Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 132 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Oke, maar dat is ook al goed nieuws!

  2. #77

    Standaard

    Oh nog twee weekjes, Pinkeltje volgende keer anders plannen

    Waarom in korte tijd verhuizen?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #78

    Standaard

    Heb een jaar in een studentenkamer gezeten. Mn vriendin en ik gaan nu samenwonen en hebben dus wat groters nodig

  4. #79

    Standaard

    Ik wil natuurlijk wel fotos zien als de boxen binnen zijn!

  5. #80

    Standaard

    Heb je er zelf geen besteld dan?!

    Van mij kan je iig 4MP foto's en supermacro's krijgen als je dat wilt (en als ik em binnen krijg ).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  6. #81

    Standaard

    Ghehe, cool. Ik heb d'r eentje dit keer. Die van Keira Knightley.

  7. #82

    Standaard

    Die van mij blijft in de doos zitten en krijgt een plekje onder mn bed :P
    Ik heb toch helemaal geen plek voor dit soort onzinnigheden jongens, kom op....


  8. #83

    Standaard

    Waarom koop je er dan een .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #84

    Standaard

    Voor de heb :P
    Wat ik voor de mooi kocht zijn Hellboy R2jp, Dances With Wolves leather pack en The Motorcycle Diaries R3 De rest moet het doen met een rolerend schema van daglicht
    Oh en zo'n Green Goblin zou ook niet misstaan, hmm...duur...

  10. #85

    Standaard

    We wachten rustig af... als ze maar komen

  11. #86

    Standaard

    Zoveel haast heeft het bij mij ook niet hoor, heb nu al geen plek meer om alles neer te zetten...en de nieuwe (aparte) film kamer komt er pas begin Augustus .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  12. #87

    Standaard

    Hij kan bij mij onder mn bed als je geen plek hebt hoor

  13. #88

    Standaard

    Jaja, dat zou jij wel willen hè :P.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #89

    Standaard

    Weet iemand toevallig hoe lang pakketjes op het postkantoor vastgehouden worden als er niemand thuis aangetroffen wordt? Vertrek zondag namelijk voor 3 weken en verwacht de box dan nog niet binnen te hebben.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door securer
    Weet iemand toevallig hoe lang pakketjes op het postkantoor vastgehouden worden als er niemand thuis aangetroffen wordt? Vertrek zondag namelijk voor 3 weken en verwacht de box dan nog niet binnen te hebben.
    ik geloof 2 weken nadat er is geprobeerd het bij je af te leveren
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  16. #91

    Standaard

    Hier is het 3 weken, maar dat zal verschillen ?

  17. #92

    Standaard

    Wanneer verwachten we hem?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  18. #93

    Standaard

    Dan hoop ik maar dat de levering of deze week binnenkomt of nog meer vertraagd anders gaat het mogelijk mis. Misschien geldt dit nog wel voor meer mensen die op vakantie zijn/gaan.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Wanneer verwachten we hem?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinkeltje
    De 2e helft van het geld is verzonden De boxen gaan na het weekend weg
    En dat was een bericht van 06/07 dus boxen kunnen blijkbaar ieder moment komen.
    Pinkeltje: heb je al een bevestiging dat ze verstuurd zijn? Zo niet, zou je dan kunnen kijken of mijn box nog 2 weekjes vastgehouden kan worden?

  20. #95

    Standaard

    Een pakketje wordt na 3 weken teruggestuurd naar de afzender

  21. #96

    Standaard

    Oh kijk ik ben benieuwd... Heb er inmiddels wel zin in om hem op mijn kamer te zien staan, en foto's van andere mensen
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #97

    Standaard

    Hmm, ik kan pas op 22 juli weer foto's maken .

    Dus mocht ie eerder binnen zijn, dan komen mijn fotos wat later .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #98

    Standaard

    Verwacht je ze voor 22 dan
    Ik maak ze wel eerder
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #99

    Standaard

    Eigenlijk wel ja, wil em onderhand wel eens ontvangen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  25. #100

    Standaard

    Tegenvaller. Paul is enkele dagen op zakenreis. Ze worden maandag pas verzonden!!!!!!! Grrrr

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •