Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: Enquete

  1. #26

    Standaard

    Hmm, ik kom hier voor DVD's niet voor hardware. Nu moet ik eerst een hele pagina naar beneden scrollen om bij de DVD-forumsectie(mediadragers) te komen. Kunnen jullie de mediadragers niet boven de hardware zetten? Het heet hier tenslotte toch DVD.nl, hardware forums zijn er genoeg.

    [edit] Dat klinkt wel heel negatief, hardware is prima, maar verlies je corebusiness niet uit het oog!! [/edit]

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DC
    Hmm, ik kom hier voor DVD's niet voor hardware. Nu moet ik eerst een hele pagina naar beneden scrollen om bij de DVD-forumsectie(mediadragers) te komen. Kunnen jullie de mediadragers niet boven de hardware zetten? Het heet hier tenslotte toch DVD.nl, hardware forums zijn er genoeg.
    Boven elk forumonderdeel zit een blauwe balk met daarin een tekst. Boven de subfora over dvd's staat Mediadragers. Als je daar een keer op drukt worden de andere subfora als het ware 'verborgen'.

    Kijk, weer een probleem opgelost..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Boven elk forumonderdeel zit een blauwe balk met daarin een tekst. Boven de subfora over dvd's staat Mediadragers. Als je daar een keer op drukt worden de andere subfora als het ware 'verborgen'.

    Kijk, weer een probleem opgelost..... :wink:
    Goeie tip, maar lost m'n probleem niet echt op. Dit moet ik bij elk bezoek opnieuw doen, bovendien wil ik DVD algemeen ook zien. Jouw oplossing toont maar 1 categorie.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Boven elk forumonderdeel zit een blauwe balk met daarin een tekst. Boven de subfora over dvd's staat Mediadragers. Als je daar een keer op drukt worden de andere subfora als het ware 'verborgen'.

    Kijk, weer een probleem opgelost..... :wink:
    Goeie tip, maar lost m'n probleem niet echt op. Dit moet ik bij elk bezoek opnieuw doen, bovendien wil ik DVD algemeen ook zien. Jouw oplossing toont maar 1 categorie.
    Gewoon op de categorie klikken waar je in wil kijken en die gaat open en de andere sluiten weer. Lijkt me niets mis mee.

    Wil je weer alles zien druk je op 'forum index' en je hebt weer een totaaloverzicht voor alle nieuwe berichten.

    En tja, als je het te veel moeite vind om daarop te drukken als je inlogt dan vind ik je eigenlijk gewoon een mierenneuker....... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •