De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Help! HDMI DVD Spelers advies gevraagd!

    Hallo,

    Ik wil graag een low-budget HDMI DVDspeler halen, mijn keuze is gevallen op deze 4.

    Wat raden jullie aan? en hebben jullie al eventueel ervaring met 1 van deze players.

    -Samsung DVD-HD860
    -Pioneer DV-490
    -Toshiba SD-360E-S-TE
    -LG DV-9800H

    Ik hoor graag jullie reacties!

    Met vriendelijke groet,

    D.G.C Leenart
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  2. #2

    Standaard

    Hoi. Ik heb zelf ook wat moeite moeten doen om een juiste speler te kunnen vinden. eerst heb ik een Samsung HD-850 geprobeerd. Geen geweldig beeld via HDMI. ook in een test in HDTV magazine kwam hij er slecht in af. Geen goede deinterlacer chip (Zoran Vaddis). Toen heb ik een LG 9800H geprobeerd. Al stukken beter. Vooral bij nieuwe films prima beeld. Maar toch. Component met mijn Liteon dvd recorder zag er beter uit. Viel ook af. Nu heb ik een ouder model van Samsung met DVI aansluiting (zelfde als HDMI) de HD 935 en die heeft een prachtig digitaal beeld. De chip is van Faroudja. Ook bekend bij Denon dvd spelers. Nu ben ik wel tevreden. De Samsung 860 ken ik dus niet maar ik zou nakijken wat voor deinterlace chip er in zit. In het blad HDTV magazine (overal te koop) staat een uitgebreide test met HDMI spelers. Kijk daar eens in. Pioneer heeft via component prachtige spelers. hun HDMI aansluiting ken ik niet. Het is echt een kwestie van proberen en uitzoeken. Sukses!

  3. #3

    Standaard

    Ik zou deze pioneer proberen DV-696AV-S

    177 euro bij Media Markt

  4. #4

    Standaard

    Kijk eens naar spelers met de DCDI chip, Faroudja Chip. dit zijn goede deinterlacer chips!

    Pioneer heeft kwa inhoud wel meer te bieden dan de andere
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #5

    Standaard

    kan de Pioneer 696 nu upscalen of niet?

  6. #6

    Standaard

    Ja anders zou die geen 1080i, 720p weergeven he!! Logisch nadenken, en ff zelf zoeken anders:

    Pioneer DV-490
    HDMI (High-Definition Multimedia Interface)
    HDMI Video Upscaling (720p/1080i)
    DivX Playback (3.11 / 4.x / 5.x)
    Will output Dolby Digital from DivX titles
    Compatible with DVD-Video, MP3, CD-R, CD-RW, DVD-R and DVD-RW
    Built-in Dolby Digital & DTS Decoders & Virtual Dolby Surround
    Burr-Brown 192kHz/24-bit DACs
    x2 and x4 picture zoom (still image and full-motion)
    Full DVD-RW compatibility, incl. 'VR' format
    Will playback JPEG/WMA/MP3all on the same DVD-R or CD-R (can display a JPEG while playing WMA/MP3 )
    NTSC 2-3 pull down I/P processing (for film contents)
    Motion Adaptive I/P processing (for video contents)
    I/P Simultaneous Interlaced and Progressive video output
    True NTSC to PAL conversion
    Video Adjustment
    Sharpness / Brightness / Contrast / Gamma / Hue / Chroma Level
    BNR (Block Noise Reduction / effective for MPEG1/2 and DivX bad quality sources)
    108MHz / 12-bit Video DAC
    Picture parameter adjustments
    Includes MP3 and WMA playback for CD-R/DVD-R with on-screen navigator
    JPEG Photo Viewer for DVD-R/CD-R
    On screen MP3 Bit-rate Meter
    1 SCART socket with RGB output
    PAL & NTSC Dual PureCinema Progressive Scan Output
    Virtual Surround
    Dialogue Enhancer
    New Disc Navigator with moving pictures

    Pioneer DV-696AV
    HDMI (High-Definition Multimedia Interface)
    HDMI Video Upscaling (720p/1080i)
    DivX Playback (3.11 / 4.x / 5.x)
    Will output Dolby Digital from DivX titles
    Compatible with SACD, DVD-A, DVD-Video, MP3, CD-R, CD-RW, DVD-R and DVD-RW
    Built-in Dolby Digital & DTS Decoders & Virtual Dolby Surround
    Burr-Brown 192kHz/24-bit DACs
    x2 and x4 picture zoom (still image and full-motion)
    Full DVD-RW compatibility, incl. 'VR' format
    Will playback JPEG/WMA/MP3all on the same DVD-R or CD-R (can display a JPEG while playing WMA/MP3 )
    NTSC 2-3 pull down I/P processing (for film contents)
    Motion Adaptive I/P processing (for video contents)
    I/P Simultaneous Interlaced and Progressive video output
    True NTSC to PAL conversion
    Video Adjustment
    Sharpness / Brightness / Contrast / Gamma / Hue / Chroma Level
    BNR (Block Noise Reduction / effective for MPEG1/2 and DivX bad quality sources)
    108MHz / 12-bit Video DAC
    Picture parameter adjustments
    Includes MP3 and WMA playback for CD-R/DVD-R with on-screen navigator
    JPEG Photo Viewer for DVD-R/CD-R
    On screen MP3 Bit-rate Meter
    1 SCART socket with RGB output
    PAL & NTSC Dual PureCinema Progressive Scan Output
    Virtual Surround
    Dialogue Enhancer
    New Disc Navigator with moving pictures
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #7

    Standaard

    top bedankt...ja je hebt gelijk maar de mens is van nature lui....

    ik ga starks naar de Media Markt op dit spelertje te kopen kost 177 euro + regiovrij maken 30 euro = 207 euro

    via bestekeus.nl heb je hem voor 144 maar die kunnen dan weer niet regiovrij maken en ivm garantie is dat wel beter....

  8. #8

    Standaard

    ben benieuwd hoe hij het op de Sanyo z4 zal gaan doen via HDMI!!!! Heeft het nog zin om via component te proberen?

  9. #9

    Standaard

    Geen dank,

    Ja maar lui is niet altijd goed!!!
    Neem zelf ook eens initiatief!

    check deze site eens:
    http://www.videohelp.com/dvdhacks.ph...&Search=Search

    Mischien kan je hem wel zelf regiovrij maken
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  10. #10

    Standaard Pioneer DV-696AV

    Dit weekend de Pioneer DV 696 AV silver gekocht...

    een plaatje werkelijk waar...Pakt alles DIVX , WMA etc....mooie kwaliteit voor een mooie prijs!! NU echt de bioscoop in huis....Fragile en Hard Candy erop gekeken

    Uiteindelijk ook regio vrij laten maken via Media Markt maar daar geen extra kosten voor gemaakt...(het was wel ff onderhandelen).

    De speler heb ik aangesloten op een SanyoZ4 beamer en dit geeft een prachtig beeld...Heb nog niet gespeeld met de HDMI instellingen dus als iemand tips heeft...

    You're welcome....

  11. #11

    Standaard

    FF offtopic: Sinds wanneer maakt MediaMarkt dvd-spelers regiovrij? Ik was met me pa een half jaar geleden een Bose 123 systeem gaan kopen, maar toen ik vroeg of dit systeem ook regiovrij kon worden gemaakt, werd mij verteld dat dit niet legaal is en dat MediaMarkt dat nooit doet.
    Iets van de laatste tijd dus? Dan ga ik me nl ook de DV696A halen. Gaaf spelertje.

    @ Paulo: hoe heb je dat klaargespeeld zonder extra kosten?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok
    FF offtopic: Sinds wanneer maakt MediaMarkt dvd-spelers regiovrij? Ik was met me pa een half jaar geleden een Bose 123 systeem gaan kopen, maar toen ik vroeg of dit systeem ook regiovrij kon worden gemaakt, werd mij verteld dat dit niet legaal is en dat MediaMarkt dat nooit doet.
    Iets van de laatste tijd dus? Dan ga ik me nl ook de DV696A halen. Gaaf spelertje.

    @ Paulo: hoe heb je dat klaargespeeld zonder extra kosten?
    Dit zal wel per vesteging verschillen denk ik, plus het feit dat Bose het waarschijnlijk nadrukkelijk verbied om met hun apparatuur te "knoeien" op straffe van verleis van dealerschap, terwijl Pioneer en dat soort merken hier niet zo streng in zijn.

    Ik weet wel dat er een aantal jaren geleden bij MM Rotterdam Centrum Panasonic spelers standaard regiovrij gemaakt in de schappen lagen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •