De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "I married a Witch" met..... VERONICA LAKE(!!!)

    Naast "Sullivan's Travels" komt op 27 maart a.s. eindelijk de 2e top-comedy met Veronica Lake uit:
    "I MARRIED A WITCH". 8)



    Er is alleen nog tegenstrijdigheid of dit een regio-2 of regio-0 DVD wordt: HIER staat Regio-2, en HIER Regio-0. Beiden wel met dezelfde releasedatum..

    edit 14/02/06:
    Inmiddels (9 febr.) is de cover van de R-2 (R-0 ?) versie ook bekend:

    Eerst was nog voor deze R-2 versie die lelijke cover van de NTSC-VHS gepland, die nog wel bij de R-0 versie staat (14/02/06):

    Maar voor de R2 versie ( en misschien ook de R-0, als het toch om dezelfde DVD gaat) is toch voor deze sfeervolle still gekozen: LINK 3.
    Een andere still uit deze film (Fredric March & Veronica Lake):



    Nog een aardige recensie van "I married a witch" en trailer.
    Movieposters (1942): LINK 4; lobby cards (1942): LINK 5 en advertentie: LINK 6.
    (Zolang DVD regio onduidelijk is, laat ik deze post maar bij R-0 staan.)

  2. #2

    Standaard

    Ehm, gast, ff een vraagje, maar geil jij op Veronika Lake ofzo???

    Heb je fantasieen over haar? Hangt je hele kamer vol met posters?

    Want je lijkt wel een tienermeisje verliefd op 1 van de backstreet boys
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #3

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Ehm, gast, ff een vraagje, maar geil jij op Veronika Lake ofzo???Heb je fantasieen over haar? Hangt je hele kamer vol met posters?
    Want je lijkt wel een tienermeisje verliefd op 1 van de backstreet boys
    Niets van dat alles, beetje promo voor in deze lage landen vrij onbekende actrice, die toch goede films gemaakt heeft.
    Zie mede de eerdere "bootleg dispute" in topic "Sullivan's Travels R0 DVD" :wink:

    Kijk ook eens naar een van haar andere top film-noirs THIS GUN FOR HIRE (R1 DVD) en 1e pré James Bond film. Mag jij HIER een thread plaatsen over deze film.



    Kit Carson

  4. #4

    Standaard

    Och ik vind het wel leuk, al dit gedoe. Blijf hier posten! Het zet toch wel aan tot het kopen van Veronica Lake films denk ik :P

  5. #5

    Standaard

    On July 7, 1973, Veronica died of hepatitis in Burlington, Vermont. The beautiful actress with the long blonde hair was dead at the age of 53.

  6. #6

    Standaard [i]dispute[/i] over geboortejaar...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thmeky
    On July 7, 1973, Veronica died of hepatitis in Burlington, Vermont. The beautiful actress with the long blonde hair was dead at the age of 53.
    Veronica Lake (artiestennaam voor Connie Ockleman) is volgens haar Death-certificate en haar autobiografie, geboren op dinsdag 14 november 1922.
    Amerikanen draaien maand en dag om: bij "date of birth" staat 11/14/22, dus 14 nov.'22.

    Veronica Lake is inderdaad overleden op zaterdag 7 juli 1973, kortom ze is dus 50 geworden; ( bron).
    Zie mede ook hier. Ook vele andere feiten wijzen op 1922 als geboortejaar.
    (Terzijde, op Veronica Lake's overlijdensdag werd ik onder de wapenen geroepen. )

    Bij IMDB staat helaas nog steeds 1919 en dat wordt door vele sites klakkeloos overgenomen.
    Onze oosterburen geven ook 1922 als geboortejaar aan en verwijzen kort naar "gedoe" om 1919.
    Die 3 jaar verschil is wel te verklaren.
    Veronica Lake (Connie Ockelman) werd gedisqualificeerd als miss Florida-1939, omdat ze te hoge leeftijd opgegeven had (3 jaar gesmokkeld...).


    "The choices we make, not the chances we take, determine our destiny"

  7. #7

    Standaard memorabilia van acteurs en/of actrices.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Hangt je hele kamer vol met posters?
    Ook al had ik het budget, dan zou ik nooit dit bedrag of dit bedrag voor een foto uitgeven.
    Dat laat ik maar aan de "echte" fans over... :wink: (Reken eens om in guldens...)

    Volgens mij geven Hollanders sowieso niet veel uit aan memorabilia... of toch wel

  8. #8

    Standaard I married a Witch ...countdown..."bewitched"

    Nog ca. 25 dagen te gaan en dan krijgt de Nederlandse witch Susan Smit concurrentie van de witch Jennifer uit de R-0 DVD "I married a Witch".
    (Of R-2 DVD.)
    Hieronder zeer zeldzame 8x10" promo-shot uit 1942:


  9. #9

    Standaard I married a Witch ...countdown (2)

    De releasedatum komt al aardig dichtbij...

    edit 14/3
    Veronica Lake bootlegs:

    - Een prijzige I MARRIED A WITCH bootleg R-0 DVD is er inmiddels ook, DIT lijkt mij de orig. Spaanse editie.

  10. #10

    Standaard "I MARRIED A WITCH" DVD in stock

    De "I MARRIED A WITCH" DVD is sedert vrijdag 24 maart j.l. al leverbaar.



    www.play.com heeft op die datum de DVD reserveringen al verstuurd;
    trailer: http://tinyurl.com/nd5ed


    PHOTOPLAY magazine

    PS
    Tip voor verkleinen zeer lange URL's: http://tinyurl.com/

  11. #11

    Standaard

    Ha die Kit
    Veronica Lake is toch wel een classic beauty.
    Toch maar eens een film van haar bekijken, ook al is film noir niet mijn genre. :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •