De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard online winkel Norrod

    Wie weet of de online shop Norrod te vertrouwen is.
    Deze heeft weinig in vooraad maar kan er wel bestellen.
    http://www.norrod.nl/

  2. #2

    Standaard

    Norrod ken ik nog van de 'goeie ouwe' HCC dagen, toendertijd (ca 3 jaar geleden?) prima zaak, prima service - en toen ook zeer scherp geprijsd.
    Hebben overigens ook een echte winkel, in groningen meen ik me te herinneren.

  3. #3

    Standaard

    Wellicht is het handig als de topictitel gewijzigd wordt zodat het duidelijk is dat het hier om Norrod gaat?

  4. #4

    Standaard

    Norrod is een prima winkel, geen ervaring met de site van hun, alleen in de winkel, en die zit inderdaad in Groningen (zowel in de binnenstad als op het Universiteitscomplex). Bij deze winkel kun je rustig bestellen.

  5. #5

    Standaard

    Prima winkel (kwam er ook wel eens), maar alleen een beetje aan de dure kant.


  6. #6

    Standaard

    Norrod heeft vestigingen in Leeuwarden, Groningen en Zwolle. Het is een betrouwbare winkel en ik heb meerdere artikelen gekocht via de website.

    De producten zijn over het algemeen goedkoop en ze houden een pixelfoutloze beleid na voor alle TFT-schermen/monitoren. TFT-schermen/monitoren met pixelfouten worden met vermelding van het aantal fouten tegen reductieprijzen online verkocht.

    M.v.g.

    Michael

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael.W
    Norrod heeft vestigingen in Leeuwarden, Groningen en Zwolle. Het is een betrouwbare winkel en ik heb meerdere artikelen gekocht via de website.

    De producten zijn over het algemeen goedkoop en ze houden een pixelfoutloze beleid na voor alle TFT-schermen/monitoren. TFT-schermen/monitoren met pixelfouten worden met vermelding van het aantal fouten tegen reductieprijzen online verkocht.

    M.v.g.

    Michael
    Jammer van Norrod had er wat bestelt heel goedkoop is het ineens niet meer leverbaar!!!!!!
    En ook niet meer te leveren wel hadden ze een ander product voor mij alsof ik daar blij mee ben ..
    Dus een dikke MIN voor Norrod..of een koude douce

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •