Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 156 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    oh dat de serie compleet wordt uitgebracht is zeker een pluim waard !!

  2. #102

    Standaard

    Seizoen 3 en 4, zullen in 1 box eind januari, februari 2012 verschijnen!

    Goed nieuws dus!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Alpha Centauri brengt kwalitatief goede producten op de markt! Ze maken er echt werk van, zijn zorgvuldig. Als er daadwerkelijk een aflevering zou ontbreken, dan is dat niet te wijten aan hun. Zij zijn ook afhankelijk van de informatie die ze krijgen van 'Beeld en Geluid' en van 'John van de Rest'. Als zij het al niet weten...........hoe kan Alpha Centauri het dan wel weten?
    Ik vind het art-work prachtig, een mooi overzichtelijk boekje erbij een dikke pluim!

    Ik heb destijds veel contact gehad met de maatschappij over de serie. Ze (alpha centauri en John van de Rest) wilde in eerste instantie een compilatie DVD uitbregen, 3 DVD's met hoogtepunten. Ik heb toen als consument bijna gesmeekt om de serie in zijn geheel uit te brengen. Omdat wij als liefhebbers een hekel hebben een beste van DVD. Uiteindelijk hebben ze geluisterd naar ons, de liefhebbers en voila, seizoen 1 en 2 in de schappen! Het is een heel gedoe geweest om de rechten e.d. rond te krijgen, menige andere maatschappij was al lang gestopt!

    Ik moest dit even kwijt, ook al heb ik er totaal geen commercieel belang bij. Maar een maatschappij die luisterd naar de consumenten, daar heb ik respect voor.

    En dat dan het geluid en beeld minder is, heeft zoals altijd met een kostenplaatje te maken. Helaas willen veel consumenten alles zo goedkoop mogelijk, zeker in de tijden van economische crisis. Als ze alles zouden opknappen zou de DVD box nog duurder worden en dan kopen de meeste mensen niet..........
    Dat het geluid wat minder is, heeft ook te maken in de ruimte waar de serie destijds is opgenomen, het moest ook een beetje klinken als een kille gevangenis ruimte.
    Ikzelf ben niet ontevreden over het beeld en geluid ('Oppassen' is vele malen erger qua beeld en geluid).
    Ik zeg ook absoluut niet dat ze het niet goed hebben uitgebracht. Ik weet hoe hard Alpha Centauri zich uit de naad werkt om dit uit te kunnen brengen. Zij zijn een beetje de 'Shout! Entertainment' van Nederland, met hart en ziel werken aan een echte release. Ik heb er ook respect voor, ik had ook niks tegen de uitgever in mijn vorige berichten. Zelfs de beeld- en geluidskwaliteit kon ik nog begrijpen (Inderdaad, Oppassen is erger)...

    Maar juist daarom dat ik vraag; Zou het niet eventueel voor Alpha Centauri mogelijk kunnen zijn de 'Hangen en Wurgen'-aflevering op de tweede box te kunnen plaatsen? Desnoods die Marktplaats-opname. Dan is de box tenminste wel ècht 'compleet' te noemen en is er geen kans meer op idioten op zulke sites die dan die DVD's weer aanbieden 'inclusief de verloren, nooit uitgebrachte missende aflevering!'. Dat geintje heb ik al eens van dichtbij meegemaakt bij de release van Vrienden voor het leven seizoen 1 (Waar 1 van de 13 afleveringen simpelweg was weggelaten 'Omdat Disky liever 12 dan 13 afleveringen over 3 DVD's wilde verdelen'), en moet dat nu werkelijk nog een keer gebeuren?

    Desnoods koop ik de DVD's zelf van die knul, stuur ik de DVD met de aflevering op naar Alpha Centauri en brengen ze hem legaal uit op de officiële box. Hoeft hen niks te kosten.

  4. #104

    Standaard

    Ik heb denk ik de aflevering 16 Hangen en wurgen. Als de aflevering begint met dat Wiebe Rosenboom een zelf gemaakt vliegtuig tegen meneer michels aan gooit dan heb ik hem. Ik heb hem dan zowel opgenomen van best 24, als die op marktplaats wordt aangeboden. Als het hem echt is laat het dan even weten. dan kan ik contact met mensen op nemen die hem graag willen hebben.
    Laatst aangepast door egbertjan : 31-12-2011 om 19:40

  5. #105

    Standaard

    Alpha Centauri heeft van exact hetzelfde bronmateriaal de DVD's samengesteld waarmee Best 24 heeft uitgezonden.

  6. #106

    Standaard

    Ik heb de dvd ook. Ik kan op de dvd nergens een afleverling vinden die begint met Wiebe Rosenboom die een zelf gemaakt vliegtuig tegen meneer michels aan gooit. Dus dat moet de missen de aflevering zijn. Wat me ook opvalt is dat sommige afleveringen op dvd voor donkerder zijn dan op best 24 is uitgezonden. Mocht dit de missende aflevering zijn dan wil hem hier wel delen met mensen die hem graag willen hebben.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Ik heb denk ik de aflevering 16 Hangen en wurgen. Als de aflevering begint met dat Wiebe Rosenboom een zelf gemaakt vliegtuig tegen meneer michels aan gooit dan heb ik hem. Ik heb hem dan zowel opgenomen van best 24, als die op marktplaats wordt aangeboden. Als het hem echt is laat het dan even weten. dan kan ik contact met mensen op nemen die hem graag willen hebben.
    ...Er zijn nog 2 seizoenen die nog niet op DVD zijn verschenen hè.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    ...Er zijn nog 2 seizoenen die nog niet op DVD zijn verschenen hè.
    Kleine opmerking ''Er zijn 3 seizoenen nog niet op DVD verschenen.

    Er zijn in totaal 5 seizoenen gemaakt, waarvan de 1e 2 nu uitgebracht zijn op DVD.

    Wil dus zeggen dat er nog 3 moeten verschijnen .

  9. #109

    Standaard Laat maar zitten

    de dvd box seizoen 3 ,4 en 5 zal eind januari veschijnen heb ik uit betrouwbare bron

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bignick76 Bekijk bericht
    de dvd box seizoen 3 ,4 en 5 zal eind januari veschijnen heb ik uit betrouwbare bron
    En weet die betrouwbare bron ook of Hangen en Wurgen wordt toegevoegd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #111

    Standaard

    beste werner ik heb voor je geinformeerd maar dit is bij deze niet bekend volgens diegene is hangen en wurgen zelfs nooit verschenen verder weet het ook niet.

    Groeten

    Bignick76

  12. #112

    Standaard

    Mailcontact gehad met de verkoper van Marktplaats. Die vertelde me dat de aflevering niet op zijn box stond, maar een vriend van mij, die de set van MP heeft, vertelde dat de aflevering er weer wèl opstond. Echter, zo incompleet als wat. 13 minuten, waarvan het begin èn het eind missen. Balen.

  13. #113

    Standaard

    Vandaag eindelijk gespot bij De Bijenkort in Eindhoven en uiteraard meteen gekocht!
    Zojuist een paar stukken bekeken. Wat me opvalt, toen ook bij Best 24, is dat de begintune qua geluid, harder gaat, zachter, soms wegvalt, maar het is bij alle tunes op DVD 1, de andere heb ik nog niet bekeken. Het hoort zo, want op precies dezelfde momenten komen de pieken en de dalen. De dialogen zijn verder goed verstaanbaar. Het beeld is prima voor een serie van die tijd!

    Ik ben dus zeer tevreden, over ontwerp, prijs, geluid en beeld!

    Ik kijk uit naar box 2.

  14. #114

    Standaard

    Kan iemand mij bevestigen of dit waar ik het over heb de missende aflevering is. Ik wil graag delen met jullie als dit hem is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door egbertjan Bekijk bericht
    Ik heb de dvd ook. Ik kan op de dvd nergens een afleverling vinden die begint met Wiebe Rosenboom die een zelf gemaakt vliegtuig tegen meneer michels aan gooit. Dus dat moet de missen de aflevering zijn. Wat me ook opvalt is dat sommige afleveringen op dvd voor donkerder zijn dan op best 24 is uitgezonden. Mocht dit de missende aflevering zijn dan wil hem hier wel delen met mensen die hem graag willen hebben.

  15. #115

    Standaard

    We weten het niet, Egbertjan, zoals we al zeiden. Mijn advies is om het gewoon op YouTube te plaatsen en als het niet op DVD is verschenen als box 2 eenmaal is uitgebracht, weet je genoeg.

  16. #116

    Standaard DVD box seizoen 3 en 4

    Releasedatum, eind februari begin maart dit jaar.

    De seizoenen 3 en 4 van deze populaire VARA-comedyserie, met in de hoofdrollen o.a. John Kraaykamp, Pieter Lutz, Rudi Falkenhagen, Haye van der Heyden, Piet Kamerman, Coen Flink, Maarten Spanjer en Sacco van der Made.

    Seizoen 3 (1990)

    DVD 1:
    Man of superman
    Dieren zonder manieren
    Soort zoekt soort
    Vraag en antwoord
    Pech van de sterkste

    DVD 2:
    Vergeten te vergeven
    Vader van de rekening
    De zak van Cynthia
    Jeugd en ondeugd
    Faber en de Wiebergast

    Seizoen 4 (1991)

    DVD 3:
    Snel van de weg weg
    Laster en listen
    Kind noch kraai
    Kroon op het werk
    De afvaller wint

    DVD 4:
    Wissel van de macht
    Terreur in de maneschijn
    Klik in de kabel
    Recht in eigen land
    Buigen en barsten

    DVD 5:
    Onmens en gevoelens
    Kunst met peren
    Braden in het zweet
    Moeizaam aan de top
    Tussen kus en kitsch

    De box bevat een 8 pagina's tellend boekje.


    Beeldtechniek: PAL 4:3
    Geluid: Dolby Digital 2.0 Stereo
    Totale speelduur: ruim 10 uur
    Geen regiocode
    Alle leeftijden
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  17. #117

    Standaard

    En hierbij twee caps van de vermeende aflevering 'Hangen en Wurgen' (Niet mijn caps en dus ook niet mijn opname):

    Hier begint de aflevering als het goed is:

    En hier stopt hij na ongeveer 13 minuten:

  18. #118

    Standaard

    Inderdaad, deze caps komen uit ''Hangen en wurgen''. Dit kan ik met zekerheid zeggen omdat dit oorspronkelijk mijn caps zijn, en ik dus ook de aflevering (Van 13 minuten) in mijn bezit heb.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MRbazzeman Bekijk bericht
    Inderdaad, deze caps komen uit ''Hangen en wurgen''. Dit kan ik met zekerheid zeggen omdat dit oorspronkelijk mijn caps zijn, en ik dus ook de aflevering (Van 13 minuten) in mijn bezit heb.
    Incompleet dus. Je kan het verder niet met zekerheid zeggen omdat de opname net zo goed uit een andere aflevering kunnen komen. We zullen het zien wanneer de rest op DVD verschijnt.

  20. #120

    Standaard

    Releasedatum 19 maart a.s.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Releasedatum 19 maart a.s.
    Heb er zin in!

  22. #122

    Standaard

    Covers blijven er goed uit zien, chapeau

  23. #123

    Standaard laat maar zitten

    maar er waren toch 5 seizoenen of word seizoen 5 alleen uitgebracht dit hadden ze toch ook bij 3 en 4kunnen doen?

    Bignick76

  24. #124

    Standaard

    Er zijn inderdaad 5 seizoen. In seizoen 5 speelt Ramses Shaffy een grote rol, ze zijn momenteel bezig om de rechten van Shaffy rond te krijgen.

    Aangezien box 1 goed verkocht heeft, is de verwachting dat box 2 ook goed zal verlopen. Het streven is in ieder geval om de gehele serie uit te brengen!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Er zijn inderdaad 5 seizoen. In seizoen 5 speelt Ramses Shaffy een grote rol, ze zijn momenteel bezig om de rechten van Shaffy rond te krijgen.

    Aangezien box 1 goed verkocht heeft, is de verwachting dat box 2 ook goed zal verlopen. Het streven is in ieder geval om de gehele serie uit te brengen!
    Het lijkt me toch niet dat dáár problemen over zullen ontstaan? De afleveringen met Shaffy zijn al uitbundig herhaald op NostalgieNet én Hilversum Best.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •