De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vreemd probleem met Lightscribe

    Hoi,

    Sinds vandaag een philips DVDR16LSK/35.
    Branden gaat prima.
    Lightscribe is een ander probleem.
    Wanneer ik de bijgeleverde CD-R gebruik kan ik deze gewoon beschrijven. Wanneer ik een HP DVD+R en instop zegt hij:

    "The disk in the LightScribe drive is not recognized. Please ensure that the disc is a LightScribe disc and is inserted in the drive with the label side down. Clean the disc per the LightScribe documentation.

    De DVD's zijn LightScribe. Wanneer ik nu de bijgeleverde CDR in de DVD brander stop begint deze direct te printen.

    Ik snap er niets van.
    Ik heb de firmware gedowngrade naar P1.8 en geupgrade naar P1.9 dit haalde niets uit. Driver updates gedaan, haalt ook niets uit.
    Ik heb het geprobeerd met Nero 6 (bij brander geleverd) en met Surething CD labeler. Elke keer dezelfde melding.


    Wie kan mij helpen.

    Groeten,

    Hans
    Houbie2001
    Mijn collectie

  2. #2
    Robert Paulus
    Guest

    Standaard Re: Vreemd probleem met Lightscribe

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Houbie
    Hoi,

    Sinds vandaag een philips DVDR16LSK/35.
    Branden gaat prima.
    Lightscribe is een ander probleem.
    Wanneer ik de bijgeleverde CD-R gebruik kan ik deze gewoon beschrijven. Wanneer ik een HP DVD+R en instop zegt hij:

    "The disk in the LightScribe drive is not recognized. Please ensure that the disc is a LightScribe disc and is inserted in the drive with the label side down. Clean the disc per the LightScribe documentation.

    De DVD's zijn LightScribe. Wanneer ik nu de bijgeleverde CDR in de DVD brander stop begint deze direct te printen.

    Ik snap er niets van.
    Ik heb de firmware gedowngrade naar P1.8 en geupgrade naar P1.9 dit haalde niets uit. Driver updates gedaan, haalt ook niets uit.
    Ik heb het geprobeerd met Nero 6 (bij brander geleverd) en met Surething CD labeler. Elke keer dezelfde melding.


    Wie kan mij helpen.

    Groeten,

    Hans
    ik heb ook hetzelfde probleem met mijn lightscribe van HP. WIE KAN MIJ OOK HELPEN.

    Groeten,
    Robert

  3. #3
    dizzy18
    Guest

    Standaard

    Simpel Weg de Dvd Omdraaie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •