Pagina 152 van 252 EersteEerste ... 52102142148149150151152153154155156162202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.776 tot 3.800 van 6299 worden weergegeven.

Discussie: R.I.P.

  1. #3776
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien niet onverwacht, maar toch schrikken.
    RIP
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3777

    Standaard

    ik kan het niet geloven dit een van de beste zangeressen

  3. #3778

    Standaard

    R.I.P.

    Sterren reageren op overlijden Whitney Houston



    Celebrity's reageren zwaar aangeslagen op het overlijden van Whitney Houston. Tientallen vrienden en collega's brengen steunbetuigingen uit via sociaalnetwerksites zoals Twitter en Facebook. Haar goede vriendin Mariah Carey betuigt haar innige deelneming aan de familie van de overleden popzangeres, terwijl Christina Aguilera twittert dat we "opnieuw een legende hebben verloren".

    Aretha Franklin, zangeres en meter van Whitney Houston
    "Ik kan nu niets zeggen... Het is zo overdonderend en onvatbaar. Ik kon het niet geloven wat ik las toen ik het nieuws op televisie zag.Mijn hart is nu bij Cissy, dochter Bobbi Kris, haar familie en Bobby."

    Bobby Brown, zanger en haar ex-man
    Op het podium in Missouri: "Als eerste wil ik jullie vertellen dat ik van jullie hou. Maar ik wil ook het volgende meedelen: Ik hou van je, Whitney. Het is ontzettend moeilijk voor mij om nu op dit podium te komen."

    Dolly Parton, zangeres
    "Mijn hart is, samen met dat van miljoenen anderen, gebroken door de dood van Whitney Houston. Ik zal haar altijd dankbaar zijn en bewondering hebben voor wat ze deed met mijn lied 'I will always love you'. En ik wil ook uit de grond van mijn hart zeggen: Whitney, ik zal altijd van je houden, we zullen je missen."

    Lionel Richie, zanger
    "Ze was een natuurtalent. Ze was zo onschuldig toen ze begon, haar stem en haar leven waren zo puur. Dat is waar we ons op moeten concentreren: haar stem, niet haar tragische leven."

    Simon Cowell, producer
    "Ze was een legende. Dit soort mensen kom je niet vaak tegen. Niemand kon een lied verkopen zoals Whitney... Ik ben echt, echt overstuur door dit nieuws."

    Tony Bennett, zanger
    Het is een tragedie. Whitney Houston was de beste zangeres die ik ooit heb gehoord, ze zal gemist worden.

    Mariah Carey, zangeres
    "Mijn hart is gebroken en ik ben in tranen door de tragische dood van mijn vriendin, Whitney Houston. Innige deelneming aan Whitney's familie en haar miljoenen fans over de hele wereld. We zullen haar nooit vergeten als één van de mooiste stemmen op aarde."

    Rihanna, zangeres
    "Hier zijn geen woorden voor. Enkel tranen. #DearWhitney"

    Jessica Simpson, zangeres
    "Ik heb mijn stem gevonden door naar de muziek van Whitney Houston te luisteren. Vandaag heb ik mijn idool verloren."

    LA Reid ('X Factor')
    "Ik ben compleet van de kaart door het overlijden van de beste zangeres ter wereld! Rust in vrede Whitney Houston. Ik zal altijd van jou blijven houden!"

    Christina Aguilera, zangeres
    "We hebben opnieuw een legende verloren. Mijn liefde en gebeden gaan uit naar de familie van Whitney. Ze zal gemist worden."

    Justin Bieber, zanger
    "Ik heb net het nieuws vernomen. Zo gek. Ze was één van de beste zangeressen aller tijden die nu is heen gegaan. Rust in vrede Whitney Houston. Mijn gebeden gaan uit naar haar vrienden en familie."

    Nick Cannon (Man van Mariah Carey)
    "Niet meer in je lichaam zitten, betekent dat je nu bij de Heer bent. Rust in vrede Whitney Houston, een echte koningin."

    Katy Perry, zangeres
    "Dit is hartverscheurend. We zullen altijd van je blijven houden, Whitney. Rust in vrede."

    Toni Braxton, zangeres
    "Ze heeft het pad opengemaakt voor zowat iedere zanger in de muziekindustrie. Iconisch, legendarisch, vernieuwend, geweldig en bescheiden. De beste op aarde."

    Busy Philipps, actrice in Cougar Town
    "Ben helemaal van slag door het overlijden van Whitney Houston. Dit is echt erg."

    Matthew Morrison, acteur in Glee
    "Ik ben erg verdrietig nadat ik de dood van Whitney Houston vernam, dat ze in vrede mag rusten."

    Elizabeth Banks, actrice in 'The Hunger Games'
    "Wow. RIP Whitney Houston. Ik ben opgegroeid met haar muziek. Ze heeft bijgedragen tot de soundtrack van vele slaappartijtjes toen ik 12 jaar was."

    Bret Michaels, rockster
    "Mijn gedachten en gebeden gaan uit naar de familie van Whitney Houston. Een legend met de stem van een engel, ze zal gemist worden. #whitneyhouston"

    Nina Dobrev, actrice in 'The Vampire Diaries'
    "#iwillalwaysloveyou is een van de mooiste en meest legendarische nummers aller tijden. Het zal voor altijd herinnerd worden. Rust in vrede Whitney Houston."

    Lea Michele, actrice in Glee
    "Ik ben sprakeloos. Zo'n droevig nieuws over Whitney Houston."

    Kim Kardashian, realityster
    "Heb net het tragische nieuws vernomen dat Whitney Houston is heengegaan. Ik bid voor haar dochter en haar geliefden. We zullen altijd van je blijven houden Whitney..."

    Kris Jenner, moeder van Kim Kardashian
    "Zo erg dat Whitney Houston gestorven is. Ik bid voor haar dochter en haar familie. Dit is tragisch. Gewoon hartverscheurend. Een geweldig talent met een geweldige stem."

    Jaime King, actrice in 'Hart of Dixie'
    "God zij met Whitney Houston en haar familie. Dat ze in vrede mag rusten."

    Wyclef Jean, zanger
    "Dit is echt het ergste dat ik ooit heb moeten schrijven: RIP aan een van de beste personen die ik ooit heb gekend, Whitney Houston."

    Serena Williams, tennister
    "Wow, gewoon wow. Dit heeft heel mijn dag verpest. #Iwillalwaysloveyou OneMomentInTime heeft me zoveel grand slams opgeleverd."

    LeAnn Rimes, zangeres
    "Whitney Houston was de eerste cd die ik ooit gekocht heb. Ze had een geschenk van God gekregen. Ik hoop dat ze nu met engels kan zingen."

    Chloe Moretz, actrice in 'Hugo'
    "OMG. Whitney Houston is gestorven. We hebben opnieuw een geweldige artiest verloren."

    Nicki Minaj
    "Jezus Christus, niet Whitney Houston. De grootste artieste aller tijden."

    Michael B Jordan, acteur in 'Chronicle'
    "De dood van Whitney Houston heeft me ziek gemaakt. Het was erg toen Michael Jackson stierf, maar dit doet gewoon PIJN!"

    Nick Lachey, zanger
    "Zo tragisch om te vernemen dat Whitney Houston is heengegaan. Wat een zonde. Ze had één van de meest iconische stemmen uit heel mijn leven. #rip"

    Sharon Osbourne, realityster
    "Ik ga niet meer naar het Grammy-feestje van Clive Davis. Mark Burnetts feestje ook niet. Ik kan vanavond echt niet feesten wanneer één van de beste artiesten aller tijden is overleden."

    Kelly Osbourne, realityster
    "Ik hoop echt dat je in vrede rust, Whitney Houston. Ik voel me vereerd dat ik je mocht kennen. Ik hou van je. RIP."

    Ricky Martin, zanger
    RIP Whitney Houston. Mijn liefde en innige deelneming gaat uit naar haar familie en vrienden. Vlieg, Whitney, vlieg."

    Queen Latifah
    "Oh mijn goeie God. Dit doet echt pijn! Mijn zus Whitney! Newark, bid alsjeblieft voor haar. Wereld, bid alsjeblieft."

    Cee Lo Green, zanger
    "R.I.P Sister Whitney Houston. We zullen altijd van je houden."

    Lenny Kravitz, zanger
    "Whitney, rust in vrede. Er zal nooit iemand anders zoals jij zijn. Lenny."

    Courteney Cox, actrice
    "Hartverscheurend nieuws over Whitney Houston. Wat een ongelofelijk talent."



    Bron : HLN.be

    Die Bobbie Brown moet niet zo schijnheilig doen, want door hem is Whitney wel verslaafd geraakt aan de drugs.

    Dus indirect misschien wel verantwoordelijk.

    HIER een artikel uit de Dailymail over Whitney, met waarschijnlijk haar allerlaatste foto's, gemaakt dit weekend.

    Ze was echt van het padje af als je het zo ziet.

    Toch jammer van zo'n goede zangeres met een fantastische stem, hoe die zo kan aftakelen :

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 12-02-2012 om 13:41

  4. #3779

    Standaard

    R.i.P.

    Gaan we nu alle legendarische sterren verliezen aan medicijnen....

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #3780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    HIER een artikel uit de Dailymail over Whitney, met waarschijnlijk haar allerlaatste foto's, gemaakt dit weekend.
    Rioolpers. Diep triest. En nu gaan ze het ongetwijfeld flink uitmelken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #3781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Rioolpers. Diep triest. En nu gaan ze het ongetwijfeld flink uitmelken.
    Rioolpers of niet, erg gezond zag ze er niet bepaald uit.

  7. #3782

    Standaard

    Komt totaal niet onverwacht...........ze zag eruit (en klonk) als een wrak tijdens de laatste tour.

  8. #3783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Rioolpers of niet, erg gezond zag ze er niet bepaald uit.
    Overdrijven is ook een kunst. Als je net een avondje bent doorgezakt, dan zie je er niet erg wakker uit. Dat ze pissig is omdat ze kennelijk ook hier niet door papparazzi met rust wordt gelaten vind ik ook niet zo raar. Daar wordt door z'n flutkrantje natuurlijk meteen vilein commentaar bij gezet (inclusief dat ze niet meer hetzelfde figuur had als voorheen -ocharme, een 48-jarige met een buikje), maar het is meer sensatiezoeken dan wat anders. Ze leggen een connectie tussen wat we van haar weten (drugs & drank) en wat ze in hun sensatielust graag zouden terugzien in die foto's. Als je haar voorgeschiedenis niet zou kennen, zou je die connectie niet leggen. Ze ziet er dronken uit, maar niet ongezond. Met andere woorden: Ze ziet eruit net als iedereen die na een avondje stappen en te diep in het glaasje kijken naar buiten waggelt. Niets meer of minder.

    Een paar jaar geleden zag ze er echt uit als een uitgemergelde junk a la Winehouse.
    Laatst aangepast door mark t : 12-02-2012 om 15:32
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #3784

    Standaard

    Nou, ik vind dat ze er toch wel wat erger uitziet dan alleen dronken. Ze is totaal de weg kwijt........niet alleen door drank volgens mij.

    Rioolpers ? Die zijn er nou eenmaal en doen hun ding.

  10. #3785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Overdrijven is ook een kunst. Als je net een avondje bent doorgezakt, dan zie je er niet erg wakker uit.
    Bekijk die collage foto eens van hierboven paar posts terug.

    Die verandering komt echt niet alleen door een glaasje drank hoor.

  11. #3786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bekijk die collage foto eens van hierboven paar posts terug.

    Die verandering komt echt niet alleen door een glaasje drank hoor.
    Joh, dus ze ziet er niet meer uit als 20 jaar geleden? Wat een schok. Kom op zeg, je ziet in die foto's precies wat je wil zien. Een afgeleefde junk of iemand met een glaasje te veel op. Wat mij betreft ziet ze er voor iemand die zwaar aan de drugs was of is bij lange na niet uit als een junkie (in tegenstelling tot hoe ze eruit zag op de middelste foto in jouw collage, van meer dan 10 jaar geleden).

    Maar goed, deze discussie wijkt nogal af van wat de bedoeling van dit draadje is. Ik hou 't hierbij.
    Laatst aangepast door mark t : 12-02-2012 om 17:10
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #3787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    R.i.P.

    Gaan we nu alle legendarische sterren verliezen aan medicijnen....
    Gebeurde het maar bij die one day flies van nu.. de top40 is om te kotsen

  13. #3788

    Standaard

    Ben het helemaal met je eens Mark T
    Je ziet gewoon een vrouw die na een lange avond stappen en te veel gedronken te hebben een reactie aan de pers geven...


    De longen van Whitney Houston waren gevuld met water. Dat blijkt uit de autopsie die gisteren is afgerond. Of de zangeres is overleden door verdrinking, moet nog blijken uit nader onderzoek. Dat schrijft de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
    Houston werd zaterdag dood gevonden in een bad op een hotelkamer in Los Angeles. Door middel van een toxicologisch onderzoek moet worden vastgesteld of Houston is verdronken of dat ze al dood was voor ze in het water van de badkuip gleed.
    Bronnen vertellen aan TMZ dat er geen drugs zijn gevonden in de hotelkamer waar het levenloze lichaam van de 48-jarige zangeres is aangetroffen. Wel heeft Houston mogelijk het antidepressivum Xanax geslikt. Een combinatie van het medicijn met alcohol heeft er mogelijk voor gezorgd dat Houston haar bewustzijn verloor en vervolgens in het bad is verdronken. De uitslag van het toxicologisch onderzoek wordt waarschijnlijk over vier tot zes weken bekendgemaakt.

    Het is gewoon diep triest hoe het gegaan is

    R.I.P Whitney....
    Laatst aangepast door Driekus : 13-02-2012 om 10:01 Reden: betere uitleg

  14. #3789

    Standaard

    RIP, schok hier toch wel van. Geweldige zangeres.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #3790

    Standaard

    Ierse acteur David Kelly (82) overleden



    De Ierse acteur David Kelly is op 82-jarige leeftijd overleden. Hij stierf na een kort ziekbed, schrijft de Britse krant The Telegraph. Een van de bekendste rollen van de acteur was die van grootvader in Tim Burtons Charlie and the Chocolate Factory.

    Kelly was getrouwd met actrice Laurie Morton, met wie hij twee kinderen had. De in Dublin geboren Kelly verdiende vijftig jaar lang zijn brood als acteur. In 1999 leverde zijn rol in de komedie Walking Ned hem een nominatie voor een Screen Actor's Guild Award op.

    Zes jaar later kreeg hij een oeuvreprijs tijdens de Ierse Film and Television Awards.

    De Ier speelde ook in tv-series. Zo was Kelly in eigen land bekend van het historische drama Strumpet City met Peter O'Toole en Peter Ustinov. Hij had ook een rolletje als lamlendige aannemer in een aflevering van Fawlty Towers.

    Kelly's vriend en collega Niall Tóibin prijst het gekke gevoel voor humor van de acteur. 'Het was een hilarische man. Hij had een rare kijk op het leven en maakte je altijd aan het lachen.'

    Bron : Filmtotaal.nl

    R.I.P.

  16. #3791

    Standaard Re:

    [QUOTE=DVD Watcher;1852420]Hij had ook een rolletje als lamlendige aannemer in een aflevering van Fawlty Towers.QUOTE]

    Die aflevering was hilarisch.

  17. #3792

    Standaard

    Liedjesschrijver Billy Strange (81) overleden


    Billy Strange (In het midden)

    Liedjesschrijver Billy Strange (81) is overleden. Hij werkte samen met onder anderen Elvis Presley, The Beach Boys, Nancy Sinatra en Frank Sinatra. Strange overleed woensdag in Nashville, zo meldde het toonaangevende muziektijdschrift NME donderdag.

    Strange leverde onder meer een belangrijke bijdrage aan A Little Less Conversation, een weinig succesvolle single van Elvis Presley uit 1968. Het nummer werd alsnog een grote hit in 2002, in een remix van de Nederlandse muzikant, dj en producer Junkie XL, alias Tom Holkenborg.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  18. #3793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hij had ook een rolletje als lamlendige aannemer in een aflevering van Fawlty Towers.
    Die aflevering was hilarisch.
    Ze zijn allemaal hilarisch...

    R.I.P. O'Reilly...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #3794

    Standaard

    Zweedse acteur Josephson overleden

    De Zweedse acteur Erland Josephson is in de nacht van zaterdag op zondag op 88-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Zweedse radio zondag op gezag van zijn familie. De acteur leed al enige tijd aan de ziekte van Parkinson.



    Josephson was vooral bekend van zijn rollen in de films van de in 2007 overleden Ingmar Bergman. De twee waren al sinds de jaren dertig bevriend. Ze werkten eerst samen in het theater en later in de filmindustrie.

    Door de film Scenes from a Marriage uit 1973 werd Josephson voor het eerst bekend bij het grote publiek. Hij speelde daarna nog onder meer in Autumn Sonata (1978), Fanny and Alexander (1982), Faithless (2000) en Saraband (2003), allemaal in samenwerking met Bergman. Ook had hij hoofdrollen in films van andere makers, zoals Nostalghia (1983), The Sacrifice (1986) en The Unbearable Lightness of Being (1988).

    Josephson was van 1966 tot 1975 directeur van het Koninklijk Drama Theater, beter bekend als Dramaten, in Stockholm. Later leidde hij ook theaters in Helsingborg en Gotenburg.

    Bron : Telegraaf.nl

    R.I.P.

  20. #3795

    Standaard

    Actrice Yvonne Verbeeck (98) overleden



    De Antwerpse zangeres en actrice Yvonne Verbeeck is overleden. De Antwerpse was bij het grote publiek vooral bekend om haar gastrollen in de sketches van ‘Gaston en Leo’ en haar optredens in soaps en films. Ze stierf zondag omstreeks 6.30 uur in haar slaap in het Antwerpse rusthuis Nottebohm, waar ze woonde. Verbeeck werd 98 jaar.

    Yvonne Verbeeck werd op 7 december 1913 geboren in Rumst. Daar kreeg ze ook de titel ereburger en een bronzen borstbeeld als eerbetoon op de Markt.

    De Zingende Nachtegaal

    Yvonnes zangcarrière begon al op jonge leeftijd. Later ging ze een opleiding volgen aan het Conservatorium in Antwerpen. Zij studeerde er af met een grote onderscheiding. Na haar studies kon Yvonne al meteen aan de slag als klassieke zangeres bij de NIR, de toenmalige VRT.

    Tijdens die oorlogsjaren begon Yvonne haar theatercarrière uit te bouwen. Ze was te zien in verschillende blijspelen, operettes en komedies en kreeg de bijnaam ‘de Zingende Nachtegaal’. Enkele van de theaterstukken waarin Yvonne een rol speelde waren ‘Een Hollands Wijfje’, ‘Fientje Beulemans’ en ‘Pygmalion’ waar Yvonne een verbluffende rol als Eliza Doolittle speelde.

    Gaston en Leo

    Yvonne kreeg vooral naam toen ze naast Gaston Berghmans en Leo Martin in de komische sketches van 'Gaston en Leo' meespeelde.

    Ondanks haar hoge leeftijd bleef Yvonne nog lang actief in de showbizzwereld. Ze trad ook op voor goede doelen en voor bejaarden. In 2003 speelde ze nog een gastrol op televisie in de Vtm-humorserie 'Hallo België' als Filomeentje. In 2008 was ze te zien in de serie 'Zone Stad' waarin ze een getuige van een ongeval speelde.

    Na een ongeval in 2006 waarbij ze hete koffie over haar been gekregen had, lag Yvonne een tijdje in coma in het ziekenhuis. Ze moest een huidtransplantatie ondergaan voor haar brandwonden. Na een moeilijke herstelperiode kwam het uiteindelijk toch nog goed met haar gezondheid.
    Showbizzlegende

    Om haar publiek te bedanken, maakte ze in 2005 nog een dvd, getiteld 'Artiestenleven', met een monoloog waarin ze haar publiek uitlegt welke energie ze van hen kreeg in haar carrière van ruim 75 jaar.

    Yvonne Verbeeck wordt aanzien als een legende in de Vlaamse showbizz. Ze stierf in haar slaap in het rusthuis waar ze verbleef. Ze werd 98.

    Bron: gva.be

    http://www.youtube.com/watch?v=7-Mr7S4yGFY
    Laatst aangepast door Werner : 26-02-2012 om 17:52
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #3796

    Standaard

    The Monkees-zanger Davy Jones (66) overleden



    Acteur en muzikant Davy Jones is vanochtend op 66-jarige leeftijd in zijn woonplaats in Florida overleden. De leadzanger van The Monkees stierf aan een hartaanval, bevestigt een woordvoerder aan persbureau Reuters.

    Jones was getrouwd met Jessica Pacheco en laat vier kinderen uit twee eerdere huwelijken achter. De Britse muzikant werd in 1965 lid van de band The Monkees waar hij tot 1970 deel van uitmaakte.

    De band vergaarde in eerste instantie roem met zijn eigen muzikale televisieshow, die ook in Nederland op de buis kwam. De serie was het Amerikaanse antwoord op de film ‘A Hard Day’s Night’ van The Beatles.

    Na het succes van de serie over een fictieve boyband besloten de heren werkelijk door te gaan, wat tot een wereldwijde doorbraak leidde. The Monkees scoorden enorme hits waaronder I'm_a_Believer, Daydream_Believer en Last Train to Clarksville.

    Jones verzorgde op 19 februari nog een optreden in Oklahoma. De nacht ervoor stond hij met BB King op het podium in New York en vertoonde hij geen tekenen van ernstige gezondheidsproblemen.


    The Monkees in 1966 gefotografeerd met vlnr de vandaag overleden Davy Jones,
    Peter Tork, Micky Dolenz en Mike Nesmith.

    Bron : NRC.nl

    R.I.P.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-02-2012 om 20:50

  22. #3797

    Standaard

    Ralph McQuarrie is op 82-jarige leeftijd overleden.



    McQuarrie is vooral bekend als conceptual artist en heeft als zodanig een stevige bijdrage geleverd aan de visuele kant van de originele Star Wars-trilogie, maar ook aan films als Raiders of the Lost Ark, E.T., Total Recall en Back to the Future. Op zijn internetpagina vind je een selectie van z'n werk.
    Laatst aangepast door mark t : 04-03-2012 om 09:46
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #3798

    Standaard

    R.I.P. Ralph, thanx for creating that galaxy far far away.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #3799

    Standaard

    DE grote man achter de looks van de OT SW trilogie EN Battlestar Galactica is ''one with the Force".







  25. #3800

Pagina 152 van 252 EersteEerste ... 52102142148149150151152153154155156162202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •