Pagina 99 van 277 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #2451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    als ik zo'n eens kon uitproberen.... vind het nogal veel geld zonder te weten wat het doet.
    Bcc heeft 2 weken niet goed geld terug garantie. Dus je kan 2 weken sowieso uitproberen of het verbetering oplevert.
    hmm, misschien toch nog maar eens langsgaan dan vandaag.... ben namelijk wel benieuwd wat het eventueel kan doen voor het signaal

    nou ik hier toch ben: is er iemand die weet wat de beste manier is om een CRT beeldbuis stofvrij te maken?

  2. #2452

    Standaard

    @Koop
    Ziet er mooi uit, nice sub en de Hepta speakers mogen er ook zijn. Wat leuke mono blokken die het afmaken....genieten dus!

  3. #2453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    @ Koop, ziet er heel mooi uit, een nieuw meubel zal het geheel zeker naar een hoger plan trekken. [kwijl] mooie Velodyne [/kwijl] waar zijn de foto's van de achterspeakers? :wink:


    dat gedeelte staat nog niet nieuwe banken en stoelen moeten ook nog komen achter speakers worden de hepta spring ,of de fortune als front en dan de spring naar achter. ligt even aan wat er over blijft aan budget en dan natuurlijk nog de vervanging van bekabelingen.

    ik heb als domper de automaat van de auto die alsnog vervangen moet worden voor een 3000 Euro dat geld was bedoeld voor de aanpassing van mijn HT.
    vsx 908, 3 x Ma 500 center hepta ace, front hepta spring, rear hepta harmony, DVL 919E, DVD 717, TV TH37PA50E , Velodyne SPL 1200r,Aralex

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    als ik zo'n eens kon uitproberen.... vind het nogal veel geld zonder te weten wat het doet.
    Bcc heeft 2 weken niet goed geld terug garantie. Dus je kan 2 weken sowieso uitproberen of het verbetering oplevert.
    hmm, misschien toch nog maar eens langsgaan dan vandaag.... ben namelijk wel benieuwd wat het eventueel kan doen voor het signaal

    nou ik hier toch ben: is er iemand die weet wat de beste manier is om een CRT beeldbuis stofvrij te maken?
    Als je dan toch naar BBC gaat, dan moet je daar ff vragen of zei "Dust of 360" verkopen. Anders vind je het wel in elke Paradigit. Dat is een busje perslucht waarmee je alle stof kunt verweideren. Ik gebruik het niet alleen voor de binnenkant van mijn PC maar ook wel voor de monitor.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #2455
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    als ik zo'n eens kon uitproberen.... vind het nogal veel geld zonder te weten wat het doet.
    Bcc heeft 2 weken niet goed geld terug garantie. Dus je kan 2 weken sowieso uitproberen of het verbetering oplevert.
    hmm, misschien toch nog maar eens langsgaan dan vandaag.... ben namelijk wel benieuwd wat het eventueel kan doen voor het signaal

    nou ik hier toch ben: is er iemand die weet wat de beste manier is om een CRT beeldbuis stofvrij te maken?
    Als je dan toch naar BBC gaat, dan moet je daar ff vragen of zei "Dust of 360" verkopen. Anders vind je het wel in elke Paradigit. Dat is een busje perslucht waarmee je alle stof kunt verweideren. Ik gebruik het niet alleen voor de binnenkant van mijn PC maar ook wel voor de monitor.
    Dat verkoopt BCC niet.

  6. #2456

    Standaard

    Dan toch maar de paradigit proberen :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  7. #2457

    Standaard

    thnx voor de tip!

  8. #2458
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    mycom verkoopt het ook

  9. #2459

    Standaard

    Vandaag eindelijk mijn Panasonic 37pv60 gehad. Ik heb hem nu aangesloten via RGB en ik moet zeggen dat ik dit beeld al geweldig vindt. Volgende maand komt er een nieuwe DVD speler met HDMI op en dan zal het beeld helemaal geweldig zijn.

    Ik zit op 2.50 van mij scherm en moet zeggen dat ik binnen 15 min aan de 94cm gewend ben. Beetje twijfel of een maatje groter toch niet had gekunt.

    Ik heb alleen met 1 ding pech. Op 1 punt zit de zwarte lijst die om de tv zit los en soms zie je dat reflecteren in het beeld. Verder is de lijst op dat gedeelte ook vies. Er zit stof tussen. Ik heb de winkel gebeld waar ik hem heb gekocht en ze hebben een fax naar Panasonic gestuurd. Panasonic neemt binnen 3 werkdagen contact met mij op. Ben toch blij dat ik de tv in een normale winkel heb gekocht.

    Zodra de mensen van Panasonic langs zijn geweest en ik de tv heb opgehangen zal ik een paar foto's plaatsen.

  10. #2460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Vandaag eindelijk mijn Panasonic 37pv60 gehad. Ik heb hem nu aangesloten via RGB en ik moet zeggen dat ik dit beeld al geweldig vindt. Volgende maand komt er een nieuwe DVD speler met HDMI op en dan zal het beeld helemaal geweldig zijn.

    Ik zit op 2.50 van mij scherm en moet zeggen dat ik binnen 15 min aan de 94cm gewend ben. Beetje twijfel of een maatje groter toch niet had gekunt.

    Ik heb alleen met 1 ding pech. Op 1 punt zit de zwarte lijst die om de tv zit los en soms zie je dat reflecteren in het beeld. Verder is de lijst op dat gedeelte ook vies. Er zit stof tussen. Ik heb de winkel gebeld waar ik hem heb gekocht en ze hebben een fax naar Panasonic gestuurd. Panasonic neemt binnen 3 werkdagen contact met mij op. Ben toch blij dat ik de tv in een normale winkel heb gekocht.

    Zodra de mensen van Panasonic langs zijn geweest en ik de tv heb opgehangen zal ik een paar foto's plaatsen.
    Hè gets, beetje een domper. Heel erg hoe snel je went aan de grootte van je beeldscherm hè.

    Nou ik wil inderdaad wel snel wat foto's zien
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Ik zit op 2.50 van mij scherm en moet zeggen dat ik binnen 15 min aan de 94cm gewend ben. Beetje twijfel of een maatje groter toch niet had gekunt.
    Wordt het beeld bij normale tv uitzendingen (geen dvd dus) niet onzuiver of onscherp op zo'n korte afstand?
    Arrivederci

  12. #2462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Ik zit op 2.50 van mij scherm en moet zeggen dat ik binnen 15 min aan de 94cm gewend ben. Beetje twijfel of een maatje groter toch niet had gekunt.
    Wordt het beeld bij normale tv uitzendingen (geen dvd dus) niet onzuiver of onscherp op zo'n korte afstand?
    Dat is toch een mooie afstand voor dat formaat? 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #2463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Dat is toch een mooie afstand voor dat formaat? 8)
    Dat vraag ik me dus af...kan wel cool zijn maar is het ook nog echt goed van kwaliteit op zo'n korte afstand?
    Volgens mij niet namelijk.
    Arrivederci

  14. #2464

    Standaard

    2.5 meter is best wel ver hoor .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #2465
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    2.5 meter is best wel ver hoor .
    op 2.5 meter adviseer ik mensen om te kijken naar maximaal 32".

    ik zit 2m van mijn tv vandaan, en ik heb een 26". Ik zou geen maat groter moeten hebben op deze afstand!

    Wat ik nu heb ik meer dan prima!

  16. #2466

    Standaard

    Van de week ook een update gedaan. Geen kabels of powerkabels die beiden hoog op het verlanglijstje staan.
    Maar een koptelefoon. Een Sennheiser HD595 SE.

    Turn around and feel the vibe.....

  17. #2467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Van de week ook een update gedaan. Geen kabels of powerkabels die beiden hoog op het verlanglijstje staan.
    Maar een koptelefoon. Een Sennheiser HD595 SE.

    Mooi design in ieder geval. Veel plezier ermee. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #2468

    Standaard

    EN klinkt het ook een beejte? Mooi uiterlijk inderdaad.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #2469

    Standaard

    Om even op een paar vragen te reageren:

    - Ik heb digitale TV. Tot op een meter is het nog scherp.
    DVD's blijven scherp hoe dicht je er ook naar toe kruipt.
    - Verder is 2.5 meter wel een mooie afstand voor 94cm. Toch denk je altijd had het niet groter gekunt.

    Verder komen ze dinsdag waarschijnlijk mijn tv ophalen in verband met de losse lijst. Ik was het hier niet mee eens en heb naar de winkel gebeld waar ik hem heb gekocht. Deze gaan maandag naar Panasonic bellen om te vragen of ik de tv niet kan houden tot ik een nieuwe heb ontvangen.

    Ik heb het idee dat door de losse lijst er op dat punt soms beeld weerkaatst in de lijst en daardoor het beeld rechtsonder lichter is. Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.

    Ohw ja er zijn ook nog goede dingen. Het beeld is geweldig .

  20. #2470

    Standaard

    De hd650, die ik ook heb, is een van de top dynamische hoofdtelefoons. De hd 595 klinkt iets anders en is net ietje minder maar zeker een zeer goede hoofdtelefoon. Een goed alternatief is de akg 701, overigens die nieuwer is dan de sennheiser hd650 en een beetje neutraler nog. :wink:
    Mischien nog wel wat beter dan de hd650. :wink:

    Het wachten is op de hd700!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    EN klinkt het ook een beejte? Mooi uiterlijk inderdaad.

  21. #2471
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor de hoofdtelefoon bezitters, hebben jullie wel eens een speciale versterker overwogen ?




    Als voorbeeld twee modellen van Vincent.

  22. #2472

    Standaard

    Enige hoofdtelefoons die ik heb zijn allerhande dopjes, dus nee, maar lijkt me wel wat als je zulke mooie Grado's of Senheisers hebt.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #2473

    Standaard

    Heb ik al. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor de hoofdtelefoon bezitters, hebben jullie wel eens een speciale versterker overwogen ?




    Als voorbeeld twee modellen van Vincent.

  24. #2474

    Standaard

    Heb ik ook al!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Heb ik al. :wink:
    Ik zie ineens die speurders.nl reclame weer voor me .

  25. #2475
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hoofdtelefoon? Wat is dat?

Pagina 99 van 277 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •