Pagina 31 van 54 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1341 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wat denken jullie,wordt dit beste Nolan film allertijden?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    ...niemand heeft hem nog gezien?
    Hier moet ik jan_tran gelijk geven; nu sla je een beetje door in je enthousiame vriend.
    Om nu al te spreken/speculeren, na het zien van deze trailer, van Nolan's beste film allertijden is vééls te voorbarig.
    Niemand (de niet direct betrokken is bij de film) heeft inderdaad de film nog gezien en wie weet wat de beste man nog voor ons in petto heeft in de toekomst.

    Tja, over de trailer zelf; groots en prikkelend uiteraard.
    Haast een perfecte trailer die ons klaarstoomt voor een veelbelovende en afrondende film.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    ind!

    Vinden jullie ook niet dat het muziek onder de trailer echt episch is..
    Ik heb een CD vol met zo'n muziek


  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Hier moet ik jan_tran gelijk geven; nu sla je een beetje door in je enthousiame vriend.
    Om nu al te spreken/speculeren, na het zien van deze trailer, van Nolan's beste film allertijden is vééls te voorbarig.
    Niemand (de niet direct betrokken is bij de film) heeft inderdaad de film nog gezien en wie weet wat de beste man nog voor ons in petto heeft in de toekomst.

    Tja, over de trailer zelf; groots en prikkelend uiteraard.
    Haast een perfecte trailer die ons klaarstoomt voor een veelbelovende en afrondende film.
    Ind, ik ben ook enorm enthousiast, maar tot nu toe heb ik zelf uit mijn optiek een sterke stagnatie gezien in Nolan films..er komt een moment dat je de film maakt die je nooit meer lijkt te overtreffen (Spielberg)..ik weet vrij weinig net als ieder ander.. maar als ik zie hoe de verwachtingen van Bane vooraf waren en nu al omgekeerd zijn en de andere enthousiaste reacties zie, kan ik me niet voorstellen dat dit een slechtere film dan The Dark Knight zal zijn......

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    maar als ik zie hoe de verwachtingen van Bane vooraf waren en nu al omgekeerd zijn en de andere enthousiaste reacties zie, kan ik me niet voorstellen dat dit een slechtere film dan The Dark Knight zal zijn......
    Tja, de 'andere reacties' die je leest her en der - enthousiast of niet - zijn allen gebaseerd op exact hetzelfde beeldmateriaal die jij tot dusver hebt mogen aanschouwen; niemand's mening is meer bevoorrecht/feitelijker dan de ander m.b.t. The Dark Knight Rises (tenzij je natuurlijk in goed gezelschap bent van de Nolan's zelf).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #755

    Standaard

    Niet alleen beeldmateriaal,..maar ook verwachtingspatroon die men had na Heath Ledgers rol als the Joker..men heeft nu een beter verwachtingspatroon en vertrouwen..

    Niet alleen Nolan, maar het vertrouwen van de acteurs zelf die de film op zijn minst willen evenaren..

    Daarnaast de screening die al gehouden is voor WB is zeeeer positief ontvangen..

    Al met al, over een tijdje kunnen we zelf oordelen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ind, ik ben ook enorm enthousiast, maar tot nu toe heb ik zelf uit mijn optiek een sterke stagnatie gezien in Nolan films..er komt een moment dat je de film maakt die je nooit meer lijkt te overtreffen (Spielberg)
    Vind je de Nolan films echt stagneren? Over welke films spreek je dan?

    Ik ben namelijk van mening dat zijn films juist per film beter worden. Van Following tot aan Inception vind ik ze kwalitatief beter worden. Uiteraard spelen factoren als financiën en technologieën hierin een rol in de loop der jaren, maar toch weet hij steeds weer hoogwaardige films af te leveren en is men nog lang niet uitgekeken op Nolan.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #757

    Standaard

    Sorry, ik bedoel stijgen in kwaliteit ind..misschien dat mijn woord keuze voor verwarring heeft veroorzaakt want ik deel je mening dat zijn films juist beter worden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Daarnaast de screening die al gehouden is voor WB is zeeeer positief ontvangen..
    Dit was een screening voor enkel de hoge piefen die een persoonlijke investering in het (hoogstwaarschijnlijk) succes van TDKR hebben, die kunnen haast niet objectief meer kijken naar de film. En alsnog, mocht de film in het (onwaarschijnlijke) geval niet zo goed blijken te zijn, dan zouden ze dat zeker niet laten ontsnappen in de pers...
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Vind je de Nolan films echt stagneren? Over welke films spreek je dan?

    Ik ben namelijk van mening dat zijn films juist per film beter worden. Van Following tot aan Inception vind ik ze kwalitatief beter worden. Uiteraard spelen factoren als financiën en technologieën hierin een rol in de loop der jaren, maar toch weet hij steeds weer hoogwaardige films af te leveren en is men nog lang niet uitgekeken op Nolan.
    Je zou zijn eerste korte film eens moeten bekijken (die staat op een verzamel dvd); die is ook al uiterst origineel en nu terugkijkend een groot teken aan de wand vwb zijn talent. Wel hoop ik dat hij tussendoor weer eens een kleinere film gaat maken à la Memento. Een film die puur wordt gedreven door de karakters en narratie en niet persé de hulp nodig heeft van grote actiesets en visuele effecten.

  10. #760

    Standaard

    Ik hoop meer op een film ala prestige..deze film is in mijn mening een echte klassieker.


    Op IMDB las ik trouwens dat Nolan schrijver is van een Untiteld Batman reboot in 2015:http://www.imdb.com/name/nm0634240/

    http://www.imdb.com/title/tt1877830/

    Justice league?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Op IMDB las ik trouwens dat Nolan schrijver is van een Untiteld Batman reboot in 2015:http://www.imdb.com/name/nm0634240/

    http://www.imdb.com/title/tt1877830/

    Justice league?
    Volgens mij blijft hij na Dark Knight Rises wel verbonden aan eventuele nieuwe Batman-films. Hij staat net als David Goyer vermeld als schrijver van het verhaal, d.w.z. het verhaal in grote lijnen (i.t.t. tot het script). Net zoals bij de aanstaande Superman-film. Wellicht heeft hij een paar grote lijnen uitgestippeld m.b.t. eventuele toekomstige Batman-films. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij een schrijvers-credit krijgt omdat eventuele verdere Batman-films zwaar leunen op het verhaal dat hij met 'zijn' drie films heeft verteld. Er is in ieder geval één gerucht dat die lezing zou kunnen ondersteunen. Volgens bronnen zou Nolan het moment waarop Dark Knight Rises speelt op verzoek van de filmmaatschappij vooruit hebben geschoven naar acht jaar na de gebeurtenissen in Dark Knight, omdat Bruce Wayne aan het einde van Dark Knight Rises het loodje zou leggen. Batman-films die zich na Dark Knight Rises in hetzelfde 'universum' als de Nolan-films afspelen zijn daardoor niet mogelijk. Door de tijd tussen Dark Knight en Dark Knight Rises te verlengen, zouden eventuele toekomstige films zich tussen deze twee kunnen afspelen . Allemaal onbevestigde geruchten (en als je het mij vraagt geen al te sterke constructie als het zou kloppen). Maar in zo'n geval zou Nolan (en Goyer trouwens ook) alleen al een vermelding als schrijver voor toekomstige films krijgen omdat ze zich afspelen in een specifieke setting die hij heeft gecreëerd.

    Ik denk niet dat het om een Justice League film gaat, om de simpele reden dat die ook als zodanig zou zijn geïdentificeerd. Gezien het aanstaande succes van The Avengers lijkt het me overigens wel voor de hand liggen dat er weer vaart wordt gemaakt met zo'n Justice League project. En als daarin de 'Nolan-Batman' z'n opwachting maakt, dan zou dat alleen al wellicht ook weer een schrijvers-credit voor Nolan en Goyer opleveren.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #762

    Standaard

    Ligt dat nou aan mij of klinkt de tweede quote van Bane in de trailer als een ADR naar aanleiding van al die heisa rondom het feit dat ie slecht verstaanbaar zou zijn?
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ligt dat nou aan mij of klinkt de tweede quote van Bane in de trailer als een ADR naar aanleiding van al die heisa rondom het feit dat ie slecht verstaanbaar zou zijn?
    Wat is een ADR?

  14. #764

    Standaard

    Additional Dialog Recording. Dit is een proces waarbij de tekst na het filmen extra of opnieuw wordt ingesproken door de acteurs en daarna wordt gesynced met de beelden en gemixt met geluidseffecten en muziek.

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ligt dat nou aan mij of klinkt de tweede quote van Bane in de trailer als een ADR naar aanleiding van al die heisa rondom het feit dat ie slecht verstaanbaar zou zijn?
    Dat viel mij ook al op. Een stuk beter (alhoewel nog niet volledig, lang leve de subs ) en duidelijk aangepast..

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ToastedQB Bekijk bericht
    Ligt dat nou aan mij of klinkt de tweede quote van Bane in de trailer als een ADR naar aanleiding van al die heisa rondom het feit dat ie slecht verstaanbaar zou zijn?
    Nee ik heb dat ook al gemerkt. En ik vind echt eigenlijk slecht klinken. Alsof de opname meerdere malen door de audio mixer is gehaald. Ik denk zelf dat ze geen ADR hebben toegepast. Gewoon zitten rommelen met de stem van de originele opname. Ik vond die heisa toen echt overbodig. Die stem klonk zeer goed en passend. En ik kon hem verstaan zonder ondertitels. Jammer maar ik hoop dat dit in de uiteindelijke film minder opvalt... Nu klinkt de stem fake en is de kwaliteit van zijn stem zeer slecht. Je moet maar eens luisteren met je head phones. Het lijkt wel op je een video kijkt in 240p op youtube..

  17. #767

    Standaard

    Fantastische trailer!!! nu al hyped

    De tweede quote van Bane klinkt idd ADR want bij de de eerste quote verstond ik `m bijna niet.

    Dit wordt episch
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #768

    Standaard

    Toch jammer dat het bij een drieluik blijft, er zijn genoeg villains in het Batman universum die nog gebruikt kunnen worden.

    Nu zullen we over een paar jaar weer (onaangenaam?) verrast worden met een reboot.

    Wil ik een keer dat ze met een franchise doorgaan, stoppen ze er na 3 mee...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Fantastische trailer!!! nu al hyped

    De tweede quote van Bane klinkt idd ADR want bij de de eerste quote verstond ik `m bijna niet.

    Dit wordt episch
    ik denk dat het geluid los van de scene staat
    Laatst aangepast door Mr. Humphries : 03-05-2012 om 12:09

  20. #770

    Standaard

    Ik weet werkelijk niets van deze film. Maar vannacht heb ik gedroomd dat een kaartje €120,- moest kosten.

    Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets weten van deze film. Want van Nolan heb ik nog nooit iets indrukwekkends gezien, en die andere Batman films (van Nolan dan, die andere hadden nog een karakter) waren ook waardeloos. Ik heb de hoop dus opgegeven.
    Laatst aangepast door DanielC. : 03-05-2012 om 18:55
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik weet werkelijk niets van deze film. Maar vannacht heb ik gedroomd dat een kaartje €120,- moest kosten.

    Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets weten van deze film. Want van Nolan heb ik nog nooit iets indrukwekkends gezien, en die andere Batman films (van Nolan dan, die andere hadden nog een karakter) waren ook waardeloos. Ik heb de hoop dus opgegeven.
    Bewijs dat je geen smaak hebt
    BD (1243) What i Watch

  22. #772

    Standaard

    Ik wist niet dat je boos werd. Sorry hoor
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  23. #773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik wist niet dat je boos werd. Sorry hoor
    Haha.........dat jij de Nolan films niet kunt waarderen is toch geen enkel probleem. Opinions are like assholes........everybody's got one

  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik weet werkelijk niets van deze film. Maar vannacht heb ik gedroomd dat een kaartje €120,- moest kosten.

    Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets weten van deze film. Want van Nolan heb ik nog nooit iets indrukwekkends gezien, en die andere Batman films (van Nolan dan, die andere hadden nog een karakter) waren ook waardeloos. Ik heb de hoop dus opgegeven.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Haha.........dat jij de Nolan films niet kunt waarderen is toch geen enkel probleem. Opinions are like assholes........everybody's got one


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #775

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ik weet werkelijk niets van deze film. Maar vannacht heb ik gedroomd dat een kaartje €120,- moest kosten.

    Waarschijnlijk zal ik ook nooit iets weten van deze film. Want van Nolan heb ik nog nooit iets indrukwekkends gezien, en die andere Batman films (van Nolan dan, die andere hadden nog een karakter) waren ook waardeloos. Ik heb de hoop dus opgegeven.
    Je hebt iig wel humor hahaha....

Pagina 31 van 54 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •