Pagina 87 van 104 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #2151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    In de pre-order bij Amazon.fr, prachtige steelbook van de imo beste film van het jaar .


    Brr...die franse tekst, krijg er steken van in mn maag.
    Maar HMV krijgt ook een steelbook, gelukkig, met mooier artwork, vind ik.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  2. #2152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Devil's Double is al beschikbaar: klik.
    Lijkt of de NL release een iets langere speelduur heeft dan de UK steel.
    Ben benieuwd wat hier uitkomt als de recensies binnenkomen van de NL uitgave. De reguliere versie en de UK blu is 108 min. nl. Het hoesje van A-Film zegt 110. More blood and guts?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #2153

    Standaard

    Immortals komt uit op 5 maart 2012...


  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Immortals komt uit op 5 maart 2012...

    Komt ook in NL uit, da´s mooi!

    Deze is ook erg interessant, is een play.com exclusive. Mooie steelbook, ben benieuwd naar de artwork:



    Edit: Komt uit op 27 februari
    Helaas geen info over de subs, volgens bluray-disc.de heeft de gewone versie GEEN nl ondertitels
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Laatst aangepast door eendje : 26-12-2011 om 18:46

  5. #2155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Helaas geen info over de subs, volgens bluray-disc.de heeft de gewone versie GEEN nl ondertitels
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc
    Bluray-disc.de heeft het over de Amerikaanse versie. En die is anders dan de UK versie. Gewoon afwachten dus

    En ik ga mooi de Immortals Steelbook van Amazon bestellen. In de UK wordt hij blijkbaar door Universal uitgegeven, en daar heb ik meer vertrouwen in dan A-Film En ondertiteling hoef ik niet per se bij deze film


  6. #2156

    Standaard

    Deze film is echt de moeite waard, en de steel heb ik een paar dagen terug binnen gekregen:

    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #2157

    Standaard

    http://www.amazon.ca/Am-Legend-Limit...972102&sr=8-16

    De canadese steelbook maar besteld van i am legend omdat ie zo mooi is

  8. #2158

    Standaard


    HMV Exclusive. Geen info over subs, dus mogelijk niet aanwezig.
    Maar met zo'n cover ook niet meer nodig.

  9. #2159

    Standaard

    Iemand enig idee of deze sleeves geschikt zijn voor mijn Blu-ray Steelbooks? Of weet iemand een betere soort sleeve?

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Iemand enig idee of deze sleeves geschikt zijn voor mijn Blu-ray Steelbooks? Of weet iemand een betere soort sleeve?
    Volgens mij zijn deze sleeves alleen geschikt voor losse schijfjes.

  11. #2161

    Standaard

    Onderstaande steelbooks (nl-subs) zijn onderweg van Amazon.de:







    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Idd. gemist. Wordt dit ook een MM exclusive? zou tof zijn als we hier ook weer een steelbook krijgen
    Gisteren zag ik hem ook liggen in de Saturn. Het is geen Franse import want de tekst op de backcover (apart papiertje) was in het Nederlands.


  13. #2163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Iemand enig idee of deze sleeves geschikt zijn voor mijn Blu-ray Steelbooks? Of weet iemand een betere soort sleeve?
    De sleeves van de link die je liet zien, zijn idd alleen geschikt voor losse schijfjes.

    Wil je je steelbooks beschermen, kan je het beste deze kopen.

    Ze zijn niet duur, en je steelbooks passen er helemaal in.

    Ik gebruik ze zelf ook.

    Dus wil je ze beschermen, zou ik deze aanraden.

    Succes ermee.

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De sleeves van de link die je liet zien, zijn idd alleen geschikt voor losse schijfjes.

    Wil je je steelbooks beschermen, kan je het beste deze kopen.

    Ze zijn niet duur, en je steelbooks passen er helemaal in.

    Ik gebruik ze zelf ook.

    Dus wil je ze beschermen, zou ik deze aanraden.

    Succes ermee.
    +1 .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De sleeves van de link die je liet zien, zijn idd alleen geschikt voor losse schijfjes.

    Wil je je steelbooks beschermen, kan je het beste deze kopen.

    Ze zijn niet duur, en je steelbooks passen er helemaal in.

    Ik gebruik ze zelf ook.

    Dus wil je ze beschermen, zou ik deze aanraden.

    Succes ermee.
    die heb ik ook, je moet er wel rekening mee houden dat het verzenden meer kost dan het product

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Gisteren zag ik hem ook liggen in de Saturn. Het is geen Franse import want de tekst op de backcover (apart papiertje) was in het Nederlands.
    Je hebt het toch over Super 8 hé? Ik snap er helemaal niks meer van Was het alleen nederlands of frans/nederlandse tekst? Als het echt dezelfde steelbook is als in andere landen maar met nederlandse tekst, leeftijdlogo en discs dan heb ik hem nodig voor mijn NL collectie
    ___________________________________________



  16. #2166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    die heb ik ook, je moet er wel rekening mee houden dat het verzenden meer kost dan het product
    Dat is waar, maar je hebt er wel ontzettend veel aan, als je ze aanschaft voor het doel waarvoor je ze wil gebruiken.

    In gewone winkels kom ik ze niet tegen, en meestal bestel ik wat meer dan alleen 1 zakje met die sleeves, want anders worden het beetje dure zakjes.

    Aan de andere kant, wil je beschadigde steelbooks vervangen, ben je nog duurder uit, dus aanschaf van de sleeves is zeker niet zinloos.

    Ook al ben je superzuinig op de steelbooks, ze zijn en blijven gewoon zeer krasgevoelig.

    Al zet je ze heel zachtjes in de kast tegen elkaar, kunnen er toch snel beschadigingen optreden, en dan is een kleine bescherming van zo'n sleeve zeker niet stom.

    Maar ik hou er nu over op, want er zijn mensen die het gebruik van sleeves om je steelbooks in het belachelijke trekken, gezien eerdere discussies hierover.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 31-12-2011 om 12:41

  17. #2167

    Standaard

    Weet iemand misschien of Captain America in NL, ook als Steelbook uitgave komt? Misschien bij de Media Markt?
    Gezien de vorige Paramount releases zoals Transformers en Cowboys and Aliens ook als excl MM uitgaves werden gereleased.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    die heb ik ook, je moet er wel rekening mee houden dat het verzenden meer kost dan het product



    Je hebt het toch over Super 8 hé? Ik snap er helemaal niks meer van Was het alleen nederlands of frans/nederlandse tekst? Als het echt dezelfde steelbook is als in andere landen maar met nederlandse tekst, leeftijdlogo en discs dan heb ik hem nodig voor mijn NL collectie
    Jup Super 8! Er staat een Nederlandse en Franse tekst op.


  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Jup Super 8! Er staat een Nederlandse en Franse tekst op.
    Dan verwacht ik wel een verzoekje van Morlock
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #2170

    Standaard

    Voor de liefhebbers van hele mooie steelbooks: Farewell My Concubine. Releasedate feb 2012 en er zijn er maar 1000 van.

  21. #2171

    Standaard

    Een wat kleinere afbeelding mag ook wel...


  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Een wat kleinere afbeelding mag ook wel...

    Zo beter ?

    Crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women!

  23. #2173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dutchskywalker Bekijk bericht
    Zo beter ?

    Snap je zelf denk ik toch ook wel dat zo beter is of zit jij op een 42" monitor te werken?
    Laatst aangepast door theregiment : 06-01-2012 om 07:18

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Weet iemand misschien of Captain America in NL, ook als Steelbook uitgave komt? Misschien bij de Media Markt?
    Gezien de vorige Paramount releases zoals Transformers en Cowboys and Aliens ook als excl MM uitgaves werden gereleased.

    Ik kan bevestigen dat er een NL Steelbook is voor Captain America. Zelfde uitvoering (3D) als Duitsland/Frankrijk enz.
    Zag hem gisteravond op de planken bij MM Utrecht (29,99).
    Denk dat het wel weer een MM exclusive is. Kan helaas geen fotootje plaatsen want de memorycard van mijn camera is stuk en weinig tijd, misschien aankomend weekend.
    ___________________________________________



  25. #2175
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Snap je zelf denk ik toch ook wel dat zo beter is of zit jij op een 42" monitor te werken?
    Op een 27" iMac viel het ook nog mee

Pagina 87 van 104 EersteEerste ... 377783848586878889909197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •