De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aantal HDMI aansluitingen

    Bij het orienteren op een LCD of plasma ontdek ik dat ALLE op dit moment verkrijgbare schermen je hooguit 2x HDMI krijgt.


    Wordt er dan niet vooruit gekeken door de fabricanten van schermen.

    Op dit moment heb ik een plasma met 1 dvi ingang waar mijn dvd speler op staat.

    Over 6 maanden heb ik eigenlijk 4 nodig!!!.

    1x Playstation 3
    1x HD Decoder
    1x DVD speler
    1x HDD met hdmi.

    Dat wordt rommelen met een hdmi splitskastje van 199 euro.

    Zelfs dure recievers hebben er maar twee (bv pioneer av4-si)


    Iemand ideeen hoe we dit in de toekomst gaan oplossen??
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  2. #2

    Standaard

    Net ontdekt dat er toch een "reciever" is die 4x dvi en 4x hdmi ingangen heeft.Ook 4x optisch en component allemaal apart toewijsbaar (jummie)

    Het nieuwe regelwonder (tuner/homecinema decoder) van B&O. kost alleen wel rond de 7000 euro.
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  3. #3

    Standaard

    HDMI staat nog in de kinderschoenen, dus zullen er nog niet veel aansluitingen te vinden zijn op TV,Recievers..

    Dan is zo splitter toch perfect, Kost minder dan een reciever. En werkt ook prima, En ja recievers als de Denon3806,Pioneer VSX1016, Onkoy803 kunnen ook doorswitchen, 2x input 1x output
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  4. #4

    Standaard

    Hdmi splitters zullen ook wel goedkoper worden. Je mag al blij zijn als je 1 hdmi aansluiting hebt op je paneel als je em al 6 maanden hebt.

    Weet nu ook al dat ik een splitter moet halen, xbox 360, hd-dvd/b-ray.. dat gaat al niet passen..

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PCMSCHOUTEN
    Net ontdekt dat er toch een "reciever" is die 4x dvi en 4x hdmi ingangen heeft.Ook 4x optisch en component allemaal apart toewijsbaar (jummie)

    Het nieuwe regelwonder (tuner/homecinema decoder) van B&O. kost alleen wel rond de 7000 euro.
    Dan is zo'n splitter van € 199,- plotseling een stuk interessanter.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Wordt de kwalitiet niet minder als het door z'n splitter gaat?
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees v Kekem
    Wordt de kwalitiet niet minder als het door z'n splitter gaat?
    Met een fatsoenlijke splitter hoef je je daar geen zorgen over te maken. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #8

    Standaard

    Kijk eens naar de splitter van Gefen
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •