Pagina 23 van 49 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    denk dat Zavvi een probleem gaat worden, nooit problemen gehad en nu lag er briefje in de bus of ik eventjes 18.48 euro wil betalen voor een 1 BR van 21.99 pond.. ga ik dus niet doen, en geen Zavvi meer voor mij (voor items boven de 22 euro)
    Had er dan niet besteld, je wist dat het meer dan €22 was en dus een gokje, nu worden die kosten van terugzenden etc afgewenteld op zavvi en dus op andere klanten.

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er was een tijd dat ze spullen van meer dan 22 euro vanuit Engeland verstuurden. En misschien is er iemand bij de douane of de posterijen komen werken die bedacht heeft dat er wel wat meer valt te verdienen mat pakketjes van buiten de EU. Moet makkelijk automatisch kunnen om de waarde van de etiketten af te lezen....
    Dat is ook altijd zo geweest. Ik heb regelmatig iets van boven de 22 euro bij zavvi.nl besteld, en nooit douanekosten moeten betalen. Deze ontwikkeling is echt nieuw, mocht dit kloppen. Zo langzamerhand wordt het steeds onaantrekkelijker om in de USA en de UK nog wat te bestellen, en straks helemaal al de Brexit erdoorheen is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    ... Zo langzamerhand wordt het steeds onaantrekkelijker om in de USA en de UK nog wat te bestellen, en straks helemaal al de Brexit erdoorheen is.
    Feit blijft wel dat je er wel betere releases hebt dan hier in Nederland, dus dan maar eventuele kosten voor lief nemen mocht je de sjaak zijn.

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Feit blijft wel dat je er wel betere releases hebt dan hier in Nederland, dus dan maar eventuele kosten voor lief nemen mocht je de sjaak zijn.
    Tja, als het je om de steelbooks te doen is..., mwah, ik weet niet of ik daar 30 euro + een fikse toeslag voor over heb voor alleen een ander soort verpakking. Soms hebben ze een fraaie serie (met name de Disney-collectie met de relief-voorkant), maar net zo vaak vind ik hun steelbooks er uitgesproken saai uit zien. Ben blij dat ik geen steelbook-verzamelaar ben. Zou me klauwen met geld gaan kosten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, als het je om de steelbooks te doen is..., mwah, ik weet niet of ik daar 30 euro + een fikse toeslag voor over heb voor alleen een ander soort verpakking. Soms hebben ze een fraaie serie (met name de Disney-collectie met de relief-voorkant), maar net zo vaak vind ik hun steelbooks er uitgesproken saai uit zien. Ben blij dat ik geen steelbook-verzamelaar ben. Zou me klauwen met geld gaan kosten.
    Heb ik het dan over Steelbooks? Ik zeg dat de UK uitgaves sowieso kwa kwaliteit beter zijn dan veel NL uitgaves. Dit kan zijn qua kwaliteit, qua verpakking etcetera. En ook heb je geen last van die hinderlijke franse zooi op de covers. Toen bv hier ''Star Wars - The Complete Saga uitkwam'' als box, stond er als cadeau bij ''Le Complete Saga''. Dat heeft mij doen besluiten om te gaan voor de UK versie. Maar je weet zelf donders goed hoe veel NL uitgaves zijn qua eerder genoemde voorbeelden, dus dan is de keuze voor verder kijken snel gemaakt. En ik heb nog geen enkele keer iets bij moeten betalen boven de € 22, ook pas geleden niet. Dus ik zie het wel. Ik ga nu niet bang worden zoals velen dat misschien doen. Ben geen meeloper.

  6. #556

    Standaard

    Raymond, als ik jouw aankopen door de tijd zo zie bij zavvi, dan zitten daar vaak zgn. Limited Editions steelbooks tussen. Zavvi associeer ik nu eenmaal met steelbooks, dat is hun unique selling point, zoals de Duitsers zeggen . Voor de rest hebben zij weinig bijzondere uitgaven. Ik bijvoorbeeld koop graag digibooks omdat ik dat een toegevoegde waarde vind hebben ten opzichte van een standaard blu-ray. En ben dan vaak aangewezen op Amazon USA. Maar als een specifieke Blu-ray zowel in Nederland als in de UK of USA te koop is, dan neem ik toch gewoon vaak de Nederlandse versie. Dat er dan soms een verdwaalde Franse tekst op de cover staat kan mij persoonlijk niet zo veel schelen. Dat ding staat verder toch maar in de kast en ik zie dat verder niet.
    Tot nu toe heb ik ook nooit problemen met zavvi-besteliingen gehad, maar ik bestel de laatste tijd dan ook meestal voor minder dan 22 euro. Maar het is wel zaak om dit even in de gaten te houden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #557

    Standaard

    Ik heb inderdaad ook nog altijd liever een verdwaalde Franse tekst erop dan al die Engelse leeftijdslogo's die zo in 't oog springen.

  8. #558

    Standaard

    Ieder zijn ding. Maar dan nog ga ik voor Uk uitgaves die veel beter werk afleveren dan bv ik noem een DFW of een Eone. Dat is voor mij de hoofdreden om ze meestal in de UK bij Zavvi te bestellen of Amazon UK. Maar ik ben tevreden over Zavvi, en ik snap echt niet waarom ze hier die franse zooi erbij moeten zetten. Dat verkloot echt de hoes, ook al is de schijf het belangrijkste.

    Maar goed, ik ga off topic, Ik blijf bij Zavvi gewoon bestellen, ook al is het meer dan £ 23.

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ieder zijn ding. Maar dan nog ga ik voor Uk uitgaves die veel beter werk afleveren dan bv ik noem een DFW of een Eone. Dat is voor mij de hoofdreden om ze meestal in de UK bij Zavvi te bestellen of Amazon UK. Maar ik ben tevreden over Zavvi, en ik snap echt niet waarom ze hier die franse zooi erbij moeten zetten. Dat verkloot echt de hoes, ook al is de schijf het belangrijkste.

    Maar goed, ik ga off topic, Ik blijf bij Zavvi gewoon bestellen, ook al is het meer dan £ 23.
    Dat komt toch door onze Waalse vrienden? Ze moeten ergens de kosten drukken, hoe lelijk het ook is, ik begrijp het wel.

  10. #560

    Standaard

    Hmm, ik wacht nu al 5 dagen tot er een item verzonden wordt uit de 2 voor €12 deal. Wordt gewoonlijk binnen 3 werkdagen verzonden, staat erbij. Ze hebben het kennelijk niet zelf op voorraad dus. Overigens wel vreemd dat het voor alle films uit die actie geldt.

  11. #561

    Standaard

    Merk de laatste 4 maanden een toename aan poblemen met zavvi. Geen leveringen, geen geld terug storten, te late leveringen, meldingen over films niet op voorraad (door problemen met leverancier). Verweet het in eerste plaats aan de feestdagen en dacht "ach die hebben het druk". De leveringen van het nieuwe jaar leveren ook al problemen op. Ook dereacties van zavvi lijken wat lakoniek. Vreemd. Herkennen anderen dit ook?
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  12. #562

    Standaard

    Totaal geen problemen hier.

    Ook niet met de vermelde douanekosten, laatste bestelling van 50+ euro kwam uit Duitsland via DHL.

  13. #563

    Standaard

    Tot nu toe nkiet (even afkloppen)....het duurt wel even voordat een pakje binnen is na verzenden, maar dat is geen probleem. Tip: als je de klantenservice nodig hebt, neem dan contact op via twitter. Gaat veel sneller en beter in mijn ervaring.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tot nu toe nkiet (even afkloppen)....het duurt wel even voordat een pakje binnen is na verzenden, maar dat is geen probleem. Tip: als je de klantenservice nodig hebt, neem dan contact op via twitter. Gaat veel sneller en beter in mijn ervaring.
    Ah. Dat is een goedetip. Dank je wel.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tip: als je de klantenservice nodig hebt, neem dan contact op via twitter. Gaat veel sneller en beter in mijn ervaring.
    Dan moet je dat wel hebben. En om nu voor die ene keer dat je ze nodig hebt Twitter aan te maken vind ik ook overdreven. Ik heb Facebook & Instagram, vind ik al meer dan genoeg. Ik kan niet alles bijhouden.

  16. #566

    Standaard

    Gewoon contact opnemen via dat formulier in je Zavvi profiel.

    Dat ze laat leveren is al een hele poos zo. Mijn langste wachttijd op een order was een maand. Ligt denk ik ook aan het bedrijf waar het mee wordt geleverd. Bij mij wordt het of door Sandd, Stadspost of Royal Mail zelf geleverd. Bij de eerste weet je dat ze alleen op dinsdag en vrijdag leveren. Alleen toen het door PostNL werd geleverd kon ik ervan op aan dat ik het binnen 5 dagen in huis had.

    Overigens de eerste keer voor mij dat een pakketje nog niet verzonden is omdat het niet op voorraad is.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 05-02-2017 om 13:30

  17. #567

    Standaard

    Ik zie zojuist dat Zavvi nu ook verzendkosten hanteert onder de 20,- euro
    Standaard verzending: 1,99 euro
    Verzending met tracking: 6,99 euro
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik zie zojuist dat Zavvi nu ook verzendkosten hanteert onder de 20,- euro
    Standaard verzending: 1,99 euro
    Verzending met tracking: 6,99 euro
    Aha, dus dat klopt wat ik gisteren opeens zag. Of zou het weer een fout in hun software zijn? Want bij het artikel zelf staat nog steeds "Geen verzendkosten", zonder beperkende voorwaarden. In het verleden kreeg ik ook wel eens opeens verzendkosten voor mijn neus, maar dat was na een paar dagen verdwenen. Bleek een fout in hun software te zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aha, dus dat klopt wat ik gisteren opeens zag. Of zou het weer een fout in hun software zijn? Want bij het artikel zelf staat nog steeds "Geen verzendkosten", zonder beperkende voorwaarden. In het verleden kreeg ik ook wel eens opeens verzendkosten voor mijn neus, maar dat was na een paar dagen verdwenen. Bleek een fout in hun software te zijn.
    Geen fout, staat nu ook duidelijk op de site: "gratis verzending vanaf 20 euro".
    Jammer, ga er nu wel minder bestellen denk ik.

  20. #570

    Standaard

    Ja, ik wilde SW - Rogue One daar bestellen die zonder verzendkosten goedkoper was dan waar dan ook. Met verzendkosten is het prijsverschil met amazon UK niet meer noemenswaardig en heb ik hem liever sneller in huis.

  21. #571

    Standaard

    Dat is wel erg jammer. Ik gebruikte zavvi juist voor losse bestellingen omdat ze geen verzendkosten hadden . En omdat amazon altijd sneller is, zal zavvi wel een stuk goedkoper willen zijn, wil ik ze nog gebruiken.

  22. #572

    Standaard

    Dit is zeer spijtig. Zal wel te maken hebben met de aankomende Brexit?

    Ik gebruikte Zavvi juist omdat ze zo lekker goedkoop waren, maar nu kan ik net zo goed naar Amazon, als ik voor elk pakje 2 euro verzendkosten moet betalen. Dan is Amazon goedkoper, aangezien die van alles één pakket maken en bij hun kan ik er iig van op aan dat ik het binnen een redelijke termijn in huis heb.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 20-03-2017 om 21:39

  23. #573

    Standaard

    Persoonlijk vind ik 2 euro erg meevallen en dat ben je bij amazon ook wel kwijt denk ik. Bovendien zit je zo aan 20 euro en dan is verzending weer gratis. Ik zal er in ieder geval in totaal niet minder om bestellen, wel minder vaak losse titels. Dat de levering langer duurt dan bij amazon maakt me niets uit.

  24. #574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik gebruikte Zavvi juist omdat ze zo lekker goedkoop waren, maar nu kan ik net zo goed naar Amazon, als ik voor elk pakje 2 euro verzendkosten moet betalen.
    Volgens mij is het per bestelling en niet per pakje.

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Volgens mij is het per bestelling en niet per pakje.
    Even getest en zo te zien heb je gelijk. Dat is dan een meevaller.

Pagina 23 van 49 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •