De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: Bid.TV

  1. #1

    Standaard Bid.TV

    Ik heb pas geleden (27-4) de volgende DBD box : http://store.bid.tv/bidtv/TITANIC-10...Detail.raction besteld bij http://www.bid.tv/.

    Ik heb deze box bij meerdere shops gezien, maar daar was ie stukken duurder.

    Ik heb hier een accountje aangemaakt, zodat ik hem hier kon bestellen.

    Op 27-4 heb ik dus de bestelling gedaan en krijg ik de volgende bevestigingsmail :

    Thank you for your bid tv purchase! Your order is very important to us and we aim to send it to you as quickly as possible.
    We will send you an email when your item has been despatched. Delivery will usually be made within 5 days. Please keep this email as a reference.
    Order Summary
    Order No: CAM000004629074 ItemQty
    Price
    Total
    TITANIC 100 Years Below: Deluxe Centenary 'History Channel' Edition 3 Disc,Book,CD & memoribilia
    1
    £19.99
    £19.99
    Sub-total£19.99Delivery£7.99Total£27.98

    All prices are in pounds sterling and are inclusive of VAT. Your payment card will be debited with the order total when your item is despatched. In order to get your delivery out as quickly as possible, we currently despatch each product individually, therefore you may well receive different products on different days or at different times, however all items within the basket will usually be delivered within 5 days.
    Delivery Address : .....

    Vervolgens krijg ik op 28-4 de shipment-bevestingsmail :

    Your purchase is on it's way to you, R.H.M.C.J.A..

    Your purchase has now been despatched and will be with you shortly. Products are usually delivered within 5 days of order.

    Please keep this email as a reference.

    Thank you for your purchase!Your order summary:Order Reference:REF000082874345Item Description:TITANIC 100 Years Below: Deluxe Centenary 'History Channel' Edition 3 Disc,Book,CD & memoribiliaPrice:£19.99P&P:£7.99Order total:£27.98All prices are in pounds sterling and are inclusive of VAT. Your credit card will be debited with the order total when your item is dispatched.

    Ik kon toen nog gewoon op de site kijken naar de gegevens, alleen sinds een paar dagen krijg ik te zien als ik inlog :


    ''The account associated with this email address is barred. Please contact customer services.''

    Wat dat inhoud trouwens geen idee, maar enige wat ik gedaan heb ik kijken op mijn bestelgegevens daar, verder helemaal niks.

    En sindsdien lukt het me dus niet meer om bij mijn gegevens te komen daar.

    Het lijkt er dus op dat het een site is die mensen misbruikt.

    Want mijn Box is niet afgeleverd tot op heden, en heb helemaal niks teruggehoord op mijn mail, naar aanleiding van deze rare melding.

    Mijn mail naar hun :

    Dear people,

    A couple days ago I have bought the following item on your site, after I was registrate me on your site.

    As you can see is the item sent, but nothing delivered yeat.

    I wanna check the order on the site, but when I am trying to sign in, I see the following ''




    The account associated with this email address is barred. Please contact customer services.''


    What the hell is that mean?


    I do nothing wrong, I was only trying to look at my account.


    And important, when I am bought the DVD and placed the order , I hope that the DVD box will be delivered to me, which I already been paid.


    I am a real honest custumor, are you a real and honest shop?.


    And why you will gave no tracking nummer with the email?.


    Hope to hear very soon from you, in a answer to this questions.


    Mut most important, I wanna have my already paid stuff, and solve the problem of the barred account, and tell me why you barred it.


    Kind regards, Raymond

    Lijkt er dus op dat ik geflest ben, en kan fluiten naar mijn box en belangrijker nog naar mijn betaalde 35 Euro.

    Dus mijn advies aan jullie, bestel er nooit .

    Dus nu maar een keer ergens anders maar de box kopen, dan wel stukken duurder, maar dan krijg ik hem wel binnen.

    Hier kan ik toch niks meer aan doen, want ze reageren niet op mails (welke ik gestuurd heb naar de emailadressen van de site die ik gevonden heb).

    Jammer dat hier niets aan gedaan kan worden, moet niet mogelijk zijn.

  2. #2

    Standaard

    Ze leveren niet aan adressen op het Europese vaste land

    Where do you deliver to?
    We currently only offer delivery to the UK mainland, ROI, Northern Ireland, and the Channel Islands.
    For BFPO, please allow at least 2 additional days for delivery, longer dependent on location.
    Je kunt ze proberen te bellen: Customer Services team on 0844 811 66 1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ze leveren niet aan adressen op het Europese vaste land



    Je kunt ze proberen te bellen: Customer Services team on 0844 811 66 1
    Zal duur gesprek worden naar Engeland bellen, maar als ze niet versturen naar hier, waarom sturen ze me dan een shipment mail, dat de order verzonden is?

    En wat wil ''account is barred'' zeggen?

    En blijkbaar is er ook al 34,88 Euro afgeschreven van mijn creditcard voor deze box, die volgens dat mailtje verstuurd is.

    Erg raar dat ze hem verstuurd hebben naar mij in Nederland, terwijl ze dus niet aan Nederland leveren?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-05-2012 om 01:44

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zal duur gesprek worden naar Engeland bellen, maar als ze niet versturen naar hier, waarom sturen ze me dan een shipment mail, dat de order verzonden is?

    En wat wil ''account is barred'' zeggen?

    En blijkbaar is er ook al 34,88 Euro afgeschreven van mijn creditcard voor deze box, die volgens dat mailtje verstuurd is.

    Erg raar dat ze hem verstuurd hebben naar mij in Nederland, terwijl ze dus niet aan Nederland leveren?
    Verjaard?

  5. #5

    Standaard

    Nee, 'barred' is geblokkeerd/geschorst.

    Is helemaal niet zo duur naar de UK bellen als je het via een speciaal nummer doet, is 1 of 2 cent per minuut: https://www.google.nl/search?q=goedk...ient=firefox-a
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, 'barred' is geblokkeerd/geschorst.

    Is helemaal niet zo duur naar de UK bellen als je het via een speciaal nummer doet, is 1 of 2 cent per minuut: https://www.google.nl/search?q=goedk...ient=firefox-a
    Raar dat ze het schorsen terwijl je niks gedaan hebt, erg klantvriendelijk dit.

    Net geprobeerd te bellen, krijg ik heel krakerig geluid te horen , en stem die zegt, dit nummer is niet meer in gebruik???.

    Oplichters, nu dan maar ff contact opnemen met mijn creditcard helpdesk.

    Edit 11.30 : Ik heb contact gehad met de servicedesk van mijn Creditcard (Rabocard), en ze gaan me nu formulieren toesturen, die ik moet ondertekenen, en verder moet ik de mails uitprinten en toevoegen.

    En dan gaan ze via een juridische procedure het onderzoeken.

    Ik vroeg wel meteen of dat voor mij iets gaat kosten, maar dat was niet het geval.

    Erg jammer dat er zulke shops zijn die misbruik maken.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 07-05-2012 om 11:33

  7. #7

    Standaard

    Als je op bid.tv en scam op google zoekt komen er ook niet de allermooiste resultaten naar boven...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je op bid.tv en scam op google zoekt komen er ook niet de allermooiste resultaten naar boven...
    Ja idd, zie het nu ook.

    De bank gaat dat onderzoeken, en ik moet de mails opsturen, samen met de papieren die ze me toesturen, die ik moet invullen.

    En dan gaan ze een juridisch onderzoek instellen.

    Ik wist dit niet pepijn wat je me verteld, maar zal dit zeker melden, zodat ze dit ook in het besluit mee kunnen nemen.

    Ik hou je op de hoogte hoe het afloopt.

    Dat zo iets nog kan bestaan helaas, dat ze dat al niet platgebrand hebben bij wijze van spreken.

  9. #9

    Standaard

    De mails zijn opgestuurd naar mijn bank, en ze gaan het onderzoeken.

    Ben benieuwd.

    Kreeg trouwens een mail terug om feedback te geven op de service van Bid.tv, nou dat heb ik ingevuld :

    Service rating : These crooks has never send me my ordered and paid items, but there was one thing what they did, and that was take my money of 34,88 euro (price of the Titanic 100 years below box). After that they barred my account, so that I could not look in my account.

    Also they sent me a mail that I have sent the item back, but that was also false, because they never sent me anything, so I could not send it back.

    They only take money away from a honest custumor.

    Bid.tv are 1 bunch of false advertisers and one big Crook.

    I have report this case at my Bank, and they have started a investigation into this not delivering of a already paid item.

    I could say a little more negative things, but I'll gonne be a gentlemen, but taking money from me, and not deliver my ordered and paid stuff is one great crook action.

    Hope they will never get anymore custumors, because they are stealing the money from the people.

    Go to google, fill in the following words : bid.tv scam and put enter, and you see a lot of negative things about these crooks.

    Product : They never delivered my already ordered and paid stuff, so I could not rate it, because they never gave stuff what I've paid for.

    One great bunch of crooks there

  10. #10

    Standaard

    Hier overigens de revieuw site die samenwerkt met bid.tv, waarvoor ik een revieuw moest plaatsen voor mijn besteld, betaalde, maar nooit geleverde box :

    http://www.feefo.com/reviews/Bid-TV/...sortby=&order=

  11. #11

    Standaard

    Je hebt dus ook nog een mail van ze gehad dat het bestelde retour is gekomen, dan gaan ze vast het bedrag nog crediteren als dat al niet gebeurd is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je hebt dus ook nog een mail van ze gehad dat het bestelde retour is gekomen, dan gaan ze vast het bedrag nog crediteren als dat al niet gebeurd is.
    Ze sturen mij een mail, waarin ze zeggen dat ik het teruggestuurd heb.

    Lijkt me onmogelijk, als ze het nooit naar mij gestuurd hebben.

    Als ik het nooit ontvangen heb, hoe kan ik het dan terugsturen????

    Een grote oplichtersbende.

    En de creditcard maatschappij heeft nog nooit geen cent teruggezien, wel dat ze dat bedrag geind hebben.

    Beweren dat ik het teruggestuurd heb, terwijl ik dat nooit gedaan heb, en ook onmogelijk als je niks ontvangt, of zie ik dat verkeerd?.

    Ze beloven en zeggen van alles, maar komen niks na, en misbruiken wel een eerlijke klant.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-05-2012 om 14:21

  13. #13

    Standaard

    Dat is helemaal niet onmogelijk. Een keer heb ik van Amazon 2 dagen na de verzending van een dvd box een bericht gekregen dat de box niet kon geleverd worden, er was een probleem met het adres ook al was het juist, en het is retour gegaan nog voor het in België aankwam, ik heb dan enkele dagen later een terugbetaling gekregen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat is helemaal niet onmogelijk. Een keer heb ik van Amazon 2 dagen na de verzending van een dvd box een bericht gekregen dat de box niet kon geleverd worden, er was een probleem met het adres ook al was het juist, en het is retour gegaan nog voor het in België aankwam, ik heb dan enkele dagen later een terugbetaling gekregen.
    Dat kan wel zijn, maar zeggen dat ik het teruggestuurd heb, terwijl ik het nooit ontvangen heb? lijkt mij gewoon een leugen.

    iets wat je nooit krijgt of hebt gekregen kan ''je'' nooit terugsturen.

  15. #15

    Standaard

    Je kunt best gelijk hebben, maar het kan ook een administratieve handeling zijn of niet anders te verwerken in hun administratie omdat de vervoerder het op een of andere manier niet kan leveren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt best gelijk hebben, maar het kan ook een administratieve handeling zijn of niet anders te verwerken in hun administratie omdat de vervoerder het op een of andere manier niet kan leveren.
    Niet kunnen leveren, terwijl ze een mail gestuurd hebben, dat het zogenaamd verstuurd is, wat nooit gebeurd is? beetje rare actie.

    In ieder geval duidelijk dat daar niks meer gekocht gaat en moet worden.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    In ieder geval duidelijk dat daar niks meer gekocht gaat en moet worden.
    Dat had ik sowieso al niet gedaan, maar dat is weer een heel ander verhaal
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat had ik sowieso al niet gedaan, maar dat is weer een heel ander verhaal
    Dat ze zo slecht waren, wist ik ook niet, kwam ik pas achter toen jij me wees op bid.tv scam ff google-en, toen kwam ik er pas achter, maar ja, toen was het dus te laat.

    Dat zulke bedrijven mogen bestaan

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Niet kunnen leveren, terwijl ze een mail gestuurd hebben, dat het zogenaamd verstuurd is, wat nooit gebeurd is? beetje rare actie.

    In ieder geval duidelijk dat daar niks meer gekocht gaat en moet worden.
    Hoe kan jij nu weten dat ze het niet echt verstuurd hebben? Aangezien er in dit topic al gezegd is dat de winkel niet naar het vasteland verstuurd, kan het gebeuren dat hun systeem per ongeluk wel internationale adressen aanvaard, maar dat het pakje door de automatische binnenlandse frankeerdienst gewoonweg retour is gekomen wegens onvoldoende frankering.

    Zij gaan u dan geen mail sturen dat ze het pakje te weinig gefrankeerd hebben maar eerder automatisch dit als een klantenretour aanzien.

    Naar mijn mening had je wat meer geduld moeten hebben en veel minder snel panikeren, het heeft de zaak alvast niet geholpen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Hoe kan jij nu weten dat ze het niet echt verstuurd hebben? Aangezien er in dit topic al gezegd is dat de winkel niet naar het vasteland verstuurd, kan het gebeuren dat hun systeem per ongeluk wel internationale adressen aanvaard, maar dat het pakje door de automatische binnenlandse frankeerdienst gewoonweg retour is gekomen wegens onvoldoende frankering.

    Zij gaan u dan geen mail sturen dat ze het pakje te weinig gefrankeerd hebben maar eerder automatisch dit als een klantenretour aanzien.

    Naar mijn mening had je wat meer geduld moeten hebben en veel minder snel panikeren, het heeft de zaak alvast niet geholpen.
    Is een winkel die dubieus is, gezien het vele negatieve wat er over te vinden is op google, en zelf doen ze rare acties, ook naar mensen toe, zie hier : http://www.feefo.com/reviews/Bid-TV/...sortby=&order=

    Bekijk bv de 9e recensie van onderen : iemand geeft aan dat de bestelde planten erg slecht zijn, en dan reageren hun daarop met : We are happy to hear your plants are well. Please let us know if anything should happen so we can help, we are more than happy to send a replacement or provide a full refund! Also we would like to apologise if we were unclear with delivery times for Gardening products. These can take up to 14 days as they are despatched directly from the supplier.

    er word gezegd dat iets niet goed is, en hun reactie daarop is dat ze blij zijn dat de bestelde planten goed zijn, terwijl dat niet zo is.

    Die nemen d'r klanten niet serieus, en ik panikeer niet, vind het gewoon een rare actie.

    Play.com of amazon Uk gaan zo echt niet met de klanten om .

    Als de winkel zo goed is, waarom is er dan toch zo veel negatieve dingen te vinden : https://www.google.nl/search?sourcei...78lllllllllll0

    Zal echt wel zijn reden hebben dat die winkel niet helemaal klopt.

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Lesje geleerd voor de volgende keer vermoed 'k zo, onbekende webshop ? Eerst even voldoende googlen of hier naar ervaringen vragen en dan beslissen
    of je er iets gaat bestellen of niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Lesje geleerd voor de volgende keer vermoed 'k zo, onbekende webshop ? Eerst even voldoende googlen of hier naar ervaringen vragen en dan beslissen
    of je er iets gaat bestellen of niet.
    Idd, ik bestel dr nooit meer, dan liever meer betalen bij een Zavi, Play of Amazon, maar dan weet ik tenminste zeker dat het geleverd gaat worden.

    En wat dat scam betreft, ik werd er door Pepijn op gewezen, anders wist ik dat ook niet.

    Heb die melding ook doorgegeven aan de bank, die het meenam in het onderzoek.

    Maar zo'n Home shop site (wat het is) ziet mij nooit meer terug.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •