Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.

Discussie: Miami Vice season 2

  1. #51

    Standaard

    Heeft iemand deze box and de veel andere boxen van universal al bij de MM gezien?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Miami Vice is echt megacool, artwork seizoen 2 past gelukkig mooi bij seizoen 1.
    Qua artwork vind ik zelf ook zeer mooi want hij ziet er precies hetzelfde uit als S1 alleen nu heb je een totaal andere kleur. Goede gedaan
    Inderdaad mooi hetzelfde gelaten. Het enige verschil tussen 1 en 2 is dat 1 een doorzichtige plastic sleeve om het digistack had zitten. Seizoen 2 heeft gewoon een kartonnen slipcase (ook met digistacks) zoals 24 seizoenen 2 t/m 4 dat hebben.

    Ik zag ze maandag bij VanLeest en seizoen 2 kost 49,99. (Bij Pricewatch alweer goedkoper genoteerd zie ik net)
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #53

    Standaard

    Jeuj, binnen mooie artwork inderdaad. De cover vermeld 5.1 geluid we zullen zien

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Jeuj, binnen mooie artwork inderdaad. De cover vermeld 5.1 geluid we zullen zien
    Las dat je hem wilde aanschaffen, maar je hebt hem dus al binnen... zitten er ook extra's op en is het dezelfde box als seizoen 1? Dus zelfde uitvoering?

  5. #55

    Standaard

    Hebbes! Het wachten werd beloond.. Op naar seizoen 3...
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  6. #56

    Standaard

    Gister eerste 3 afleveringen gezien. Heerlijk!! Hoop dat de rest van de seizoenen idd ook uit komt en dat ze niet ergens halverwege afhaken. Maar voorlopig kan ik nog wel even vooruit.

  7. #57

    Standaard

    Op de achterkant staat zoiets vermeld als dat de muziek kan afwijken zoals ze ooit op televisie zijn uitgezonden.

    Heeft iemand al gemerkt of er aan de muziek is gesleuteld in de afleveringen? Heb de box ondanks dit toch wel aangeschaft maar ben nog niet begonnen met kijken.

  8. #58

    Standaard

    Seizoen 1 voor 32,99 bij bol.com
    Is dit een mooi prijsje?

  9. #59

    Standaard

    Gisteren de eerste aflevering van seizoen 2 gekeken. Heerlijk gewoon, vanaf de eerste minuut zit je weer in die heerlijk coole 80's sfeer. Beeld en geluid zijn prima, heerlijke muziek ook weer met o.a. "You Belong To The City" van Glenn Frey.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Jeuj, binnen mooie artwork inderdaad. De cover vermeld 5.1 geluid we zullen zien
    Las dat je hem wilde aanschaffen, maar je hebt hem dus al binnen... zitten er ook extra's op en is het dezelfde box als seizoen 1? Dus zelfde uitvoering?
    Het is met een kartonnen sleeve, niet zo'n plasticen. En er zitten geen extra's op. Het zijn nu ook 6 discs ipv 8. Dit houd in: 4 afleveringen per schijf, en op de laatste schijf 3. Waar ze voorheen 3 afleveringen per schijf hadden.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Seizoen 1 voor 32,99 bij bol.com
    Is dit een mooi prijsje?
    Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat hij bij de Media Markt 25,- kost. Volgens mij is het niet moeilijk hem onder de 30,- te vinden.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat hij bij de Media Markt 25,- kost. Volgens mij is het niet moeilijk hem onder de 30,- te vinden.
    Ik corrigeer: € 34. Evengoed een hele nette prijs.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door benny hill
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Pin me er niet op vast, maar ik geloof dat hij bij de Media Markt 25,- kost. Volgens mij is het niet moeilijk hem onder de 30,- te vinden.
    Ik corrigeer: € 34. Evengoed een hele nette prijs.
    Bij Mediamarkt in Rotterdam Centrum was hij volgens mij 24,99.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Bij Mediamarkt in Rotterdam Centrum was hij volgens mij 24,99.
    Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkennen?

  15. #65

    Standaard

    Nope zat ook op 34 euro oid.


  16. #66

    Standaard

    Rond de 30 euro vind ik nog steeds te duur!...ik laat me niet weer eens naaien!, zoals bij seizoen 1. Gekocht voor 41 euro en later gingen ze weg voor 19,99!...wacht gewoon weeer lekker af totdat seizoen 2 ook voor die prijs zakt.
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?
    Rond de 30 euro vind ik nog steeds te duur!...ik laat me niet weer eens naaien!, zoals bij seizoen 1. Gekocht voor 41 euro en later gingen ze weg voor 19,99!...wacht gewoon weeer lekker af totdat seizoen 2 ook voor die prijs zakt.
    De kans dat dit nu nog gaat gebeuren is heel klein. Door de slechte verkoop van de Seizoen 1 boxen hebben ze uiteindelijk aan dumpingprijzen verkocht, en dit met verlies.

    Van de Seizoen 2 boxen zijn er veel minder exemplaren gemaakt, gebaseerd op de verkoop van de eerste 3 maanden van seizoen 1.

    Althans, dat hebben ze mij bij Universal België laten weten. Er was zelfs heel lang sprake dat ze seizoen 2 enz... niet meer zouden uitbrengen, maar hier zijn ze gelukkig op terug gekomen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?
    Rond de 30 euro vind ik nog steeds te duur!...ik laat me niet weer eens naaien!, zoals bij seizoen 1. Gekocht voor 41 euro en later gingen ze weg voor 19,99!...wacht gewoon weeer lekker af totdat seizoen 2 ook voor die prijs zakt.
    De kans dat dit nu nog gaat gebeuren is heel klein. Door de slechte verkoop van de Seizoen 1 boxen hebben ze uiteindelijk aan dumpingprijzen verkocht, en dit met verlies.

    Van de Seizoen 2 boxen zijn er veel minder exemplaren gemaakt, gebaseerd op de verkoop van de eerste 3 maanden van seizoen 1.

    Althans, dat hebben ze mij bij Universal België laten weten. Er was zelfs heel lang sprake dat ze seizoen 2 enz... niet meer zouden uitbrengen, maar hier zijn ze gelukkig op terug gekomen.
    Die box gaat denk ik echt wel zakken naar 29,99 denk ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •