Pagina 52 van 87 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    De Italiaanse inbreng is op peil hier. Jammer dat NERA zich hier niet meer zo vaak laat zien.

    Ik ben in mei in Orvieto voor een filmfestival, nog geen plannen voor de zomer. Ik ben overigens niet van Italiaanse afkomst, maar heb wel een sterke voorliefde voor het land en de taal.

  2. #1277

    Standaard

    Ik snap niet dat jullie je zo druk maken om Wimv. Is toch juist leuk, zo'n fanatieke suporter. Ik vind het wel cool hoor, beetje leven in de brouwerij. Dat hoort bij het voetbal hoor. Al dat correcte gedoe van elkaar het beste gunnen. Bij sommige leeft het gewoon anders dan bij andere, maak je niet druk.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #1278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik snap niet dat jullie je zo druk maken om Wimv. Is toch juist leuk, zo'n fanatieke suporter. Ik vind het wel cool hoor, beetje leven in de brouwerij. Dat hoort bij het voetbal hoor. Al dat correcte gedoe van elkaar het beste gunnen. Bij sommige leeft het gewoon anders dan bij andere, maak je niet druk.
    Ben ik het op zich wel mee eens. Maar willen we in Nederland dan geen extra Champions League plek meer? Als (bijv.) Feyenoord supporter moet je Nederlandse successen in Europa toch alleen maar toejuichen? Want dat levert punten op en wellicht in de toekomst wel weer een extra plek in de Champions League. En dat betekent dus voor alle clubs in Nederland, meer kans op Europees voetbal. En dus meer inkomsten. En dus meer groei. En dus aansluiting met de rest van Europa. Dus je kan wel mooi anti Ajax of anti Feyenoord zijn, maar daar schiet toch niemand wat mee op......
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ben ik het op zich wel mee eens. Maar willen we in Nederland dan geen extra Champions League plek meer? Als (bijv.) Feyenoord supporter moet je Nederlandse successen in Europa toch alleen maar toejuichen? Want dat levert punten op en wellicht in de toekomst wel weer een extra plek in de Champions League. En dat betekent dus voor alle clubs in Nederland, meer kans op Europees voetbal. En dus meer inkomsten. En dus meer groei. En dus aansluiting met de rest van Europa. Dus je kan wel mooi anti Ajax of anti Feyenoord zijn, maar daar schiet toch niemand wat mee op......
    Als je realistisch bent, zal dat niet meer gaan gebeuren, die extra CL plek.
    Dan moet je naar nummer 6 stijgen op de UEFA lijst, en dat zie ik niet gebeuren.

    Als je weet hoe de berekening in elkaar zit, dan is het juist ongunstig als mindere clubs, die er meteen uitliggen, meedoen. Het aantal behaalde punten (na berekening) wordt namelijk door alle clubs van een land gedeeld. Om een voorbeeld te geven: had ADO niet meegedaan, dan hadden we 57/4 = 14.25 punten gehad, het hoogste van alle landen. Zie ook hier.

    Ook ik kan er om lachen als Ajax eruit ligt. Voor de Nederlandse clubs geldt dat ik echt hoop dat ze zo ver mogelijk komen, ook bijvoorbeeld PSV.
    Maar Ajax blijft een verhaal apart .

  5. #1280

    Standaard

    Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Portugal, Rusland en Oekraine. Is dat zoveel beter dan Nederland? Dacht het niet. Ben wel onder de indruk van Benfica, maar voor de rest? Twente heeft vorig jaar nog gewonnen van Zenit en Rubin Kazan. En Oekraine is ook niet zo bijzonder, zeker niet in de breedte. Ik denk dus dat die 6e plek zeker niet onmogelijk is. Natuurlijk is het lastiger punten halen met mindere clubs. Maar daardoor moeten de topclubs juist wel goede resultaten halen. Die 6e plek lijkt me toch wel de doelstelling van Nederland als voetbal land.

    Ik ben trouwens ook behoorlijk anti Ajax, maar als Twente eruit ligt mogen ze van mij de Uefa cup winnen (niet meer mogelijk dit jaar, maar toch). En dan zal ik er ook van genieten. Is dan toch een mooi Nederlands succes? Is ook goed voor de uitstraling van de Nederlandse competitie. Meer goede spelers zullen dan weer interesse hebben om in Nederland te komen spelen. Kortom daar worden we alleen maar beter van.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #1281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Portugal, Rusland en Oekraine. Is dat zoveel beter dan Nederland? Dacht het niet. Ben wel onder de indruk van Benfica, maar voor de rest? Twente heeft vorig jaar nog gewonnen van Zenit en Rubin Kazan. En Oekraine is ook niet zo bijzonder, zeker niet in de breedte. Ik denk dus dat die 6e plek zeker niet onmogelijk is. Natuurlijk is het lastiger punten halen met mindere clubs. Maar daardoor moeten de topclubs juist wel goede resultaten halen. Die 6e plek lijkt me toch wel de doelstelling van Nederland als voetbal land.
    Naast Benfica heeft Portugal met Porto ook een ploeg van CL-niveau in huis met ploegen als Sporting en Braga daar net onder. Twente heeft weliswaar vorig jaar van Rubin Kazan en Zenit gewonnen maar de competitie lag op dat moment stil in Rusland dus ze zaten niet in het ritme (Nog wel een knappe prestatie van Twente). De ploegen die in de competitie van Oekraine spelen ken ik buiten Shakhtar en Kiev niet dus daar kan ik niet over oordelen.

    Als de Nederlanse clubs nog een aantal seizoenen zo presteren als dit seizoen is het zeker mogelijk om naar plek 6 te stijgen, je bent echter wel afhankelijk van welke seizoenen er af gaan vallen in de puntentelling en hoeveel punten de verschillende landen hier in gehaald hebben.

    Opmerkelijke resultaten in NL vanavond: De Graafschap wint in Kerkrade terwijl Roda de bovenliggende partij was, VVV wint van Heracles dat de laatste weken de punten binnen haalde en NEC wint dik van Groningen dat vorige week PSV nog van de mat speelde?!

  7. #1282

    Standaard

    Pover Ajax met verschikkelijk veel balverlies, zoals te verwachten viel na een EL wedstrijd maar gelukkig wel zakelijk uitgespeeld en een paar prima goals. En Vermeer die eindelijk eens punten pakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #1283

    Standaard

    Spannende wedstrijd PSV - Feyenoord.

    PSV op 2 -0, dan Feyenoord terug naar 2 -2 na stuntelig verdedigingswerk van PSV.

    Maar effe later PSV op 3 -2 na dom verdedigen bij Feyenoord.

    Hoop alleen wel dat die Guyon Fernandez goed geschorst gaat na zijn kopstoot tegen die PSV speler (ben ff zijn naam kwijt).

    Die had gewoon rood moeten hebben, bah, onsportieve actie.

    Maar gelukkig PSV de winnaar.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2012 om 16:28

  9. #1284

    Standaard

    Was wel een leuke pot, maar wat een gepruts van beide verdedigingen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1285

    Standaard

    Geweldige wedstrijd inderdaad, vooral vanwege de strijd en de fouten heen en weer. Fernandez verdient inderdaad een fikse schorsing.

  11. #1286

    Standaard

    Het was idd een gepruts Lex, maar zo'n kopstoot, hoe denk je daar over?

  12. #1287

    Standaard

    Dat was gewoon rood, en dan gaat hij zelf nog acteren dat hij zelf een kopstoot kreeg, echt lachwekkend.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat was gewoon rood, en dan gaat hij zelf nog acteren dat hij zelf een kopstoot kreeg, echt lachwekkend.


    Hoop dat ie binnen paar dagen niet meer zo vrolijk is.

    Wat een misselijk makend huftertje.

    Ik denk zelf dat als hij eruit gestuurd was, dat ze dan echt niet terug gekomen waren tot 3-2, maar gelukkig hebben we ze zo afgestraft.

    Al moet er echt wel wat kwaliteit in de verdediging bij ons bij.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2012 om 16:42

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik denk zelf dat als hij eruit gestuurd was, dat ze dan echt niet terug gekomen waren tot 3-2, maar gelukkig hebben we ze zo afgestraft.

    Al moet er echt wel wat kwaliteit in de verdediging bij ons bij.
    Dat noem jij afstraffen. met mazzel 3-2 winnen na een 2-0 voorsprong en dan de laatste 5 minuten tijd gaan rekken?!

    Deze wedstrijd had qua spel en kansenverhouding een gelijkspel als verdiende uitslag gehad. PSV heeft 2 punten teveel gekregen en Feyenoord 1 punt te weinig. De instelling en discipline van deze wedstrijd doortrekken naar de volgende wedstrijden dan kunnen we misschien weer aanhaken aangezien de ploegen boven ons dan een aantal keer tegen elkaar spelen.

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Wat zijn er toch veel zure gezichten en slechte verliezers vandaag. Maar ik vind het mooi hoor,
    Mooi, ik vind het ook wel mooi! Het was genieten in het stadion!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht

    Feyenoord is beter dan PSV, Ajax, AZ, Twente etc. dat hebben we ook laten zien dit seizoen. Met de beste aanval en middenveld van NL lijkt me het niet onmogelijk dat ik op de Coolsingel sta ergens in april.
    Dat zagen we vandaag ja!

    Maar toch....niets is sterker dan dat ene woord: PSV

    (wie kaatst.....)

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht

    Hoop dat ie binnen paar dagen niet meer zo vrolijk is.

    Wat een misselijk makend huftertje.

    Ik denk zelf dat als hij eruit gestuurd was, dat ze dan echt niet terug gekomen waren tot 3-2, maar gelukkig hebben we ze zo afgestraft.
    Heb dit niet gezien in het stadion, maar die gast gewoon aanpakken deze recidivist.
    Ze zijn dus weer gematst....maar goed, het heeft ze 0 punten opgeleverd
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 26-02-2012 om 16:53

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    De instelling en discipline van deze wedstrijd doortrekken naar de volgende wedstrijden dan kunnen we misschien weer aanhaken aangezien de ploegen boven ons dan een aantal keer tegen elkaar spelen.
    Ja, zo'n kopstoot is natuurlijk een goede instelling en erg gedisciplineerd

    P.s Tijdrekken is natuurlijk ook natuurlijk niet netjes, maar lang niet zo erg als iemand een kopstoot geven.

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja, zo'n kopstoot is natuurlijk een goede instelling en erg gedisciplineerd
    Geef toe, op dat geval na speelde Feyenoord verrassend met als uitblinker El Ahmadi; PSV liet dat ook wel toe, maar had verwacht dat de krachtsverhoudingen veel groter zouden zijn gezien de afgelopen weken en het gemis van Guidetti aan de zijde van Feyenoord.

  19. #1294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geef toe, op dat geval na speelde Feyenoord verrassend met als uitblinker El Ahmadi; PSV liet dat ook wel toe, maar had verwacht dat de krachtsverhoudingen veel groter zouden zijn gezien de afgelopen weken en het gemis van Guidetti aan de zijde van Feyenoord.
    Ben ik volledig met je eens, alleen dat je zoiets doet? Dat moet gewoon niet in je opkomen.

    Maar dit zal wel geen staartje krijgen, loopt met een sisser af verwacht ik.

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Dat noem jij afstraffen. met mazzel 3-2 winnen na een 2-0 voorsprong en dan de laatste 5 minuten tijd gaan rekken?!

    Deze wedstrijd had qua spel en kansenverhouding een gelijkspel als verdiende uitslag gehad. PSV heeft 2 punten teveel gekregen en Feyenoord 1 punt te weinig. De instelling en discipline van deze wedstrijd doortrekken naar de volgende wedstrijden dan kunnen we misschien weer aanhaken aangezien de ploegen boven ons dan een aantal keer tegen elkaar spelen.
    Net eea gezien.
    Die gast had er af gemoeten en als dat gebeurd was had hij nooit 2 goals gemaakt.
    Dus hoe je erbij komt om het mazzel van PSV te noemen?

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb dit niet gezien in het stadion, maar die gast gewoon aanpakken deze recidivist.
    Ze zijn dus weer gematst....maar goed, het heeft ze 0 punten opgeleverd
    Hij heeft geel gehad dus kan niet meer geschorst worden. Verder zijn wij dit seizoen nooit gematst, we hebben een aantal wedstrijden waaronder de wedstrijd van vandaag zelfs te weinig gekregen.

    AZ staat 1-0 voor, het lijkt dus uiteindelijk om AZ, PSV en Twente te gaan om de titel. Ajax, Feyenoord en Heerenveen mogen het dan uitvechten voor plek 4 en 5.

  22. #1297

    Standaard

    Arsenal wint thuis van aartsrivaal Tottenham met 5-2 na 0-2 achter te hebben gestaan. Er zit dus toch nog wat pit bij de Gunners. Geweldige comeback. Het maakt het hele seizoen natuurlijk niet goed maar er is weer hoop. Vooral omdat het tegen de Spurs is smaakt deze nodige overwinning extra zoet. Denk dat de spelers en vooral Wenger zich nu toch erg opgelucht voelen en hopelijk kunnen we nu weer een mooie reeks opbouwen om het seizoen alsnog met een CL-ticket te beëindigen. Hopelijk blijft van Persie deze zomer en gaat Arsenal eindelijk de kern eens op een degelijke manier versterken met een gezonde mix van jong talent en ervaren bikkels en dan kunnen we mss weer eens dromen van de top. Anders worden het zware jaren.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Hij heeft geel gehad dus kan niet meer geschorst worden. Verder zijn wij dit seizoen nooit gematst, we hebben een aantal wedstrijden waaronder de wedstrijd van vandaag zelfs te weinig gekregen.
    Hij kreeg (zo las ik) geel wegens protesteren, dus meneer kan (mits dit klopt dat het voor protesteren was) wel degelijk nog worden aangepakt.

    En niet gematst?
    Vitesse vergeten? (pingel, hands etc) Ajax vergeten? (sliding Vertonghen)
    Even 2 voorbeelden.....

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hij kreeg (zo las ik) geel wegens protesteren, dus meneer kan (mits dit klopt dat het voor protesteren was) wel degelijk nog worden aangepakt.
    Dat klopt inderdaad, hij zal - zeker gezien zijn eerdere actie tegen NEC - zeker een flinke schorsing tegemoet kunnen zien denk ik.

  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Hij heeft geel gehad dus kan niet meer geschorst worden.
    Toen hadden ze geen beelden bij de hand, dit moet teruggedraaid worden, en ergere straf voor hem.

    Want dit hoort niet thuis op het veld.

    Is niet de eerste keer dat hij zich misdraagt.

    Koeman wacht met sanctie uitdelen


    Feyenoord-trainer Ronald Koeman is niet blij met de actie van Guyon
    Fernandez

    "Ik heb het niet helemaal goed gezien. Hij komt wel ergens met zijn hoofd waar hij niet moet zijn", reageerde Feyenoord-trainer Ronald Koerman op de kopstoot van Guyon Fernandez aan het adres van PSV'er Marcelo.

    "Ik vond ook de reactie van hem niet goed. Op basis daarvan krijgt hij volgens mij ook de gele kaart", vervolgde Koeman, die met zijn ploeg in Eindhoven uiteindelijk met 3-2 verloor. "Met zijn verleden moet hij doen waar hij voor in het veld staat en dat is goed voetballen en doelpunten maken. Hij moet zich niet met dit soort dingen bezighouden, dat kun je niet accepteren."

    Koeman wilde nog niet vooruitlopen op eventuele sancties. "Ik wil eerst nog beter de beelden zien. Als blijkt dat zijn actie niet gepast is, dan zullen we maatregelen nemen.

    Bron : Telegraaf.nl

    Zeker zeggen : dit mag je niet meer doen he, is fout van je.

    Hier heb je een lolly en nu maar lekker naar huis.

    Morgen gaan we weer trainen
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 26-02-2012 om 17:26

Pagina 52 van 87 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •