Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.

Discussie: Grey´s Anatomy

  1. #1

    Standaard Grey´s Anatomy

    Is het al bekend of deze serie op dvd in Nederland uitkomt? Zo ja, wanneer?

  2. #2

    Standaard

    Dit is nog niet bekend. Hij is wel al als R1 verkrijgbaar bij play.com
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  3. #3

    Standaard

    Waarschijnlijk zal die serie wel op DVD worden uitgebracht van zodra de reeks op TV is uitgezonden.

    Ik zit die momenteel te volgen via VijfTV, en het is wel een leuke serie moet ik zeggen. Al vind ik E.R. wel beter.

  4. #4

    Standaard

    Het eerste seizoen is al helemaal uitgezonden. Op tv zijn ze nu met seizoen 2 bezig.

  5. #5

    Standaard

    Tja, hier in België nog niet, ik geloof dat ze deze week deel 7 & 8 van het eerste seizoen hebben uitgezonden.

  6. #6

    Standaard

    Volgende week aflevering 9 (meteen de laatste van seizoen 1 dat maar negen afleveringen telde) en meteen daarna de seizoensopener van seizoen 2 van grey's anatomy , hier in Belgie.
    Tv serie fan

  7. #7

    Standaard



    Dit wordt de cover van seizoen 2, die 12 september in de VS verschijnt

    Bron: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=5581

  8. #8

    Standaard

    ziet er goed uit maar duurt nog zoooooooooooooo lang zeg! en eerst hier maar eens wachten op seizoen 1
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ziet er goed uit maar duurt nog zoooooooooooooo lang zeg! en eerst hier maar eens wachten op seizoen 1
    Ja ik vraag me echt af wanneer die nu eens in Nederland verschijnt. Misschien wachten ze totdat in Belgie ook alles is uitgezonden. ik dacht dat daar aankomende of afgelopen vrijdag de laatste aflevering van seizoen 1 is uitgezonden.

  10. #10

    Standaard

    nog 2 weken, dan zijn ze hier ook klaar met seizoen 1 (18 mei om precies te zijn).

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    nog 2 weken, dan zijn ze hier ook klaar met seizoen 1 (18 mei om precies te zijn).
    Zolang nog? Ik dacht van iemand uit belgie gehoord te hebben dat ze aflevering 7 en 8 van seizoen 1 we al hadden uitgezonden in belgie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    nog 2 weken, dan zijn ze hier ook klaar met seizoen 1 (18 mei om precies te zijn).
    Ook toevallig, nog iemand uit Hasselt op dit forum.

    Trouwens, vorige donderdag hebben ze Aflevering 9/9 S1 en 1/13 S2 uitgezonden op VijfTV.

    Volgende week is aflevering 2 & 3 van Seizoen 2 aan de beurt. (En niet zoals de TeVe-BLAD aangeeft afl. 11 + 12. Blijkbaar zijn ze daar de tel kwijt.

  13. #13

    Standaard

    Ok, dan hoop ik dat hij snel op dvd verschijnt. Seizoen 2 heeft trouwens 26 afleveringen en geen 13. Ik zie dat je bij afleveringen van seizoen 2 1/13 aangeeft.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Ok, dan hoop ik dat hij snel op dvd verschijnt. Seizoen 2 heeft trouwens 26 afleveringen en geen 13. Ik zie dat je bij afleveringen van seizoen 2 1/13 aangeeft.
    Yep, ik heb het ook net gemerkt. Op www.tv.com was ik nog niet gaan zien voor deze serie.

    Ze beginnen het tweede seizoen trouwens met 110 tem 113 en gaan dan verder met 201 tem 223.

    Eigenlijk bestaat dus het eerste seizoen uit 13 afleveringen en het tweede uit 23 afleveringen. Maar blijkbaar hebben ze de laatste 4 afleveringen van het eerste seizoen pas uitgezonden bij de start van de tweede run op TV. Dit zou trouwens willen zeggen dat het tweede seizoen uit 27 afleveringen zou moeten bestaan, of ben ik nu helemaal de tel kwijt.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Ok, dan hoop ik dat hij snel op dvd verschijnt. Seizoen 2 heeft trouwens 26 afleveringen en geen 13. Ik zie dat je bij afleveringen van seizoen 2 1/13 aangeeft.
    Yep, ik heb het ook net gemerkt. Op www.tv.com was ik nog niet gaan zien voor deze serie.

    Ze beginnen het tweede seizoen trouwens met 110 tem 113 en gaan dan verder met 201 tem 223.

    Eigenlijk bestaat dus het eerste seizoen uit 13 afleveringen en het tweede uit 23 afleveringen. Maar blijkbaar hebben ze de laatste 4 afleveringen van het eerste seizoen pas uitgezonden bij de start van de tweede run op TV. Dit zou trouwens willen zeggen dat het tweede seizoen uit 27 afleveringen zou moeten bestaan, of ben ik nu helemaal de tel kwijt.
    Erg raar. Ik denk helaas dat het niet klopt, want als je bij play.com gaat kijken ( in de VS is hij al uit op dvd), dan staat daar bij seizoen 1 dat daar 9 afleveringen op staan.

  16. #16

    Standaard

    Ok. Ik heb goed nieuws (denk/hoop ik)

    Ik keek even op Play.com om iets na te kijken (voor mijn vorige post) en ik zag dat seizoen 1 op 17 juli in de UK uitkomt.

    Nederland zal dan vast ook wel rond die datum zitten

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    nog 2 weken, dan zijn ze hier ook klaar met seizoen 1 (18 mei om precies te zijn).
    Ook toevallig, nog iemand uit Hasselt op dit forum.

    Trouwens, vorige donderdag hebben ze Aflevering 9/9 S1 en 1/13 S2 uitgezonden op VijfTV.

    Volgende week is aflevering 2 & 3 van Seizoen 2 aan de beurt. (En niet zoals de TeVe-BLAD aangeeft afl. 11 + 12. Blijkbaar zijn ze daar de tel kwijt.
    ha, een stadsgenoot

    ja ik wist niet hoeveel afleveringen seizoen 1 telt, op de site van VijfTV gaven ze het ook aan alsof het om aflevering 11 & 12 van seizoen 1 gaat. het eerste seizoen is dus toch al afgelopen hier.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb gemerkt dat die 2 afleveringen officieel wel de nummering 111 en 112 heeft gekregen volgens www.tv.com.

    De afleveringen behoren tot het tweede seizoen maar zijn blijkbaar geschreven geweest om bij het eerste seizoen aan te sluiten. Misschien hebben de TV bonzen de reeks in het eerste seizoen willen stoppen maar zijn ze nadien op hun besluit terug gekomen. Zou mij niets verwonderen.

    BTW, ik woon trouwens in de Katarina wijk in Hasselt.

  19. #19

    Standaard

    Raar. Niet om te bekvechten ofzo, maar als ik bij episode list (http://www.tv.com./ )op seizoen 1 klik, dan zie ik maar 9 afleveringen. Ik zie wel dat ze bij seizoen 2 gewoon doortellen.

  20. #20

    Standaard

    ze hebben van s1 maar 9 afleveringen gemaakt omdat ze niet wisten of de show een hit zou worden, tot ieders verbazing is dit wel gebeurd, dus vandaar dat ze vanaf s2 gewoon door zijn gegaan met tellen
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    ze hebben van s1 maar 9 afleveringen gemaakt omdat ze niet wisten of de show een hit zou worden, tot ieders verbazing is dit wel gebeurd, dus vandaar dat ze vanaf s2 gewoon door zijn gegaan met tellen
    Ik vermoede ook al zoiets, want ik vond het nogal vreemd dat ze bij seizoen 2 begonnen te tellen vanaf 1.10 enz.

    Ik kende echter deze serie niet tot ze hem hier begonnen uit te zenden op VijfTV, waardoor ik de geschiedenis van de reeks ook niet wist.

    Persoonlijk vind ik E.R. wel iets beter, maar deze reeks gaat dan wel weer dieper in op de menselijke relaties in het ziekenhuis. Wat ook wel een leuke invalshoek is.

  22. #22

    Standaard

    Ik vind dit iets lekkerder kijken dan ER. Waarschijnlijk ook omdat ze hier inderdaad iets dieper ingaan op de menselijke relaties in het ziekenhuis
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  23. #23

    Standaard

    Wij krijgen volgens FRS deze covers


    Maar volges mij klopt de cover van 2.2 niet helemaal. Der staat namelijk episodes 9-14, maar daar zijn geen 4discs voor nodig. En als het wel klopt, hoeveel sets willen ze voor seizoen 2 uit gaan brengen dan

    Bij speelduur staat trouwens 9.5uur, wat ongeveer gelijk staat aan 13 afl.

  24. #24

    Standaard

    Seizoen 2 zijn 27 afleveringen

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Maar volges mij klopt de cover van 2.2 niet helemaal. Der staat namelijk episodes 9-14, maar daar zijn geen 4discs voor nodig. En als het wel klopt, hoeveel sets willen ze voor seizoen 2 uit gaan brengen dan.
    Waarschijnlijk is dat dan de cover van 1 van de slimcases (ik ga er vanuit dat het slimcases worden omdat andere Buena Vista series als Lost en Desperate Housewives dat ook hebben).

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •