Bekijk uitslag poll: de shops

Stemmers
38. Je mag niet stemmen in deze poll
  • bol.com

    4 10,53%
  • play.com

    8 21,05%
  • cd-wow

    19 50,00%
  • free record shop (FRS)

    1 2,63%
  • proxis.nl

    1 2,63%
  • amazon

    1 2,63%
  • dvdsoon

    0 0%
  • shop21.be

    0 0%
  • dvdheaven

    0 0%
  • ander

    4 10,53%
De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: dvd online kopen

  1. #1

    Standaard dvd online kopen

    Ik weet dat jullie bestellen waar het goedkoopste is , maar nu wil ik is ne poll hounden om te zien waar jullie het meeste bestellen en wat jullie de beste service vinden!
    en die sites zijn algemeen! ik ga bv. niet er bij zetten amazon.de , amazon.com .... (is een beetje te veel werk).
    Als de winkel er niet bij staat pak dan (natuurlijk) ander en zeg er bij bij welke winkel het is.
    sorry als het het jouwe er niet bij staat

    Ik zal dan ook maar begingen bij waar ik tot nu toe de beste service heb gehad is "play" en de slechts is " FRS" wat lange wachten tijden als het aankomt!! ( en echt als het aankomt? :wink: )

    EDIT ik zie nu pas dat het max. 13 keuzes is dus ga ik wat minder bekende (voor mij toch) weg doen

  2. #2

    Standaard

    en nu staat dvdheaven er 2 keer in kan iemand dees wegdoen ?

  3. #3

    Standaard

    CDwow, is voor mij de beste winkel. Goede service en goedkoop. Alleen is het assortiment niet zo heel uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Bol.com heeft voor mij echt af gedaan.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    CDwow, is voor mij de beste winkel. Goede service en goedkoop. Alleen is het assortiment niet zo heel uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Bol.com heeft voor mij echt af gedaan.
    hoe komt het ? als ik het vragen mag

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    CDwow, is voor mij de beste winkel. Goede service en goedkoop. Alleen is het assortiment niet zo heel uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Bol.com heeft voor mij echt af gedaan.
    hoe komt het ? als ik het vragen mag
    Lees voor de aardigheid deze thread even door. :wink:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Het voordeel van Bol.com is de goede service die ze leveren, ik heb tenminste nooit klachten gehad. Levertijden die achter de producten staan kloppen 9 van de 10 keer, en zijn bovendien snel. Alles is netjes verpakt en alles komt heelhuids aan. Enigste minpunt zijn de vrij hoge prijzen. Ik heb service zelf hoog in het vaandel staan dus ben ik daar bereid voor (extra) te betalen.

    Free Record Shop heeft mooie winkels met goed verpakte producten en over het algemeen een heel goede service, veel titels, dus veel keuze, goedkoper. Nadeel is dat ik slechte ervaringen heb met de site, de productbeschrijvingen vind ik vaak nogal onduidelijk, levertijden klopten bij de bestellingen die ik gedaan heb 9 van de 10 keer niet. Ik wacht nog steeds op een titel die een maand geleden besteld heb en binnen 10 tot 12 werkdagen aan had moeten komen.

    Met andere webshops heb ik geen ervaring.

    Het liefst bestel ik bij Bol.com omdat ik dan vrijwel zeker weet dat een product binnen de gestelde tijd netjes en heel bij mij wordt afgeleverd.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    CDwow, is voor mij de beste winkel. Goede service en goedkoop. Alleen is het assortiment niet zo heel uitgebreid, maar dat maakt niet zoveel uit. Bol.com heeft voor mij echt af gedaan.

    Hierbij sluit ik me volledig aan.

  8. #8

    Standaard

    mijn shops in favoriete volgorde: Play, HMV, CD-Wow

  9. #9

    Standaard

    Ook ík stem voor CDWow. Slechts 1 keer gehad dat ik tevergeefs wachtte op een titel, maar daarbij werd ik goed op de hoogte gehouden.

    Een klein overzicht:

    1. CDWow.net
    + Lage prijzen, alhoewel ze duurder lijken te worden
    + Snelle en zeer goede levering, wanneer voorradig
    + Perfecte klantenservice, zonder twijfel zelfs de béste te noemen
    - Zoals eerder opgemerkt, is het aanbod aan de kleine kant

    2. Axelmusic.com
    + De nieuwste titels altijd als eerste
    + Snelle en zeer goede levering
    + Groot aanbod met allerlei (bijzondere) uitgaves op diverse regio's en ook veel oudere titels zijn er te vinden
    - Wie de nieuwste titels wil, moet er ook (vaak) een iets hogere prijs voor betalen

    3. Play.com
    + Nagenoeg perfecte levering
    + Groot aanbod, ook veel leuke merchandise, gadgets en andere fun items
    - Prijzen liggen vaak iets hoger
    - Regio beperkt

    Mijn binnenlandse keuze valt op Bol.com, trouwens.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  10. #10

    Standaard

    Ik heb niet met allemaal ervaring met cd-wow heeft meestal goede prijzen en over de service heb ik nog nooit te klagen gehad.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #11

    Standaard

    Ik denk over het geheel gezien dat ik toch het meeste bij Play heb besteld, tegenwoordig ga ik wel vaker bij Wow langs.
    Voor de R1 ga ik naar DVDPacific, helaas niet in de lijst.

  12. #12

    Standaard

    Ik bestel 80% bij Wow, de rest af en toe bij play, frs, bol of mediamarkt.
    Wow is bij mij de absolute nummer 1, qua prijs, service en snelheid.
    Vooral door de kortingslink en vouchers zijn de prijzen erg interessant.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John P.
    Ik bestel 80% bij Wow, de rest af en toe bij play, frs, bol of mediamarkt.
    Wow is bij mij de absolute nummer 1, qua prijs, service en snelheid.
    Vooral door de kortingslink en vouchers zijn de prijzen erg interessant.
    Snelheid? Ik vind de snelheid maar matig, niet dat ik het erg vind overigens, heb nooit haast met dvd's.

  14. #14

    Standaard

    Ik koop altijd bij Mediadis.com en ben daar heel tevreden over. Heel veel keuze en goede website.

  15. #15

    Standaard

    1. Digitaleyes.net : Hier bestel ik het meest. Nog nooit problemen gehad hier. Je spaart voor korting en elke maand zijn er weer 4 coupons. Het assoritment is HEEL groot dus dat is ook een voordeel. Alleen R1 dvd's en geen CC nodig.

    2. CDWOW : Altijd lekker snel en met de kortinglinks en vouchers is het een goede shop.

    3. dvdfromkorea : Voor mij de beste koreaanse shop. 2% korting als je betaald met paypal en de service is er altijd goed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •