Pagina 56 van 57 EersteEerste ... 646525354555657 LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1421 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    dat is allemaal leuk en aardig wat je over jordy zegt, maar feit blijft dat ie niet leert van zijn fouten. En dat leidt inderdaad tot grote ergernissen .
    Volgens mij ben jij hier een hele poos niet of nauwelijks actief geweest de laatste maanden, Rob.
    Er is in die tijd veel veranderd, ook wat moderaten betreft. Ook wij durven de hand in eigen boezem te steken en doen aan zelfreflectie. En we luisteren ook naar kritiek, zolang die maar onderbouwd is. Zomaar wat in het wilde weg gaan roepen en schreeuwen dat het dictatoriaal is, is heel gemakkelijk. Maar ondertussen weet lang niet iedereen zich op een normalen en respectvolle manier te gedragen.
    Wij kijken naar onszelf, maar dat zouden een aantal leden ook best eens kunnen doen. Ik zeg al heel lang: tel eens tot tien voordat je reageert of een bericht plaatst. Dat zou een heleboel ergenis en frustratie schelen. En het getuigd ook van goede zelfreflectie.
    Dat proberen wij ook te doen en meestal gaat het goed. En soms zijn we misschien een beetje ouderwets. Ook daar wordt - as we speak - naar gekeken. Onze taak is ook altijd 'work in progress'.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #1377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Volgens mij ben jij hier een hele poos niet of nauwelijks actief geweest de laatste maanden, Rob.
    Er is in die tijd veel veranderd, ook wat moderaten betreft. Ook wij durven de hand in eigen boezem te steken en doen aan zelfreflectie. En we luisteren ook naar kritiek, zolang die maar onderbouwd is. Zomaar wat in het wilde weg gaan roepen en schreeuwen dat het dictatoriaal is, is heel gemakkelijk. Maar ondertussen weet lang niet iedereen zich op een normalen en respectvolle manier te gedragen.
    Wij kijken naar onszelf, maar dat zouden een aantal leden ook best eens kunnen doen. Ik zeg al heel lang: tel eens tot tien voordat je reageert of een bericht plaatst. Dat zou een heleboel ergenis en frustratie schelen. En het getuigd ook van goede zelfreflectie.
    Dat proberen wij ook te doen en meestal gaat het goed. En soms zijn we misschien een beetje ouderwets. Ook daar wordt - as we speak - naar gekeken. Onze taak is ook altijd 'work in progress'.
    ik ben misschien een tijd niet actief bezig geweest hier, maar wel altijd blijven lezen.
    Ik personlijk heb al een tijdje geen problemen met jordy (omdat ik niet zo heel veel meer post), maar ik begrijp de anderen wel!
    En ook nu weer een mooi verhaal over zelfreflectie en zo maar feit blijft toch dat jordy te nadrukkelijk aanwezig is. Wat er enkele jaren al gezegd werd over hem komt ook nu nog steeds terug in de klachten die sommige mensen hier hebben. Dus je kan er allemaal zo'n mooi verhaal van maken als je wilt, maar het veranderd helemaal niets bij hem! Zie dit niet als een nieuwe aanval op jordy, maar er is gewoon een verandering nodig in zijn stijl van moderaten. En zoals die "verandering" volgens jullie al een paar jaar geleden zou zijn ingezet zien "wij" maar heel weinig progressie.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    En zoals die "verandering" volgens jullie al een paar jaar geleden zou zijn ingezet zien "wij" maar heel weinig progressie.
    Ben ik niet met je eens. Ook ik heb in het verleden (stevige) kritiek gehad over het moderaten van Jordy maar er is inde tussentijd wel wat veranderd. Dus progressie is er zeker geweest. Ook vind ik dat voorkeuren van members die niet tegemoet gekomen worden onterecht worden bestempeld als zijnde kritiek op het moderaten van de crew. Soms worden beslissingen nu eenmaal genomen voor het grotere geheel, en dat is soms jammer voor het indivdu. Maar daar moet je een beetje doorheen kijken vind ik.

  4. #1379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ben ik niet met je eens. Ook ik heb in het verleden (stevige) kritiek gehad over het moderaten van Jordy maar er is inde tussentijd wel wat veranderd. Dus progressie is er zeker geweest. Ook vind ik dat voorkeuren van members die niet tegemoet gekomen worden onterecht worden bestempeld als zijnde kritiek op het moderaten van de crew. Soms worden beslissingen nu eenmaal genomen voor het grotere geheel, en dat is soms jammer voor het indivdu. Maar daar moet je een beetje doorheen kijken vind ik.
    Progressie is er vooral bij de andere moderators geweest. Ik denk dat het heel simpel op te lossen is. Als jordy nu eens wat genuanceerder zijn berichten post, en ook even iets aan iemand laat weten via een PB met daarin het wat en waarom hij iets veranderd dan zijn de meeste problemen wel voorbij denk ik.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #1380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Progressie is er vooral bij de andere moderators geweest. Ik denk dat het heel simpel op te lossen is. Als jordy nu eens wat genuanceerder zijn berichten post, en ook even iets aan iemand laat weten via een PB met daarin het wat en waarom hij iets veranderd dan zijn de meeste problemen wel voorbij denk ik.
    Met alle respect, de crew hoeft natuurlijk niet zomaar verantwoording te geven aan een individu waarom bepaalde beslissingen genomen worden. Voor het verwijderen van berichten: OK. Dat is bij mij ook laatst gebeurd door Claudio en die heeft keurig een PM gestuurd met het hoe en waarom. Dan is meteen de angel eruit en dat is prima. Maar van andere aanpassingen die gedaan worden zie ik vaak wel tekst en uitleg. Dus ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen. En het is soms ook vaak dat sommige members wel eerst tot tien kunnen tellen voordat ze iets posten, of iets beter hun best doen met een zoekactie (mbt een dubbele post bijvoorbeeld). En voordat je aankomt met de brakke zoekfunctie hier: zoeken op Google op uitsluitend dvd.nl werkt prima....

  6. #1381

    Standaard

    Waarom is onze grote vriend Verhoeven nu gebanned?

  7. #1382

    Standaard

    Die mag even gaan nadenken over zijn aanvallende en beledigende gedrag van de laatste tijd.

  8. #1383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Met alle respect, de crew hoeft natuurlijk niet zomaar verantwoording te geven aan een individu waarom bepaalde beslissingen genomen worden. Voor het verwijderen van berichten: OK. Dat is bij mij ook laatst gebeurd door Claudio en die heeft keurig een PM gestuurd met het hoe en waarom. Dan is meteen de angel eruit en dat is prima.
    Kijk, zo hoort het ook! En als iedereen dat zou doen is er geen vuiltje aan de lucht!
    Maar het is gewoon niet leuk als er posts zomaar worden aangepast of verwijderd.Gewoon even laten weten en klaar is jordy!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #1384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Die mag even gaan nadenken over zijn aanvallende en beledigende gedrag van de laatste tijd.
    Toch gelijk gekregen dan dat Verhoeven voor zijn gedrag wel een ban verdiend, want hoe hij de laatste tijd inderdaad iedere keer reageerd slaat nergens op.

    Iedere keer harde kritieken en meningen maar een keer naar zichzelf kijken zit er bij deze beste man/kind/kleuter niet in.

    Prima dat hij een ban heeft, totaal mee eens

    Plus iedereen moet het beleid/ de moderators maar eens nemen zoals het is, bevalt het je niet dan ga je toch naar Filmtotaal, want daar is alles 'perfect' NOT! Of een ander forum. Zonder deze mensen die in hun vrije tijd dit forum draaiende houden en bezig zijn met iets nieuws was er niet eens een forum.

    Je kunt je zelf ook wel een keer kwetsbaar opstellen en word ook crewlid gaan we jou als persoon constant afzeiken kijken hoe leuk jij dat vind.
    Altijd commentaar op een ander is makkelijk maar beetje zelf reflectie... soms ver te zoeken hier bij sommige!
    Laatst aangepast door theregiment : 15-01-2013 om 20:41

  10. #1385

    Standaard

    Respectloos en zuigend gedrag naar de crew moet idd bestraft worden. Maar Verhoeven was er - getuige zijn laatste reacties - ook wel naar aan het solliciteren.

  11. #1386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat is bij mij ook laatst gebeurd door Claudio en die heeft keurig een PM gestuurd met het hoe en waarom. Dan is meteen de angel eruit en dat is prima.
    Kijk, en zo hoort t dus. Ik heb al vaak berichten verwijderd zijn worden door Jordy en `m vaker gevraagd "waarom niet even een PM sturen? " En dan krijg je een antwoord in de trant van "dan zijn wel ff bezig " en "dat hoeft niet" ( niet precies met die woorden maar wel van die strekking)
    Dan vraag je er ook wel om als mensen dan pissig op je worden en blijven. Zo veel werk is het echt niet om een pm te sturen wanneer je een berichtje verwijderd.
    Of een functie inbouwen waarbij je bij t verwijderen van berichtjes een toelichting moet geven over het hoe en waarom. Dat is op een ander film forum waar ik moderator ben ook en dat werkt prima.
    Ik lees hier wel berichten over "eens even tot tien tellen" maar ik vind dat de crew dat ook wel eens mag doen mbt. het verwijderen of aanpassen van posts... Gelijke monnikken....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Plus iedereen moet het beleid/ de moderators maar eens nemen zoals het is.
    Bij deze wens ik alleen maar toe te voegen dat dit absoluut niet het geval mag zijn. Moderators zijn ook maar mensen, niet meer en ook zeker niet minder dan dat. De ene kwijt zich vlekkeloos van die taak, de andere heeft soms wat bijsturing nodig. Zo ook bij de leden. Een wisselwerking.

  13. #1388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kijk, en zo hoort t dus. Ik heb al vaak berichten verwijderd zijn worden door Jordy en `m vaker gevraagd "waarom niet even een PM sturen? " En dan krijg je een antwoord in de trant van "dan zijn wel ff bezig " en "dat hoeft niet" ( niet precies met die woorden maar wel van die strekking)
    Dan vraag je er ook wel om als mensen dan pissig op je worden en blijven. Zo veel werk is het echt niet om een pm te sturen wanneer je een berichtje verwijderd.
    Of een functie inbouwen waarbij je bij t verwijderen van berichtjes een toelichting moet geven over het hoe en waarom. Dat is op een ander film forum waar ik moderator ben ook en dat werkt prima.
    Ik lees hier wel berichten over "eens even tot tien tellen" maar ik vind dat de crew dat ook wel eens mag doen mbt. het verwijderen of aanpassen van posts... Gelijke monnikken....
    Ben 't volledig met TheGodfather eens. Kan me voorstellen dat je niet altijd tijd hebt om een PM te sturen wanneer je bijna in je eentje moderator op het forum bent, maar tegenwoordig is dat anders toch?

    Als we nu een vaste afspraak maken dat bij een samenvoeging/ verwijdering/ aanpassing/etc. van een bericht even een berichtje wordt gestuurd, dan creëren we al een hoop wederzijds begrip dat bijdraagt aan de sfeer op het forum.

    Overigens heb ik persoonlijk geen problemen met een mod of ander forumlid, daarom een geheel neutrale mening
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #1389

    Standaard

    Dat lijkt me in alle mogelijke opzichten een heel fair voorstel, inderdaad.

  15. #1390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat lijkt me in alle mogelijke opzichten een heel fair voorstel, inderdaad.
    En als iedereen dan vanaf nu af aan ook nadenkt hoe hij of zij alles formuleert, dan hoeft er ook niet zoveel veranderd of verwijderd te worden

  16. #1391

    Standaard

    Mag ik weten waarom mijn reactie in bluray pricewatchforum is verwijderd? Het is leuk dat er een prijsvermelding wordt gedaan van Boardwalk Empire 2, maar deze wordt niet meer door WowHD geleverd. Het is dan een relevante opmerking dat deze niet meer geleverd word.

  17. #1392

    Standaard

    Misschien heeft het te maken met de manier waarop je het zegt? Had je daar al aan gedacht?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #1393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Misschien heeft het te maken met de manier waarop je het zegt? Had je daar al aan gedacht?
    Tuurlijk heb ik daaraan gedacht. Enige toevoeging eraan, die ik gaf was "Oplichters!" en dat vind ik ook oprecht. WowHD adverteert een bepaalde titel voor een bepaalde prijs en lokt daar via sites als deze veel mensen mee naar hun site in de hoop meer te verkopen. Vervolgens wordt met een excuus de deal ongedaan gemaakt. Als die ene toevoeging al teveel is, komt dat op mij redelijk kleinzerig over. Misschien op het randje, maar niet erover. Had dan die toevoeging eraf gehaald.

  19. #1394

    Standaard

    Had dat gewoon in het topic van de titel vermeld, of in het algemene topic van de website zelf. De regels voor de Pricewatch topics zijn al zo oud als de weg naar Rome zo ongeveer. Ik vind het al netjes dat je überhaupt al een uitleg krijgt Daarnaast vind ik het ook niet echt nuttig dat je een prijs post van een artikel die niet meer leverbaar is....

  20. #1395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Had dat gewoon in het tlopic van de titel vermeld, of in het algemene topic van de website zelf. De regels voor de Pricewatch topics zijn al zo oud als de weg naar Rome zo ongeveer. Ik vind het al netjes dat je überhaupt al een uitleg krijgt Daarnaast vind ik het ook niet echt nuttig dat je een prijs post van een artikel die niet meer leverbaar is....
    Neen. Een prijs was gepost, waarop ik de titel bestelde. Ik bestel deze en die wordt geannuleerd. Met mijn reactie geef ik aan dat titel niet wordt uitgeleverd tegen die prijs. De toevoeging is dan niet relevant, het commentaar wel. De hele reactie verwijderen is dus ook de relevantie verwijderen/

  21. #1396

    Standaard

    Je zou in het vervolg eerst eens beter na moeten denken van wat je schrijft in plaats van ons nu verwijten gaan maken dat we iets verwijderd hebben wat niet gepast was.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Neen. Een prijs was gepost, waarop ik de titel bestelde. Ik bestel deze en die wordt geannuleerd. Met mijn reactie geef ik aan dat titel niet wordt uitgeleverd tegen die prijs. De toevoeging is dan niet relevant, het commentaar wel. De hele reactie verwijderen is dus ook de relevantie verwijderen/
    Dan had je alsnog het commentaar in het topic van WowHD zelf moeten posten. De relevantie van je commentaar slaat namelijk op de handelswijze van de webshop, niet persé op de prijs van het artikel. Dus nog steeds het verkeerde topic.

  23. #1398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dan had je alsnog het commentaar in het topic van WowHD zelf moeten posten. De relevantie van je commentaar slaat namelijk op de handelswijze van de webshop, niet persé op de prijs van het artikel. Dus nog steeds het verkeerde topic.
    Die titel is als lokmiddel ingezet.

  24. #1399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je zou in het vervolg eerst eens beter na moeten denken van wat je schrijft in plaats van ons nu verwijten gaan maken dat we iets verwijderd hebben wat niet gepast was.
    Als je dat al teminste verwijten vindt. Valt nog wel mee imo.

  25. #1400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Die titel is als lokmiddel ingezet.
    De titel of de prijs? Niettegenstaande, het betreft nog steeds de handelswijze van WowHD. Dus nog altijd het verkeerde topic.

Pagina 56 van 57 EersteEerste ... 646525354555657 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •