De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard geen mogelijkheid meer om plusjes te geven

    Even een vraagje in de categorie Noob

    Sinds een aantal weken kan ik plussen meer toekennen. Als ik vanuit het forum waarop in ingelogt ben naar de traderlist gaat komt er bovenaan de lijst met namen te staat dat ik niet ingelogt bent.

    Dit heb ik nu op een 3 tal plekken getest, maar op alledrie de plekken gaat het mis. Het opschonen van Cookies verhelpt het probleem helaas niet.

    Alvast bedankt voor de hulp
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  2. #2

    Standaard

    Heb je 'automatisch inloggen' aan gevinkt bij het forum?
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Heb je 'automatisch inloggen' aan gevinkt bij het forum?
    Rene, dank je voor je snelle reactie. Dit was idd de oplossing. De plusjes heb ik weer kunnen geven
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  4. #4

    Standaard

    kan het zo gauw even niet zien waar precies in het forum kun je het aanvinken?
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Hier boven in de Lay out waar LOG OUT staat, even weer inloggen en rechts onder staat een boxje die je effe moet aanvinken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Bedankt! beetje rare beveiliging, want als je inlogt op het forum en je verlaat het zonder uit te loggen, kun je later weer zonder moeite terugkomen op het forum zonder in te loggen, terwijl er wel staat dat je ingelogd
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •