De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fox Filmmakers Signature Series

    Naar aanleiding van de uitgave van The French Connection dacht ik dat het wel intessant zou zijn om deze Series te volgen en er een apart topic voor te openen.

    Hieronder volgen de uitgaves. Ik zal deze openingspost bijwerken zodra er nieuwe uitgaves volgen. Hieronder kunnen jullie de nieuwe releases posten en uiteraard discussiëren over de uitgaves. Links zijn overigens naar de titels op bluray.com.

    Best Buy Exclusives:
    - The Brothers McMullen
    - The French Connection
    - She's the One
    - Wall Street

    Coming Soon:
    - The War of the Roses
    - Hoffa
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-08-2012 om 17:17

  2. #2

    Standaard

    Voor degenen die nog niet op de hoogte zijn, The French Connection Filmmaker editie wordt ook al besproken in de thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=65118

    Ik heb deze en Wall Street besteld en probeer daarna de andere 2 Edward Burns te krijgen.
    Mag hopen dat Fox nu ook een nieuwe Patton gaat uitbrengen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #3

    Standaard

    Is het niet zo dat deze zogenaamde Best Buy Exclusives na verloop van tijd gewoon ook via de 'normale' kanalen (lees: Amazon, Planet Axel etc.) verkrijgbaar zijn?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    V
    Mag hopen dat Fox nu ook een nieuwe Patton gaat uitbrengen.
    Waarom, als ik vragen mag? Wat is er mis met de huidige versie? Vond de huidige Blu-ray namelijk erg goed! Of heeft deze niet het De_Hollander keurmerk gekregen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is het niet zo dat deze zogenaamde Best Buy Exclusives na verloop van tijd gewoon ook via de 'normale' kanalen (lees: Amazon, Planet Axel etc.) verkrijgbaar zijn?
    Soms duurt het meer dan een jaar. Maar klopt, vaak is het na een hele tijd te krijgen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom, als ik vragen mag? Wat is er mis met de huidige versie? Vond de huidige Blu-ray namelijk erg goed! Of heeft deze niet het De_Hollander keurmerk gekregen?
    Who the hell is De Hollander? Whatever...
    Anyway...
    Patton heeft een aardige dosis DNR gekregen bij de transfer. Fijne detaillering in het beeld verdween op vele plekken in de film. Hier en daar gladgestreken gezichten en een te glad plaatje, heeft velen toch aardig teleurgesteld. En Fox heeft ook een keer doorgeschemerd dat ze dit opnieuw gingen doen. Dus.... bring it on.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  7. #7

    Standaard

    Deze maar weer eens omhoog gooien. Fox blaast toch nog wat leven in het door velen doodgewaande label...

    http://www.highdefdigest.com/news/sh..._Blu-ray/10026

    met Hoffa en The War of the Roses, beiden van Danny DeVito. Ken beide films niet btw....

    TheDogitalbits.com vermeldt er ook bij dat het geen Best Buy Exclusives meer zijn:

    20th Century Fox has just launched a new line of "filmmaker signature series" Blu-ray catalog titles. These have previously been available only as Blu-ray exclusives. The first batch is due on 9/18 and will include The Brothers McMullen, She's the One, The French Connection, Wall Street, Hoffa and War of the Roses. Each carries over the extras from the previous DVD releases.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-08-2012 om 17:20

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •