Pagina 16 van 28 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 680 worden weergegeven.

Discussie: 3-D blu-rays

  1. #376

    Standaard

    [QUOTE=langejan;1848107]
    Nou, ik heb nog nooit meegemaakt dat een 3D film gecombineerd is/was
    want ik denk zelfs dat dat niet eens kan, vandaag de dag.

    QUOTE]

    Saw 7
    Resident evil 4
    Piranha

  2. #377

    Standaard

    Hoi Rob: Ik bedoel in principe de NL versie, maar mocht de UK versie ook NL subs en spraak hebben (gaat me nu voornamelijk om de gewone blu-ray versie, maar dan koop ik liever gelijk de BR-3BR dan de BR-dvd combi)

  3. #378

    Standaard

    Sorry heren, dan heb ik dat toch niet goed gezien omdat dit soort films niets voor mij is...!!!

    Wist uberhaupt niet dat gecombineerd ( dus 2 versies op 1 blu ray ) ook bestond...

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Sorry heren, dan heb ik dat toch niet goed gezien omdat dit soort films niets voor mij is...!!!

    Wist uberhaupt niet dat gecombineerd ( dus 2 versies op 1 blu ray ) ook bestond...
    Jou opmerking in oktober:
    Eerlijk gezegd heb ik dat nog nooit meegemaakt..., 2 dezelfde films op 1 schijfje...!!!zowel 2D ALS 3D....???

    Lijkt mij onwaarschijnlijk want dit heb ook nog nooit gezien, maar misschien is dat een promo exclusive van Panasonic of zo...???

    En volgens mij kan dat ook helemaal niet, dat zou niet goed zijn voor zowel de hardware als software.

    Mijn reactie in oktober:
    Resident Evil Afterlife
    Piranha
    Saw 3D

    en er zullen nog wel meer zijn.

  5. #380

    Standaard

    Hoi Roger, zo'n idee had ik ook, dat het niet goed zou zijn voor zowel software als hardware..

  6. #381

    Standaard

    Zulke reacties krijg je Roger B. als je niet duidelijk maakt wat je quote
    Helaas weet langejan ook niet meer dat dat al zijn eigen woorden waren, maar is hij wel consequent met zijn gedachten over 2D en 3D op een schijfje en heeft hij waarschijnlijk toen niet goed op reacties van anderen gelet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #382

    Standaard

    Het gaat erom dat je nu zegt:Wist uberhaupt niet dat gecombineerd ( dus 2 versies op 1 blu ray ) ook bestond...

    Terwijl je dit in oktober ook zei en ik je toen al voorbeelden noemde.

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zulke reacties krijg je Roger B. als je niet duidelijk maakt wat je quote
    Helaas weet langejan ook niet meer dat dat al zijn eigen woorden waren, maar is hij wel consequent met zijn gedachten over 2D en 3D op een schijfje en heeft hij waarschijnlijk toen niet goed op reacties van anderen gelet...
    Je was me net voor.

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    vorige post van mij:
    Ik zie dat plaatjes van megamind afwijken her en der:
    Is het nu 3D blu-ray (niet NLO) + dvd
    of 3D blu-ray + blu-ray (wel NLO)?


    Kan iemand me helpen?
    Is het trouwens een aparte 3d en gewone BR of hebben ze dit op 1 schijf gecombineerd?
    Ik heb de nl-versie 3d en 2d blu-ray. De 2d blu-ray (ook met pg-keuring uit UK) heeft wel nl-ot. Vreemd overigens dat de 3d versie wel via de afstandsbediening de keuze biedt van nl-ot, maar deze vervolgens niet laat zien. Toch een defecte blu-ray?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #385

    Standaard

    Kuifje 3d nu voor €21,59 (+ verzendkosten) bij wehkamp.nl. Elders gezien voor €29,99.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 22-01-2012 om 13:24
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #386

    Standaard

    deze aanbieding van Wehkamp is geldig t/m 23 Januari...maar ik heb deze al gepreorded: Kuifje 3D...

  12. #387

    Standaard

    Goeie tip Thanx

    Hoewel de MM in de eerste week ook vast wel weer in zal zetten met een lage prijs.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #388

    Standaard

    Ik wacht nog even op de ondertiteliling bij deze versie:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    Heeft een 3d, 2d en dvd erbij. En dat voor 18 pond.

  14. #389

    Standaard

    Ach, Kuifje 3D gepreordered en daarnaast nog voor de verzameling ..kuifje steelbook

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Ik wacht nog even op de ondertiteliling bij deze versie:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    Heeft een 3d, 2d en dvd erbij. En dat voor 18 pond.
    Volgens bol.com is de nl-editie een 2 disk editie, dus vermoedelijk ook met een 2d blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Ik wacht nog even op de ondertiteliling bij deze versie:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    Heeft een 3d, 2d en dvd erbij. En dat voor 18 pond.





    Met NL ondertiteling en spraak ????

  17. #392

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door joopjes
    Ik wacht nog even op de ondertiteliling bij deze versie:
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

    Heeft een 3d, 2d en dvd erbij. En dat voor 18 pond.


    Met NL ondertiteling en spraak ????


    Volgens mij is deze amazonversie alleen Engelstalig, daar ik ff gekeken hebt bij play.com

  18. #393

    Standaard

    Vraagje aan jullie. Ik wil graag Harry Potter 7.1 en 7.2 3D kopen. Nu zie ik op Marktplaats de laatste tijd erg vaak beide delen samen aangeboden worden, geheel in verpakking nog en tegen leuke prijzen.
    Nu heb ik mijn twijfels of dit wel de goede uitgaves zijn, dus die ook in de winkel verkrijgbaar zijn.

    Weet iemand van jullie of deze 2 titels misschien bij een actie gegeven zijn of zo? (aankoop tv of speler).

    Vind het ietwat vreemd dat mensen het zo aanbieden, beide delen en in nog verpakking.
    Ik heb wel info gevraagd aan wat verkopers, maar degenen van wie ik het antwoord krijg wordt nou net geen antwoord gegeven op de vraag over of het speciale uitgaves zijn of zo.
    Helaas kan ik ook geen wijs woren uit de foto's, die zijn allen net te matig om teksten etc te kunnen lezen. Het zijn geen import volgens de verkopers, gewoon met Nederlandse achterkant.

    Iemand een idee?
    There's no intelligent life down here

  19. #394

    Standaard

    Sony deelt ze gratis uit bij blu-rayspelers en home cinema systemen dacht ik.

  20. #395

    Standaard

    Ah vandaar. Kon er niet zo snel iets over vinden, bedankt!
    Even speuren of dit verder wel de gewone uitgaves zijn.
    There's no intelligent life down here

  21. #396

    Standaard

    Als antwoord op de vraag van juster
    ik heb me laatst zelf via marktplaats , de box van harry potter and the deathly hallows 7.1 + 7.2 de 3D +2D blu ray release gekocht voor 45 euro
    Als je ze bijvoorbeeld bij bol.com koopt dan ben je rond de 50 euro kwijt. er staan er inderdaad nog meer op marktplaats
    Enig klein minpunt, de box die ik had gekocht was een duitse uitgave maar wel met NL subs en origineel engelse taal. Alleen op de 2e discs (making of) staan geen NL sub.
    klein minpunt, voor de rest prima box en 7.2 heeft leuke 3D effecten, die van 7.1 zijn te versmaden

  22. #397

    Standaard

    Wie gebruikt er hier een BD speler met dual HMDI output icm een 1.3 receiver voor HD audio tijdens 3D kijken?

    Ben van plan om deze week de Panasonic BDT310 te halen, alhoewel de "gewone" DTS track lekker klinkt via de PS3 heb ik toch liever het volledige HD spoor tijdens 3D kijken. Vooral bij de DD 5.1 tracks van bepaalde Dreamworks titels valt het me op dat het geluid veel ingetogener is.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #398

    Standaard

    Ik heb een Panasonic BDT-BDT310 , wat wil je weten ?
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb een Panasonic BDT-BDT310 , wat wil je weten ?
    Ah Wedlock... maak je gebruik van de dual HDMI output om HD audio te krijgen tijdens 3D kijken en ging dit makkelijk om in te stellen met je receiver?

    Hoe vind je de andere opties voor 3D, niet de 2D-3D conversie maar de mogelijkheid om de diepte te regelen en de randen links/rechts van het beeld en maak je ook gebruik van de Chroma Processing en hoe bevalt dit?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #400

    Standaard

    Ik maak gebruik van de dual HDMI poorten voor High Def audio en 3D.
    Een port zit in de receiver welke puur alleen het geluid doorzend en de receiver dan op zijn beurt weer decodeert , de andere HDMI port zit in de tv.
    Alle instellingen van de poorten gebeurd via de blu-ray speler, daar moet je aangeven welke uitgang je waar voor gebruikt.
    Is wel ff goed kijken maar verder ideaal qua gebruik.

    Verder heb ik de instellingen niet echt doorgespit moet ik eerlijk bekennen daar alles goed werkte naar mijn smaak.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 16 van 28 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •