Pagina 10 van 39 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    hebben meer mensen last van de meest vreemde artikelen in hun persoonlijke dagelijkse gold box deals? Eerst kreeg ik alleen maar dvd en blu-rays te zien, maar de laatste dagen dingen als dierenvoeding, cds en andere producten waar ik geen interesse in heb. Erg vreemd dit.
    Ik heb het al eerder gehad, maar de laatste tijd is het weer erger idd, vandaag trouwens niet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tussen de 6 en 14 dagen
    Kreeg vanochtend het mailtje van Amazon dat mijn bestelling is verzonden, verwachte bezorgdatum 20 mei . Ik hoop dat je gelijk krijgt Pepijn want als ik inderdaad bijna vijf weken moet wachten op deze bestelling dan duurt het een hele lange tijd voor ik weer eens bij hun bestel. Zou het kunnen dat wanneer je veel bij één van de Amazon's besteld dat zij jou een betere service verlenen?


  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Kreeg vanochtend het mailtje van Amazon dat mijn bestelling is verzonden, verwachte bezorgdatum 20 mei . Ik hoop dat je gelijk krijgt Pepijn want als ik inderdaad bijna vijf weken moet wachten op deze bestelling dan duurt het een hele lange tijd voor ik weer eens bij hun bestel. Zou het kunnen dat wanneer je veel bij één van de Amazon's besteld dat zij jou een betere service verlenen?
    Amazon schat de levertijd altijd erg ruim in, zelfs de UK met de gratis verzend optie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #229

    Standaard

    Ik ga toch een vraag stellen die waarschijnlijk al 100 keer gesteld is.

    Ik heb twee cds besteld van samen nog net geen 20 euro. Verzendkosten 6 euro, bij elkaar 25 euro nog wat.

    Zal ik aan de deur bij moeten betalen, of is dit onder de douane grens?
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik ga toch een vraag stellen die waarschijnlijk al 100 keer gesteld is.

    Ik heb twee cds besteld van samen nog net geen 20 euro. Verzendkosten 6 euro, bij elkaar 25 euro nog wat.

    Zal ik aan de deur bij moeten betalen, of is dit onder de douane grens?
    Dan zou ik zeggen zoek het antwoord even op, want dat is denk ik zelfs in dit topic wel te vinden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #231

    Standaard

    Dus het is niet teveel moeite te reageren, maar wel teveel moeite gewoon antwoord te geven? Ik kan wel 10 pagina's doorzoeken naar een antwoord, maar zover ik weet willen de regels ook nog weleens veranderen.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik ga toch een vraag stellen die waarschijnlijk al 100 keer gesteld is.

    Ik heb twee cds besteld van samen nog net geen 20 euro. Verzendkosten 6 euro, bij elkaar 25 euro nog wat.

    Zal ik aan de deur bij moeten betalen, of is dit onder de douane grens?

    Als je onder de 20 euro blijft zonder verzendkosten moet er normaal gezien niets aan de hand zijn.

    Mijn ervaring is bij amazon.com dat als je onder de 40 dollar blijft , dat er niets aan de hand is.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Als je onder de 20 euro blijft zonder verzendkosten moet er normaal gezien niets aan de hand zijn.

    Mijn ervaring is bij amazon.com dat als je onder de 40 dollar blijft , dat er niets aan de hand is.

    Thanks voor het antwoord, zal het dit keer proberen te onthouden..
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Dus het is niet teveel moeite te reageren, maar wel teveel moeite gewoon antwoord te geven?
    Misschien komt dat omdat die vraag dus al 100 keer is gesteld en jij het dus ook gewoon weet dat je het zelf kan vinden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Ik kan wel 10 pagina's doorzoeken naar een antwoord, maar zover ik weet willen de regels ook nog weleens veranderen.
    Post 165 staat een link naar de site v/d douane, dat is dus 3 pagina's doorzoeken
    Die regelgeving is al in geen jaren veranderd.

    En dan vergeet ik nog even dat er zelfs een topic is dat Douane waarschuwing voor dvd bestellingen van buiten EU!!! heet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #235

    Standaard

    Dus als ik bij Amzon.co.uk bestel, hoef ik geen douane kosten te betalen?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Als je onder de 20 euro blijft zonder verzendkosten moet er normaal gezien niets aan de hand zijn.

    Mijn ervaring is bij amazon.com dat als je onder de 40 dollar blijft , dat er niets aan de hand is.

    Kan kloppen want ik zat incl verzenden op 46 dollar.

  12. #237

    Standaard

    Met de Belgische Post weet je nooit of je iets moet bijbetalen of niet. De twee laatste maanden heb ik veel geluk gehad met Amazon.com zelfs met bestellingen rond de 100$. Deze week heb ik een klein bestelling ontvangen van 50$ vervoerkosten inb. (Tron en Tron Legacy), en ik heb 10€ moeten bijbetalen. Het is nog altijd goedkoper dan de uitgaven die bij ons zullen uitkomen.
    Wie heeft ze wakker gemaakt?

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Dus als ik bij Amzon.co.uk bestel, hoef ik geen douane kosten te betalen?
    Nee.

  14. #239

    Standaard

    Ik heb op de douane site gekeken en daar staat dat je ook verzekeringskosten van €10,- moet betalen? Of verschilt dat gewoon per website? Ik heb tot nu toe best vaak besteld bij Amazon.co.uk en Amazon.de, omdat het allemaal binnen de EU is geen problemen mee gehad. Alleen de dollar is nu best laag en wil een aantal films kopen via Amazon.com, alleen ik twijfel nog een beetje. En jullie hebben het ook nog over inklaringskosten van €12,50. Moet je dit bedrag ook bij elke bestelling betalen of niet?

  15. #240

    Standaard

    Hoera! 1 pakje toch binnen! Door selektvracht gebracht, wellicht zat daar de vertraging...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb op de douane site gekeken en daar staat dat je ook verzekeringskosten van €10,- moet betalen?
    Dat zal waarschijnlijk een voorbeeld zijn geweest, want dat is niet verplicht en het bedrag kan ook variëren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    En jullie hebben het ook nog over inklaringskosten van €12,50. Moet je dit bedrag ook bij elke bestelling betalen of niet?
    Dat zijn de administratiekosten die TNT post in rekening brengt als de waarde v/d producten hoger zijn dan 22 euro en je pakketje 'er uit' wordt gehaald.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #242

    Standaard

    Dankje, ik weet genoeg!

  18. #243

    Standaard

    Vraag.

    Als ik 3 pre-orders (1 bestelling) plaats bij www.amazon.com

    En ik geef aan dat ik zo min mogelijk bestellingen wil, wordt de order dan aangehouden tot de laatste verzonden is, of gooit amazon de eerder aanwezige titels dan al op de post?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #244

    Standaard

    Normaal gezien wordt pas verzonden als de laatste preorder uitkomt volgens mij..

    Ik kreeg dit toch als datum wanneer ik de BR's van LOTR en Star Wars wou bestellen.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vraag.

    Als ik 3 pre-orders (1 bestelling) plaats bij www.amazon.com

    En ik geef aan dat ik zo min mogelijk bestellingen wil, wordt de order dan aangehouden tot de laatste verzonden is, of gooit amazon de eerder aanwezige titels dan al op de post?
    Amazon verzend dan de items in stock direct en de pre-orders apart.

    dan krijg je dit soort bestellingen bestelling_met_pre-orders.jpg
    Laatst aangepast door Wieba : 19-04-2011 om 14:13

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Amazon verzend dan de items in stock direct en de pre-orders apart.
    In stock zetten ze bij mij bij de laatst uitkomende pre-order en soms versturen ze hem uit zichzelf eerder. Als ik de laatste pre-order na 1 dag of zo weghaal, dan versturen ze de in-stock eerder.
    Pre-orders worden bij mij altijd verzonden zodra ze beschikbaar zijn.

    Je kunt al zien hoe ze de boel ongeveer gaan verzenden voordat je de bestelling daadwerkelijk plaatst en anders kun je altijd nog cancellen.

    Het is ook zo als er 1 item is verzonden uit je bestelling en je cancelled de rest, dan hoef je geen extra verzendkosten te betalen. Laat je er 1 of meer over dan worden de resterende verzendkosten bij die berekend.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    In stock zetten ze bij mij bij de laatst uitkomende pre-order en soms versturen ze hem uit zichzelf eerder. Als ik de laatste pre-order na 1 dag of zo weghaal, dan versturen ze de in-stock eerder.
    Pre-orders worden bij mij altijd verzonden zodra ze beschikbaar zijn.
    Het verzenden van de in stock hangt volgens mij af van het aantal. bij twee in stock verzenden eerder dan bij 1 in stock.
    Pre-orders worden idd pas verzonden op het moment van beschikbaarheid.

    Je kunt al zien hoe ze de boel ongeveer gaan verzenden voordat je de bestelling daadwerkelijk plaatst en anders kun je altijd nog cancellen.
    Klopt, erg handig

    Het is ook zo als er 1 item is verzonden uit je bestelling en je cancelled de rest, dan hoef je geen extra verzendkosten te betalen. Laat je er 1 of meer over dan worden de resterende verzendkosten bij die berekend.
    Bij de eest verzonden bestellen betaal je ook de Shipping & Handling: van $5.97, dus logisch dat je geen extra kosten hoeft te betalen.

    dit apart verzenden lukt mij eigenlijk alleen met amazon.com. bij co.uk of de wachten ze gewoon tot alles in stock is of is er een manier om dit voor elkaar te krijgen?

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    Bij de eest verzonden bestellen betaal je ook de Shipping & Handling: van $5.97, dus logisch dat je geen extra kosten hoeft te betalen.
    Heb ik ook wel eens lager gehad, ze delen bij mij de totale verzendkosten door het aantal BD's

    Bij de UK en DE varianten krijg ik het ook niet voor elkaar, daar is het gewoon geduld hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Bij de UK en DE varianten krijg ik het ook niet voor elkaar, daar is het gewoon geduld hebben.
    Vreemd genoeg gaat amazon.de mij nu een disc apart toesturen, die ik besteld heb met een pre-order..

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vreemd genoeg gaat amazon.de mij nu een disc apart toesturen, die ik besteld heb met een pre-order..
    Dat is idd bijzonder.
    Pre-order bij amazon.de en ik las vandaag nog ergens dat je dat daar niet doet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 10 van 39 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •