Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 141 worden weergegeven.

Discussie: Final Destination 3

  1. #101

    Standaard

    Vond deel 1 (is het orgineel) en 2 allebei leuk. Je moet denk van deze films niet al te serieuze verhaal verwachten maar gewoon lekker vermaak. Soms op een absurde manier. Ik ben iig wel benieuwd naar FD3!
    So Join The JoyRide

  2. #102

    Standaard

    Zonet Final Destination 3 gezien en de mensen sterven dus gruwelijk, maar niet gruwelijk genoeg.

    Eenmaal je Saw en Saw 2 hebt gezien kan je tegen een goeie stoot!

    Ben benieuwd als er nog een Final Destination 4 zal komen.

    En de box met de eerste 2 films zag ik vandaag in Media Markt voor 9.90 euro. Denk dat ik die binnenkort zal aanschaffen maar eerst Lois and Clark seizoen 2 en Smallville seizoen 4!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Zonet Final Destination 3 gezien en de mensen sterven dus gruwelijk, maar niet gruwelijk genoeg. Eenmaal je Saw en Saw 2 hebt gezien kan je tegen een goeie stoot!
    Dus het kijken naar films als deze stompt toch af. Je hebt een iets grotere thrill nodig om hetzelfde effect te hebben.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Zonet Final Destination 3 gezien en de mensen sterven dus gruwelijk, maar niet gruwelijk genoeg. Eenmaal je Saw en Saw 2 hebt gezien kan je tegen een goeie stoot!
    Dus het kijken naar films als deze stompt toch af. Je hebt een iets grotere thrill nodig om hetzelfde effect te hebben.
    Saw 1 en 2 vind ik niet eng, eerder heel spannend. En final destination 1,2 zijn (FD 3 nog niet gezien) zijn ook toppers, maar weer niet eng.

  5. #105

    Standaard

    Ben van de week geweest en het was wel een aardige film die het niveau van de eerste twee niet haalt. De film is hiervoor niet spannend genoeg en hoewel de slachtoffers lekker goor om het leven komen en vrijwel alles duidelijk te zien is maakt dit de minpunten niet goed.
    Zoals gezegd weinig spanning en ook leefde ik niet echt mee met de karakters en komt het allemaal wat rommelig over.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ben van de week geweest en het was wel een aardige film die het niveau van de eerste twee niet haalt. De film is hiervoor niet spannend genoeg en hoewel de slachtoffers lekker goor om het leven komen en vrijwel alles duidelijk te zien is maakt dit de minpunten niet goed.
    Zoals gezegd weinig spanning en ook leefde ik niet echt mee met de karakters en komt het allemaal wat rommelig over.
    Dat krijg je toch al gauw met een 3e deel van films van dit niveau.. vaak worden er niet echt bekende acteurs gebruikt, en komt het dan naar mijn mening ook al snel rommelig over..
    Toch is het denk ik wel een film van 'verstand-op-nul-en-lekker-kijken'.. Ik ben in ieder geval benieuwd en wil 'm komende week nog wel zien.
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  7. #107

    Standaard

    Ik ben zaterdag geweest.
    Erg leuke film maar het gaat deze keer helaas alleen om de kills en niet om het verhaal.
    Waar Deel 2 nog met nieuwe dingen kwam (Bijv. dat de dood van achteren naar voren werkt om alsnog de overlevenden te pakken) laat Deel 3 ons in de steek.
    Ik gaf ook weinig om de personages. Je ziet ze meer als beesten die op het punt staan afgeschoten te worden (zoals bijv. in een Friday the 13th film ) ipv mensen die koste wat het kost moeten en willen overleven. Ik miste vooral het personage van Ali Larter (Deel 1 & 2).

    Kleine spoiler...
    [spoiler:983591c926]Ik dacht overigens dat het merendeel van de film zich zou afspelen in het pretpark maar dat blijkt dus alleen in de eerste 10 min. te zijn... Dat viel me wel tegen. Het ongeluk met de achtbaan ging naar mijn mening TE SNEL om goed te kunnen zien wat er nou precies gebeurde...[/spoiler:983591c926]
    Ik had van regisseur James Wong (Final Des. 1) wel wat meer verwacht.

    De gore en keiharde kills houden de film toch nog overeind.
    Het is en blijft erg amusant om te zien hoe zo'n "ongeluk" nou veroorzaakt wordt.
    Superman Returns

  8. #108

    Standaard

    Vind het ook wat raar uitgewerkt hoe het kon [spoiler:d2b0511df0]dat die knakker die in eerste instantie het overleeft (vriend van die meid die met spijkers doorboort wordt) en later ineens alsnog geplet wordt. Dat klopt toch niet echt met de theorie dat als het je overslaat je dan blijft leven. Dit was wel bij deel 1 en 2 zo en in deze film hadden ze het er ook over.[/spoiler:d2b0511df0]

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Vind het ook wat raar uitgewerkt hoe het kon [spoiler:1eef17a710]dat die knakker die in eerste instantie het overleeft (vriend van die meid die met spijkers doorboort wordt) en later ineens alsnog geplet wordt. Dat klopt toch niet echt met de theorie dat als het je overslaat je dan blijft leven. Dit was wel bij deel 1 en 2 zo en in deze film hadden ze het er ook over.[/spoiler:1eef17a710]
    Die "knakker" [spoiler:1eef17a710]overleefde het omdat dat meisje (hoofdrolspeelster) het zag gebeuren en op hem dook, zo ontkwam hij aan zijn dood.[/spoiler:1eef17a710]

    In deel 2 vertellen ze dat de dood (als ie aan het einde van zijn lijst is) de lijst terug afwerkt, van achter naar voren om zogenaamd de losse eindjes aan elkaar te knopen...
    Superman Returns

  10. #110

    Standaard

    Dat hij het zo overleefde snap ik, maar hij ging er alweer aan voordat de laatste aan de beurt was geweest. Toch?

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Dat hij het zo overleefde snap ik, maar hij ging er alweer aan voordat de laatste aan de beurt was geweest. Toch?
    Hmm weet ik niet meer.
    Anyways, het blijkt dus zoals ik al zei om de kills te gaan en niet om het verhaal...
    Superman Returns

  12. #112

    Standaard

    Ik heb kaartjes gewonnen bij moviemax met de hooligans-actie.
    Nu wil ik de film dus ook daadwerkelijk gaan zien maar denk ik "o mijn god, griezelfilm".

    Vroeger kon ik zonder moeite enge films kijken (zolang er maar geen spinnen in voorkomen) maar tegenwoordig kan ik er minder tegen. Dus, wat zeggen jullie: We raden je het af, het is te gruwelijk of "doe maar. 't is relatief veilig".

    FD heb ik wel gezien en die vond ik goed, hetzij op een wat kleiner scherm.

    Wat is jullie mening?

  13. #113

    Standaard

    Eng is deze film echt helemaal niet maar je ziet wel aardig wat bloed enzo.

  14. #114

    Standaard

    Ik vond het ook een erg leuke film. Tuurlijk is er geen verhaal maar het is lang geleden dat ik zo ontspannen heb zitten kijken naar een film. Het verstand ging volgens mij nog onder 0.

  15. #115

    Standaard

    Final Destination 3
    Een vervolg dat geheel in de lijn ligt en lekker wegkijkt net als z,n voorgangers.De death scenes zijn leuk verzonnen al had ik bij sommige net iets meer verwacht.Leuk tussendoortje.6,7/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #116

    Standaard

    Nederlandse DVD release : 1 november.
    Duurt nog lang

  17. #117

    Standaard

    Hopelijk komt er ook een leuke box met de andere 2 delen erbij

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Nederlandse DVD release : 1 november.
    Duurt nog lang
    RCV brengt 'm zeker uit?

    EDIT: RCV brengt 'm inderdaad uit (Bron: R2 Database op www.dvd-home.nl).

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Hopelijk komt er ook een leuke box met de andere 2 delen erbij
    Zal wel een box met alleen een wikkel worden ala Scary movie.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #120

    Standaard

    Net als bij deel 1 en 2
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  21. #121

  22. #122

    Standaard

    Final Destination 3: Thrill Ride Edition (2 Disc Set) DTS - DVD Region 2



    Special Features:

    Take control of the ride. Two ways to watch the film:

    Choose Their Fate! version - you're in control of the movie, change the course of the film and the characters fates.
    Original Theatrical Version
    Feature commentary by director and co-writer James Wong, co-writer Glen Morgan and director of photography Robert Mclachlan
    It’s All Around You animated short: a look at death statistics
    Dead Teenager Movie featurette: a look at the teen horror genre
    Kill Shot: The Making of Final Destination 3 documentary
    Planned Accidents Featurette
    Police Station deleted scene
    Theatrical Trailer


    deze heb ik besteld, lijkt me wel cool, choose their fate
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #123

    Standaard

    Ik heb 'm ook besteld. Morgen ga ik 'm ophalen.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Final Destination 3: Thrill Ride Edition (2 Disc Set) DTS - DVD Region 2



    Special Features:

    Take control of the ride. Two ways to watch the film:

    Choose Their Fate! version - you're in control of the movie, change the course of the film and the characters fates.
    Original Theatrical Version
    Feature commentary by director and co-writer James Wong, co-writer Glen Morgan and director of photography Robert Mclachlan
    It’s All Around You animated short: a look at death statistics
    Dead Teenager Movie featurette: a look at the teen horror genre
    Kill Shot: The Making of Final Destination 3 documentary
    Planned Accidents Featurette
    Police Station deleted scene
    Theatrical Trailer


    deze heb ik besteld, lijkt me wel cool, choose their fate
    uhm.... waar?

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Final Destination 3: Thrill Ride Edition (2 Disc Set) DTS - DVD Region 2



    Special Features:

    Take control of the ride. Two ways to watch the film:

    Choose Their Fate! version - you're in control of the movie, change the course of the film and the characters fates.
    Original Theatrical Version
    Feature commentary by director and co-writer James Wong, co-writer Glen Morgan and director of photography Robert Mclachlan
    It’s All Around You animated short: a look at death statistics
    Dead Teenager Movie featurette: a look at the teen horror genre
    Kill Shot: The Making of Final Destination 3 documentary
    Planned Accidents Featurette
    Police Station deleted scene
    Theatrical Trailer


    deze heb ik besteld, lijkt me wel cool, choose their fate
    uhm.... waar?

    ik heb em bij cdwow besteld

    linkje: http://www11.cd-wow.nl/detail_result...subcat=region2
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •