Pagina 66 van 78 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Gerechtigheid!
    Wat een smerige spelers heeft dat Madrid in de ploeg...

    Pepe, diep rood!!

    Beetje scheidsrechter had opgetreden.
    Onterechte winnaar.
    The Garage

  2. #1627

    Standaard

    Tja, Pepe rood. Die gast kan elke wedstrijd wel rood krijgen. Die spoort echt niet

    Overigens wel een hele knappe kopbal gezien van hem
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #1628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Gerechtigheid!
    Wat een smerige spelers heeft dat Madrid in de ploeg...

    Pepe, diep rood!!

    Beetje scheidsrechter had opgetreden.
    Onterechte winnaar.
    Onterecht op basis waarvan? Real was in de eerste helft en de verlenging gewoon beter dan het alom bewierookte Barcelona. Mourinho heeft zijn team duidelijk goed aangepast na de eerdere 5-0 in Camp Nou en Guardiola kan (nog) geen antwoord vinden op de nieuwe tactiek van Madrid.

    Ja, Real Madrid speelde hard en soms over het randje en ja, Pepe is een gek. Maar tegelijkertijd liet het Barcelona geen moment in zijn spel komen (op 20 minuten in de 2e helft na). De wedstrijd deed me overigens heel erg aan de WK finale denken. Nederland/Real Madrid met harde overtredingen, Spanje/Barcelona met duiken, aanstellen en zeuren om kaarten.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  4. #1629

    Standaard

    Op basis waarvan ? Madrid had maximaal nog met 9 man mogen staan....

    En dan zeg je dat Barcelona zeurt om kaarten ?? Vind je het gek met zulke overtredingen!!

    Kijk de wedstrijd van afgelopen zaterdag nog maar ff terug toen Real onterecht een penalty kreeg na een swalbe van Marcelo. Niets aan de hand.. en die hele bank springt op met die hand omhoog voor het vragen van een kaart, inclusief die misselijke trainer van ze....
    The Garage

  5. #1630

    Standaard

    Ik zie Iniesta graag verliezen, dus de uitslag doet me goed!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1631

    Standaard

    Ik heb niet echt een voorkeur qua club, maar als voetballiefhebber zie ik toch liever op dit moment Barcelona spelen.
    Vind het knap dat Mourinho van elke club waar hij komt een winnende vechtmachine maakt, maar qua voetbal kan het mij niet echt bekoren. Vind het vooral jammer voor spelers als Özil die zich ondergeschikt moeten maken aan dit vechtvoetbal. Vond het spel onder Schuster echt veel leuker, maar ja geen resultaat he?

    Ik denk overigens niet dat Madrid op een dergelijke manier kan spelen in de CL. Dan pak je toch al vrij snel een rode kaart.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Vond het spel onder Schuster echt veel leuker, maar ja geen resultaat he?
    Kampioen

    De wedstrijden tegen Barcelona zijn zeker geen maatstaf van het hele seizoen, want Real Madrid speelt wel degelijk goed, aanvallend voetbal. Maar als je in een competitie met Barcelona zit, dan valt dat niet echt op...

    Gisteren speelden ze defensiever dan normaal, maar ze creeerden wel de meeste kansen en hebben ook gewoon verdiend gewonnen. Ik denk dat ze in de CL echt niet anders zullen spelen en hebben dan ook een goede kans om Barca uit te schakelen. Zeker omdat Barcelona ook echt niet meer zo sprankelend speelt als eerder in het seizoen.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  8. #1633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Kampioen
    Klopt, maar het volgende seizoen toch al weer eruit gestuurd. Terwijl er toch goed werd gespeeld. Toen vond ik het echt leuk om naar Real Madrid te kijken, terwijl dat nu toch een stuk minder is. Ben ook niet echt een fan van CRonaldo en Mourinho.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1634

    Standaard

    Mijn favoriet is Pepe. 1 keer per week mag hij de kliniek verlaten. Heerlijk, dwangbuis uit en 90 (of 120) minuten razen en schoppen op alles wat beweegt! Helaas na de wedstrijd weer de spuit in de kont, dwangbuis aan en terug naar zijn kamer van 3 bij 3
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1635

    Standaard

    De 2-1 van Palermo tegen Milan (beker)

    http://www.dumpert.nl/mediabase/1451...lekker_in.html

    Goed uitgevoerde counter gevolgd door een simpele beheerste intikker.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #1636

    Standaard

    Pff dat was weer zenuwslopend. Maar goed, de punten zijn binnen. Nu is het weer aan PSV en Ajax. Ik denk dat PSV het heel lastig gaat krijgen in de kuip. Ajax zal waarschijnlijk wel gaan winnen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #1637

    Standaard

    Leuke wedstrijd. Maar wat werd er bij al de drie goals bedroevend verdedigd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1638

    Standaard

    Het meest bedroefend vond ik Wegereef. Die heeft echt alles gemist. Lekker hoor, zo'n scheidsrechter bij zo'n belangrijke wedstrijd. Gelukkig miste hij aan beide kanten het een en ander. Maar goed, je hoopt toch dat het kampioenschap niet beslist gaat worden door een scheidsrechterlijke dwaling.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1639

    Standaard

    Waarschijnlijk gaan Twente en PSV nog wel onderuit zodat lucky ajax na 7 seizoenen weer kampioen zal worden. Jammer, maar helaas.

  15. #1640

    Standaard

    Hm, moet het nog zien. Ajax moet nog naar Heerenveen, en als Aissadi en Narshing het op hun heupen hebben heeft de defensie van Ajax een groot probleem.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1641
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Precies..., de druk is voor een ieder van de top drie extreem hoog...
    Ik moet ook morgen maar eerst eens zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1642

    Standaard

    Ik had verwacht dat Twente het niet zou redden in Den Haag en dat PSV onderuit zou gaan in Rotterdam. Het eerste is in elk geval niet uitgekomen. De spanning is werkelijk om te snijden. Roept herinneringen op aan de befaamde laatste speeldag met AZ, Ajax en PSV, toen PSV het vanuit verloren gewaande positie alsnog haalde. Het was toen letterlijk tot de laatste seconden onvoorspelbaar.

  18. #1643

    Standaard

    Ajax heet alles weer in eigen hand. 'Gewoon' 2 keer winnen en we zijn weer kampioen. Makkelijker gezegd dan gedaan...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #1644

    Standaard

    FEYENOORD KLOPT PSV

    PSV heeft in de strijd om de landstitel een dure nederlaag geleden tegen Feyenoord: 3-1. De Rotterdammers namen revanche voor de 10-0 nederlaag eerder dit seizoen in Eindhoven. Door de nederlaag heeft PSV met nog twee wedstrijden voor de boeg drie punten minder dan koploper FC Twente en twee minder dan Ajax.

    Voordat het cruciale duel in de Kuip begon, werd er stlgestaan bij de dood van oud-Feyenoordtrainer Wiel Coerver. De Limburger veroverde in 1974 met Feyenoord de landstitel én de UEFA Cup en overleed vrijdag op 86-jarige leeftijd.

    Stanislav Manolev zorgde in de zevende minuut voor het eerste gevaarlijke moment. De Bulgaarse back van PSV raakte met een halve omhaal de lat. Vervolgens kreeg Andreas Isaksson twee keer de kans om zich te onderscheiden. Leroy Fer en Georginio Wijnaldum (na geweldige aanname) stuitten op de keeper van de Eindhovenaren.

    Feyenoord leek door de 10-0 nederlaag eerder dit seizoen in Eindhoven extra gemotiveerd en kwam in de 27e minuut op een verdiende voorsprong. Georginio Wijnaldum promoveerde een voorzet van Diego Biseswar koppend tot assist.

    PSV trachtte snel te reageren en werd twee gevaarlijk. Balázs Dzsudzsák ontsnapte aan de buitenspelval, maar raakte het zijnet. Feyenoord-goalie hield Zakaria Labyad van scoren af.

    Rutten was niet tevreden en liet Ola Toivonen na de pauze invallen. De Zweed startte op de bank, omdat hij pas net terug is na een hamstringblessure.

    Na de rust kwam PSV met tien man te staan. Arbiter Björn Kuipers gaf Orlando Engelaar rood na een tackle op Luc Castaignos. De rode kaart leek zwaar, omdat Engelaar eerst de bal speelde. Met tien man keerde PSV toch terug in het duel. Labyad raakte nog de paal. De rebound van Toivonen was wel raak.

    Nog geen vijf minuten later keek PSV alweer tegen een achterstand aan. Wijnaldum kopte opnieuw raak. Biseswar was voor de tweede keer de man van de mooie assist. Castaignos zorgde vlak voor tijd voor de genadeklap.

    Bron : Telegraaf.nl

    Dit is toch niet normaal meer, hoe PSV al ruim 2 jaar zeer ondermaats presteerd.

    Het wordt tijd dat Rutten zijn biezen pakt, en dat er echt mensen met kwaliteiten en know how komen, want we gaan steeds verder achteruit.

    Hebben al een flinke schuld, en dat word alleen maar meer als we weer geen CL halen.

  20. #1645

    Standaard

    Had ik nu maar wel de wedstrijd besteld op Eredivisie Live, want het was 90 minuten een zinderend feest in De Kuip. Waren bij Feyenoord de ballen erin gegaan zoals ze er bij PSV in Eindhoven ook in gingen (elke kans een goal), dan was het misschien wel 6 of 7-1 geworden.

    Alleen jammer dat Utrecht won en Ajax ook erg geflatteerd van Excelsior won. Was geloof ik weer erg matig bij Ajax als ik de nieuwsberichten zo lees. Maar what else is new :s Ze zijn iig wel constant qua spel het hele seizoen.

  21. #1646

    Standaard

    Het was weer zo;n wedstrijd met vlagen van goed en vlagen van zwak voetbal, maar goed op dit moment zijn de drie punten belangrijk. Het is al apart om mee te maken dat het stadion juicht om Feyenoord goals, maar dat ze worden getoond op de videoschermen heb ik nog nooit meegemaakt. Vraag me alleen af of het voor de spelers nou insperend werkt of dat het alleen maar afleidt.

    Op naar Heerenveen, wat misschien nog wel een zwaardere wedstrijd gaat worden dan tegen Twente. Want met deze backs hou je toch je hart vast elke wedstrijd. vd Wiel is al het hele seizoen dramatisch (al had hij een mooie assist) en de twee linksbacks zijn gewoon nog te onervaren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1647

  23. #1648
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Het was weer zo;n wedstrijd met vlagen van goed en vlagen van zwak voetbal, maar goed op dit moment zijn de drie punten belangrijk. Het is al apart om mee te maken dat het stadion juicht om Feyenoord goals, maar dat ze worden getoond op de videoschermen heb ik nog nooit meegemaakt. Vraag me alleen af of het voor de spelers nou insperend werkt of dat het alleen maar afleidt.

    Op naar Heerenveen, wat misschien nog wel een zwaardere wedstrijd gaat worden dan tegen Twente. Want met deze backs hou je toch je hart vast elke wedstrijd. vd Wiel is al het hele seizoen dramatisch (al had hij een mooie assist) en de twee linksbacks zijn gewoon nog te onervaren.
    Eens, maar de onmachtigheid voorin baard me meer zorgen, als hammy elke bal kwijt raakt kan je beter zonder spits spelen. Anders wordt het voor de verdedigers steeds moeilijker. Wat mij betreft is Hammy één verloren zaak. Lekker met een andere spits spelen.

    Goed dat als ze het nu verpesten het geheel hun eigen schuld is. Dat is best veel druk..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1649

    Standaard

    PSV lijkt me nu wel gezien. Op termijn lijkt me dit het begin van het einde voor de topclub PSV. Ik heb hier al een paar keer voorspeld dat PSV een stap zal moeten terugdoen. Het zou me niet verbazen als reeds voor het volgende seizoen de begroting een stuk omlaag gaat, en zal worden gekozen voor een stevige positie als subtopper. Ik zie ook wel een Ron Jans of Gert-Jan Verbeek aangesteld worden als de persoon die vorm moet geven aan deze nieuwe uitgangspunten. Rutten vertrekt waarschijnlijk.

    Ik kom oorspronkelijk uit Eindhoven, en hoewel ik geen supporter ben, weet ik dat dit heel hard gaat aankomen aldaar.

    Vraag me af of dat een unicum wordt: een kampioenschap dat op de laatste wedstrijddag in een rechtsreeks duel wordt beslist. Ik herinner me een Liverpool - Arsenal van zo'n tien jaar geleden, Arsenal won met 0-2 en pakte de titel.

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat mij betreft is Hammy één verloren zaak. Lekker met een andere spits spelen.
    Dat had ik sowsieso altijd al gedaan. Als hij de goals niet maakt, heb je verder niets aan hem in het veld. Dan kan je net zo goed De Jong in de spits zetten waardoor je iig beter kan combineren. Ebecilio begint nu wel steeds vaker te scoren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 66 van 78 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •