De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: 4 Hitchcock titels

  1. #1

    Standaard 4 Hitchcock titels

    Ik ben op zoek naar 4 losse dvd's van de volgende Hitchcock titels:

    - Strangers on a train
    - Notorious
    - Lady vanishes
    - Rebecca

    Zijn hier r2 uitgaven van met nederlandse of engelse ondertiteling die de moeite waard zijn? En dan bedoel ik niet die uitgaven die voor 3 euro bij de Etos liggen... Is de SE van Strangers on a train uit de Hitchcock box bv. los verkrijgbaar?

  2. #2

    Standaard

    http://www.choicesdirect.com/templat...uctGuid=668126

    voor Strangers on a Train SE

    snelle verzending, bij mij iig, verzendkosten weet ik niet meer precies (2 pond maar als je meer besteld voordeliger geloof ik

    dvd-basen.dk is misschien een handige site voor je om te vergelijken...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    http://www.choicesdirect.com/templat...uctGuid=668126

    voor Strangers on a Train SE

    snelle verzending, bij mij iig, verzendkosten weet ik niet meer precies (2 pond maar als je meer besteld voordeliger geloof ik

    dvd-basen.dk is misschien een handige site voor je om te vergelijken...
    Is die ondertiteld?

  4. #4

    Standaard

    engels, nderlands en nog andere talen

    heb dat zelf nog niet gecontroleerd

  5. #5
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Rebecca weet ik dat in de Carrefour heeft gelegen voor 1 euro en zelfs voor een halve euro... nederlands ondertiteld en misschien ook frans, ben niet zeker... maar je kan wel vermoeden dat voor dat geld je geen opgepoetst beeld enzo hebt... mss de criterion of invoeren?

  6. #6

    Standaard Re: 4 Hitchcock titels

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik ben op zoek naar 4 losse dvd's van de volgende Hitchcock titels:

    - Strangers on a train
    - Notorious
    - Lady vanishes
    - Rebecca

    Zijn hier r2 uitgaven van met nederlandse of engelse ondertiteling die de moeite waard zijn? En dan bedoel ik niet die uitgaven die voor 3 euro bij de Etos liggen... Is de SE van Strangers on a train uit de Hitchcock box bv. los verkrijgbaar?
    - van Strangers on a train bestaat een prima Warner uitgave (zelfs twee versies eigenlijk: er is inmiddels een re-issue uit)
    - Notorious en Rebecca zitten in een box met nog twee andere Hitchcocks. Ook deze set is van goede kwaliteit. Alle andere versies zijn veel minder goed.
    - The Lady vanishes is problematischer. Op zich is ie wel als R2NL te krijgen maar voor zover ik weet zijn alle Nederlandse dvd-uitgaves ervan vrij beroerd van kwaliteit. Als je de beste kwaliteit dvd ervan wil dan kun je (als je het er voor over hebt) beter de Criterion-versie ervan importeren.

    Zie voor meer informatie over Hitchcock-dvd's deze site. Op DVD Beaver zijn volgens mij ook nog wel wat vergelijkingen te vinden.

  7. #7

    Standaard

    helemaal niet waar. De Nederlandse editie van The Lady Vanishes is ingelicenseerd van Carlton, de engelse moedermaatschappij. Lelijke hoes, maar de dvd zelf bevat een prima copie van de film. Die kun je dus gerust kopen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •