Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 261 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik denk niet dat dat de cover is voor de Nederlandse release......eerder de US versie.
    De tweede cover die geplaatst staat met leeftijdslogo lijkt meer bestemd voor ons en daar staat de 3D versie niet vernoemd.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Taal: Deutsch (Dolby Digital 5.1), Deutsch (DTS 7.1), Englisch (Dolby Digital 5.1), Englisch (DTS 7.1)
    Dit is ook wel apart... De UK-versie van de UHD komt er ook aan, maar volgens de cover staat daar alleen maar een Engelse 5.1 track op...

    https://www.amazon.co.uk/Planet-Eart...planet+earth+2
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  3. #203
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is het dan nu aangepast, want nu staat er Engels DTS-HD MA 5.1?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #204
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oh, wacht, er is een 7.1-track op BD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Niet dat ik deze film zo interessant vind, maar de uitgave wel.
    https://www.bol.com/nl/p/passengers/9200000073057809/


    Want daar staat toch echt Ultra HD BD + 3D-Blu-ray Disc + Blu-ray Disc.
    Bol heeft al bevestigd dat dit inderdaad de uitgave wordt van de UHD versie.

    Wel benieuwd naar de film. Lijkt me een ontsnappend filmpje en Thomas Newman's soundtrack is geweldig.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #206

    Standaard

    De eerste films van de MCU komen uit in Duitsland: Iron Man 1, 2 en 3. Niet via Disney overigens (die is nog niet begonnen aan UHD), blijkbaar heeft een andere uitgever (Concorde) de rechten in Duitsland.





  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol heeft al bevestigd dat dit inderdaad de uitgave wordt van de UHD versie.

    Wel benieuwd naar de film. Lijkt me een ontsnappend filmpje en Thomas Newman's soundtrack is geweldig.
    Ik heb 'm in de bios gezien, en n.a.v. de trailer had ik andere verwachtingen van de film en viel hij best wat tegen. Toch zal ik 'm aanschaffen voor de eye-candy, beelden van die slingshot waren adembenemend mooi....

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Oh, wacht, er is een 7.1-track op BD.
    Nee het is zelfs nóg maffer: zowel de UK als de Duitse versie hebben een 5.1 spoor op de UHD staan, maar de Duitse UHD-versie heeft - als ik de cover mag geloven - ook een 7.1 track in het Duits...!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #209

    Standaard

    Ja mooi nieuws die Iron Man trilogie. Maar eerst maar eens de reviews afwachten. Dit soort maatschappijen is vaak hit or miss.

  10. #210

    Standaard

    Deepwater horizon niet op UHD in nl?
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Deepwater horizon niet op UHD in nl?
    Nee Belga is nog niet op de kar gesprongen...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bol heeft al bevestigd dat dit inderdaad de uitgave wordt van de UHD versie.

    Wel benieuwd naar de film. Lijkt me een ontsnappend filmpje en Thomas Newman's soundtrack is geweldig.
    Ok er komt dus geen 3D + 4K combo als we officiele cover mogen geloven... jammer maar het zal toch weer de 3D versie worden.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee Belga is nog niet op de kar gesprongen...
    Jammer, dan maar de blu ray versie.

    Wordt wel tijd dat de prijzen van uhd zakt want het verschil tussen blu ray en uhd wordt soms wel erg groot.
    Voorbeeld is Risen BD is 7,50 en uhd is 29,99!!

    dan kies ik toch echt voor BD versie
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  14. #214

    Standaard

    Beetje op de verschillende amazon website's blijven kijken. Amazon.fr had er laatst een aantal in de 3 voor 2 actie, komen ze effectief op 15 euro ex verzenden. Ik zag dat amazon.co.uk er nu een paar in de 2 voor 25 pond heeft zitten, maar dat zijn er wel héél weinig.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #215

    Standaard

    Amazon IT heeft UNI350 dus 3 met 50% korting (13 universal titels)
    Amazon FR heeft 2x3, dus 3 titels voor de prijs van 2, niet zoveel titels.
    Amazon FR heeft al lang gehad een box met 5 titels voor 50 euro (mad max, san andreas, lego movie, creed en nog een)
    Zavvi heeft 2 voor 35, ook niet heel veel titels
    en je moet af en toe geluk hebben (op amazon.fr gekocht: The Amazing Spiderman 2 voor 7, The Fifth Wave voor 5 euro) allebei gewoon nieuw.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #216
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #217

    Standaard

    Wij zitten te denken om over te gaan naar een 4k tv, maar de betaalbare versies hebben geen 3D. Nu hebben we wel veel 3D films (gelukkig zit er ook een normale Blu-Ray in bij allen, maar ok) en een 3D Blu Ray speler, dus ergens toch ook wel zonde van al die 3D films. Beetje luxe probleem, geen idee wat aangeraden wordt. Gewoon 3D films blijven halen, of is 4k echt de toekomst en is vervangen beter? We hebben geen plek voor 2 tv's en 2 dvd spelers namelijk :P

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Wij zitten te denken om over te gaan naar een 4k tv, maar de betaalbare versies hebben geen 3D. Nu hebben we wel veel 3D films (gelukkig zit er ook een normale Blu-Ray in bij allen, maar ok) en een 3D Blu Ray speler, dus ergens toch ook wel zonde van al die 3D films. Beetje luxe probleem, geen idee wat aangeraden wordt. Gewoon 3D films blijven halen, of is 4k echt de toekomst en is vervangen beter? We hebben geen plek voor 2 tv's en 2 dvd spelers namelijk :P
    LG stopt vanaf 2017 geheel met 3D, geen enkele nieuwe 4K Oled van LG zal nog 3D afspelen.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Wij zitten te denken om over te gaan naar een 4k tv, maar de betaalbare versies hebben geen 3D. Nu hebben we wel veel 3D films (gelukkig zit er ook een normale Blu-Ray in bij allen, maar ok) en een 3D Blu Ray speler, dus ergens toch ook wel zonde van al die 3D films. Beetje luxe probleem, geen idee wat aangeraden wordt. Gewoon 3D films blijven halen, of is 4k echt de toekomst en is vervangen beter? We hebben geen plek voor 2 tv's en 2 dvd spelers namelijk :P
    Wat is betaalbaar voor jou, dat is voor de een natuurlijk anders dan voor de ander.
    En je zal goed moeten nadenken hoe belangrijk 3D is voor je. Voor mij was het belangrijk genoeg om nu de laatste OLED te kopen die nog 3D had. En als ik moet kiezen tussen een film in 3D kopen of in 4K, dan kies ik waarschijnlijk (heb nog geen UHD speler) voor het eerste. En mooier dan op OLED zal 3D niet worden denk ik...

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat is betaalbaar voor jou, dat is voor de een natuurlijk anders dan voor de ander.
    En je zal goed moeten nadenken hoe belangrijk 3D is voor je. Voor mij was het belangrijk genoeg om nu de laatste OLED te kopen die nog 3D had. En als ik moet kiezen tussen een film in 3D kopen of in 4K, dan kies ik waarschijnlijk (heb nog geen UHD speler) voor het eerste. En mooier dan op OLED zal 3D niet worden denk ik...
    OLED ziet er fantastisch uit, maar toch echt te duur voor ons. Budget is toch max echt 1500. 3D is vrij belangrijk, want veel 3D films, maar aan de andere kant is 4k over het algemeen de toekomst als OLED te duur is. 4k OLED ging al helemaal nergens meer over, haha. Lastige keuze dus. Niet echt de ruimte om twee tv's naast elkaar te hebben staan :P

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    OLED ziet er fantastisch uit, maar toch echt te duur voor ons. Budget is toch max echt 1500.
    LG heeft nog een 2016 model 55 inch LED met 3D en die heeft een adviesprijs van 1500 euro dus zou een stuk goedkoper te vinden moeten zijn.
    Was mijn keuze geweest eerder dit jaar omdat ik nog per se een 3D scherm wilde. Maar toen zag ik op t forum van tweakers dat je met een beetje rondbellen ook een LG 55E6V (een 3D 4K OLED) voor 2300 euro op de kop kon tikken. Heb even moeten hakken maar de knoop ging door!

  22. #222

    Standaard

    2300,- euro? Waar is je dat gelukt? Ik zit er namelijk ook over na te denken om de LG 55E6V te kopen, maar heb nog lichte twijfel. Vooral vanwege de prijs.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    2300,- euro? Waar is je dat gelukt? Ik zit er namelijk ook over na te denken om de LG 55E6V te kopen, maar heb nog lichte twijfel. Vooral vanwege de prijs.
    Kunt je oude TV gewoon inruilen en krijg je een mooie ruilprijs voor terug. Ik kon 2 maanden terug de Samsung UE65KS8000 (ik meen deze, weet het niet meer zeker) voor € 700,- minder krijgen.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Kunt je oude TV gewoon inruilen en krijg je een mooie ruilprijs voor terug. Ik kon 2 maanden terug de Samsung UE65KS8000 (ik meen deze, weet het niet meer zeker) voor € 700,- minder krijgen.
    https://tweakers.net/pricewatch/comp...481909;542115/

    Als je geen problemen met een curved heb dan staat de goedkoopste 55 inch OLED, 4K en 3D zelfs voor 1989,- te koop.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #225

    Standaard

    Ik zou deze topic op tweakers eens nalezen......men kan OLEDS veel goedkoper krijgen dan in de pricewatch vermeld staat !

    https://gathering.tweakers.net/forum...s/1711399/last
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •