Pagina 206 van 252 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 6295 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    Iemand zin om mijn collectie te beoordelen??

  2. #5127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Koploper

    Een leuke collectie om mee te beginnen.

    + Gladiator (EE), Ice Age Extreem coole editie , A beautiful mind 2-disc, Oldboy 3-disc, LOTR EE, Alien box, Godfather box, Ichi the killer, T2 ultimate edition.

    - House of wax, Dog soldiers, Van Helsing.

    Zoals ik al zei een hele leuke collectie. Veel dvd's zijn ook terug te vinden in mijn collectie. Een paar minpunten genoemd, maar smaken verschillen natuurlijk. 7,5/10.

    Beoordeling terug?En/of iemand anders?

    Beoordeling terug:

    jah je hebt veel films die ik ook nog wil en bijna alle zelfde + puntjes.

    Dan de - punten maar wat er echt uit moet is:

    moviepowerbox
    The bunker

    verder mooie collectie een hoop dat ik ook nog wel en een hoop dat ik nog niet ken.

    een 7.5

  3. #5128

    Standaard

    Tnx voor de feedback.

    Heb ik wel vaker gehoord dat Charmed niet past bij een 17-jarige gast. Maar ja die serie is gewoon vet.

    Ik zei al dat mijn dvd's in het begin minder zijn dan mijn laatste dvd's . Ik had in het begin een beetje een superhero-addiction maar ja nu die kwaliteit zo slecht is geworden. Allen Fantastic Four vond ik nog een beetje goed na SPiderman 2 en x-Men 2. Gelukkig komt x-men 3, sin city 2 eraan. (SC2 is niet egt superhero maar wel comic)

    Mijn AZN-addiction is nog lang niet voorbij, die azn zijn egt goed. Ik wil de komende maanden alle drie de cinema asia boxen (komen vandag uit), de laatste 2 kurosawas, een paar miike (fudoh is egt te gek) en kitano. Verder ben ik niet zo bekend met Wong Kar Kai, in die cinema asia zitten 2 of 3 van zijn films. 2046 lijkt me iig goed.

    Ik heb pas 1 hitchcock gezien (rear window) en als ik de rest goed vind probeer ik north by borthwest, rebecca, notorious, dial m for murder en paradine case te vinden.

    IIG tnx voor de opinies.

  4. #5129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Tnx voor de feedback.

    Heb ik wel vaker gehoord dat Charmed niet past bij een 17-jarige gast. Maar ja die serie is gewoon vet.

    Ik zei al dat mijn dvd's in het begin minder zijn dan mijn laatste dvd's . Ik had in het begin een beetje een superhero-addiction maar ja nu die kwaliteit zo slecht is geworden. Allen Fantastic Four vond ik nog een beetje goed na SPiderman 2 en x-Men 2. Gelukkig komt x-men 3, sin city 2 eraan. (SC2 is niet egt superhero maar wel comic)

    Mijn AZN-addiction is nog lang niet voorbij, die azn zijn egt goed. Ik wil de komende maanden alle drie de cinema asia boxen (komen vandag uit), de laatste 2 kurosawas, een paar miike (fudoh is egt te gek) en kitano. Verder ben ik niet zo bekend met Wong Kar Kai, in die cinema asia zitten 2 of 3 van zijn films. 2046 lijkt me iig goed.

    Ik heb pas 1 hitchcock gezien (rear window) en als ik de rest goed vind probeer ik north by borthwest, rebecca, notorious, dial m for murder en paradine case te vinden.

    IIG tnx voor de opinies.
    Ik heb de Asia boxen gezien. Het "nadeel" is dat er in elke box twee toppers zitten en twee "mindere". Als je de boxen aanschaft heb je meteen wat Won Kar Wai, Kitano (Zatoichi) en Rashomon!! De Wong Kar Wai box vind ik persoonlijk echt fantastisch: 6 disks, 4 films. Er zit geen slechte film bij. Deze was 49,99 maar ik heb hem al voor 29,99 gezien. Die kan ik je dus echt van harte aanbevelen. Je hebt in ieder geval nog heel wat Hitchcock tegoed. Mijn favorieten tot nu toe: Psycho, Vertigo en North by Nortwest. En als je een Miike fan bent (ik in iedere geval wel) dan zijn Birdpeople in China, Gozu en Fudoh must haves.... Visitor Q kun je ook proberen alhoewel veel mensen deze wat "ziek" van aard vinden. Ik stoorde me er niet aan. Van Kitano kun verder Hana-bi en Violent cop eens proberen. Ga je terug in de tijd (jaren 50) dan is Onibaba echt te gek. Wil je weten waar Tarantino oa zijn inspiratie voor Kill Bill vandaan haalde dan is Lady Snowblood erg vermakelijk.

  5. #5130

    Standaard Q

    Ok, die titels ga ik zeker ff proberen.

    Die Wong box zag ik bij MM almere maar 50 euro. Vind ik een beetje te duur, maar 30 e valt mee dus ik ha daar ff achteraan.

    Die cinema boxen hebben op 1 film na allemaal hoge cijfers en reviews op IMDB.

    Bizita Q kan ik binnenkort kijken. Ik weet dat ie egt ziek is maar dat moet wel lukken, ik vond Ichi nog normaal.....:P

  6. #5131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Zou iemand naar mijn WISHLIST willen kijken, en heeft die of gene dan misschien ook nog tips. Kijk aub niet naar mijn collectie, dat is op dit moment over het algemeen een rotzooitje van het hollywood films.
    Misschien dat je wel via (mijn beginnede (hollywood) collectie naar mijn wishlist gaan, de directe link wil nog wel eens niet werken.
    Iamand misschien nog tips voor goede films om binnenkort een keer gaan aanschaffen?
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  7. #5132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Zou iemand naar mijn WISHLIST willen kijken, en heeft die of gene dan misschien ook nog tips. Kijk aub niet naar mijn collectie, dat is op dit moment over het algemeen een rotzooitje van het hollywood films.
    Misschien dat je wel via (mijn beginnede (hollywood) collectie naar mijn wishlist gaan, de directe link wil nog wel eens niet werken.
    Iamand misschien nog tips voor goede films om binnenkort een keer gaan aanschaffen?

    ik zou je Old Boy aanraden echt een meesterwerkje

  8. #5133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Zou iemand naar mijn WISHLIST willen kijken, en heeft die of gene dan misschien ook nog tips. Kijk aub niet naar mijn collectie, dat is op dit moment over het algemeen een rotzooitje van het hollywood films.
    Misschien dat je wel via (mijn beginnede (hollywood) collectie naar mijn wishlist gaan, de directe link wil nog wel eens niet werken.
    Iamand misschien nog tips voor goede films om binnenkort een keer gaan aanschaffen?

    ik zou je Old Boy aanraden echt een meesterwerkje
    Paar mooie buitenlandse films(persoonlijk):

    Old Boy
    House of Flying Daggers
    Battle Royale
    Hero
    Das Experiment
    Der Untergang
    Un Long Dimanche de Fianchialles

    Taegukgi a.k.a The Brotherhood of War...aanrader als je saving private ryan/BOB goed vindt.


    Ga eerst dit maar kijken, dan praten we wel verder :P

  9. #5134

    Standaard

    Iemand die mijn collectie wilt beoordelen??

    Uiteraard beoordeling terug

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  10. #5135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Zou iemand naar mijn WISHLIST willen kijken, en heeft die of gene dan misschien ook nog tips. Kijk aub niet naar mijn collectie, dat is op dit moment over het algemeen een rotzooitje van het hollywood films.
    Misschien dat je wel via (mijn beginnede (hollywood) collectie naar mijn wishlist gaan, de directe link wil nog wel eens niet werken.
    Iamand misschien nog tips voor goede films om binnenkort een keer gaan aanschaffen?

    ik zou je Old Boy aanraden echt een meesterwerkje
    Paar mooie buitenlandse films(persoonlijk):

    Old Boy
    House of Flying Daggers
    Battle Royale
    Hero
    Das Experiment
    Der Untergang
    Un Long Dimanche de Fianchialles

    Taegukgi a.k.a The Brotherhood of War...aanrader als je saving private ryan/BOB goed vindt.


    Ga eerst dit maar kijken, dan praten we wel verder :P
    Dankjewel.

    Der Untergang stond al in mijn lijstje. Ik heb alleen battle royale en old boy erbij gezet. Ik houd niet zo van die kung fu films, zoals hero, en legend of the red dragon. Un Long Dimanche de Fianchialles komt misschien later nog wel. Nu zie ik die film nog niet echt zitten.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  11. #5136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koploper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Zou iemand naar mijn WISHLIST willen kijken, en heeft die of gene dan misschien ook nog tips. Kijk aub niet naar mijn collectie, dat is op dit moment over het algemeen een rotzooitje van het hollywood films.
    Misschien dat je wel via (mijn beginnede (hollywood) collectie naar mijn wishlist gaan, de directe link wil nog wel eens niet werken.
    Iamand misschien nog tips voor goede films om binnenkort een keer gaan aanschaffen?

    ik zou je Old Boy aanraden echt een meesterwerkje
    Paar mooie buitenlandse films(persoonlijk):

    Old Boy
    House of Flying Daggers
    Battle Royale
    Hero
    Das Experiment
    Der Untergang
    Un Long Dimanche de Fianchialles

    Taegukgi a.k.a The Brotherhood of War...aanrader als je saving private ryan/BOB goed vindt.


    Ga eerst dit maar kijken, dan praten we wel verder :P
    Dankjewel.

    Der Untergang stond al in mijn lijstje. Ik heb alleen battle royale en old boy erbij gezet. Ik houd niet zo van die kung fu films, zoals hero, en legend of the red dragon. Un Long Dimanche de Fianchialles komt misschien later nog wel. Nu zie ik die film nog niet echt zitten.
    Kung fu films Hero en House of Flying Daggers zijn gewoon kunst, de beelden/gevechten ervan zijn Schitterend. Schitterend met kapitaal S :wink:

  12. #5137

    Standaard

    Misschien wel, maar omdat jij het leuk en mooi vindt hoef ik dat nog niet te vinden :wink:
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  13. #5138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door minime
    Misschien wel, maar omdat jij het leuk en mooi vindt hoef ik dat nog niet te vinden :wink:
    ...
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  14. #5139

    Standaard

    iemand mijn colllectie beoordelen aub vast dank
    I love it when a plan comes together!!

  15. #5140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Double
    iemand mijn colllectie beoordelen aub vast dank
    En waar mogen we die collectie aanschouwen?
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  16. #5141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Iemand die mijn collectie wilt beoordelen??

    Uiteraard beoordeling terug
    Iemand?

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  17. #5142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong

    Iemand?
    Die muziek en WWF dvd's doen het bij mij niet zo en verder heb je jammergenoeg alleen het 'geijkte' van de gemiddelde user.

    Niets bijzonders maar wel lekker veel keus uit een behoorlijke collectie waar niet 'alles' slecht uit is

    :wink:

  18. #5143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas de Jong
    Iemand die mijn collectie wilt beoordelen??

    Uiteraard beoordeling terug
    Iemand?
    Bas, je zou idd wel wat meer van het geijkte Hollywood-pad mogen wijken. Jouw huidige collectie is qua films erg standaard.

  19. #5144

  20. #5145

    Standaard

    Een beetje in het niets geraakt en onduidelijk in de reactie gezet.

    Zou iemand mijn 'collectie' nog willen beoordelen. BVD en een beoordeling terug.

    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/how2pk

  21. #5146

    Standaard

    vooruit, heb even niets te doen...

    @ DanielC

    zal beginnen met wat ik eruit zou gooien:
    bourne identity/supremacy
    cast away
    the negotiator
    (deze films zijn best leuk voor een keertje maar imho niet bijzonder genoeg om te houden)
    taxi 1/2/3 (erg flauwe films)
    the untouchables (heeft een grotere naam dan hij verdient)
    zombiegore (man, wat was dat slecht, en niet eens leuk slecht. limited of niet, weg ermee )
    les invasions barbares (niet echt slecht maar had er wat meer van verwacht)
    Gouttes d'eau Sur Pierres Brûlantes (vind ozon atlijd 'hit or miss', deze deed me heel weinig)
    thirteen conversations (er is van die film werkelijk niets blijven hangen, geen goed teken)

    verder is het eigenlijk een hele leuke collectie met veel titels die ik ook heb:
    dikke pluspunten voor oa: texas chainsaw massacre, life aquatic, 2046, failan, fellini, ozu (misschien op zijn tijd eens inwisselen voor criterions), von trier trilogy, visconti, miyazaki, kurosawa, polanski (fearless vampire killers!), kubrick. qua muziek ook prima: doors, dylan, pink floyd.

    conclusie: mooie collectie en na een paar kleine wijzigingen zou het een hele mooie kunnen worden

    kleine tip: veel titels zijn wel de bekende klassiekers, probeer eens wat zijwegen in te slaan.

  22. #5147

    Standaard

    Bedankt voor de beoordeling. Jim. Ik wil zoals je ook al aangeeft toch de zijwegen in slaan. Ik zie de films wel, maar ben niet zo rijk dat ik alles kan kopen, ben ook nog niet zo heel lang bezig dus beginnen met de klasiekers leek me redelijk. Taxi en de Bournes vind ik ook minpunten.

    Wil je een beoordeling terug? Zo ja, waar kan ik je profiler vinden?

  23. #5148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC.
    Wil je een beoordeling terug? Zo ja, waar kan ik je profiler vinden?
    http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Jim2873

  24. #5149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC.
    Wil je een beoordeling terug? Zo ja, waar kan ik je profiler vinden?
    http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Jim2873
    He Riny,

    je zou toch ook nog eens mijn collectie onder de loep nemen :wink: Je had een heel kantje met minpunten schreef je ooit. Ben nog steeds benieuwd
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  25. #5150

    Standaard

    Ja Riny, en als je dan toch bezig bent doe de mijne dan ook ff. Ik heb alle titels van mijn vrouw eruit geflikkerd en aangezien ik weer op 1000 zit lijkt het mij een mooi excuus

    8)

Pagina 206 van 252 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •