Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 425 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks BD?

  1. #276

    Standaard

    Hier ook in een enveloppe.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    DD 51? Dan kan ik niet meer mee. Wie heeft er nu 51 luidsprekers staan thuis... :P
    Thuis niet, maar wel hier in de bioscoop. En dat klinkt heel goed.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #278

    Standaard

    Ook vandaag netjes mijn doosje van bol binnen, prima verpakt. Wel enorm balen hoor, hij is helemaal kapot aangekomen.... Aan de voorkant zit een groot gat, alsnog het weggevreten is, je ziet zelfs een stuk van de hoes die erachter zit. Schande !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zijn mensen bang dat de box over een paar maanden niet meer beschikbaar is ofzo? Grote kans dat de prijs dan ook al wat is gezakt. Alsof de dvd's opeens niet meer voldoen...

    Ik snap dat 'iets moeten hebben op de dag van release' niet zo. Ja, als het om limited editions gaat wel, maar deze box lijkt me geen beperkte uitgave. De Gold Box is ook nog gewoon te krijgen.
    Alles hangt er vanaf hoeveel je naar iets uitkijkt. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt hoor, ik heb dat gevoel ook steeds minder, maar deze serie heeft toch een speciale plekje bij mij.
    Ik heb de serie nog op tv gezien met de originele uitzending en het was toen echt het gesprek van de dag hoor...."who killed Laura Palmer".
    Toen later de serie voor het eerst op DVD uitkwam, was ik er ook als de kippen bij. Sindsdien heb ik 'm al een aantal malen opnieuw gezien op DVD, en een aantal maanden geleden op netflix. Op netflix was de kwaliteit al beter dan de DVD's, dus ik was ook zeer benieuwd naar de blu-ray's. Ik heb alleen een paar stukjes kunnen kijken (met kinderen erbij ben je beperkt ); ik ben begonnen met James song (sorry, de meningen zijn hierover verdeeld, ik weet het, maar voor mij is het één van de hoogtepunten) en een paar stukjes van de pilot. Maar nu al zie ik dat het nog een heel stuk beter is dan de netflix versie qua beeld. En de box ziet er echt prachtig uit hoor.....

  4. #279

    Standaard

    Twin Peaks krijgt eigenlijk wel steeds weer van die hele mooie releases. De twee DVD-releases waren ook prachtige sets en deze Blu-ray release doet daar niet voor onder. Niet alleen bij de fans maar ook bij de producenten van de "home" releases bestaat duidelijk veel liefde voor de serie.

  5. #280

    Standaard

    Vandaag ook binnen van Bol, in een doos en voor de oude prijs van € 47,99.
    Gezien het feit dat ze toch hiervoor hebben geleverd mag je denk wel aannemen dat het op den duur ongeveer de reguliere prijs gaat worden.

    Maar goed heb net de pilot gekeken en wat me opviel was dat het beeld zo nu en dan aardig trilt/flikkert.
    En met name de donkere scenes zijn er niet echt op vooruit gegaan en zijn dan ook niet meer dan van dvd kwaliteit.
    Hoop dat de overige afleveringen wat dat betreft nog wel een verbetering laten zien.

    Het geluid klonk prima, deze serie is echt een uitstekend voorbeeld van hoe sfeerbepalend muziek kan zijn.

  6. #281

    Standaard

    cool dat jullie `m al binnen hebben Ben wel benieuwd naar foto`s van de NL en UK sets
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #282

    Standaard

    En ik zou graag weten van degenen die de box al hebben of het geluid bij de deleted scenes nu echt out of synch is.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    cool dat jullie `m al binnen hebben Ben wel benieuwd naar foto`s van de NL en UK sets
    Nou, dat is verder weinig verrassend. Ze zijn volledig identiek: de US-, UK-, DE-, NL- of welke versie dan ook.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #284

    Standaard

    Ik heb hem uiteindelijk in Duitsland besteld bij JPC, daar staat hij aan 59,99 € en voor verzending naar België komt het totaal op 62,98 €. Maakt me niet echt veel uit dat die doorzichtige hoes in het Duits vertaald is zolang de set hetzelfde is.

  10. #285

    Standaard

    De mijne is vandaag vervroegd toegekomen. Postbode stond aan de deur. Mooie box, alleen niet handig en bij mij is de houder van disc 10 al losgeschoten.
    Iemand een idee hoe je die houder van disc 10 kan fixen?

  11. #286

    Standaard

    Ik ben vooral benieuwd naar de nieuwe transfer van de serie en Fire Walk With me. Iemand?

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De mijne is vandaag vervroegd toegekomen. Postbode stond aan de deur. Mooie box, alleen niet handig en bij mij is de houder van disc 10 al losgeschoten.
    Iemand een idee hoe je die houder van disc 10 kan fixen?
    Is bij mij ook al gebeurd. Superlijm? Heb er verder geen last van. Als je in open stand door de bladen bladert, blijft alles toch netjes zitten, al was het maar door het gewicht. Misschien is het juist wel handiger als je de gehele inhoud er uit kunt halen. Bladert wat gemakkelijker.

    En niet vergeten te controleren of je geen dubbele of ontbrekende schijfjes hebt!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #288

    Standaard

    De discs zijn bij mij in orde.
    Ze hadden beter een "gewone" digipack erin gestoken ipv dit gekuntselde iets.
    Het is allemaal mooi, maar wat ben je met iets moois als het niet functioneel of ergonomisch is.
    De voordelen van een gewone digipack tegenover dit:

    1/Minder snel beschadigingen aan de discs
    2/De verpakking slijt minder snel
    3/Goedkoper in het productieproces
    4/Handiger en overzichterlijker om mee te werken


    Ook de zwarte tussenpagina's, die papiertjes waar de episodes op staan, zijn aan de bovenkant wat overgeplooid.

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De discs zijn bij mij in orde.
    Ze hadden beter een "gewone" digipack erin gestoken ipv dit gekuntselde iets.
    Hmm, inderdaad bij mij is de de houder van disc 2 los. Ik denk dat ik gewoon een aantal lege bluray doosjes ge kopen en alles hierin ga steken. Ik haat die kartonnen verpakkingen.
    House of Cards is ook al zo'n kloteverpakking en daar had ik zelfs een disc die vol lijm hing! Gelukkig geen problemen met de Twin Peaks discs.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is bij mij ook al gebeurd. Superlijm?
    Ik denk dat ik het ga proberen lijmen met houtlijm.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De discs zijn bij mij in orde.
    Ze hadden beter een "gewone" digipack erin gestoken ipv dit gekuntselde iets.
    Het is allemaal mooi, maar wat ben je met iets moois als het niet functioneel of ergonomisch is.
    De voordelen van een gewone digipack tegenover dit:

    1/Minder snel beschadigingen aan de discs
    2/De verpakking slijt minder snel
    3/Goedkoper in het productieproces
    4/Handiger en overzichterlijker om mee te werken


    Ook de zwarte tussenpagina's, die papiertjes waar de episodes op staan, zijn aan de bovenkant wat overgeplooid.
    Ik heb m net ontvangen uit Duitsland. Het bladersysteem is wel geinig, maar écht handig? Nee, dat niet. Zal niet lang duren voor het lintje los zal raken. Het papieren hoekje zit n beetje los en schuurt langs de kartonnen bladen.

    Heb ook even het beeld gecontroleerd, maar zie al dat de log lady intro's NIET in HD zijn, terwijl diet wel zo werd aangekondigd. En ook in de pilot aflevering ziet niet alles er even scherp uit (close up van mrs. Palmer bijvoorbeeld. Of ligt dat aan mijn 100Hz tv?

    Maar overal zien de menu's en het beeld (speelfilm!) er toch wel vakkundig uit.
    Dat losse papiertje met Fire Walk With Me had wel achterwege mogen blijven, ook al is t n replica. Dan had ik liever een boekje erbij gezien met de volledige content per disc en evt. een omschrijving per aflevering.

  17. #292

  18. #293

    Standaard

    Enkele foto's van de "beschadigingen"
    DSC09227.jpgDSC09228.jpgDSC09229.jpg

  19. #294

  20. #295

    Standaard

    Mja die box valt binnen een jaar volledig uiteen.
    Een pak geld voor wat karton, maar zoals ik zei, dat altijd speciaal willen doen van productiebedrijven haalt niets uit tegenover de ergonomie van het product.

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mja die box valt binnen een jaar volledig uiteen.
    Een pak geld voor wat karton, maar zoals ik zei, dat altijd speciaal willen doen van productiebedrijven haalt niets uit tegenover de ergonomie van het product.
    Ja, die gewone plastic keepcases blijven de beste verpakking voor dit soort dragers: universeel, onverslijtbaar, gemakkelijk te vervangen etc... Daar kan geen digipak of steelbook tegen op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #297

    Standaard

    Als er 1 ding is waar ik niet over klaag, is het die prachtige verpakking. Maar goed, die van mij is nog heel. Ik snap die opmerkingen over onhandig niet, hoe vaak ga je nou een disc eruit halen?
    Als ze gekozen hadden voor gewone amaray hoesjes, dan waren er weer mensen geweest die geklaagd hadden over de gewone verpakking en dat ze wel iets speciaals ervan hadden kunnen maken. Wat ze ook gekozen hadden, het was nooit goed geweest .

  23. #298

    Standaard

    hehehe, de foto's bewijzen toch genoeg me dunkt...
    Zelfs een blinde zou dit zien als een in snel gestoken iets.
    Anyway heb ik er bij Amazon toch mijn beklag over gemaakt.
    Dat de box nu al uiteen aan het vallen waar je een pak geld hebt tegenaan gegooid is toch echt wel lachwekkend.... of schrikbarend.

  24. #299

    Standaard

    Bij valt disc 9 eruit. Erg zonde. Even kijken hoe we dat gaan oplossen.

  25. #300

    Standaard

    Alle houders zijn bij mij aan de zijkant gedeeltelijk open maar blijkbaar nog niet ver genoeg om de discs eruit te laten rollen.

    Maareh iets belangrijker lijkt me toch de beeld- en geluidskwaliteit.
    Iemand al verder gekeken dan de pilot?

Pagina 12 van 17 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •