Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik kwam het volgende tegen op dvdactive.com :

    Sony Pictures Home Entertainment has announced I'll Always Know What You Did Last Summer which stars K.C. Clyde, Torrey DeVitto, Ben Easter, and Star LaPoint. The disc will be available to own from the 1st August, and should retail at around $24.96. As well as an anamorphic widescreen transfer and English Dolby Digital 5.1 track, the disc will include a director commentary, and a Making of I'll Always Know What You Did Last Summer featurette. Also available from the 1st August will be a boxset that contains all three of the films. This should retail at around $39.95. We've attached the artwork below:



    Also available from the 1st August will be a boxset that contains all three
    of the films :



    Ik ben benieuwd wat het is, maar ga hem wel aanschaffen, om in ieder geval de Collectie kompleet te houden van de serie.

  2. #52

    Standaard

    Dit meen je niet. Ten eerste.. deel 3? Niks geleerd van Scream 3? En dan ook nog een volledig andere cast. Scream 3 was tenminste origineel door wel de 3 hoofdrolspelers terug te laten komen...
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer
    Dit meen je niet. Ten eerste.. deel 3? Niks geleerd van Scream 3? En dan ook nog een volledig andere cast. Scream 3 was tenminste origineel door wel de 3 hoofdrolspelers terug te laten komen...
    Voor Scream 3 is geen excuus te verzinnen, omdat de eerste twee zichzelf zo serieus namen 3 gewoon slapstick comedy haast is. Ik schuif het af op de afwezigheid van Kevin Willamson.

    Urban Legend, Final Destination en nu dus I Know... zijn alle drie in mijn ogen 'leukere' Franchises. Urban Legend 3 en FD 3 zijn iig al leuker dan Scream 3, dus I'll Always Know... zal ik zeker gaan bekijken.
    **** me gently with a chainsaw.

  4. #54

    Standaard

    Deze had nooit gemaakt mogen worden zonder Jenniffer Love Hewitt en Freddie Prinze Jr.
    Na het open einde van Deel 2 ging iedereen er toch wel van uit dat deze 2 terug zouden komen voor een laatste deel.

    Jammer.

    Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
    Misschien huur ik 'em wel een keertje.
    Superman Returns

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
    Misschien huur ik 'em wel een keertje.
    Waar, ik ben hem nog niet tegengekomen? Linkje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #56

    Standaard

    Nu ben ik dan ook benieuwd.. eerste 2 delen waren wel aardig
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darko
    Ik heb overigens de trailer gezien en die ziet er opzich niet slecht uit.
    Misschien huur ik 'em wel een keertje.
    Waar, ik ben hem nog niet tegengekomen? Linkje.
    Promo dvd op m'n werk :wink:
    Superman Returns

  8. #58

    Standaard

    Deze staat gepland voor 26-9 op huurdvd.
    What ?

  9. #59

    Standaard

    Heb de trailer net gezien. Ziet er slecht uit (volgens mij een letterlijke kopie) dus wil hem zeker checken .

    De trailer: http://www.imdb.com/title/tt0469111/trailers

    Kan iemand mij overigens vertellen van wie het eerste muziek wat je hoort is?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #60

    Standaard

    Ik heb I'll Always Know What You Did Last Summer net ff gekeken 8)

  11. #61

    Standaard

    Hoe was die. En gewoon op DVD?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #62

    Standaard

    Ehm.. Hij lijkt er veel op het 1e deel... De 'Fisherman' is niet veel gevaarlijker dan de vorige delen... Het decor ziet er goed uit en er wordt goed geacteert. Alleen zit je nog met vragen op het einde, maar hij kan er mee door. Ik had hem gedownload op mijn pc :wink:

    Alleen... die cover klopt niet .. Je ziet helemaal links een blond meisje, maar die is helemaal niet te zien in die film

  13. #63

    Standaard

    Maar hij is vermakelijk .. En er hangt een naar sfeertje, die de vorige delen niet gehad hebben...

  14. #64

    Standaard

    Ik zou er spontaan depressief van worden....zucht. Maar uiteindelijk zoals gewoonlijk zal ik deze uit morbide nieuwsgierigheid toch wel eens checken....
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  15. #65

    Standaard

    Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...
    I'll Always Still Know What You Did Last Summer?
    Ja. Leuk.
    **** me gently with a chainsaw.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ik denk dat er ook nog een vervolg komt op I'll always know what you did last summer...

    hmm....mischien I'll always remember what you did last summer en I'll never forget what you did last summer:P

    en dan gewoon nog een prequel ofzo: Before i knew what you did last summer :P
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #68

    Standaard

    I'll never forget what you did last summer is wel een leuke naam ervoor... Maar ze kunnen denk ik beter een cijfertje achter de titel zetten. Dat hadden ze eigenlijk al moeten doen bij 'I still know', maar okè... Nou.. weetje wat ze ook hadden kunnen doen... Net als bij 'Wild Things' hadden ze een ondertitel erbij kunnen zetten. Wild Things 2 had als 2e titel: 'Sex Crimes 2'. Ze hadden bij 'I stil know' als ondertitel kunnen zetten: 'I know what you did last summer 2'...

  19. #69

    Standaard

    Hmmm, das een waardeloos idee. De veranderde titel is juist een gimmick waardoor de film iets anders is als al die crappy vervolgen die jij zo zou waarderen. Ergens een 2 achter zetten of een ondertitel bij gebruiken is vaak handig, maar in dit geval prefereer ik toch echt de verandering, ze bewaren de nummers maar voor comic verfilmingen :P

  20. #70

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen wie die blonde chick helemaal link is, die op de cover staat? Volgens mij doet ze niet eens mee in de film?

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Kan iemand mij vertellen wie die blonde chick helemaal link is, die op de cover staat? Volgens mij doet ze niet eens mee in de film?
    In het begin in zij erbij. Samen met een nog een jongen. Ze zitten dan met z'n allen in het reuzenrad en rennen daarna nog rond. Vervolgens zie je haar en die jongen nooit meer terug. Ik vond dit zelf ook heel raar iig.
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #72

    Standaard

    Ik weet nu wie ze is! Zij is later in de film nog te zien hoor. Een jaar na dat ongeluk op 4 july, wordt er een feestje gegeven. Deze dame is ook op dat feestje samen met nog een vriendin, die je ook in de reuzenrad zag. Amber praat nog met hun twee...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •