Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.

Discussie: Battleship (2012)

  1. #1

    Standaard Battleship (2012)

    A fleet of ships is forced to do battle with an armada of unknown origins in order to discover and thwart their destructive goals.
    Trailer

    Doet mij vooral aan jaren 80 films denken in eerste instantie. Zou volgend jaar wel eens een echte blockbuster kunnen gaan worden. Met Liam Neeson in de hoofdrol.

  2. #2

    Standaard

    had trailer gezien, vindt er wel tof uitzien
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Trailer

    Doet mij vooral aan jaren 80 films denken in eerste instantie.
    Hoezo dat? Het doet mij vooral aan transformers denken.

  4. #4

    Standaard

    De trailer ook gezien, en het lijkt inderdaad op een transformers achtige robot "alien" schip..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Hoezo dat? Het doet mij vooral aan transformers denken.
    Eerst het zonnige, romantische aspect met popmuziek, wat mij een 80's feel geeft. Maar vervolgens idd. een Transformers-achtig idee. En die komen oorspronkelijk weer uit de 1980's, nietwaar?

  6. #6

    Standaard

    Met open mond trailer bekeken (2x achter elkaar) deze lijkt me echt fantastisch, nu nog Independence Day 2 en 3...

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    wat een gave trailer volgens mij wordt dit wel een hele goede film

  8. #8

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Vette shit! Het is wel een groot CGI spectakel dit kan positief of negatief zijn!

  10. #10

    Standaard

    alle ingredienten voor vermaak zitten erin dus komt wel goed.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #11

    Standaard

    Wou net ook een topic hierover maken
    Wat een vette transformersachtige trailer
    Cant wait
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #12

    Standaard

    Ziet er vermakelijk uit. Hopelijk maken ze er iets van!

  13. #13

    Standaard

    De superbowl-trailer voor het steeds meer op een Shia Labeouf-loze versie van Transformers lijkende Battleship.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Veel beter dus!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    lijkt me een goede film maar lijkt zeker op een battleship van transformers.
    wacht wel tot hij op bluray is dan ga ik hem pas kijken

  16. #16

    Standaard

    nieuwe trailer nieuwe beelden: http://www.youtube.com/watch?v=---GR-6P7yA

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Nog heel even wachten...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #18

    Standaard

    Gisterenavond naar deze film geweest in de bioscoop. Deed me erg denken aan Battle LA met een vleugje Transformers, maar dan op zee.
    Grootste probleem met de film vond ik zelf dat het nogal eenzijdig was, dus je krijgt het verhaal voornamelijk van de kant van de mensen te zien. Dit is bij Battle LA ook het geval.
    De computer-animatie ziet er wel super uit en de actie is ook wel vet, al haalt het nergens het topniveau van Transformers.

    Uiteindelijk is het wel een leuke popcorn-film geworden, maar niet één die ik zal gaan kopen zodra die uit is. En tegen Rihanna zou ik nog willen zeggen: Please do stop the acting!
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  19. #19

    Standaard

    Dit is echt zo'n film die je gewoon in de bios moet kijken, zag dat er voorpremieres zijn in bepaalde Pathe bioscopen..
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #20

    Standaard

    Ik ga hem idd ook in de Bios kijken, en ff verder kijkend lijkt het me ook een vette film voor op BD thuis.

    Zullen de buurtjes ook van genieten .

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ga hem idd ook in de Bios kijken, en ff verder kijkend lijkt het me ook een vette film voor op BD thuis.
    Dat gevoel heb ik ook, heb de trailers iig al tig keer gekeken!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #22

    Standaard

    Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.
    Die hoef je hier voor een bioscoop bezoek toch nooit mee te nemen...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #24

    Standaard

    Mijn denkhelm is al jaaaaren stuk

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mijn denkhelm is al jaaaaren stuk
    Als je alleen Hollywood films kijkt heb je die ook niet nodig...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •