die persoon hierop afrekenen een andere.
    Wat mij stoorde is dat jullie stuk voor stuk weinig begrip konden opbrengen voor die persoon. Hij kon even goed (zoals 350 andere collega's) direct gaan stempelen ipv de winkel nog open te houden.
    1/ Ik heb begrip voor jou maar je moet ook begrip hebben voor ons. Als Quadran en anderen klachten hebben over Extrazone o.a. dozen die beschadigd zijn, krassen op schijf, dan heeft hij het recht om niet te zwijgen. Dit is een forum waar we ons mening geven zowel negatief als positief.
    In welke zin heeft klantvriendelijkheid een grens? Kan je een voorbeeld geven want ik maar me nu zorgen.

    2/ Ik zeg gewoon wat hij luid gezegd heeft in de winkel. Daar waren tientallen mensen aanwezig. Dus, het is geen geheim. En ik heb begrip voor hem want hij werkt daar wetende dat hij daar geen toekomst meer heeft.

  10. #60

    Standaard

    Bij mij gaat het vooral over Franstalige verkopers in het Brusselse. Maar algemeen ... ook bij andere ketens in Brussel. Zijn vaak allesbehalve professioneel en niet klantvriendelijk naar Vlamingen toe.

    Een probleem dat zich enkel in Brussel voordoet! In Wallonië heb ik nog nooit een probleem gehad met verkopers, integendeel zelfs!

    Het is nu eenmaal zo (zeker in Brussel) dat een groot deel doosjes er echt in belabberde toestand bijliggen. Op die manier haken veel mensen af hoor. Als je dan nog verschillende keren de verkeerde cd's & dvd's meekrijgt in je doosje, bekraste dvd's of men vergeet ze helemaal. Als je dagelijks langs die winkel moet is er geen probleem. Maar veel mensen passeren daar eenmalig: toeristen, mensen die 2x per jaar in Brussel inkopen doen,...

    Verder vind ik het enorm jammer voor mensen die hun job verliezen. Of ze nu vriendelijk zijn of niet. Ik gun iedereen een inkomen en levenszekerheid.

    Enkele jaren terug op m'n allereerste job gingen de boeken ook dicht, dus ik ken het gevoel (zeker de laatste dagen zijn hard). Het opnieuw moeten beginnen is niet te onderschatten.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 08-12-2009 om 22:54 Reden: ...

  11. #61

    Standaard

    Misschien is het dan maar best dat er een onderscheid gemaakt wordt tussen de Waalse of Brusselse filialen van Extrazone en de Vlaamse want zoals het bij ons overkwam (ik ben op dit topic terechtgekomen door collega's die oprecht gedaan waren door de opmerkingen die hier gegeven werden) was het alsof hier het proces van Extrazone opgevoerd werd en dat het blijkbaar tijd werd dat heel de keten opgedoekt werd. Het merendeel van de Vlaamse geranten leefde echt voor zijn job en wilde zoveel mogelijk eer halen uit zijn werk. Bekraste DVD's werden bij ons zelfs niet meegegeven omdat we wisten dat er problemen van kwamen. Als er dan DVD's waren die niet speelden werden ze altijd omgeruild (er zijn natuurlijk altijd heel uitzonderlijke gevallen waar de vingerafdrukken en de chocosporen de eventuele krassen zelfs verbergen) en kapotte doosjes werden zeker in het geval van DVD's bij het eerste verzoek vervangen en soms zelfs spontaan dus eens te meer, voor ons was dit echt wel pijnlijk om te lezen hoe mensen over ons dachten.

  12. #62

    Standaard

    Het is ook niet de bedoeling om jullie te kwetsen. We spreken niet over de werknemers maar in het algemeen over het systeem zelf van Extrazone. Ik vind een groot nadeel dat, bij Extrazone, de dozen die in de rekken zijn niet meer beschermt zijn door middel van hun oorspronkelijk verpakking. Jullie weten veel te goed hoe dat de klanten zijn. Sommige hebben geen respect en komen aan die dozen met vuile handen, beschadigen ze per ongeluk of stelen de boekjes in de dozen of de MM codes of de Warner Codes in de tijd van de 3+1 gratis. Waarom moeten jullie al die verpakkingen open doen? De gerant moet zien dat hij het nodige doet dat de antidiefstalsysteem van de winkel wel functionneert. Als dat systeem zou werken dan zouden jullie niet verplicht moeten zijn om al die verpakkingen open te doen en dan zouden er niet zoveel ontevrede klanten zijn. In dat domein is FRS niet veel beter want daar zijn ook veel klachten over bekraste schijfjes. Dit is de verantwoordelijkheid van de gerant en niet van de werknemers.
    Tweede nadeel, veel verkopers in de Brusselse filialen verstaan geen Nederlands. Dat vind ik niet acceptabel voor het hoofdstad van Belgïe. In Brussel zou iedereen tweetalig moeten zijn (Nederlands/Frans). Dat ze in Wallonïe geen Nederlands verstaan is normaal.

    Vergeet niet dat we hier op een forum zijn waar de mensen het recht hebben om hun mening te geven over allerlei zaken zowel negatief als positief. Soms zijn we ook ontevreden over bepaalde verdelers. Als al die mensen die bij die verdelers werken gekwetst zouden voelen over wat we zeggen dan mogen we op het einde niets meer zeggen.

  13. #63

    Standaard

    Ik vind het spijtig dat de Extrazone er niet meer zal zijn. Was nog de enigste winkel in de buurt met multimedia dat makkelijk te bereiken was. En wat betreft beschadigde doosjes enz daar heb ik nooit iets van ondervonden toch niet in het filiaal op het Gouden Kruispunt in Tielt-Winge. Dat de prijzen hoger waren dat klopt gedeeltelijk sommige dingen waren idd duurder dan bv in de Free Record Shop maar sommige waren dan ook weer goedkoper. Ik zal het echt missen ik zal nu naar Leuven moeten voor DVD's en games en dat betekent een stuk stappen of anders parking betalen De Carrefour is ook nog een optie maar daar hebben ze niet altijd alles en het is altijd in de file staan om tot daar te raken en op de terug weg nog meer file . Plus dat je aan de carrefour ook soms lang aan de kassa kunt staan.

  14. #64

    Standaard

    Een basiskennis van het Nederlands is al voldoende. Of wat goede wil tonen en vriendelijk zijn ... Bij Extrazone aan Muntplein had je ook vriendelijke medewerkers en had je een iets ruimer aanbod qua cd's. Er was de vinylafdeling ... etc. En had de indruk dat sommigen toch enige achtergrondkennis hadden van muziek. Maar als je een muziekwinkel hebt en je heb nog nooit van bv. U2 gehoord ...

    Het is erg jammer dat er haast geen winkels meer overblijven die multimedia verkopen, maar enigszins is het een onbegonnen strijd. Op het internet kan men alles goedkoper of gratis vinden. En dan is er nog de crisis. Vele mensen zijn een luxeleventje gewend geweest en moeten het nu met minder stellen. Maar naar buiten toe mag dit niet opvallen. Men bespaart dan liever op dit soort dingen, dan een keer minder op reis of op restaurant te gaan want dit moeten ze aan vrienden, kennissen, familie kunnen verantwoorden. Iemand zou keer moeten zeggen dat ze het zich niet kunnen permitteren om 3x per jaar op reis te gaan ...

    Wat cd's betreft is het nog logischer. 95% van de mensen heeft tegenwoordig een plastieken stereosetje uit blokker van 30€. Daar klinkt een cd even schel op als een mp3. Dus zijn ze ook niet meer zo geneigd om stapels cd te kopen. Als je nooit een degelijke installatie gehad heb, weet je ook niet wat je mist.

    Vroeger op m'n klein tv-tje keek ik nauwelijks films of tv-series. Als ik er dan toch één huurde keek ik ze vaak ook niet af. Gewoon omdat het niet gezellig was ... Nu kijk ik naar films waar ik anders nooit zou naar gekeken hebben. Valt de film zelf niet mee dan maar voor de actiescenes, de fotografie, special effects,...

    Maar wat betreft die beschadigingen die waren er in Brussel wel degelijk. En mensen gaan nu eenmaal geen 20€ betalen, als je op ebay voor 8€ een tweedehands exemplaar kan kopen dat nog in 10 x betere conditie is.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-12-2009 om 18:59 Reden: ...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baldrick Bekijk bericht
    Als er dan DVD's waren die niet speelden werden ze altijd omgeruild (er zijn natuurlijk altijd heel uitzonderlijke gevallen waar de vingerafdrukken en de chocosporen de eventuele krassen zelfs verbergen) en kapotte doosjes werden zeker in het geval van DVD's bij het eerste verzoek vervangen en soms zelfs spontaan dus eens te meer, voor ons was dit echt wel pijnlijk om te lezen hoe mensen over ons dachten.
    Dat met die vingerafdrukken/chocosporen kan ik alleen maar beamen. Wij verkopen ook een klein assortiment dvd's en het gebeurt méér dan eens dat we zo'n gevalletjes binnenkrijgen. Besmeurde of gedeukte dozen (die vrijwel zeker nog in cellofaan zaten toen we ze verkochten), vieze discs (vraag me niet wat ze er allemaal mee doen) en dan komen ze zeggen, "Meneer, mijn DVD werkt niet". Het zijn mensen die bij hoog en bij laag beweren dat de dvd niet werkt terwijl de fout in 80% van de gevallen aan hygiëne van de discs of de speler ligt (als wij 'm dan afspelen is er niets mis mee). Maar leg het maar eens uit als er daar ene staat te zeveren aan je kassa. Dus, op dat gebied kan ik je zeker gelijk geven. Dit even terzijde.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het is ook niet de bedoeling om jullie te kwetsen.
    Ik wilde enkel om een beetje begrip vragen voor onze situatie, verder nam ik er dan ook geen aanstoot aan. Het zou erger zijn als wij zo'n kritiek kregen in normale omstandigheden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Waarom moeten jullie al die verpakkingen open doen? De gerant moet zien dat hij het nodige doet dat de antidiefstalsysteem van de winkel wel functionneert. Als dat systeem zou werken dan zouden jullie niet verplicht moeten zijn om al die verpakkingen open te doen en dan zouden er niet zoveel ontevrede klanten zijn. In dat domein is FRS niet veel beter want daar zijn ook veel klachten over bekraste schijfjes. Dit is de verantwoordelijkheid van de gerant en niet van de werknemers.
    Die antidiefstalsystemen zijn een enorme meerkost voor een bedrijf. Slechts ingepakt laten in cellofaan is voor duurdere zaken als TV-reeksen en BluRays geen mogelijkheid want meestal worden de antidiefstalstickers er af getrokken of soms zelfs wordt alle plastic verpakking er af getrokken en achter een rek gemoffeld. Uithoezen is voor veel winkels de enige mogelijkheid spijtig genoeg. Ik geef iedereen die liever een origineel verpakt product wil evenwel groot gelijk. Ik ben zelf ook zo maar schiet ons er aub niet voor af.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Tweede nadeel, veel verkopers in de Brusselse filialen verstaan geen Nederlands. Dat vind ik niet acceptabel voor het hoofdstad van Belgïe. In Brussel zou iedereen tweetalig moeten zijn (Nederlands/Frans). Dat ze in Wallonïe geen Nederlands verstaan is normaal.
    Dit is een universeel gegeven en niet alleen voor Extrazone van toepassing. In het filiaal waar ik nu werk is 3 op de 4 verkopers quasi tweetalig Nederlands Frans en zijn we allemaal vlot tot perfect Engelspratend.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vergeet niet dat we hier op een forum zijn waar de mensen het recht hebben om hun mening te geven over allerlei zaken zowel negatief als positief. Soms zijn we ook ontevreden over bepaalde verdelers. Als al die mensen die bij die verdelers werken gekwetst zouden voelen over wat we zeggen dan mogen we op het einde niets meer zeggen.
    Natuurlijk moet dit toegelaten zijn maar iemand die weerwoord komt bieden om de toestand een beetje te verduidelijken moet ook gehoord worden en dat is bij deze gebeurd waarvoor dank.

  17. #67

    Standaard

    De Extrazone in Brugge was vandaag open, en ze hadden blijkbaar nog alle stock binnen van alle andere Extrazonewinkels zoals die van Knokke en zo... Een klein beetje zotte kosten gedaan, prijzen gingen vanaf -30 % op blurays tot -50 % op cd's. Ik heb vijf Blurays meegenomen (Eragon, 28 Weeks Later, City Of Ember, Entrapment en Inkheart) en tien cd's, was 125 euro lichter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Werner,

    bedankt voor de tip! Vandaag (zondag) was hij ook open. Ikzelf heb 4 blurays mee: little miss sunshine, Juno (eindelijk!), Letters from Iwo Jima en Madagascar. Ik zat nog te twijfelen bij Se7en maar die heb ik dan toch niet meegenomen... .

  19. #69

    Standaard

    In Brussel Midi is het terug open. Staan ook enkele recente artikelen (maar dan wel aan normale prijs). Weet niet of dit onder "Extrazone" is? Of worden deze zaken verkocht tvv curators?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    In Brussel Midi is het terug open. Staan ook enkele recente artikelen (maar dan wel aan normale prijs). Weet niet of dit onder "Extrazone" is? Of worden deze zaken verkocht tvv curators?
    Aan de afprijzingen te zien in Brugge wel. Een deel van de winkels van XZ is overgenomen door FRS, maar het zou me verbazen dat ze geïnteresseerd moesten zijn in winkels waar ze op steenworp afstand al een filiaal hebben, zoals in Brugge.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    In Extrazone Gent hangt een lijst met curators uit. Wat ze daar hadden en ook in Brugge, geheel offtopic maar goed, is de By the Way box van pink floyd aan een wel heel scherpe prijs. Jammergenoeg heb ik alle cd's al.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas1983 Bekijk bericht
    In Extrazone Gent hangt een lijst met curators uit. Wat ze daar hadden en ook in Brugge, geheel offtopic maar goed, is de By the Way box van pink floyd aan een wel heel scherpe prijs. Jammergenoeg heb ik alle cd's al.
    Vandaag mijn middag opgeofferd om naar Extrazone Gent te gaan, in de hoop wat blu-ray's aan verlaagde prijs te kunnen meebrengen...

    Wel, voor alle duidelijkheid en voor diegenen die hetzelfde van plan waren als ik:
    In tegenstelling tot wat her en der beweerd wordt, is er in Gent totaal GEEN uitverkoop!

    Prijzen gingen van €12.99 tot €30 en NIKS is er te vinden wat je ergens anders niet goedkoper kan vinden!

    @ Werner: welke prijzen werden in Brugge gehanteerd?
    Hoe groot precies was het aanbod voor blu-ray's?

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wel, voor alle duidelijkheid en voor diegenen die hetzelfde van plan waren als ik:
    In tegenstelling tot wat her en der beweerd wordt, is er in Gent totaal GEEN uitverkoop!

    Prijzen gingen van €12.99 tot €30 en NIKS is er te vinden wat je ergens anders niet goedkoper kan vinden!
    De winkel in Gent is misschien één die door FRS wordt overgenomen. Die van Brugge alleszins niet, want er is een FRS opo steenworp afstand.

    @ Werner: welke prijzen werden in Brugge gehanteerd?
    Hoe groot precies was het aanbod voor blu-ray's?
    Ik kan hier moeilijk alle titels gaan opnoemen die ik heb gezie, hè? Wat je gewoon in een Extrazone vond, maar dan met stickers van -30 tot -40 procent (bluray) en tot -50 (dvd). Voorbeeldje: Eragon 19,99 zoals vroeger maar dan 30 % eraf dus nog 14 euro.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    De winkels in Gent en Brugge waren reeds geruime tijd overgenomen maar niet door Free Record Shop. In principe zijn de enige Vlaamse winkels die door Free Record Shop zijn overgenomen degenen van Sint-Truiden, Vichte en Tielt-Winge.

    Het filiaal in de "Midi" is eigenlijk een Compact 500 (wat je misschien al wel aan de stickers had kunnen zien) maar ze gebruiken de rekken, het promotiemateriaal en de signalitiek die reeds aanwezig was van Extrazone. Ik dacht dat dit voor hun winkel in Gent en Roeselare ook het geval was. Wie de winkel in Brugge open houdt weet ik niet.

    De enige Vlaamse Extrazone die nog open is en waar nog altijd uitverkoop gehouden wordt (tot en met morgen) is Olen.

  25. #75

    Standaard

    Vandaag in Brugge geweest en tot mijn grote verbazing was die daar open
    Natuurlijk uitverkoop dus nog een paar dingetjes gekocht :
    Ice Age
    Ice Age 2
    Babylon AD Steelbook (waalse versie denk ik)
    en nog een cd'tje van Mob Rules

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •