Pagina 10 van 97 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2405 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Ah ja idd :P
    maar goed: als je bij pacific besteld wordt je iig. zeker niet aangehouden. Dus ik zou daar bestellen als ik jullie was.

    Maar goed: terug on topic maar? :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Besteld bij dvdpacific. Had 'n paar keer de Nederlandse boxen in m'n handen gehad en wilde ze haast aanschaffen. Goed dat ik dat niet gedaan heb
    Prijs inclusief verzenden ?
    ik kom op 125.87 met priority(euro's)

    hij wordt geshipped als 1 item
    Order details:
    Order sub-total: €120.74
    (*) Shipping: €5.13 (1 items)
    (**) Total: €125.87 (EUR)
    Volgens mij doet DVDpacific bij preorders vaker standaard 1 item neer zetten. Zodra de box werkelijk binnen kan ie verhoogd worden naar `t werkelijke aantal items en worden de verzendkosten alsnog veel duurder (als ik de beschrijving van 29pc leest, dan kan `t dus zomaar 29 items worden.....). `t is maar dat je `t weet....

    En als die ********ken vd douane `t pakketje onderscheppen, dan ben je niet alleen 19% kwijt maar ook inklaringkosten (wat weer afhankelijk is van het te betalen bedrag aan btw). Dit voor de Amazon.com bestellers.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Verzoekje tussendoor: als je een bericht quote met afbeeldingen erin, haal dan even de IMG-tags weg. Om nou 6 keer dezelfde afbeelding voor bij te zien komen... Moet je zo veel scrollen. Zinloos, zeker als er maar 1 regeltje tekst bij gezet wordt...
    Kunnen de heren van het beheer niet iets aan doen? Want eigenlijk is het niet nodig om een plaatje te laten zien als plaatje in een quote, een link naar het plaatje zou al voldoende zijn (zoals in vele andere fora gebeurt)?
    Ik weet 't. Op GoT werkt dat super. Maar dat is andere forumsoftware. Met deze is dat standaard niet mogelijk.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Verzoekje tussendoor: als je een bericht quote met afbeeldingen erin, haal dan even de IMG-tags weg. Om nou 6 keer dezelfde afbeelding voor bij te zien komen... Moet je zo veel scrollen. Zinloos, zeker als er maar 1 regeltje tekst bij gezet wordt...
    Kunnen de heren van het beheer niet iets aan doen? Want eigenlijk is het niet nodig om een plaatje te laten zien als plaatje in een quote, een link naar het plaatje zou al voldoende zijn (zoals in vele andere fora gebeurt)?
    Ik weet 't. Op GoT werkt dat super. Maar dat is andere forumsoftware. Met deze is dat standaard niet mogelijk.
    misschien is een forumupdate een keer een optie dan?

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Verzoekje tussendoor: als je een bericht quote met afbeeldingen erin, haal dan even de IMG-tags weg. Om nou 6 keer dezelfde afbeelding voor bij te zien komen... Moet je zo veel scrollen. Zinloos, zeker als er maar 1 regeltje tekst bij gezet wordt...
    Kunnen de heren van het beheer niet iets aan doen? Want eigenlijk is het niet nodig om een plaatje te laten zien als plaatje in een quote, een link naar het plaatje zou al voldoende zijn (zoals in vele andere fora gebeurt)?
    Ik weet 't. Op GoT werkt dat super. Maar dat is andere forumsoftware. Met deze is dat standaard niet mogelijk.
    misschien is een forumupdate een keer een optie dan?
    Dan moet je niet bij mij zijn. Ik ben slechts moderator. Er is nu een toepasselijke topic in Op- & Aanmerkingen op DVD.nl. Stel het daar eens voor. Laten we hier maar weer on-topic verder gaan.

  6. #231

    Standaard

    Nog effe over die Alias-box (oeps, ik zit weer over mijn toetsenbord te kwijlen...): bij Barnes&Noble (ook in Amerika) staat ie ook, voor 160 dollar, en zelfs voor maar 144 dollar als je Member bent (en dat ben ik dus).
    Althans, ik neem aan dat deze box hier wordt bedoeld.
    Anyway, mijn ervaring is dat op de een of andere manier deze pakjes niet door de douane te pakken worden genomen. In de afgelopen drie maanden heb ik 4 pakjes met DVD's van hen ontvangen, en vlekkeloos (en vooral: kosteloos) langs de douane gekomen.
    Misschien ook nog een tip?

    Dan nog een vraag: weet iemand of ie ook in R2 uitkomt? Ik vind het beeld van een R2 toch altijd net wat scherper, met name de ondertitels (ik heb een LCD-tv, en dan valt het dus helaas wel op). Dus ik koop liever R2...[/url]

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Rambaldi doos is bij amazon.com zo een 110€ inclusief dat snellere verzenden Ik heb em daar gepreordered
    Kan je misschien een link plaatsen hier naar die productpagina daarvan op Amazon, want ik kan hem echt niet vinden, totaal afgrijselijke zoekfunctie vandaag... Meestal toch weinig problemen mee, maar nu wil het echt niet...

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Rambaldi doos is bij amazon.com zo een 110€ inclusief dat snellere verzenden Ik heb em daar gepreordered
    Kan je misschien een link plaatsen hier naar die productpagina daarvan op Amazon, want ik kan hem echt niet vinden, totaal afgrijselijke zoekfunctie vandaag... Meestal toch weinig problemen mee, maar nu wil het echt niet...
    wel douane-risico he met Amazon heb ik gehoord...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanneke1973
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ChesterLM
    Rambaldi doos is bij amazon.com zo een 110€ inclusief dat snellere verzenden Ik heb em daar gepreordered
    Kan je misschien een link plaatsen hier naar die productpagina daarvan op Amazon, want ik kan hem echt niet vinden, totaal afgrijselijke zoekfunctie vandaag... Meestal toch weinig problemen mee, maar nu wil het echt niet...
    Klik

  10. #235

    Standaard


    Specs:
    Limited 3000 pcs in the world
    Independent Certificate
    Crystal Platform with golden discs
    Remastered film
    Small Streetcar model
    More features
    http://www.dvdheaven.com/gmdh/gmdh_detail.php?idx=18166

  11. #236

    Standaard

    Ken de film niet, Maar ziet er wel leuk uit zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  12. #237

    Standaard

    ik vind 'm ook wel mooi, leuk die wagon
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  13. #238

    Standaard

    ja, het is een schitterend setje.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  14. #239

    Standaard

    Mooi setje ja... alleen jammer : afkomstig van China, dus heb gegarandeerd douane aan mijn been

  15. #240

    Standaard

    ik ken de film ook niet, dus misschien een stomme vraag, maar what the hell moet het voorstellen??

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Mooi setje ja... alleen jammer : afkomstig van China, dus heb gegarandeerd douane aan mijn been
    toch niet
    bij dvdheaven nog nooit last van douane gehad.
    idd. een mooie versie maar wel een beetje duur :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    ik ken de film ook niet, dus misschien een stomme vraag, maar what the hell moet het voorstellen??
    Dat kleine zwarte dingetje is een metro/tram.
    Heb alleen de Simpsons afl uit Season 4 gezien die op de film gebaseerd is dus...

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Mooi setje ja... alleen jammer : afkomstig van China, dus heb gegarandeerd douane aan mijn been
    toch niet
    bij dvdheaven nog nooit last van douane gehad.
    idd. een mooie versie maar wel een beetje duur :P
    Ik wel, 1 keer gekocht, 1 keer douane. Die man zei me gewoon "alle pakjes van China doen we open omdat we weten dat het zo'n dingen zijn"
    Mja incl. goedkoopste verzending komt die toch al op bijna $68.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Mooi setje ja... alleen jammer : afkomstig van China, dus heb gegarandeerd douane aan mijn been
    toch niet
    bij dvdheaven nog nooit last van douane gehad.
    idd. een mooie versie maar wel een beetje duur :P
    Ik wel, 1 keer gekocht, 1 keer douane. Die man zei me gewoon "alle pakjes van China doen we open omdat we weten dat het zo'n dingen zijn"
    Mja incl. goedkoopste verzending komt die toch al op bijna $68.
    had je `m moeten zeggen: "het komt niet uit China maar uit Korea"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #245

    Standaard

    Deze wordt zeker van mij:

    Fox were doing their Q4 last week and coming in the New Year will be Predator, Predator 2 and AVP (in an all new "savage" cut). The set is 6 discs housed in a secret compartment within a huge Predator Warrior bust made from "high grade vinyl and abs" and made by Sideshow. This release will be worldwide (possibly staggered with Japan getting it first) and includes a numbered certificate of authenticity. No details on price and pics are only in hard copy format at the moment.. Rest assured when available electronically it'll be upped here .
    laat maar komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #246
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trilogy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jarno
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Reservoir Dogs (Gasoline Can Packaging)

    Hier te pré orderen voor $ 20,97 (€ 15,31)
    De link werkt niet bij mij. En ik kan hem ook niet vinden bij search
    Pacific is goedkoper.
    Kan iemand eens een nieuwe foto van deze set laten zien?
    FF een paar prijzen opgezocht:
    DVD Pacific retail= €15.83 members= €10.10
    hidefdvd $13.90USD (opzoeken met Reservoir Dogs (Gasoline Can Packaging))

  23. #248

    Standaard

    hij is nog niet uit he, dus andere foto's dan die reeds hier geplaatst zijn zul je niet kunnen vinden...

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    hij is nog niet uit he, dus andere foto's dan die reeds hier geplaatst zijn zul je niet kunnen vinden...
    Ha juist, had ff terug moeten bladeren (3)

  25. #250

    Standaard



    binnenkant
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 10 van 97 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •