De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Newbies en OOP

  1. #1

    Standaard Newbies en OOP

    Wat ik steeds vaker zie op het forum is dat enkele nieuwelingen
    denken dat OOP garant staat voor een ver-tienvoudiging van de normale prijs.

    Nu weer Dizer die denkt dat zijn Jarhead R1 2-disc OOP 60 euro moet opbrengen?!

    Wat is dit jongens?

    Die dvd wordt gewoon opnieuw gereleased en komt zelfs gewoon nog uit
    als R2UK en R2NL

    ALs een film nu jaren OOP is en er veel vraag naar is of als je een
    genummerde giftset hebt ; dan mag de prijs omhoog.

    Natuurlijk moet je zelf weten wat voor prijs je vraagt, maar logisch nadenken en gezond verstand heb je toch ook of niet?

    Ben ik de enige die vind dat het OOP fenomeen uitgebuit word?

    Simon

  2. #2

    Standaard

    Hmjah, ik denk vooral dat de fenomenen OOP en "niet meer leverbaar" redelijk verward worden
    Het is niet omdat uitgaves niet meer gemaakt worden, dat ze tot nader order nergens meer te verkrijgen zijn. Maar iedereen heeft het recht om de prijs te vragen die hij of zij wil. Het is de schuld van de koper als hij zichzelf niet goed genoeg informeert imo...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #3

    Standaard

    Het OOP fenomeen wordt idd erg uitgebuit, maar goed de verkoper heeft alle recht om te vragen wat hij wil ervoor.

    Maar volgens mij is de Jarhead van Dizer niet een legale versie. Niet om zijn verkoop te beinvloeden oid, maar ik ben er geen tegengekomen met DTS erop, voor zover ik heb kunnen zien.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    OOP wordt soms wel uitgebuit ja, maar in sommige gevallen (echt speciale LE's die nooit meer gemaakt worden) zijn de prijzen wel te begrijpen.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •