Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 728 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Shop Update:

    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides DVD 180MM
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides Blu-ray 210MM
    Desperate Housewives - Het Complete Vijfde Seizoen 210MM
    Grey's Anatomy Season 5 - Het Complete Vijfde Seizoen 210MM

    Wederom niks voor mij...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  2. #502

    Standaard

    On stranger tides is een tijdelijke actie en zal tot vrijdagnacht 0:00 in de shop staan!

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cspr Bekijk bericht
    On stranger tides is een tijdelijke actie en zal tot vrijdagnacht 0:00 in de shop staan!

    Staat er anders nog steeds in .

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Staat er anders nog steeds in .
    Haha klopt, dan zijn ze een stel leugenaars op Facebook .
    Het volgende hadden ze afgelopen donderdag op hun pagina gepost:

    Movie Minutes Update – De DVD & Blu-ray van Pirates of The Caribbean: On Stranger Tides zal tot vrijdagnacht (4 mei) 0:00 in de shop staan! Daarna zal deze verwijderd worden uit de shop! Het was een tijdelijke actie! Dus wees er snel bij als je deze nog aan je collectie wilt toevoegen!

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cspr Bekijk bericht
    Haha klopt, dan zijn ze een stel leugenaars op Facebook .
    Het volgende hadden ze afgelopen donderdag op hun pagina gepost:
    Meestal wachten ze tot de week voorbij is. Dus, ik ga ervan uit, dat ze om 00:01 uit de shop zijn :P.

  6. #506

    Standaard

    Movie Minutes Monday – Een late MMM vandaar niet éen maar twee nieuwe DVD’s in de shop! The Village en Unbreakable zijn allebei apart te verkrijgen voor 150 MovieMinutes!

  7. #507

    Standaard

    The Village stond er al in.

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    The Village stond er al in.
    Dat ze titels recycleren weten we al langer. Vind het spijtig dat het de dvd is van Unbreakable en niet de blu-ray.

  9. #509

    Standaard

    Ik heb een dvd van The Village gekregen met 30 movie minutes. Ik gebruik ze niet dus wie ze wilt hebben....doe een leuk voorstel

  10. #510

    Standaard

    Ik heb 2 weken geleden Pirates 4 op DVD besteld via Movieminutes. Nog steeds niets binnen. Hebben jullie deze film al wél binnengekregen, of duurt het normaal wat langer met nieuwe films/series in de shop?

  11. #511

    Standaard

    Geen idee... ik heb hem ook nog niet binnen.

  12. #512

    Standaard

    Ik heb hem vorige week donderdag besteld samen met deel 2 en deel 3, zal het hier laten weten als ik hem binnen heb.

  13. #513

    Standaard

    Hier is Pirates 4 ook nog niet binnen, maar waarschijnlijk ook nog niet verzonden.
    Normaal krijg je een mailtje als iets wordt verzonden en is het een dag laten binnen.

    ze zijn nooit echt snel met verzenden bij MM.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier is Pirates 4 ook nog niet binnen, maar waarschijnlijk ook nog niet verzonden.
    Normaal krijg je een mailtje als iets wordt verzonden en is het een dag laten binnen.

    ze zijn nooit echt snel met verzenden bij MM.

    Andere titels wel snel binnen gehad .

  15. #515

    Standaard

    De laatste nieuwe blu-ray met een Movie Minutes Sticker: Real Steel, The Help en Fright Night. Geen enkele van deze nieuwe film hun code werkt. Ik heb al elke mogelijk combinatie geprobeerd. Beetje vervelend. Zijn er nog mensen waarvan hun code van deze films niet werkt ?

  16. #516

    Standaard

    Klantenservice mailen met de code (eventueel een foto) en je krijgt een nieuwe toegestuurd.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De laatste nieuwe blu-ray met een Movie Minutes Sticker: Real Steel, The Help en Fright Night. Geen enkele van deze nieuwe film hun code werkt. Ik heb al elke mogelijk combinatie geprobeerd. Beetje vervelend. Zijn er nog mensen waarvan hun code van deze films niet werkt ?
    Ik heb Fright Night vandaag gekocht. Code werkt gewoon. Wel een lastige kraslaag deze keer. Kon de code amper lezen.

  18. #518

    Standaard

    Zat er een O of een 0 in..had ik laatst ook met een code..Ik had Armageddon nog besteld, en deze duurde ook ruim 3 weken..gewoon afwachten..ik hoop dat Real Steel in de shop komt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #519

    Standaard

    Movie Minutes Monday – National Treasure en National Treasure 2: Book of Secrets zijn nu allebei te verkrijgen op Blu-ray voor 150 Movie Minutes in de shop!
    http://movieminutes.nl/shop

  20. #520

    Standaard

    National Treasure 1 en 2 waren mijn eerste titels op blu ray, m.a.w. Deze heb ik al jaren in huis.

  21. #521

    Standaard

    Leuk dat er weer nieuw aanbod is. Jammer genoeg oud spul, terwijl ze wel degelijke recente titels in de shop kunnen hebben.
    Maar dit doen ze dan weer zeer tijdelijk, zoals met die laatste Pirates of Tron Legacy. Waarom laten ze die films niet gewoon langer in de shop staan?

    Hopelijk komen dan ook weer de tekenfilms terug.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb 2 weken geleden Pirates 4 op DVD besteld via Movieminutes. Nog steeds niets binnen. Hebben jullie deze film al wél binnengekregen, of duurt het normaal wat langer met nieuwe films/series in de shop?
    Hoe het momenteel is weet ik niet, maar tot een jaar geleden varieerden de levertijden behoorlijk. Ik heb mijn bestelling wel eens binnen een week binnen gehad maar ook wel eens pas na ruim een maand. Kennelijk is dat nog steeds zo.

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Leuk dat er weer nieuw aanbod is. Jammer genoeg oud spul, terwijl ze wel degelijke recente titels in de shop kunnen hebben.
    Maar dit doen ze dan weer zeer tijdelijk, zoals met die laatste Pirates of Tron Legacy. Waarom laten ze die films niet gewoon langer in de shop staan?

    Hopelijk komen dan ook weer de tekenfilms terug.
    Animatiefilms komen NOOIT meer terug in de shop, enkel live action, hebben ze al twee maal via facebook (helaas) bevestigd...

    Ik vind het ook spijtig dat er weinig recente films bijkomen, en als het dan eens een recente is, is het meestal een flutfilm.

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hoe het momenteel is weet ik niet, maar tot een jaar geleden varieerden de levertijden behoorlijk. Ik heb mijn bestelling wel eens binnen een week binnen gehad maar ook wel eens pas na ruim een maand. Kennelijk is dat nog steeds zo.
    't Is maar een assumptie, maar volgens mij doen ze alle bestellingen tegelijk één keer per maand (?) de deur uit. Als je dus (bijv.) op 1 maart iets hebt besteld en ze verzenden standaard pas eind van de maand, kun je 4 weken op je bestelling wachten, terwijl iemand anders die net op de valreep op 29 maart iets heeft besteld maar één/twee dag moet wachten. Wellicht vandaar de gevarieerde ervaringen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #525

    Standaard

    heh wat jammer, kom ik net 5 mm tekort voor national treasure

Pagina 21 van 30 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •