Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    jep dat is de prijs die je betaald inc bezorgen en dat je hem een paar maanden eerder hebt..............

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    als je hier kijkt:

    http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1


    staat "vertraagd" achter, maar geen nieuwe datum
    Ik heb daar ook de box besteld en via deze site hoor ik van deze vertraging. Is het normaal van mediadis dat ze geen email sturen, of weten ze geen release date? Is een release überhaupt zeker?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    als je hier kijkt:

    http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1


    staat "vertraagd" achter, maar geen nieuwe datum
    Ik heb daar ook de box besteld en via deze site hoor ik van deze vertraging. Is het normaal van mediadis dat ze geen email sturen, of weten ze geen release date? Is een release überhaupt zeker?
    De release date was eerst 19-7 en is toen verschoven naar 1-8 maar tot gisteren werd dit met ondervoorbehouwd weergeven maar van dag staat er gewoon 1-8-2006 maar ook delayed en niet op voorraad.

  4. #29

    Standaard

    heb em net gekocht hier op het forum voor €75,- inclusief verzendkosten en hij is nog gesealed
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    als je hier kijkt:

    http://www.mediadis.com/video/search.asp?t=12&cc=SG1


    staat "vertraagd" achter, maar geen nieuwe datum
    Ik heb daar ook de box besteld en via deze site hoor ik van deze vertraging. Is het normaal van mediadis dat ze geen email sturen, of weten ze geen release date? Is een release überhaupt zeker?
    De release date was eerst 19-7 en is toen verschoven naar 1-8 maar tot gisteren werd dit met ondervoorbehouwd weergeven maar van dag staat er gewoon 1-8-2006 maar ook delayed en niet op voorraad.
    Ik zie net dat hij op voorraad is en binnen 48 uur leverbaar is.

  6. #31

    Standaard

    Goed nieuws. Dan maar even 48 uur lang wachten

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    heb em net gekocht hier op het forum voor €75,- inclusief verzendkosten en hij is nog gesealed

    kan niet wachten tot ik em binnen heb, heb ik eindelijk Buffy op DVD
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #33

    Standaard

    Heb de mijne ook bijna gisterenavond besteld en vandaag was ie al verzonden 8)

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Heb de mijne ook bijna gisterenavond besteld en vandaag was ie al verzonden 8)
    hmmm...waarom staat mijn status dan nog steeds op "geregistreerd" ? Ik had immers de bestelling eerder geplaatst dan gisterenavond.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Heb de mijne ook bijna gisterenavond besteld en vandaag was ie al verzonden 8)
    hmmm...waarom staat mijn status dan nog steeds op "geregistreerd" ? Ik had immers de bestelling eerder geplaatst dan gisterenavond.
    Ik zou het niet weten, maar mss heeft het iets te maken met het feit dat ik voor Kiala heb gekozen, die worden mss sneller verwerkt..

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Heb de mijne ook bijna gisterenavond besteld en vandaag was ie al verzonden 8)
    hmmm...waarom staat mijn status dan nog steeds op "geregistreerd" ? Ik had immers de bestelling eerder geplaatst dan gisterenavond.
    Ik zou het niet weten, maar mss heeft het iets te maken met het feit dat ik voor Kiala heb gekozen, die worden mss sneller verwerkt..
    nee, ik heb ook Kiala

  12. #37

    Standaard

    ow, spoke too soon. Net een email gekregen dat hij verstuurd is

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    ow, spoke too soon. Net een email gekregen dat hij verstuurd is
    me to, nu hopen dat ze zaterdag aan de deur komen want morgen ben ik er niet.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    ow, spoke too soon. Net een email gekregen dat hij verstuurd is
    me to, nu hopen dat ze zaterdag aan de deur komen want morgen ben ik er niet.
    Dat is dan een voordeel van Kiala...ik kom naar hun met de volgende openingstijden:
    Maandag 06:00 - 21:00
    Dinsdag 06:00 - 21:00
    Woensdag 06:00 - 21:00
    Donderdag 06:00 - 21:00
    Vrijdag 06:00 - 21:00
    Zaterdag 07:00 - 20:00
    Zondag 08:00 - 20:00

    Dan is het wel handig

  15. #40

    Standaard

    Ben de mijne net gaan halen, perfecte service heb trouwens nummer 039, weet iemand hoeveel er uitgebracht zijn?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Ben de mijne net gaan halen, perfecte service heb trouwens nummer 039, weet iemand hoeveel er uitgebracht zijn?
    Geen idee. Maar aangezien jij de vorige keer een dag eerder de email kreeg van mediadis, kan ik je morgen hopenlijk vertellen wat mijn nummer is

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lepertum
    Ben de mijne net gaan halen, perfecte service heb trouwens nummer 039, weet iemand hoeveel er uitgebracht zijn?
    039 is wel een erg laag nummer. Ik heb 2838 op de achterkant van Buffy staan en 1464 op de achterkant van Angel.

    P.S.: Is het jullie ook opgevallen dat in de aflevering met Malcolm in het eerste seizoen, de geboortedatum van Buffy veranderd op het computerscherm? Eerst is het in 1980, en direct in de volgende scene is het in 1979....

  18. #43

    Standaard

    FYI:
    zelf even wat gezocht op IMDB:

    Buffy's birthday was celebrated in the episode first aired on or near 19 January each year. In the first-year episode "I Robot, You Jane", Malcolm brings up Buffy's school records on his computer. In the first view, we see that Buffy was born on 24 October 1980, and that she is a sophomore. The second time we see Buffy's records, her birthday is 6 May 1979, and she is a senior. Joss Whedon finally decreed Buffy's birthday to be 19 January 1981

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    ik wil de boxen van angel en buffy ook gaan kopen maar eerst van mij boek edities af(valt niet mee)
    is mediadis betrouwbaar ?

  21. #46

    Standaard

    Met mediadis heb ik nog geen problemen gehad, soms duurt het alleen iets langer dan vermeld staat.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #47

    Standaard

    Well, ik heb 23 mei iets besteld en wacht nu nóg.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  23. #48

    Standaard

    vandaag ontvangen

    ik heb nummer: 0285
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #49

    Standaard

    ik heb er nu geld voor maar ben bang voor te bestellen bij een voor mij onbekende winkel

  25. #50

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •