Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.

Discussie: Live 8

  1. #26

    Standaard

    Ja, heb 'm gister al gekocht bij de FRS in Enschede (zou toch maandag 7 november uitkomen?).

    Heb net bijna de eerste disc gezien en het is precies zoals ik het me herinner van TV. Uiteraard hebben ze alle 'ruis' er tussen weggelaten wat resulteert in back-to-back performances, dus geen wachttijden, set-wisselingen e.d.

    Artwork, boekje en indeling op de schijven lijkt uiteraard op die van de voorganger, Live Aid 1985. DTS 5.1-soundtrack is lekker warm van geluid, in tegenstelling tot de reguliere 5.1 track. Beeld is heerlijk scherp tot nu toe. Alleen jammer dat de grote videoschermen op het podium niet goed tegen camera-opnames kunnen, op TV ziet het er nu uit alsof er golven op geprojecteerd worden, wat ook al zo was bij de TV uitzending op 2 juli jl.

  2. #27

    Standaard

    wil alle dvd's hebben dus alle concerten.
    Te minste als die ook verkrijgbaar zijn!
    Maar ja zo als altijd wil ik zo veel haha.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  3. #28

    Standaard

    Wie weet wat het beeldformaat is? Op de hoes staat namelijk 4:3, terwijl de uitzending op de BBC toch echt 16:9 was!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass
    Ja, heb 'm gister al gekocht bij de FRS in Enschede (zou toch maandag 7 november uitkomen?).

    Heb net bijna de eerste disc gezien en het is precies zoals ik het me herinner van TV. Uiteraard hebben ze alle 'ruis' er tussen weggelaten wat resulteert in back-to-back performances, dus geen wachttijden, set-wisselingen e.d.

    Artwork, boekje en indeling op de schijven lijkt uiteraard op die van de voorganger, Live Aid 1985. DTS 5.1-soundtrack is lekker warm van geluid, in tegenstelling tot de reguliere 5.1 track. Beeld is heerlijk scherp tot nu toe. Alleen jammer dat de grote videoschermen op het podium niet goed tegen camera-opnames kunnen, op TV ziet het er nu uit alsof er golven op geprojecteerd worden, wat ook al zo was bij de TV uitzending op 2 juli jl.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giniecoloog
    Wie weet wat het beeldformaat is? Op de hoes staat namelijk 4:3, terwijl de uitzending op de BBC toch echt 16:9 was!
    Niemand die dit weet? Ben ik ook benieuwd naar (wat zou het toch mooi zijn als hoes-informatie betrouwbaar was, al hoop ik in dit geval dat die info niet klopt).

  6. #31

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk wat die kost bij de Mediamarkt ? Want eigenlijk wil ik hem wel hebben. Anders bestel ik hem bij bol.com.

  7. #32

    Standaard

    MM Hengelo € 39,99
    FRS Enschede € 49,99

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giniecoloog
    Wie weet wat het beeldformaat is? Op de hoes staat namelijk 4:3, terwijl de uitzending op de BBC toch echt 16:9 was!
    Niemand die dit weet? Ben ik ook benieuwd naar (wat zou het toch mooi zijn als hoes-informatie betrouwbaar was, al hoop ik in dit geval dat die info niet klopt).
    Het beeld is 16:9 anamorf. Het staat dus fout op de hoes vermeld.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass
    MM Hengelo € 39,99
    FRS Enschede € 49,99
    Dus ik heb kans als ik naar Mediamarkt Groningen ga dat die daar ook €49.99 is.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrCarrey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Liquid Bass
    MM Hengelo € 39,99
    FRS Enschede € 49,99
    Dus ik heb kans als ik naar Mediamarkt Groningen ga dat die daar ook €49.99 is.
    MM maakt er zooitje van
    Hier in rijswijk was die 44 euro
    Hengelo € 39,99
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  11. #36

    Standaard

    Dan ga ik wel naar de Free Record Shop. Daar betaal ik dan wel 50 euro. Want als ik naar Groningen ga betaal ik misschien 40 euro, maar dan ben ik ook benzine geld kwijt.

  12. #37

    Standaard

    Bij fame is deze dvd 60 euro, echter wel met een boek over live aid ter waarde van 15 euro!

  13. #38

    Standaard

    Weet iemand of ze die andere dvd's.
    Van live 8 gaan verkopen en dan bedoel ik,
    Parijs, Rome, torronto, Berlijn.

    In de dvd zit wel een foldertje met Also available maar in de winkels weten ze van niks!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  14. #39

    Standaard

    Ik zou even op bol.com kijken als ik jou was. Daar hebben ze ook nog 4 losse dvd's

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tuin86
    Ik zou even op bol.com kijken als ik jou was. Daar hebben ze ook nog 4 losse dvd's
    Thanks ik heb gelijk torronto en berlijn bestelt
    voor € 24,99 P.S

    Toedels
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  16. #41

    Standaard

    Ik heb nu dus
    Live 8 Torronto & Berlin!
    Ik vind het persoonlijk beetje tegenvallen.
    Zeker als je weet dat ze 25 euri stuk zijn.
    De zit niks extra's op het is 1 schijfje waar 2 uur live 8 opstaat.
    Had er wel iets meer voor van verwacht!
    Zal het zo maar bekijken geld gaat naar goed doel..

    1 kleine corectie
    Berlijn heeft 3 film clips
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  17. #42

    Standaard

    bij van Leest is live 8 momenteel 29,99

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •