Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 153 worden weergegeven.

Discussie: Jarhead (2005)

  1. #101

    Standaard

    zie net dat die nu al met Nl ondertiteling te downloaden is in prima kwaliteit. Echt bizar hoe snel die films tegenwoordig op internet staan. Ondanks dit feit ga ik hem toch echt wel op dvd kopen, nu 2 keer gezien in de bios en heb er ook beslist een nieuwe favoriete film bij.
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sliver
    zie net dat die nu al met Nl ondertiteling te downloaden is in prima kwaliteit. Echt bizar hoe snel die films tegenwoordig op internet staan. Ondanks dit feit ga ik hem toch echt wel op dvd kopen, nu 2 keer gezien in de bios en heb er ook beslist een nieuwe favoriete film bij.
    En... *waar* zie jij dat dan?!? :wink:

  3. #103

    Standaard

    Goed om te zien dat Jarhead door Nederland zo goed ontvangen word, in tegenstelling tot Amerika Go Jarhead 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Goed om te zien dat Jarhead door Nederland zo goed ontvangen word, in tegenstelling tot Amerika Go Jarhead 8)
    Wat zeggen ze dan over de film in USA?!?

  5. #105

    Standaard

    Goed om te zien dat Jarhead door Nederland zo goed ontvangen word, in tegenstelling tot Amerika Go Jarhead
    En waarom is dat dan zo goed ?

  6. #106

    Standaard

    Omdat de film goed is en het verdiend door een groot publiek bekeken te worden?

  7. #107

    Standaard

    Die uitspraak komt bij een beetje anti amerikaans over, daarom

  8. #108

    Standaard

    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...
    Mee eens.
    Leuk filmpje maar echt geen topper.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HiddeH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...
    Mee eens.
    Leuk filmpje maar echt geen topper.
    Die hoofdrolspeler kwam me heel bekend voor. Maar ik kon hem niet plaatsen. Ik zag dat hij in Donnie Darko had gespeeld, maar die heb ik na 5 minuten uitgezet... Dus het moet ergens anders geweest zijn...

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Die hoofdrolspeler kwam me heel bekend voor. Maar ik kon hem niet plaatsen. Ik zag dat hij in Donnie Darko had gespeeld, maar die heb ik na 5 minuten uitgezet... Dus het moet ergens anders geweest zijn...
    the Day after Tomorrow?
    Hij speelt de zoon van de hoofdrolspeler.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Die hoofdrolspeler kwam me heel bekend voor. Maar ik kon hem niet plaatsen. Ik zag dat hij in Donnie Darko had gespeeld, maar die heb ik na 5 minuten uitgezet... Dus het moet ergens anders geweest zijn...
    the Day after Tomorrow?
    Hij speelt de zoon van de hoofdrolspeler.
    Yes! Dat is hem! Argh, ik *wist* het, maar ik kon het niet plaatsen!
    Hah, bedankt! Mystery solved!!!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...
    Misschien een uitleg waarom? Een klassieker kun je altijd moeilijk van te voren aangeven. Maar het is wel een aardige film?

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...
    Misschien een uitleg waarom? Een klassieker kun je altijd moeilijk van te voren aangeven. Maar het is wel een aardige film?
    Ik vond hem top.... maar ja dat is mijn mening he
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Aardige film. Maar zeker geen klassieker voor mij...
    Misschien een uitleg waarom? Een klassieker kun je altijd moeilijk van te voren aangeven. Maar het is wel een aardige film?
    Okay, het is een aardige film omdat het een idee van de oorlog geeft die je niet zo snel in een andere oorlogsfilm terug vindt. Daarnaast vind ik dat het, de verveling, niet zo goed uit de verf komt. Want de film verveelt geen moment...

  16. #116

    Standaard

    Helaas iets teveel van de Overpositieve reacties gelezen op het forum. Kon in dit geval ook bijna alleen maar gaan tegenvallen. Ik vond de film erg sterk qua beelden,cinemafotografie (echt prachtig bij vlagen), maar de film kon me niet echt ergens raken. Helaas kreeg ik niet de echte verveling mee die heel erg naar voren zou moeten komen.Nogmaals, uitleggen waar het in zit is altijd moeilijk, maar hij boeide me gewoon te weinig. Ik had er gewoon TE hoge verwachtingen van denk ik.

    Ik moet hem zeker nog wel een keer thuis gaan bekijken, om hem nog een kans te geven, want ik irriteerde me mateloos aan het Ziekelijk en pijnlijk(letterlijk) harde geluid in de zaal. THX met hoofdletters in de Metropolis Antwerpen zeg maar. Zelfs de rustige scenes waren te hard.
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  17. #117

    Standaard

    NIet een instant classic inderdaad maar wel een sterk begin van het jaar 2006!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #118

    Standaard

    Zojuist gezien in de bios, en wat een f*cking meesterwerk.
    Een dikke tien voor Jarhead!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sliver
    zie net dat die nu al met Nl ondertiteling te downloaden is in prima kwaliteit. Echt bizar hoe snel die films tegenwoordig op internet staan. Ondanks dit feit ga ik hem toch echt wel op dvd kopen, nu 2 keer gezien in de bios en heb er ook beslist een nieuwe favoriete film bij.
    En... *waar* zie jij dat dan?!? :wink:
    LINK VERWIJDERD DOOR MODERATOR.
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Die hoofdrolspeler kwam me heel bekend voor. Maar ik kon hem niet plaatsen. Ik zag dat hij in Donnie Darko had gespeeld, maar die heb ik na 5 minuten uitgezet... Dus het moet ergens anders geweest zijn...
    the Day after Tomorrow?
    Hij speelt de zoon van de hoofdrolspeler.
    Yes! Dat is hem! Argh, ik *wist* het, maar ik kon het niet plaatsen!
    Hah, bedankt! Mystery solved!!!
    Voor zulke dingen gebruik ik dus altijd IMDB.com..knippen en plakken en hupsakee daar staat de complete lijst van de persoon waar diegene allemaal heeft ingespeeld
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  21. #121

    Standaard

    Deze film is toch weer ff anders dan alle andere oorlogsfilms en dat maakt hem toch weer lekker fris en dat is al een sterk punt.De cast vind ik overigens ook geweldig gekozen en zetten overuigende rollen en allen met hun eigen trekjes neer.Verwacht in elk geval geen aktierijke oorlogs film want dan kom je bedrogen uit.Ik denk dat dit weer een film is die groeit/beter word naarmate je hem vaker ziet.Vind het een sterke en goede film maar niet geniaal ofzo. 8.7/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik zag dat hij in Donnie Darko had gespeeld, maar die heb ik na 5 minuten uitgezet... .
    Hoe kun je zo'n goede film nu uitzetten

  23. #123

    Standaard

    Gister gezien en ik ben er toch wel van onder de indruk. Bizar om te zien hoe die mensen helemaal worden opgefokt om te doden en als er dan niets te doen is, slaan ze helemaal door... Geen idee of dit in het echt ook zo gebeurd, maar ik denk wel dat dit een goed beeld geeft van de Amerikaanse soldaat.

    Daarna heb ik nog de extra's bekeken en daar stonden ook een aantal scenes bij van Swofford die zich dingen inbeelde. Jammer dat ze die scenes eruit hebben gehaald, want dat zou de verveling denk ik toch wat beter illustreren. Je dingen gaan inbeelden om het allemaal wat leuker te maken dan het eigenlijk is. Sam Mendes heeft deze scenes juist eruit gehaald, omdat het schijnbaar niet het juiste effect zou hebben... Jammer...

  24. #124

    Standaard

    Ik las in een review van een krant dat de verveling ook gaat vervelen.. Wordt het dan erg saai? En was er dan een training á la Full metal jacket aan het begin?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  25. #125

    Standaard

    Goeie film...Laat duidelijk zien wat oorlog met je kan doen ook al heb je
    geen schot gelost.

    En inderdaad zoals al eerder beschreven worden de soldaten eerst flink
    opgefokt en zijn ze helemaal on the edge om te killen.... en dan
    gebeurt er nix. Hier houd je echt een tick van over denk ik.

    Begrijpelijk dat soldaten een trauma overhouden van zulke
    "politieke spelletjes" Doet me denken aan een liedje lang geleden
    van ,ik dacht, Boudewijn de Groot ?? "Meneer de president slaap zacht!!!!"
    "Je bent een held voor 5 minuten en een kl@*tzak voor de rest van je leven..."

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •