De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Winkels die DVD spelers regiovrij maken?

    Bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al eens gesteld is. Sinds kort ben ik erg geinteresseerd in bepaalde regio 1 DVD titels. Mijn huidige DVD speler is een oud beestje dus ik wil een nieuwe kopen die regiovrij is. Ik heb mijn zinnen gezet op een Pioneer maar ik weet niet of deze standaard regiovrij zijn.

    Nu beweert een kennis dat als je er in de winkel naar vraagt, dat ze de door jou aangeschafte DVD regiovrij maken. Ook grote ketens zoals Mediamarkt en BCC zouden dat doen. Hij beweerde ook dat dit geen gevolgen heeft voor de garantie.

    Zijn er mensen hier op het forum die hier meer van weten omdat ze bv. in zo'n winkel werken of omdat ze het zelf hebben laten doen bij hun DVD speler. Klopt dit verhaal. Gaarne jullie reacties.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #2

    Standaard

    Welk merk dvd speler hebje nu?
    Over het algemeen kan men dit dit zelf doen door middel van een software instelling in de dvd speler, of wil je perse een nieuwe dvd speler hebben.
    Dit feest gaat alleen niet op indien men een sony heeft ( dit is het enige merk waar ik het van weet )
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  3. #3

    Standaard

    Er zijn tegenwoordig inderdaad een redelijk aantal dvd spelers die niet meer via een code of andere truck zomaar regio vrij te maken zijn, dus dat er daadwerkelijk een chip vervangen dient te worden.

    Redelijk wat winkels zijn hier inderdaad toe bereid, soort van service zeg maar.

    Een dergelijke chip modificatie doet de officiele fabrieks garantie te niet, de winkel neemt dan normaal de volledige garantie voor hun rekening. Dit houdt je altijd terug zult moeten naar de winkel waar je de aanpassing hebt laten doen, je kunt dus niet zonder meer naar de fabrikant stappen. Afhankelijk van het probleem dat je hebt zullen sommige fabrikanten wellicht niet moeilijk doen, maar je hebt het aparaat in strijd met de voorwaarden bewerkt houd hier dus rekening mee!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •