Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 74 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Futurama R2 NL release - Eindelijk!

    Op de site van DVDzone2 staat Futurama seizoen 1 gepland voor 6 september Schitterend nieuws imo
    De prijs komt neer op 29.99 + 2€ verzendkosten, zeker een redelijke prijs. Me = happy


  2. #2

    Standaard

    bij VanLeest in de pre-order voor €24,99 en dan nog €1,95 verzendkosten erbij dus daar issie goedkoper :wink:

    http://www.vanleest.nl/pages/product...62965&navid=47
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #3

    Standaard

    Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.
    Was ongetwijfeld de Australische.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #5

    Standaard

    Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  6. #6

    Standaard

    De box van S1 is waarschijnlijk inhoudelijk gelijk aan de UK-box. Die had al Nederlandse ondertiteling, S2 tot en met 4 niet.

    Ben wel eens benieuwd of ze iets aan de ondertiteling hebben veranderd. Op de UK-versie wordt "Bender" in het Nederlands ondertitelingsspoor als "Buiger" vertaald. Which sucks of course.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that
    Waarom raad je Mediadis af dan? heb er al verscheidene keren iets besteld en het is keer op keer vlot gegaan, 1 keer was hun voorraad uitgeput maar toen had ik m'n geld de volgende week alweer terug
    Van de Benelux sites die ik gebruik om dvd's te bestellen vind ik mediadis toch 1 van de betere, hun aanbod ligt veel hoger dan andere sites, hun acties zijn altijd wel de moeite en hun layout is heel netjes en overzichtelijk.
    Jullie Nederlanders hebben natuurlijk wel nog Bol.com, welke ik niet heb, maar die er zeker beter uitziet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie
    Ik zag m laatst volgens mij al liggen bij Van Leest. Deze versie zit echter niet in een mooie box, maar in een simpele keepcase waar 3 dvd's in passen.
    Was ongetwijfeld de Australische.
    Dat zou zomaar kunnen. Ik moest even lachen om hoe lelijk en duur ik het vond en heb m toen weer teruggezet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden,
    "We"= koninklijk meervoud?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ja se, ik heb nu weekske geleden bij Play S2 tot 4 besteld voor 25 euro per stuk, dus ik ben content. Who needs ned subs anyways hehe :wink:

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Och ja... hoe vaak heb ik al niet "pruimtabak" gezien in de ondertiteling van Star Wars .
    Zelfs in de novel-adaptaties... daar maken ze van "Chewie" dan "Pruimpje".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Och ja... hoe vaak heb ik al niet "pruimtabak" gezien in de ondertiteling van Star Wars .
    Zelfs in de novel-adaptaties... daar maken ze van "Chewie" dan "Pruimpje".
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #13

    Standaard

    S1 koop ik niet want heb deze al. Hopelijk komt de rest ook uit.

    Ik heb maar 1 klacht van Mediadis. Kreeg Stargate S6 binnen vol met krassen en bulten in de cover. er zat ook een rekker errond die stevig was aangedrukt dus als je die wegdeed zag je de volledige afdruk in uw cover staan. Ik open de doos en zie dat er allemaal stickers hangen aan men DVD's. Meteen terug opgestuurd en een tegoed bon gekregen. S7 besteld en die was net als de voorgaande (behalve Nr. 6) in perfecte staat. Anders nog nooit geen klachten gehad van Mediadis. Denk dat je de enige bent Mich.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #14

    Standaard

    Idd zeer netjes opgelost. Daarom heb ik ook volste vertrouwen in Mediadis.
    Een soort elastiek. Was van kunststof gemaakt en erg stevis aangedrukt tegen de cover. Heel goed aangespand. Ze wisten niet hoe dit kon komen, maar toch maar zo terug op gestuurd. Ze gingen dit onderzoeken.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Lijkt me toch netjes opgelost? Wat is een 'rekker' trouwens?
    Rekker = elastiek.
    Zoals in het bekende spreekwoord van Urbanus:
    "Alleen een dikzak voelt zich lekker
    In een zwembroek zonder rekker"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Urbain toch.

    Ik ben blij dat de Futurama's eindelijk verschijnen voor ons, de Belgen en Nederlanders. Hoe kan het ook anders? Er zijn series die het nog niet half zo goed doen en op DVD verschijnen. Nu kan ik niet meer zeggen dat 'the Simpsons' de enige serie is die ik ooit in huis haal.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de seizoenen op DVD al jaren in huis, maar mooi dat ze nu ook in Nederland te krijgen zijn. Echt een top animatieserie! Whoehoeoeoee
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  18. #18

    Standaard

    Zeer mooi inderdaad voor de mensen die NL-subs nodig hebben .

    Ik zag van de week die complete UK box bij de MM ArenA. Die wou ik ook hebben maar dat was natuurlijk toen hij (tijdelijk) OOP was, toen heb ik ze maar los aangeschaft.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden,
    "We"= koninklijk meervoud?
    inderdaad ... waarschijnlijk te veel tekenfilms gezien. Als je de 4 seizoenen van Futurama ziet, moet je gewoon doordraaien. Gewoon geschift is die handel.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Naast het feit dat we dvdzone / mediadis afraden, is er het belangrijke feit dat ik de BOX al heb met de 4 seizoen. Nothing can beat that
    Waarom raad je Mediadis af dan? heb er al verscheidene keren iets besteld en het is keer op keer vlot gegaan, 1 keer was hun voorraad uitgeput maar toen had ik m'n geld de volgende week alweer terug
    Van de Benelux sites die ik gebruik om dvd's te bestellen vind ik mediadis toch 1 van de betere, hun aanbod ligt veel hoger dan andere sites, hun acties zijn altijd wel de moeite en hun layout is heel netjes en overzichtelijk.
    Jullie Nederlanders hebben natuurlijk wel nog Bol.com, welke ik niet heb, maar die er zeker beter uitziet.
    Gewoon dat de gegevens op hun site niet kloppen met de werkelijkheid. Dat het verschrikkelijk lang duurt voor ik antwoord krijg. Wij zijn trouwens Belgen Waarschijnlijk een combinatie van toevallige factoren die me ff genoeg doen hebben van hun. Zal iedereen misschien wel es overkomen.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    inderdaad ... waarschijnlijk te veel tekenfilms gezien. Als je de 4 seizoenen van Futurama ziet, moet je gewoon doordraaien. Gewoon geschift is die handel.
    Amen to that!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Eindelijk heb ik 'm, Futurama Season One

    Ik zeg JEUJ :k: omdat ik 'm na al die jaren heb. Maar ik zeg ook . Omdat ik dacht dat de boxen even sjiek zouden zijn als die van the Simpsons met een gat in en al. Maar het is een karton rond drie gewone keep-cases. Welliswaar één leuk detail, '30th Century Fox'.

    edit : en verdikkeme, iemand reclameklevers die niet los te krijgen zijn en restjes achterlaten los te krijgen?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Eindelijk heb ik 'm, Futurama Season One

    Ik zeg JEUJ :k: omdat ik 'm na al die jaren heb. Maar ik zeg ook . Omdat ik dacht dat de boxen even sjiek zouden zijn als die van the Simpsons met een gat in en al. Maar het is een karton rond drie gewone keep-cases. Welliswaar één leuk detail, '30th Century Fox'.

    edit : en verdikkeme, iemand reclameklevers die niet los te krijgen zijn en restjes achterlaten los te krijgen?
    Wees blij dat hij niet als die Australische versie is. Dan heb je alleen maar een standaardkeepcase. Nu heb je tenminste ook het artwork van de drie voorkanten die je naast elkaar kan leggen.

  24. #24

    Standaard

    Kan iemand die de NL versie van seizoen 1 heeft voor mij eens even checken of in aflevering 1 de naam Bender nog steeds in "Buiger" is vertaald? (o.a. in de scène waarin Fry en Bender in het café zitten, na hun mislukte ervaring in de Suicide Booth).

    Overigens... ik dacht dat mijn UK-versie ook nog artwork vanbinnen had, transparante doosjes met nog enkele grappige tekeningen erin.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Kan iemand die de NL versie van seizoen 1 heeft voor mij eens even checken of in aflevering 1 de naam Bender nog steeds in "Buiger" is vertaald? (o.a. in de scène waarin Fry en Bender in het café zitten, na hun mislukte ervaring in de Suicide Booth).

    Overigens... ik dacht dat mijn UK-versie ook nog artwork vanbinnen had, transparante doosjes met nog enkele grappige tekeningen erin.
    Hebben de NL versies dat niet dan? Lutsers!

    Meh, dubbel-dip niet nodig, zet toch ondertitels altijd uit. Momenteel weer rustig aan de serie opnieuw aan 't kijken. Bijna klaar met vol. 2.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •