Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik zit te twijfelen tussen Twin Peaks en Carnivale. Carnivale heeft me zodanig gegrepen dat ik daar maar voor kies. The Sopranos, The Wire en Six Feet Under zijn naar mening fantastische series, maar de pilots zijn niet de sterkste kant van deze series.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    ... en Six Feet Under zijn naar mening fantastische series, maar de pilots zijn niet de sterkste kant van deze series.
    volledig mee eens! six feet under is fantastisch, maar pilot niet echt overtuigend he

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    ... en Six Feet Under zijn naar mening fantastische series, maar de pilots zijn niet de sterkste kant van deze series.
    volledig mee eens! six feet under is fantastisch, maar pilot niet echt overtuigend he
    weird. Ik vond de pilot van SFU magistraal goed.
    Andere toppers:
    - twin peaks
    - carnivale
    - the shield
    - lost

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #54

    Standaard

    Mijn toppers zijn:

    - Robin Of Sherwood
    - Twin Peaks
    Four-Star Trader (236)

  5. #55

    Standaard

    Alias en Lost. Ik vond de pilot van Six Feet Under ook super. Airwolf weet ik zo niet meer wat daarvan de pilot is, is al zo lang geleden.

    The Wire heb ik echt een aantal afleveringen (misschien wel de helft van het seizoen) aan moeten wennen. Dus de pilot hiervan staat bij mij niet bovenaan.

  6. #56

    Standaard

    The Pilot (werd later ook als film uitgebracht) van Battlestar Galactica (de orginele uit 1978) vond ik geweldig.

    Battlestar Galactica had voor mij betreft de beste pilot.
    En de Pilot van X-Files vond ik ook erg goed.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •