De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Logitech Harmony

  1. #1

    Standaard Logitech Harmony

    Goede avond,

    Ik zit er sterk over te denken om te logitech harmony aan te schaffen aangezien ik veel te veel afstandsbedieningen heb.
    ik wist niet goed onder welk onderwerp een afstandsbediening valt dus ik heb hem maar onder de tv's gestopt.

    mijn vraag is of de harmony ook digitale kabel ontvangers ondersteund ? aangezien die ook een aparte afstandsbediening hebben ?

    lk heb deze digitale tv reciever: http://www.samsung.com/nl/products/d...Specifications

    en dit is de link naar de logitech harmony's:
    http://www.logitech.com/index.cfm/pr...CONTENTID=9933

    heeft iemand ervaring met deze afstandsbediening ? is het de moeite waard om de 855 te kopen? en niet een ouder model? werkt hij met de samsung reciever ?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Ik gebruik zelf mijn yamaha afstandbediening voor het aansturen van de samsung decoder.
    Ik zou geen reden zien waarom dit het niet zou doen met een harmony afstandbediening.
    Sony KLV-V40A10E TFT, Sony RDR-HX900 HDD recorder, Sony RDR-HX725 HDD recorder, Yamaha RX-V1200RDS Receiver, Sony DVP-NS92V, Yamaha YST-SW90 Subwoofer, JBL S10 speakers x 6, Samsung DCB-9401R digitale ontvanger (casema)

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Offtopic : wat ontvang je met die ontvanger ? De 'gewone' digitale TV van je kabelaar ? En welke is dat ?

    Ik zelf sta op het punt om UPC Digital TV te nemen, maar baal van het feit dat ik dan teletekst verlies.
    Als er dan 3rd party ontvangers zijn welke ook teletekst6 aankunnen ...
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  5. #5

    Standaard

    volgens mij zit er een "loop" achterop de Samsung, waardoor je ook je gewone tvbeelden+teletekst kan behouden.

    de digitale beelden zie je dan via een scartaansluiting op een AV kanaal.

    er veranderd dus niets...

  6. #6

    Standaard

    Wie/wat regelt dan de teletekst ? De samsung of je TV ? De TV die ik besteld heeft, heeft namelijk geen Tuner onboard en derhalve dus ook geen teletekst.
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Wie/wat regelt dan de teletekst ? De samsung of je TV ? De TV die ik besteld heeft, heeft namelijk geen Tuner onboard en derhalve dus ook geen teletekst.
    Hoe ik het je uitgelegt hebt de TV
    maar de (volgens mij) kan je ook via de Samsung teletext kijken.

  8. #8

    Standaard

    Samsung DCB-9401R

    nieuwsgierig als ik ben, heb ik even op de Samsung site gekeken, en kwam terecht bij de gebruiksaanwijzing (als PDF bestand)
    http://downloadcenter.samsung.com/co...XEN-00340A.pdf

    Hier staat bij de afstand bediening:

    9. TEXT (GROEN)
    Met deze toets selecteert u de modus voor ondertiteling en teletekst.
    Druk er één keer op om het teletekstscherm weer te geven.

  9. #9

    Standaard

    En even verderop:
    Teletekst kan alleen
    worden weergegeven op tv’s die teletekst
    ondersteunen.
    Jammer ...
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Daar zal het wel op neerkomen ja :P
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  12. #12

    Standaard

    teletekst werkt op mijn reciever EN op mijn tv, en de reciever ontvangt gewoon digitale tv van mijn kabel maatschappij (delta nuts)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •