Pagina 86 van 104 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #2126

    Standaard

    Rosberg eruit en Coulthard erin: verstandig of niet?

  2. #2127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Rosberg eruit en Coulthard erin: verstandig of niet?
    Lastig. Ik denk dat Rosberg/Williams in potentie de betere combinatie is. Daarentegen brengt DC meestal wel die bolide over de streep. Vaker dan Rosberg iig.

  3. #2128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Maar 158 punten en te weinig geld gekregen om echt iets te doen .

    Ben overigens wel The_Original_Kyoujin voorbij gegaan.
    Dat kan al gauw daar ik maar 90(!) punten had

    Ik denk dat ik aan het begin wat meer had moeten sparen zodat ik nu wat beter spul kon kopen. Zou namelijk niet weten hoe sommige mensen anders zoveel punten kunnen hebben gehaald.

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  4. #2129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    En een sport op slechts twee wielen is niet leuk

    Het is elke week/twee weken weer genieten op het puntje van de bank hoor... Zeker nu Rossi volop mee doet i.p.v. lachend kampioen wordt.
    Ik heb niets met motoren. Heb ook geen motor rijbewijs. Auto's heb ik wel wat mee en ook allerlei cursussen/trainingen voor gedaan. Daarmee kan ik veel beter waarderen wat ze doen en vind ik het interessant om naar te kijken. Motorraces zijn af en toe best leuk maar ik heb er gewoon niets mee. Vandaar voor mij het essentiële verschil.
    Ik denk om eerlijk te zijn dat het je veel meer talent en lef nodig hebt om een motor á la Rossi het circuit om te gooien dan met traction control en al die onnozele troep die auto een rondje om het circuit te laten rijden.

    Ik heb zelf ook niet zo veel met motoren trouwens, ik vind alleen de sport vele malen aangenamer tegenwoordig. Voor zover je Formule 1 nog een sport kan noemen. Het is meer filerijden op een zondagje naar oma. Wat is die sport verkracht met al veiligheidsmaatregelen en dat geld zeg...

  5. #2130

    Standaard

    Tja, en Schumi houdt zich nog wel in omwille van de anderen :P
    Hij moest maar weer alles winnen volgend seizoen.

  6. #2131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk om eerlijk te zijn dat het je veel meer talent en lef nodig hebt om een motor á la Rossi het circuit om te gooien dan met traction control en al die onnozele troep die auto een rondje om het circuit te laten rijden.

    Ik heb zelf ook niet zo veel met motoren trouwens, ik vind alleen de sport vele malen aangenamer tegenwoordig. Voor zover je Formule 1 nog een sport kan noemen. Het is meer filerijden op een zondagje naar oma. Wat is die sport verkracht met al veiligheidsmaatregelen en dat geld zeg...
    Dat ben ik wat lef betreft deels met je eens. En al die electronische hulpmiddelen zijn ook mij een doorn in het oog en zorgen er ook voor dat het (te) makkelijk is voor iemand om te rijden. Ik kijk dan ook liever naar b.v. de A1GP. Zo zijn er wel meer klasses die meer acties en spectakel bieden om naar te kijken. Het wordt alleen minder uitgezonden (ik kom ook nog wel een paar bakken tijd te kort overigens). En de manier van commentaar geven op b.v. Eurosport is dusdanig irritant dat ik daar niet lang naar kan kijken.

  7. #2132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Rosberg eruit en Coulthard erin: verstandig of niet?
    Lastig. Ik denk dat Rosberg/Williams in potentie de betere combinatie is. Daarentegen brengt DC meestal wel die bolide over de streep. Vaker dan Rosberg iig.
    W.s. niet.
    Rosberg kost 35 mio, DC 48. Gehaalde punten 373 en 407. Ofwel 10,7 en 8,5 per miljoen. Rosberg is tot op heden zijn geld dus meer waard en laat maar 5 coureurs voor gaan wat dat betreft.
    Wat je echter ook mee moet wegen is de ontwikkeling die een coureur mee maakt. Op grond daarvan is het wel verstandig Rosberg in te ruilen. De punten bij Rosberg vertonen een dalende trend. Bij DC een stijgende. Op grond daarvan is het dus wel verstandig. De vraag is alleen of je DC moet nemen. Zijn punten zijn vooral door Monaco flink opgeschroeft en als gezegd levert hij maar 8,5 punt per miljoen op tot nu toe. Een Heidfeld die ook een stijgende trend heeft levert 9,7 punt per mio. Villeneuve zit ook hoger met 9,1 en Liuzzi scoort net als DC een 8,5. Dan lijkt het er op dat je beter je geld kunt gebruiken voor een chassis of motor upgrade ipv de coureurs tussenstap of even te wachten met wisselen tot je wel een goede stap kunt maken. Tenzij je nu al veel extra hebt; Barrichello 10,6 en Massa zelfs 15,3.
    Het lijstje;
    Alonso 19,8
    M. Schumacher 16,3
    Fisichella 15,4
    Massa 15,3
    Raikkonen 12,4
    Rosberg 10,7
    Barrichello 10,6
    Button 10,2
    Heidfeld 9,7
    Montoya 9,5
    Villeneuve 9,1
    Coulthard 8,5
    Liuzzi 8,5
    Trulli 7,7
    R. Schumacher 6,8
    Webber 6,7
    Speed 6,2
    Klien 4,9
    Albers 4,0
    Monteiro 3,6
    Sato 2,4
    Ide 0,7 (over 4 races)
    Montagny 0,5 (over 6 races)

    En om het even compleet te maken het Chassis;
    Renault 15,9
    Ferrari 14,9
    BMW 13,2
    Honda 11,9
    McLaren 11,5
    STR 9,0
    Williams 8,7
    Toyota 7,9
    RBR 6,1
    Midland 4,5
    Super Aguri 0,0

    En de motor;
    Renault 20,7
    Ferrari 18,4
    Mercedes 14,3
    Honda 13,5
    BMW 11,9
    Toyota 9,9
    Cosworth 8,8
    Ferrari 7,8
    Cosworth V10 7,7
    Toyota 4,0
    Honda RA106E 0,3

    Zo, dat maakt het een stuk makkelijker nietwaar
    Oh ja; Gehaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. :wink:

  8. #2133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik denk om eerlijk te zijn dat het je veel meer talent en lef nodig hebt om een motor á la Rossi het circuit om te gooien dan met traction control en al die onnozele troep die auto een rondje om het circuit te laten rijden.

    Ik heb zelf ook niet zo veel met motoren trouwens, ik vind alleen de sport vele malen aangenamer tegenwoordig. Voor zover je Formule 1 nog een sport kan noemen. Het is meer filerijden op een zondagje naar oma. Wat is die sport verkracht met al veiligheidsmaatregelen en dat geld zeg...
    Dat ben ik wat lef betreft deels met je eens. En al die electronische hulpmiddelen zijn ook mij een doorn in het oog en zorgen er ook voor dat het (te) makkelijk is voor iemand om te rijden. Ik kijk dan ook liever naar b.v. de A1GP. Zo zijn er wel meer klasses die meer acties en spectakel bieden om naar te kijken. Het wordt alleen minder uitgezonden (ik kom ook nog wel een paar bakken tijd te kort overigens). En de manier van commentaar geven op b.v. Eurosport is dusdanig irritant dat ik daar niet lang naar kan kijken.
    Agreed!

  9. #2134

    Standaard

    Weet niet of dit filmpje ooit wel eens gepost is, maar dit is een compilatie ('hommage') aan diverse gevallen F-1 piloten.

    Waarschuwing: schokkende beelden.

    Als mensen dit filmpje niet vinden passen, dan haal ik de link wel weg. Het is niet bedoeld als sensatie, maar als een eerbetoon aan de gevallenen uit deze sport.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y5POVNw8nuQ

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #2135

    Standaard

    Tja, schokkend hier en daar inderdaad, maar het hoort bij de sport, ze weten de risico's maar al te goed. Van mij mag ie blijven staan, veel mensen vinden crashes spectaculair, na het zien van zo een filmpje zullen ze misschien iets minder graag een crash zien.

  11. #2136

    Standaard

    Ik kan er echt niet naar kijken. Iemand die de baan over rent om iemand te helpen en aan stukken wordt gereden door een passerende auto.

    En vervolgens zie je in close-up hoe zo iemand er dan uitziet.

    Van mij mag het blijven staan maar kijk er niet naar als je een zwakke maag hebt of niet tegen menselijk leed kan...

  12. #2137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Zo, dat maakt het een stuk makkelijker nietwaar Oh ja; Gehaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. :wink:
    Idd
    Ik zie het toch meer als een gok elke keer, met name de kleinere teams enzo. Van Renault kan je er wel op aan dat ze iig aankomen. Hoe lang is het geleden dat Alonso is uitgevallen?

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Ik kan er echt niet naar kijken. Iemand die de baan over rent om iemand te helpen en aan stukken wordt gereden door een passerende auto.

    En vervolgens zie je in close-up hoe zo iemand er dan uitziet.

    Van mij mag het blijven staan maar kijk er niet naar als je een zwakke maag hebt of niet tegen menselijk leed kan...
    je hebt het nu over Tom Pryce. Dit is dan ook de naarste crash allertijden. Die marshall was een 19jarige nederlander. Hij was niet meer te identificeren. Slechts na het wegstrepen van de aanwezigen werd duidelijk wie hij was. Pryce was op slag dood (zijn lichaam zie je, niet die van de marshall) doordat hij de brandblusser van 15 (oid) kilo raakt. Hij was op slag dood en zijn levenloze lichaam is dan slechts een passagier in zijn auto. De krachten waren zo groot dat de brandblusser over de hoofdtribune vloog. Erg naar. Ik kan er ook amper naar kijken.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2139

    Standaard

    Jezus Christus je zal als ouder trots naar de TV zitten te kijken omdat je kind marshall is bij een F1-race en hem dan kapot gereden zien worden...

    Erg fijn.

    Echt te sick voor woorden die beelden

  15. #2140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Jezus Christus je zal als ouder trots naar de TV zitten te kijken omdat je kind marshall is bij een F1-race en hem dan kapot gereden zien worden...

    Erg fijn.

    Echt te sick voor woorden die beelden
    beelden zijn inderdaad naar. Net als Roger Williamson die in zijn 2e GP in de GP van Zandvoort levend verbrand. Courreur David Purley probeert de auto om te duwen, maar het lukt hem niet alleen. En die 2 brandweermannen ernaast doen niets en krijgen hun blusser niet aan. Purley vertelt na de race dat hij Williamson hoorde krijsen...

    Ook zeer naar is de crash van Helmuth Koinigg. Door een te hoog bevestigde vangrail wordt hij onthoofd op Watkins Glen. Na de dood een jaar eerder van megatalent Francois Cevert betekende dat logischerwijze het einde van het circuit...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2141

    Standaard

    Het zijn de details die het hem doen heh...
    Misschien voor de zwak gemaagde een waarschuwing plaatsen voor zo'n aanvullende reactie

  17. #2142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Jezus Christus je zal als ouder trots naar de TV zitten te kijken omdat je kind marshall is bij een F1-race en hem dan kapot gereden zien worden...

    Erg fijn.

    Echt te sick voor woorden die beelden
    beelden zijn inderdaad naar. Net als Roger Williamson die in zijn 2e GP in de GP van Zandvoort levend verbrand. Courreur David Purley probeert de auto om te duwen, maar het lukt hem niet alleen. En die 2 brandweermannen ernaast doen niets en krijgen hun blusser niet aan. Purley vertelt na de race dat hij Williamson hoorde krijsen...

    Ook zeer naar is de crash van Helmuth Koinigg. Door een te hoog bevestigde vangrail wordt hij onthoofd op Watkins Glen. Na de dood een jaar eerder van megatalent Francois Cevert betekende dat logischerwijze het einde van het circuit...
    Zieke details zeg...

    Dat brandende gekantelde wrak was inderdaad ook erg om te zien, zeker vanwege de mensen die maar niet konden helpen.

    Moet er niet aan denken... Alleen al het gekrijs aan moeten horen, goddamn mensen.

  18. #2143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Weet niet of dit filmpje ooit wel eens gepost is, maar dit is een compilatie ('hommage') aan diverse gevallen F-1 piloten.

    Waarschuwing: schokkende beelden.

    Als mensen dit filmpje niet vinden passen, dan haal ik de link wel weg. Het is niet bedoeld als sensatie, maar als een eerbetoon aan de gevallenen uit deze sport.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y5POVNw8nuQ

    gr, Coen
    En bedankt voor het verhogen van de feestvreugde in deze thread.

    Die Tom Price crash had ik al eens eerder gezien en die is buitengewoon gruwelijk ja. Maar de crash van Giles Villeneuve is misschien wel net zo gruwelijk: je kunt het lichaam van Villeneuve door de lucht zien vliegen. Afschuwelijk..

  19. #2144

    Standaard

    Het is een gruwelijke, maar zeer indrukwekkende clip. Maar dit is wel de realiteit. Dit is een sport met hoge snelheden en dan loopt iedere deelnemer een risico. Hoe gruwelijk het ook is. Daarom ben ik ook blij dat de sport zoveel veiliger geworden is. Tegenwoordige stappen mensen na een mega crash, een aantal koprollen gewoon zelf uit. Zelfs de klapper van Ralph vorig jaar op Indianapolis overleefde die wonderbaarlijk. De sport mag dan saaier geworden zijn door alle regels, maar gelukkig hoeven we dit soort dingen niet meer te zien.

    Overigens van wie was dat eerste liedje uit de clip. Tweede was Evanescene maar de eerst. Erg indrukwekkend.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #2145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Weet niet of dit filmpje ooit wel eens gepost is, maar dit is een compilatie ('hommage') aan diverse gevallen F-1 piloten.

    Waarschuwing: schokkende beelden.

    Als mensen dit filmpje niet vinden passen, dan haal ik de link wel weg. Het is niet bedoeld als sensatie, maar als een eerbetoon aan de gevallenen uit deze sport.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y5POVNw8nuQ

    gr, Coen
    Erg indrukwekkende compliatie. Ik kende nagenoeg alle fragmenten al, maar toch. Het toont maar weer eens aan hoeveel veiliger de auto's zijn geworden. Maar ook hoeveel professioneler de marshalls zijn geworden. Roger Williams in 73 op Zandvoort zal nu niet meer gebeuren b.v.

  21. #2146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Overigens van wie was dat eerste liedje uit de clip. Tweede was Evanescene maar de eerst. Erg indrukwekkend.
    Within Temptation - Our Farewell. Van het album Mother Earth. Ook uitgebracht als single meen ik.

  22. #2147

    Standaard

    Thanks Weekstrom.

    Overigens is de crash van Tom Price en de Nederlandse Marshall echt heel erg. Maar ik denk dat Price het nooit heeft aan zien komen. Heb geen idee waar onderstaand filmpje van is en hoop dat er geen doden bij gevallen zijn, maar tijd om te reageren is er gewoon niet.

    http://www.youtube.com/watch?v=SAwyK...rch=f1%20crash

    Overigens zijn er ook crashes op youtube te vinden waarvan ik niet kan geloven dat men dat overleeft heeft .

    Martin Brundle bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=WgQx9...20crash%201996

    Of Gerhard Berger: http://www.youtube.com/watch?v=o6t1d...rch=f1%20crash

    Het verschikkelijke begin van Spa een tijdje terug: http://www.youtube.com/watch?v=R74mRGLTgB0&search=crash

    Ook een paar Non-F1:
    Backflip van Peter Dumbreck tijdens Le Mans: http://www.youtube.com/watch?v=3nLwM...rch=f1%20crash

    En deze is echt ongelooflijk . De bestuurder leeft gewoon nog maar is wel voor 80% verbrand: http://www.youtube.com/watch?v=P2vjU...rch=f1%20crash
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #2148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Overigens zijn er ook crashes op youtube te vinden waarvan ik niet kan geloven dat men dat overleeft heeft .

    Martin Brundle bijvoorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=WgQx9...20crash%201996
    Brundle overleefde het maar ik meen me te herinneren dat een marshall wel het leven liet.

  24. #2149

    Standaard

    Zo zag ik er laatst inderdaad ook 1tje op TV. Bij een race met van die buggies met een enorme spoiler achterop. 2 crashde op elkaar en vlogen in brand, 1 gast rende uit de brand en werd geblust, de ander lag midden in de vlammen en kwam er totaal bedekt in vuur uit rennen en ze durfden er niet dichterbij te komen en blussen, echt naar om te zien. Gast overleefde het wel, ongelovelijk want hij stond dik 30 seconden totaal in de fik en leek slechts een smeulend hoopje toen ze uiteindelijk na 2 minuten alle vlammen uit hadden.

    Hmmm, morgen BBQen...ik sla misschien maar een keertje over.

  25. #2150

    Standaard

    Montoya verlaat F1 voor Nascar

    09 juli 2006

    Juan Pablo zal aan het eind van dit seizoen zijn Formule 1-carrière beëindigen vanwege een overstap naar de Amerikaanse NASCAR-klasse bij het team van Chip Ganassi Racing. Ganassi heeft aangekondigd dat Montoya een éénjarig contract bij zijn team heeft getekend.

    De afgelopen maanden waren er veel geruchten rondom Montoya's toekomst in de Formule 1. McLaren, Montoya's huidige werkgever, heeft geen gebruik gemaakt van een optie om de diensten van de Colombiaan, die nu zijn rentree in Amerika zal maken.

    Ganassi liet bij zijn bekendmaking weten: "We zijn verheugd met de komst van een piloot van dit kaliber. Juan Pablo is één van de beste rijders in wereld. Hij is voormalig CART-kampioen, Indy 500-winnaar en Formule 1-coureur die de nodige ervaring meebrengt naar ons team."

    Wij zijn opgewonden een bestuurder van dit kaliber te krijgen. Juan is Pablo een van de best koersen autobestuurder in de wereld. Hij is een voormalige KAR Kampioen, Indy 500 winnaars en Formule 1 bestuurder die een veel nodige veteraan aanwezigheid naar ons team brengen zullen

    Montoya wordt hiermee de eerste F1-coureur die rechtstreeks overstapt van de Formule 1 naar de Nextel Cup. De Colombiaan en Chip Ganassi zijn geen onbekenden van elkaar. Montoya kwam in 1999 en 2000 uit voor Ganassi's team in de CART-series. Na deze twee seizoenen maakte hij de overstap naar Formule 1.

    Tot nu toe verscheen Montoya aan de start van 94 Grand Prix', behaalde hij zeven overwinningen en finishte dertig keer op het podium.


    bron: F1racing

Pagina 86 van 104 EersteEerste ... 367682838485868788899096 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •