Pagina 77 van 330 EersteEerste ... 276773747576777879808187127177 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 8243 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vrees dat je gelijk hebt Frank, Harry Potter zal keer op keer opnieuw uitkomen
    Ik heb ze allemaal, dus hoef echt niet nog eens een box. Zonde van je geld toch?

  2. #1902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cees23 Bekijk bericht
    Ik heb ze allemaal, dus hoef echt niet nog eens een box. Zonde van je geld toch?
    Maar ik heb ze nog niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1903

    Standaard

    Het enige echt nieuwe wat nog niet in de "Ultimate Editions" van HP 1 t/m 6 zit, zijn twee nieuwe afleveringen van "Creating the World of Harry Potter" deel 7 en 8 (op de extra bonus disc), genaamd "Story" en "Growing up".

    Alleen de extended versions van HP 1 en 2. Geen verdere verlengde versies.

    Ik zou het leuker vinden als er van HP 7a en 7b nog zo'n fijne Ultimate Edition komt, om m'n collectie compleet te maken. Wat nu uitkomt is vooral oude wijn in (prachtige) nieuwe zakken.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Reken daar maar niet op. Warner vond het al niet interessant om de Superman-box in Nederland uit te brengen en heeft zelfs geen Nederlandse toegevoegd aan de buitenlandse releases. Ik verwacht daarom dat de kans op een release bijzonder klein is, zelfs uitgesloten.


    Waar kan ik wel deze Superman 2 krijgen dan,met NL subs???

  5. #1905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Waar kan ik wel deze Superman 2 krijgen dan,met NL subs???
    Nergens. Superman II is alleen uitgebracht op DVD met Nederlandse ondertitels.

  6. #1906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Reken daar maar niet op. Warner vond het al niet interessant om de Superman-box in Nederland uit te brengen en heeft zelfs geen Nederlandse toegevoegd aan de buitenlandse releases. Ik verwacht daarom dat de kans op een release bijzonder klein is, zelfs uitgesloten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nergens. Superman II is alleen uitgebracht op DVD met Nederlandse ondertitels.

    Jammer................

    Had deze graag willen hebben op Blu-ray, toch jeugdsentiment..........

  7. #1907
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    Jammer................

    Had deze graag willen hebben op Blu-ray, toch jeugdsentiment..........
    Heb nog wel de Richard Donner versie op HD DVD. Maar de film was toch al niet iets waar de studio trots op was. Vandaar dat Donner van de film was afgehaald. Maar hoe zit dat met die box. Zit ie daar niet in? Is die box niet Nederlands?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Heb nog wel de Richard Donner versie op HD DVD. Maar de film was toch al niet iets waar de studio trots op was. Vandaar dat Donner van de film was afgehaald. Maar hoe zit dat met die box. Zit ie daar niet in? Is die box niet Nederlands?
    Ik heb de UK Blu ray box, en deze bevat geen nederlandse subs : http://www.blu-ray.com/movies/The-Su...Blu-ray/20830/

  9. #1909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Maar hoe zit dat met die box. Zit ie daar niet in? Is die box niet Nederlands?
    Nee, de box die in tal van landen is uitgebracht heeft wel tal van ondertitels, maar geen Nederlands. Warner heeft blijkbaar geen interesse om de box in Nederland uit te brengen.

  10. #1910

    Standaard

    Hoe kom ik te weten bij welke aankomende bluray ook de dvd bij zit ?
    Zoals bijvoorbeeld: Wrath Of The Titans, Battleship, The Avengers..

    Is dat gewoon via bol.com kijken ?

  11. #1911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Hoe kom ik te weten bij welke aankomende bluray ook de dvd bij zit ?
    Zoals bijvoorbeeld: Wrath Of The Titans, Battleship, The Avengers..

    Is dat gewoon via bol.com kijken ?
    Wrath of the Titans verschijnt op 1-disc Blu-ray en 2disc 3D blu-ray + blu-ray. Hetzelfde voor The Avengers... Geen extra dvd dus.

    Battleship verschijnt op Blu-ray + Digitale kopie. Ook geen dvd...

  12. #1912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wrath of the Titans verschijnt op 1-disc Blu-ray en 2disc 3D blu-ray + blu-ray. Hetzelfde voor The Avengers... Geen extra dvd dus.

    Battleship verschijnt op Blu-ray + Digitale kopie. Ook geen dvd...

  13. #1913

    Standaard

    UK heeft vaak wel edities met DVD erbij

  14. #1914

    Standaard

    Is er iets bekend over Hawaii Five-0 - Season 2? Van dit seizoen komt in september 2012 de dvd box uit.
    En eind september op blu-ray in de UK met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Is er iets bekend over Hawaii Five-0 - Season 2? Van dit seizoen komt in september 2012 de dvd box uit.
    En eind september op blu-ray in de UK met nl-ot.
    Ik dacht dat Wedlock een aantal lijst(en) voor september pas later in augustus kreeg... dus nog even afwachten hiervoor. Ik zit ook in spanning te wachten of Big Bang Theory eindelijk op blu-ray komt in Benelux (aangezien wel in UK in september). Alsook Fringe seizoen 4 wacht ik ook nog op. :P

  16. #1916

    Standaard Dragon eyes

    @Wedlock: Hier in het lijst staat dat Dragon eyes op 21 augustus uitkomt
    op bol.com daarentegen staat dat ie morgen uit moet komen?
    http://www.bol.com/nl/p/dragon-eyes/1002004012314366/
    Laatst aangepast door Cees23 : 06-08-2012 om 15:07 Reden: type fout

  17. #1917

    Standaard

    Heb het ff gecontroleerd en de datum is inderdaad 07 Augustus 2012.
    Excuses voor het ongemak en ik heb de lijst inmiddels aangepast.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #1918

    Standaard

    @Wedlock: Weet jij hoe dat zit met "Total Recall". In je lijst staat hij voor eind augustus. Volgens bol.com zou hij 8 augustus uitkomen. Foutje van Bol of vergissing van jou?
    Ennuh verders.....keep up the good work.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  19. #1919

    Standaard

    Ik heb geen andere datum van Total Recall dan 29 augustus 2012 dus ik snap niet dat bol dan 08 augustus heeft staan.
    Zal het eens navragen bij Universal....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #1920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb het ff gecontroleerd en de datum is inderdaad 07 Augustus 2012.
    Excuses voor het ongemak en ik heb de lijst inmiddels aangepast.
    Dankje voor het aanpassen van de lijst, Maar was geen enkel probleem.
    Wij moeten allemaal blij zijn dat jij de lijst bijhoud en iedereen maak weleens fouten!

  21. #1921

    Standaard

    movieminutes sticker op bluray doosjes, word dat door een uitgever gedaan of door een videotheek ? met een krascode op de achterkant ofzo, ik irriteer me hieraan.

  22. #1922

    Standaard

    Die worden door de uitgever erop geplakt.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  23. #1923

    Standaard

    Total Recall : Ultimate Rekall Edition is verschoven van 29-08-2012 naar 08-08-2012 !!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Total Recall : Ultimate Rekall Edition is verschoven van 29-08-2012 naar 08-08-2012 !!
    En slechts 10,99 + 1,95 verzendkosten bij Bol.com deze week!

  25. #1925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Die worden door de uitgever erop geplakt.

    wat is het eigenlijk ? waarom doen ze het ?

Pagina 77 van 330 EersteEerste ... 276773747576777879808187127177 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •