Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 72 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    coooool!!!!

    de eerste film was gewoonweg geweldig! I know what you did last summer had een verassend nieuw plot, was vet eng en wat een titties
    Ik vond deel 2 beter. Vooral het feit dat het 'stormseason' was op dat eiland vond ik briljant! Dergelijke lokaties zie je nooit in horrorfilms.

    Nee, ik denk dat Hollywood zeker door moet gaan met het maken van minstens 6 sequels voordat dit enorm sterke en mysterieuze verhaal rondom de moordenaar echt z'n waarde verliest.

    Ik zit zeker op de middelste stoel, van de middelste rij in de beste bioscoop hier in de stad !!


    NB: de schrijver van dit stukje text is: (multiple choice)

    A. een beginnende puber van 11 jaar zonder smaak
    B. een manisch depressieve kluizenaar die alles wat goed is, slecht vind en vice versa
    C. Jan Peter Balkenende
    D. niet serieus.
    make your life Sway

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RickySway
    coooool!!!!

    de eerste film was gewoonweg geweldig! I know what you did last summer had een verassend nieuw plot, was vet eng en wat een titties
    Ik vond deel 2 beter. Vooral het feit dat het 'stormseason' was op dat eiland vond ik briljant! Dergelijke lokaties zie je nooit in horrorfilms.

    Nee, ik denk dat Hollywood zeker door moet gaan met het maken van minstens 6 sequels voordat dit enorm sterke en mysterieuze verhaal rondom de moordenaar echt z'n waarde verliest.

    Ik zit zeker op de middelste stoel, van de middelste rij in de beste bioscoop hier in de stad !!


    NB: de schrijver van dit stukje text is: (multiple choice)

    A. een beginnende puber van 11 jaar zonder smaak
    B. een manisch depressieve kluizenaar die alles wat goed is, slecht vind en vice versa
    C. Jan Peter Balkenende
    D. niet serieus.
    Ik ga voor antwoord C.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  3. #28

    Standaard

    -zucht- ... van alles wat?

  4. #29

    Standaard

    Het wordt weer niks.
    A way out is a way in.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    eliza dushku ( faith uit Buffy The Vampire Slayer ) doet mee zo te zien..
    dus dan ga ik hem wel kijken hoor :wink:
    +1

  6. #31

    Standaard

    Eliza is niet mis ^-^
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #32

    Standaard

    De eerste 2 delen waren gewoon lekker vermakelijk en van mij mag deel 3 komen. Maar dan liever wel met de originele cast (die nog leven natuurlijk) en als Eliza Dushku ook meedoet geeft dat alleen maar meer redenene om naar deze film uit te kijken. Zie wel wat het wordt, ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #33

    Standaard

    Met dit soort films kan je altijd meer vervolgen verwachten.
    Ik zal er zeker niet voor naar de bios gaan of op dvd kopen,misschien ooit is op tv kijken als ik me echt de *BEEP* verveel.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #34

    Standaard

    Ik betwijfel eigenlijk of deze wel in de bios komt. Denk eerder dat het direct op dvd wordt uitgebracht.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Ik betwijfel eigenlijk of deze wel in de bios komt. Denk eerder dat het direct op dvd wordt uitgebracht.
    Dat zegt al genoeg.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #36

    Standaard Nee he niet weer 1

    Leren ze het nooit???


    Ik heb nog nooit zo om een niet-comedyfilm moeten lachen als bij I (still) know what .... . (Ja hoor, heb je die vent met die haak weer....) Lijkt me toch echt niet de bedoeling bij een horror/griezelfilm. Maak dan Scary Movie 4 ofzo.

  12. #37

    Standaard Re: Nee he niet weer 1

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieterrijkers
    Leren ze het nooit???


    Ik heb nog nooit zo om een niet-comedyfilm moeten lachen als bij I (still) know what .... . (Ja hoor, heb je die vent met die haak weer....) Lijkt me toch echt niet de bedoeling bij een horror/griezelfilm. Maak dan Scary Movie 4 ofzo.
    Die gaat er ook komen :wink:

  13. #38

    Standaard

    Een derde film? *zucht*
    Vierde film: 'I FORGOT what you did last summer!'
    I'm Bad Angel But Good Devil

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smilingmidget
    Ze hebben er wel weer hun meeste creatieve mensen opgezet om met zo'n film aan te komen.
    Je neemt het script van de ene film verandert er wat woorden aan, zodat het net allemaal iets anders lijkt. Men neme daarbij een groep jonge acteurs die op 1 na rijp voor de slacht zijn en er is weer een film gemaakt.
    Lol, hilarisch... Kon het zelf niet beter gezegd hebben .

  15. #40

    Standaard

    Vond I Know wel goed, I Still Know was al minder en niet origineel meer, maar ze moeten nou toch echt stoppen met die afgezaagde onderwerpen.

  16. #41

    Standaard

    De duitse cover art van I always know what you did last summert.



    Voor het geval dat de pic niet werkt een linkje.
    http://www.upcominghorrormovies.com/.../iwillknow.jpg

  17. #42

    Standaard

    Deel 2 eindigde toendertijd best verassend dus ja het mag wel maar dat ik er echt op zit te wachten? Nee. Het zal me iig niet naar de bios doen gaan.

  18. #43

    Standaard

    na alle rommel die ik de laatste jaren heb zien verschijnen verbaast een derde film in deze reeks me helemaal niet, vind het alleen vreemd dat ze er nu nog mee afkomen, 8 jaar na de tweede film. met dit soort films moet je toch kort op de bal spelen zoals de 3 scream films waar ook niet veel tijd tussenzat.

    maar ik wacht er dus niet op, aangezien dit soort films noch griezelig, noch grappig, noch iets anders is. straight to dvd is dan ook een goed idee, kan me niet inbeelden dat hier een kat op zit te wachten.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Usman
    De duitse cover art van I always know what you did last summer
    wat een prutcover

  20. #45

    Standaard

    Ze werken bij mij niet. Ook het linkje niet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    de titel klopt toch niet hoor

    "I always knew" wil eigenlijk beetje hetzelfde zeggen als "I've always known" zoals ik "ik heb altijd al geweten dat..."

    als het ik zal het altijd weten is zou het moeten zijn "I'll always know what you did..."

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Usman
    Cover werkt weer.
    Lelijke cover. Ben bang dat ik dit helemaal niets gaat vinden. Maar ik wacht af.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    de titel klopt toch niet hoor

    "I always knew" wil eigenlijk beetje hetzelfde zeggen als "I've always known" zoals ik "ik heb altijd al geweten dat..."

    als het ik zal het altijd weten is zou het moeten zijn "I'll always know what you did..."
    De film heet ook I'll Always Know What You Did Last Summer.

  25. #50

    Standaard

    Hmm...een deel 3 zonder enige orgineel van de cast? Das erg jammer. En het klopt naar mijn idee ook niet. Hoe kan een hele andere cast boete voor wat zeg maar de "eerste" cast gedaan heeft? Klinkt niet erg logisch. Maybe hadden Jennifer Love Hewitt en Freddy Prinze Jr. nog 1 x kunnen meejwerken. Simpelweg om deze triology af te ronden. Anders blijf je maar gissen naar het einde..

    Zonder de orginele cast weet ik niet zo zeker of ik dit deel wel wil gaan zien. Zoals ik al zei: het klopt niet. Maar misschien veranderen ze nog iets belangrijks. We blijven stiekem hopen....ook al is dit opgegeven hoop
    So Join The JoyRide

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •